SLIDER

הכוכבים של 2012

את פוסט הכוכבים שלי לשנת 2012 אני רוצה לפתוח דווקא בתהיה שרוב הסיכויים מלווה לעתים כל בלוגרית שעוסקת בתחום של יופי חיצוני, איפור וטיפוח ומה שביניהם: אולי כל ההתעסקות הזאת ביופי החיצוני היא מוגזמת או "שטחית"? אין לי מושג למה הנושא הזה מעסיק אותי דווקא עכשיו, אולי אלו השינויים שאני מנסה לעשות באורח החיים שלי אולי זה סתם מצב הרוח המוזר שלי, מה שבטוח זה לא בעקבות משהו שקרה או נאמר בהקשר הזה ולמען האמת, אף פעם לא שמעתי ביקורת שלילית כזאת או אחרת. אז למה בכל זאת אני חופרת לכן על התהיהות והשטחיות? כי אם אסכם את השנתיים וחצי המהנות שעברו עלי מאז שלגמרי במקרה התחלתי לכתוב את הבלוג הזה, אני יכולה להגיד שמדובר בתחביב נפלא ומהנה ולא משנה מה יגידו על זה. נכון שלעתים אנחנו עוסקות "רק" בצלליות, שפתונים או הנחות שוות באתרים בחו"ל, אבל לדעתי מדובר כאן על משהו מעבר, בהתעסקות כיפית שמתבטא גם בהשקעה שלנו בעצמנו וברגעים שמוקדשים לפינוק העצמי שלפעמים שוכחים מה הוא ולעתים גם בהסחת דעת מהבעיות ומהשגרה היומיומית. אז לסיכום, ממשיכים להינות ולהתייפיף, מקווה שהשנה החדשה תביא איתה עוד הרבה הפתעות וחידושים ובינתיים אציג את נבחרת השנה שלי בתחום הטיפוח עם המוצרים המומלצים שלא כדאי לפספס.
2012 הייתה ללא ספק שנה של חידושים ובמהלכה ראינו לא מעט מותגים שהשתדלו לרגש אותנו עם מוצרים חדשניים ומפתים, פורמולות מיוחדות ואריזות מגניבות. בתחילת השנה היו אלו השפתונים החדשים של YSL שזכו להמון תשומת לב מצד חובבות הביוטי וגם גרפו המון שבחים וזכו לאהבה המונית. אז הכוכבים הראשונים שלי בתחום מוצרים השפתיים הם ללא ספק ה-"Rouge Pur Couture Vernis a Levres Glossy Stain" של YSL.
מקור
אם עדיין לא יצא לכן להכיר ולנסות את השפתונים האלו כדאי שתעשו זאת בהקדם. מדובר בשפתון נוזלי/גלוס עם מרקם קליל על גבול נוזלי שמתפזר בקלות על השפתיים ועוצמת הצבע ניתנת לבניה מנגיע קלה ועדינה ועד כיסוי כמעט מלא ודומיננטי. הוא לא דביק ולא גורם לתחושה "כבדה" על השפתיים. למרות שכביכול מדובר בגלוס, העמידות שלו מעולה ובנוסף להכל הגוונים הדומיננטיים והבוהקים יותר משאירים הכתמה נאה על השפתיים גם אחרי שהגלוס עצמו כבר נמחק.

מקור
בעבר כבר הצגתי כאן את אחד הגוונים ועד היום נמצא בין השפתונים האהובים עלי (תמונות של כל הצבעים בסדרה ניתן לראות כאן וכאן).

הבאה היא הסדרת השפתונים המוצלחת של Rimmel, המותג הבריטי "העממי" שעשה עליה מחודשת לארץ השנה, בשיתוף פעולה עם הדוגמנית קייט מוס: "Kate Moss Lasting Finish Lipstick".
מקור
מדובר אמנם על מותג עממי עם מחירים די זולים, אבל השפתונים מסדרת "קייט" הם בין הטובים שניסיתי השנה ולא נופלים באיכות ובביצועים שלהם משפתונים של המותגים היוקרתיים.
הם מאוד פיגמנטיים, נמרחים בקלות ובאחידות, בעלי גימור קרמי שלאורך הזמן הופך לטיפה יותר מאט ועמידות מצויינת. החסרון היחיד שאני יכולה למצוא בהם הוא הריח המתוק והדומיננטי שאני אישית מאוד מחבבת, אבל עשוי להיות דומיננטי מידי למי שרגישה למוצרי איפור מבושמים בנדיבות.
את רוב הגוונים מהסדרה ניתן לראות כאן ולאחרונה הצטרפו גם הגוונים החדשים (קליק לתמונות) שגם זמינים כרגע בארץ.
המחיר המלא בארץ עומד על 75 ש"ח ולרוב ניתן למצוא אותם במבצע של 1+1 או 40%. בנוסף, ניתן להשיג גם online באתר asos.com בעלות של 5.5 פאונד (כ-35 ש"ח).

המוצר האחרון בקטגוריית השפתיים הם "Just Bitten Kissable", הסטיינים החדשים של Revlon.
מקור
בשנה האחרונה רבלון ללא ספק צברו תאוצה ומלהיות מותג עממי משעמם הפכו למותג חדשני שלא מפסיק להפתיע ולעניין אותנו עם מוצרים חדשים ואיכותיים במחירים נוחים. סדרת השפתונים "Just Bitten Kissable" מורכבת מ-12 גוונים מפתים  בעלי מרקם קרמי. הם משלבים תכונות של balm שפתיים שמחליק ומלחח יחד עם עמידות מצויינת ובגוונים הכהים יותר הכתמה של השפתיים (stain).
כרגע יש ברשותי 4 גוונים ואני מאוד נהנית מכולם. אני נהנית בעיקר מהעמידות של השפתונים האלו, שמונעת ממני את הצורך בחידוש של השפתון במהלך היום. אני פחות מתחברת לניחוח המנטה שלהם והייתי מעדיפה לקבל אותם בריח פירותי ומתוק, אבל כמו שאומרים you can't have it all.
את כל הגוונים ניתן לראות כאן.
לצערי הסדרה הזאת טרם הגיעה לארץ, אבל ניתן להשיג את השפתונים בלחיצת כפתור ב-eBay תמורת כ-10-14$ כולל משלוח. (אני הזמנתי מכאן).

בקטגוריית מוצרי העיניים הזוכה הגדולה היא ללא ספק סדרת צלליות הקרם "Color Tattoo" של Maybelline.
מקור
טרנד המוצרים הקרמיים השתלט על מדפי האיפור השנה ובין שלל המוצרים החדשים זכינו גם לקבל צלליות קרם מעולות ממותג עממי נגיש. צללית קרם אמנם אינו מוצר חדשני ועד היום יכולנו למצוא שלל גוונים שמוצעים על ידי מותגים מקצועיים כמו מאק ובובי בראון וגם מותגי יוקרה שונים. השנה סוף סוף הגיעה האלטרנטיבה "העממית" שלשמחתי התגלתה גם כאיכותית מאוד וזכתה לשלל ביקורות מהללות. הצלליות פיגמנטיות וכיף לעבוד איתן, אך יש הבדל במרקם שמשתנה בין הגוונים השונים. אני ממליצה על "On and On Bronze" ועל "Pink Gold" בתור שתי צלליות בסיס מעולות שפרקטיות מאוד לאיפור יומיומי וגם נוחות מאוד לעבודה.
כרגע יש ברשותי 7 גוונים והיד עוד נטויה. (לתמונות של כל הסדרה תקליקו: חלק 1, חלק 2, חלק 3)
המחיר המלא 70 ש"ח (משתלם לרכוש במצבעי 1+1).

עוד שבחים בתחום מוצרי העיניים הולכים לעפרונות החדשים של קליניק: "Quick Liner For Eyes Intense".
מקור
הסדרה המחודשת של עפרונות העיניים האוטומטיים של המותג היא מצויינת מכל הבחינות. מדובר בעפרונות עיניים רכים, עם מרקם "חמאתי" ופיגמנט רווי שנמרחים בקלות ומושלמים ליצירת מראה מעושן ומודגש. בגלל הצורה והמרקם שלהם הם לא יתאימו ליצירה של קו איילינר חד ומוקפד, אלא מיועדים להנחה לאורך קו הריסים וטישטוש של הגבולות על ידי הספוג המחודד שנמצא בצד השני של העיפרון.

המסקרה הטובה ביותר שניסיתי השנה הייתה "Effet Faux Cils" של YSL
מקור
זאת אחת המסקרות שגרמה לי לאפקט ה-WOW כבר מהשימוש הראשון ואחת המסקרות הטובות ביותר שיש לאוהבות מראה הריסים הדרמטי. הפורמולה "רטובה" והמברשת מוציאה די הרבה חומר, כך שכבר מהשכבה הראשונה מקבלים עיבוי והארכה של הריסים ובשתי שכבות מגיעים למראה הדרמטי והמודגש.
החסרונות: עלולה להימרח (למי שסובלת מבעיה כזאת עם המסקרות), מבושמת (יש להיזהר אם אתן אלרגיות) ולצערי גם נגמרת מהר. ולמרות זאת היא ללא ספק תחזור לתיק האיפור שלי בהזדמנות הבאה.

המייק אפים המנצחים של השנה היו ללא ספק המייק אפים של Bourjois.
הראשון שניסיתי היה ה-"Healthy Mix" (שכבר סקרתי כאן), מייק אפ מצויין עם כיסוי בינוני וגימור חי שגורם לעור להיראות בריא ורענן. מאוד אהבתי את המרקם שלו, את ההנחה הקלילה וגם את הריח הממכר וללא ספק ארכוש אותו שוב. החסרון היחיד שלו עבורי הוא העמידות הבינונית על עור מעורב, אבל זה לא משהו שלא ניתן לשפר בעזרת פריימר טוב ופודרה.
עוד מייק אפ מצויין של המותג שלאחרונה נכנס לשגרת האיפור הקבועה שלי הוא "123 Perfect" החדש. הגימור שלו קצת פחות חי בהשוואה ל-"Healthy Mix" וקרוב יותר למאט טבעי, העמידות דומה והכיסוי ניתן לבניה מקל עד בינוני טוב. הוא לא מצטיין בהסתרת הפגמים השונים, אבל לשמחתי כרגע אין לי כאלה, למעט פיגמנטציה קלה באזור הלחיים.
מקור

קולקציית הברונזרים "Diorskin Nude Tan" של Dior שיצאה במסגרת קולקציית האביב של 2012 ונכנסה לליין הקבוע של המותג לא יכולה להשאיר עדישה אף בחורה שאוהבת איפור. בקולקציה 6 גוונים של ברונזרים ו-4 גוונים של פודרות מאירות בעיצוב מהמם ומפתה.
מקור
הברונזר שברשותי בגוון 003 Cinnamon כבר הראיתי כאן והוא עדיין בשימוש יומיומי ורק מידי פעם מוחלף במוצר אחר לשם הגיוון. אני לא מוצאת בו חסרונות (כן, גם זה קורה!), הוא מעולה החל מהאריזה היוקרתית שכיף לשלוף כל פעם מחדש ועד המרקם העדין שבלתי אפשרי להגזים איתו ופודרתי ופיגמנטי מספיק כדי ליצור הצללה טבעית ומחמיאה.

השנה זכינו לראות לא מעט מותגים בינלאומיים שנכנסו לארץ, אירוע משמח לכל הדעות והלוואי והמגמה הזאת תמשיך. זה שריגש אותי במיוחד הוא מותג הלקים הבריטי Ciate.
מקור
אני חושבת שאין צורך להציג את המותג, כי מאז שהושק בארץ באוגוסט האחרון יש סביבו הכי הרבה עניין ובאז ולא סתם. יש משהו בבקבוק הלק עם הפפיון שגורם לו להיראות נחשק ומאוד girly, אבל מעבר למראה החיצוני מדובר בפורמולות משובחות.
מניקור בטקסטורות שונות הוא סימן היכר נוסף של Ciate, כאשר התחילו עם "Caviar Manicure" המפורסם ומשם הרעיון המשיך והתפתח לעיצובים חדשים נוספים. מניקור "הקטיפה" כבר הספיק להגיע למדפים בחנויות וגם יעשה את הופעת הבכורה שלו בבלוג בקרוב.

אלו היו הכוכבים שלי לשנת 2012! אשמח לקרוא מאילו מוצרים או מותגים הכי נהניתן בשנה שחלפה!

10 תגובות

  1. סיכום מצויין! מסכימה לגמרי לגבי הצלליות של מייבלין וסיאטה. כניסות חדשות ומרגשות לשוק!
    מהמייקאפים של בורז'ואה אני רק נהנת יותר ויותר - מעולים ממש!
    לגבי החלק הראשון של הפוסט שלך, גם אני לפעמים תופסת את עצמי ותוהה מה לעזאזל גורם לי להתעסק בזה כ"כ הרבה. אבל לרוב אני חושבת שזה תחביב נחמד, צבעוני ולא מזיק בתנאי שבאמת שומרים עליו בגבולות הטעם הטוב ולא משתגעים עם קניות או התעסקות אוססיבית מידי. כמו כל דבר בחיים - כשהכל במידה שום דבר לא מזיק :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      בורז'ואה באמת שיחקו אותה עם המייק אפים, ין מה להגיד. אני חושבת שהפייבוריט שלי הוא ה-healthy mix שכבר הספיק להיגמר לי ובא לי להזמין אותו שוב.
      גם אני נהנית מהתחביב הזה ומסכימה איתך שכל עוד הכל נעשה בפרופורציה, הכל טוב.

      מחק
  2. אין ספק שהבלוג הלך והתפתח... מילדונת הוא הפך לגברת מגונדרת. שטחי? זה תחביב מהנה וכייפי כמו כל תחביב אחר (הרי גם על משחקי מחשב או קונסולה אפשר לומר שזה שטחי...) את נהנית מזה וזה עושה לך טוב, וזה מה שחשוב.
    רוב המוצרים שהצגת בהחלט שימשו אותי המון השנה (בעיקר הקולור טאטו והמייקאפים של בורז'ואה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני נהנית ללא ספק, סתם תהיתי ביני לבין עצמי :) הבלוג הוא גם מעבר להתעסקות ביופי, כי יש המון מעבר, כמו היכרויות חדשות, כתיבה (שלפעמים יכולה להיות מאתגרת), צילום, עריכה ועוד ועוד. זה כבר מזמן הפך לאוסף של תחביבים.

      מחק
  3. אני לא מתה על כל סיכומי השנה האלה בדרך כלל, אבל ממש נהניתי מהפוסט :)

    השבמחק
  4. אהבתי את כל הבחירות ואת רובן ניסיתי גם השנה (חוץ מברונזר של דיור).
    ואת קוראת לי שטחית?! SO WHAT I LIKE IT!

    השבמחק
    תשובות
    1. שטחי יכול לקרוא לנו רק מי שאין לו שמץ של מושג מה קורה פה :)

      מחק
  5. אחלה סיכום :-)
    היום ראיתי את הברונזרים של דיור במשביר, ויש בהם שימר... זה רק כ"ספריי" מלמעלה או שיש גם בפנים?
    נ.ב- הדיילת התעקשה איתי שזה גימור מאט. ואין בו שימר. הראיתי לה את היד שלי מנצנצת. "זה מאט". היה מייאש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הברונזר אכן מכיל שימר מאוד עדין ודק, זה לא רק מעל, זה המרקם שלו. על הפנים לא רואים את השימר, גם אם מסתכלים מקרוב. הגימור שלו נראה לי יותר "סאטן" ממאט, כי בכל זאת הוא נותן איזה שהוא זוהר לפנים מבלי להיראות מבריק. רק שימי לב שיש שם 2 מוצרים בסדרה: הברונזרים והפודרות המאירות (אותן לא ניסיתי). אם בא לך על הברונזר, אין מה לחשוש מהשימר, מה שכן אם את לא בטוחה אולי כדאי להניח אותו בחנות עד כמה שזה אפשרי ולבדוק באור יום.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.