5.1.13

גלוסיבוקס דצמבר

היה הרבה Buzz ודיבורים סביב קופסאת הגלוסיבוקס החגיגית של דצמבר שמוקדשת לחגיגות השנה האזרחית החדשה.
כבר מזמן הגעתי למסקנה שככל שיש יותר ציפיות מהקופסא, וזה קרה בערך עם כל הקופסאות "המיוחדות", כך היא מתגלה כפחות מוצלחת ולאו דווקא בגלל תכולתה. כך קרה גם החודש, אחרי שפתחתי אותה לא כל כך הבנתי על מה הייתה המהומה שנוצרה סביבה.
למעשה רק אחרי שבחנתי כל מוצר בנפרד וראיתי שאת רובם כן אוכל לנצל בשימוש היומיומי, הגעתי למסקנה שלא מדובר במוצרים לא מוצלחים, אלא בשילוב לא כל כך מוצלח שלהם ובציפיה הגדולה שנוצרה.

"Photo Finish", פריימר פנים של Smashbox
זהו אחד המוצרים שהכי שמחתי לגלות בקופסא שלי ואחד הפריימרים המוצלחים שקיימים היום. מחירו המלא די גבוה (180 ש"ח ל-30 מ"ל) לכן הדוגמית היא פתרון מעולה להתנסות בו לפני שמשקיעים סכום גבוה במוצר בגודל המלא. חבל רק שבפארמים שלנו אי אפשר להשיג דוגמית כמו שנהוג בחו"ל.
אני משתמשת בפריימר הזה כבר שבועיים על בסיס יומיומי ומאוד אוהבת אותו ולמרות שהדוגמית היא בסה"כ מכילה רק 7 מ"ל הוא יספיק לי להרבה זמן כי בכל שימוש נדרשת כמות קטנה. אני לא מניחה אותו על כל הפנים אלא על אזור ה-T (מרכז המצח, האף והלחיים, הסנטר) ומטשטשת עם האצבעות. הוא חסר ריח, עם מרקם "סיליקוני" והופך את העור לחלק יותר, לא מורגש ולא מכביד על העור. כרגע אני משתמשת במייק אפ "123 Perfect" של בורז'ואה ולמרות שמדובר במייק אפ יחסית עמיד אני מרגישה שהביצועים שלו משתפרים עם הפריימר והעמידות מעולה לאורך כל היום, ללא דהיה וללא הברקה מוגזמת.
מוצר מעולה שאשמח לרכוש בגודל המלא בהמשך, שווה את ההשקעה.


תחליב גוף מבושם "Angel" של Thierry Mugler
כידוע אני חובבת גדולה של מוצרי גוף מבושמים אז תאורתית מדובר במוצר שהייתי עשויה לאהוב עד מאוד, הבעיה היא שהריח ממש לא טעמי. אני די "אלרגית" לריח הבושם "Angel", הוא תמיד מרגיש לי דומיננטי מידי על גבול חונק, מתוק מידי, צעקני מידי (ואני יכולה עוד להמשיך). התחליב מגיע במרקם נוזלי, ונספג במהירות ואחרי שניסיתי אותו על גב כף היד ויתרתי על השימוש בו על שאר חלקי הגוף כי, כמו שכבר אמרתי, דומיננטי מיד ולא עבורי.

שפתון של לוריאל מסדרת Color Riche מס' 408 "L'or Electric"
תמיד כיף לקבל מוצר איפור חדש בקופסא, אבל כשפתחתי את השפתון די נבהלתי. שפתון חום ועוד עם נצנצים תמיד מעלי בי זכרונות מהעבר הרחוק, מימי המאופרים מתקופת בית הספר, התקופה שהייתה מלאה בניסיונות כאלה ואחרים להתאפר בצורה מעודכנת ואופנתית. כוכב התקופה ההיא היה שפתון בגוון חום שוקולד כהה ודומיננטי ומה אגיד לכן, הרגשתי מיליון דולר והכי אופנתית שיש! במבט לאחור המחזה ככל הנראה היה די מחריד, אבל אי אפשר היה לשכנע אותי בת ה-16 אחרת. (אני עדיין מנסה למצוא תמונות מספיק ברורות מאותה התקופה ואם אמצא אולי אפילו אקדיש לזה פוסט).
אז השפתון של לוריאל אמנם חום, אבל למזלו הגוון על השפתיים מתקבל עדין ולא חום-שוקולד כמו שחששתי שיהיה, השימר חביב ועדיין זהו לא השפתון שיכנס אצלי לשימוש היומיומי.
אני חושבת שאם כבר מכניסים מוצר איפור כלשהו לקופסא, צריכים לחשוב על בחירת הגוון שיהיה אוניברסלי ויקלע לטעמן של רוב הבנות ויהיה שימושי וכאן זה המקרה ההפוך. חבל.

עפרון עיניים של קרליין בגוון "Black Glitter"
זהו הניסיון הראשון שלי עם העפרונות של קרליין ובינתיים מדובר בהצלחה גדולה וללא ספק אנסה עוד גוונים מהסדרה הזאת בהמשך.
המרקם שלו רך מאוד, נמרח כמו חמאה והפיגמנט רווי. הוא לא יתאים ליצירה של איילינר חד ומוגדר, אלא מושלם ליצירה של תיחום מעושן או איפור מעושן באופן כללי. הגוון שקיבלתי הוא שחור עם גליטר זהב. לרוב אני משתמשת בו לתיחום של קו הריסים העליון: יוצרת קו צמוד לריסים לאורך כל העפעף ואז מטשטשת אות כלפי מעלה בעזרת מברשת עפרון או מברשת זוויתית. בגלל שהוא רך מאוד ניתן להשתמש בו גם במקום צללית קרם, בתור בסיס לצלליות האבן, על כל העפעף הנע ואז לטשטש בעדינות לקבלת מראה מעושן דרמטי. בגלל הגליטר אני לא ממליצה להניח אותו בתוך העין (waterline) ולדעתי הוא גם לא יהיה עמיד שם.

קרם לחות של Sebocalm
קרם עשיר להזנת העור ולמניעת יובש נשמע כמו המוצר המושלם לחורף. בנוסף, סבוקלם ידועים במוצרי פנים איכותיים שנותנים תמורה מלאה למחירם ובעבר הרחוק הייתי נאמנה לאחד הקרמים שלהם תקופה ארוכה. הקרם שקיבלתי הגיעה בכמות זעירה שהספיקה לי בדיוק לשני שימושים וגם לא התלהבתי מהקרם עצמו. המרקם שלו מרגיש עשיר, אבל הרגשתי שאני נאבקת כדי לפזר אותו על כל הפנים, הרגשתי שהוא מתקבע ונספג עוד לפני שהספקתי להניח אותו כמו שצריך. לא אהבתי את התחושה שלו על הפנים וגם לא את הריח.
מצד שני, חברה בעלת עור יבש שגם התנסתה בקרם דיווחה שמאוד אהבה אותו והוא לגמרי עשה את העבודה.

Intensive Lip Balm שך Fresh Look
מדובר ללא ספק באחד המוצרים ההכרחיים בחורף, כאשר רוב הזמן השפתיים "צועקות הצילו" מרוב יובש. לא הייתי מגדירה אותו כבאלם, אלא כקרם לשפתיים. הוא קליל מאוד, חסר ריח וכמות קטנה מספיקה לכיסוי של השפתיים. בכמה דקות הראשונות אני מרגישה כאילו הנחתי קרם לחות על השפתיים ולאחר מכן הוא נספג במלואו ולא משאיר תחושה של דביקות או שומניות. הוא מרכך את השפתיים ובהחלט עושה את העבודה, מצויין בתור בסיס לפני הנחה של שפתון, במיוחד מהסוג העמיד. מצד שני הוא לא מספיק אינטנסיבי במקרים של יובש חמור.
המחיר המלא שלו גבוה לדעתי, 70 ש"ח ובמחיר זהה או בתוספת קטנה לתקציב ניתן כבר לרכוש מוצר ממותגים יוקרתיים יותר וגם כאלה שזמינים יותר בפארמים.

כמו שכבר כתבתי, בהס"כ אני מרוצה מתכולת הקופסא, אבל משהו בשילוב של כל המוצרים יחד לא עשה לי את זה ולא גרם להתלהבות מיוחדת.

עברה כבר שנה מאז ההשקה של הקופסא הראשונה של גלוסיבוקס ובמהלך השנה הקדשתי פוסט נפרד לכל אחת והשתדלתי לתת חוות דעת מורחבת ככל הניתן על כל אחד מהמוצרים. אני רוצה לשמוע את דעתכן על הפוסטים של גלוסיבוקס, האם הם שימושיים עבורכן ואם תרצו להמשיך לראות כל חודש פוסט מורחב כמו שהיה נהוג עד עכשיו ואם לא אני אאחד את הפוסט עם "הכוכבים של החודש" ואתן חוות דעת קצרה על תכולת הקופסא. 

4 תגובות:

  1. אחרי כל המיילים המפציצים מגלוסיבוקס חשבתי להחזיר את המנוי שביטלתי אחרי כשלוש קופסאות , ואני שמחה שלא התפתתי. אם יש משהו שגולסי מומחים בו זה באז מיותר..

    השבמחק
  2. אני גם הפסקתי את המנוי. בהחלט הרבה באז...האודם מזעזע ולשמחתי הצלחתי להלחיף אותו לדייטינג קורל. הדבר היחיד ששווה מהקופסא הזו זה העפרון של קרליין והפריימר. ולי באופן אישי יש בעיה קשה עם השירות שלהם אז החלטתי לוותר, גלאם גורו בדרך, נראה מה להם יש להציע.
    הבאלם עושה לי - כ ל ו ם. (מזכיר את המוצר של עופרה לעיניים, פשוט למל"מ). קרם של סבוקלם - יש לי בעיה קשה עם הריחות הלא חביבים שלהם. בעיני קופסא דיי אפורה כמו הצבע של הקופסא. אם האודם היה מגיע מראש מגניב אולי הייתי מתלהבת יותר.

    השבמחק
  3. אנונימי9.1.2013, 17:39

    היי
    אני דווקא נהנית מאוד מהתיאורים המפורטים. אלכסה

    השבמחק
  4. הפריימר של סמשבוקס, מבחינתי הוא ההיילייט של הקופסה.
    בהחלט מוצר שהייתי שמחה אם היה נופל אצלי.

    אוי, גם אני שונאת את הריח של אנג'ל. מחניק זאת לגמרי המילה.
    היתה לי חברה טובה שממש אהבה אותו. היה קשה. באמת.
    אני מקווה שגם אם יצא לנו לחדש את הקשר, היא לא תחדש את השימוש בבושם הנוראי הזה..

    לא הבנתי את הקטע של השפתון הזה נראה לי די פושר ולא מעניין.

    העפרון של קרליין באמת נשמע מוצלח. אני לא חובבת של עפרונות כך שאני לא חושבת שהייתי טורחת לרכוש אותו.
    מצד שני, אם הייתי צריכה רק אחד ושחור? אולי כן.. או שאולי הייתי רוכשת אחד מהסידרה העמידה במים של בורז'ואה.
    יש לי עפרון אחד מהסידרה הזו (בטורקיז) והוא מדהים!!

    הקרם לשפתים נשמע מעניין. מסוג הדברים שהייתי שמחה לקבל בקופסה דווקא בגלל שלא הייתי טורחת לרכוש אותו בעצמי.

    אני מרגישה די רוויה מהגלוסיבוקס. יש המון סיקורים לקופסאות ולאחרונה הקופסאות זהות כמעט לחלוטין כך שאין הרבה הבדל.
    כמובן שכל אחת חושבת אחרת על המוצרים וזה חלק מהעניין. אבל עבורי לפחות לא הכי הכרחי/חשוב פוסט נפרד עבור הקופסה.
    מצד שני, אני בטח לא אשקף את דעת הרוב.
    בקיצור - אני זורמת :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...