SLIDER

ד"ר פישר: סדרת U-Lactin לעור יבש

אם בתקופת הקיץ החיים שלי קלים והעור לא דורש מאמץ מיוחד כדי להישאר מטופח וגמיש, בחורף המצב משתנה. כל פעם מחדש אני מוצאת את עצמי בחיפושים אחרי מוצרי "הפלא" שיעזרו לי לטפל ביובש ולהחזיר את התחושה הנעימה לעור הסובל. לאחרונה הכרתי סדרה מוצרים של ד"ר "U-Lactin" לטיפול בעור יבש והיום אציג 3 מוצרים מתוכה שמתמקדים בטיפוח כפות הידיים והרגליים.
כפי שכבר כתבתי לא מעט פעמים, קרם ידיים הוא מוצר חובה אצלי כל השנה ואני תמיד שמחה למצוא ולנסות קרמי ידיים אפקטיביים שעושים עבודה טובה. אחרי הניסיון הדי כושל עם קרמי הידיים הרגילים של ד"ר פישר לא היו לי ציפיות מיוחדות מקרם הידיים הטיפולי החדש.
קרם הידיים מסדרת U-Lactin מכיל Urea בריכוז של 7% וגם AHA  בריכוז של 0.5% וכאשר ראיתי את הכיתוב של האריזה הייתי חייבת לבדוק מה הם המרכיבים האלו ומה התועלת שלהם בטיפול בעור יבש.

Urea היא אחד המרכיבים הבסיסיים של שתן, שבין היתר נמצאת בשימוש כמרכיב של תכשירים קוסמטיים (קרמים, שמפוים, דאודורנטים, שמחות שיניים, מייק אפים ועוד). היא מסייעת בסינטזה (עיבוד) של החלבונים ונמצאת באופן טבעי בשכבה הקרנית (החיצונית ביותר) של העור. רמת האוריאה בעור יורדת לאחר ניקוי, במיוחד אחרי שימוש במוצרים המכילים דטרגנטים חזקים כמו SLS ונגזרותיו ויכולה להיות גם נמוכה באופן כללי במצבים של עור יבש או במצבים פתולוגיים כמו דרמטיטיס. בנוסף יש לה תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בקטריאליות.
התכונות המועילות של אוריאה כמרכיב של תכשירים קוסמטיים כוללות: הקטנה של איבוד הלחות, שמירה על רמת הלחות בעור, עזרה בשיקום העור לאחר ניקוי ושימוש בדטרגנטים, עידוד של התחדשות התאים וחיזוק ההגנה הטבעית של העור.
למי מומלץ להימנע משימוש בתכשירים המכילים אוריאה: לבעלי עור שמן או אקנתי, לבעלי עור רגיש במיוחד, לילדים (אלא אם כן קיבלו מרשם רופא), במצבים של עור אדמומי/פגוע/מודלק.
ניתן לקרוא בהרחבה על המרכיב הזה: כאן וכאן.

AHA היא Alpha Hydroxy Acid, קבוצה של חומצות המצויות באופן טבעי בפירות, חלב וקנה סוכר, כאשר השתיים הנפוצות ביותר הן החומצה הגליקולית והחומצה הלקטית. AHA כמרכיב במוצרי הקוסמטיקה השונים עוזרים במניעת הקמטים, תורמים לגוון עור אחיד יותר, מרככים ומחליקים את העור ויכולים לשמש גם בתור exfoliants (להסרה של תאים מתים משכבה חיצונית של העור).

עניין המרכיבים של מוצרי הקוסמטיקה תמיד די שנוי במחלוקת ואין מידע חד-משמעי על רוב המרכיבים. חלק מהמרכיבים נחשבים לטובים ומועילים וחלק אולי מועילים אבל עלולים להיות גם לא הכי בריאים (ושוב, תלוי על איזה מקור תסתמכו).
למרות שאני לא מומחית גדולה בכימיה (בלשון המעטה) ואין לי את היכולת לזכור את השמות הכימיים של מוצרי הטיפוח, אני תמיד משתדלת להציץ ברשימת המרכיבים לפני הקניה. במקרה של קרם הידיים מדרת U-Lactin, גיליתי את Sodium Lauryl Sulfate ו-Petrolatum בראש רשימת המרכיבים והם אלו שלא כל כך הייתי רוצה למצוא בקרם הידיים שלי.
אם נעזוב לרגע את עניין המרכיבים, מדובר בהחלט באחד מקרמי הידיים הטובים שניסיתי עד עכשיו.
לקרם ריח קוסמטי עדין ומתקתק, למרות שעל פי רשימת המרכיבים הוא אינו מכיל בושם.
המרקם קליל, אבל לאחר ההנחה הוא מרגיש עשיר ומקל באופן מיידי על עור הידיים שלי, במיוחד אחרי שטיפת הידיים במים קרים או חשיפה לקור.
העור נשאר חלק ורך ותחושת היובש נעלמת לחלוטין. דבר נוסף שאני מאוד אוהבת בקרם הזה הוא שלמרות המרקם העשיר הוא לא משאיר תחושה דביקה ומטרידה על הידיים וגם ההשפעה שלו נמשכת לאורך הזמן ללא צורך בחידוש.
למרות שבסה"כ איני סובלת מיובש קיצוני בעור וצרות אחרות, אני חושבת שהקרם הזה יעשה עבודה מצויינת גם למי שכן סובל מזה וממליצה עליו בחום.
המחיר: 50 ש"ח

השבחים מגיעים גם לקרם הרגליים מסדרת U-Lactin לטיפול אינטנסיבי בעור היבש.
 הוא מגיע בצנצנת פלסטיק המכילה 90 מ"ל, כמות שנראית יחסית קטנה, אבל למרות זאת מספיקה להמון זמן. הריח עדין מאוד ובדומה לקרם הידיים לא נמצא מרכיב של בושם ברשימת המרכיבים.
החומצה הלקטית (Lactic Acid) שמשתייכת לקבוצת AHA (קבוצת חומצות אורגניות שכבר הזכרתי למעלה) ומופקת מחלב חמוץ נמצאת בראש רשימת המרכיבים ותפקידה להאיץ את התחדשות התאים ולהסיר את התאים המתים מהשכבה החיצונית של העור.  היא משפרת את מראה העור וגורמת לו להיראות ולהרגיש חלק יותר ורך יותר, מונעת הצטברות של תאים מתים ונקבוביות סתומות.
בדומה לקרם הידיים, גם כאן המרקם מרגיש די קליל ורק בהנחה על העור והעיסוי מרגישים עד כמה שהוא עשיר. מדובר ללא ספק בקרם רגליים האינטנסיבי ביותר שיצא לי לנסות עד היום. נדרשת כמות יחסית קטנה כדי לפזר את הקרם בצורה אחידה על כפות הרגליים והוא משאיר אותן חלקות ורכות. ההשפעה שלו מורגשת לאורך הזמן, לכן אני משתמשת בו אך ורק בלילה אחרי המקלחת, לפני השינה ובבוקר למחרת עדיין מרגישה אותו על העור.
הקרם כן מצליח לרכך את היובש הקל ואת העור הקשה בכף הרגל, אבל אם אתן סובלות מעור קשה (בעיקר באזור העקב) הקרם לא יספיק ותצטרכו להסיר את העור הקשה בעזרת פילינג, פצירה יעודית או כל שיטה אחרת ורק אז לתת לקרם לפעול, כי למרות שהוא עובד מצויין, קסמים הוא לא יעשה.
המחיר: 80 ש"ח

המוצר האחרון הוא פילינג טיפולי לכף הרגל
הפילינג מיועד להסרה של העור הקשה מכף הרגל. הוא מכיל גרגרי אפרסק שעוזרים בפילינג עדין ושמן עץ התה שידוע בתכונות החיטוי שלו. המרקם שלו יחסית נוזלי והגרגרים עצמם מאוד עדינים, לא שורטים את העור ולא גורמים לתחושה לא נעימה. לטעמי הפילינג הזה עדין מידי ולא הרגשתי שינוי מהותי בכפות הרגליים אחרי השימוש בו, לכן לדעתי הוא לא ממש הכרחי בתור מוצר יעודי לאזור הזה. הוא מזכיר יותר פילינג עדין לגוף מאשר פילינג אינטנסיבי לכף הרגל. יש לו ריח מאוד נעים והאמת היא שהשתמשי בו בתור פילינג גוף רגיל בימים שהרגשתי שסבון רגיל גורם לעור שלי להרגיש יבש ומכווץ והפילינג עשה עבודה טובה.
הפילינג אינו מוצר חובה ואם חיפשתן מוצר אפקטיבי להסרה של עור קשה מכפות הרגליים כדאי לבדוק אלטרנטיבות אחרות.
המחיר: 60 ש"ח

מאוד אהבתי את קרם הידיים ואת קרם הידיים ואני ממליצה עליהם לכל מי שמחפשת קרמים אינטנסיביים ועשירים שיעזרו להקל על העור במצבים של יובש שמלווה אותנו בתקופת החורף. המחירים שציינתי הם לפני ההנחות והמבצעים שתמיד יש בפארמים השונים.

בפוסט הבא מחכה לכן סיפור על מקום נפלא בצפון וחופשה מרגיעה במיוחד. בינתיים שיהיה המשך שבוע מעולה!

גילוי נאות: מוצרי ד"ר פישר נשלחו לסקירה

7 תגובות

  1. אהבתי את הקרמים, פחות את האריזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. האריזות של המוצרים "הטיפוליים" הן בדרך כלל לא הכי אטרקטיביות, למרות שדווקא במקרה הזה הם סבבה. העיקר שעושים את העבודה :)

      מחק
  2. אני אוהבת שבפוסטים שלך תמיד אפשר למצוא מידע מורחב על המרכיבים של המוצרים, משהו שאני אף פעם לא טורחת לבדוק כיוון שאני לא מבינה בזה כלום. מצד שני, לא בטוחה שהיה לי דחוף לדעת שיש בקרם הידיים שלי חומר המצוי בשתן D-:
    אני גם אוהבת את מוצרי הסדרה וחושבת שהם עושים את העבודה, למרות שהם פחות "סקסיים" ממוצרים אחרים שאפשר למצוא על המדף.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי איזה שהוא קטע עם הבדיקה של רשימת המרכיבים, אני אמנם לא מכירה את כולם, אבל כבר למדתי לחפש את אלו שלא בא לי לראות במוצרי הטיפוח שלי. אלו שאני בודקת במיוחד הם דווקא המוצרים "הטבעיים" למיניהם.
      עוד לא ראיתי מוצרי טיפוח טיפוליים באריזות מושכות, כולם כאלה ולד"ר פישר דווקא יצאה אריזה יחסית נקיה.

      מחק
  3. סקרנת אותי לגבי המוצרים, כאשר זה שהכי מושך אותי הוא החומצה הלקטית. השתמשתי בה בעבר, אבל המחיר היה יקר להחריד... אני שמחה שיש אלטרנטיבה זולה.

    השבמחק
  4. יצא לי לבחון את שלושת המוצרים האלה בעצמי. ובעקרון אני מתעכבת לכתוב עליהן משתי סיבות - הראשונה שלא ממש היתה לי מוזה לכתיבה כך שלא ממש הייתי סגורה על איך אני רוצה לכתוב עליהם ואיך לשלב אותם בפוסט. והשניה שהמוצרים האלה נחמדים מאוד. אבל אני לא מרגישה שאף אחד מהם כזה "הכרחי" לי.
    את קרם הידיים שהגיע ממך- של פרולטה - אני אוהבת הרבה יותר ומוצרי הרגליים בסה"כ נחמדים ועושים עבודה נחמדת, אבל לא הייתי רוכשת אותם במיוחד למטרה זו. הם נחמדים לשימור, כך שאני משערת שמי שרוצה להקפיד על שגרה יכולה לאהוב אותם בהחלט. אבל אני לא תופסת אותם כמשהו טיפולי.

    השבמחק
  5. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552).......

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.