SLIDER

Ciate "Oil Slick" and Happy New Year!

בפוסט האחרון לשנת 2012 בחרתי להציג לק חגיגי ומיוחד שיהפוך את המניקור לחגיגי ושיקי לכבוד הערב ההכי נוצץ של השנה.
"Oil Slick" של סיאטה הוא לק שימרי דואו-כרומי שמשחק בין זהב לירוק חאקי, תלוי באיזו זווית תסתכלו עליו. על הציפורניים הוא נראה ממש כמו מתכת נוזלית ומפגין נוכחות מרשימה. מדובר ללא ספק בלק שלא מיועד לאוהבות המראה הטבעי או הצבעים הקלאסיים. יהיו גם כאלה שיגידו שהוא מכוער וזה בסדר, ההסכמה המלאה אף פעם לא קיימת לגבי הלקים המיוחדים כמוהו.

7 תגובות

על ריגושים וחידושים (קליניק, פופה וקסטרו)

בתחילת החודש השיקו בקליניק 10 גוונים חדשים לסדרת השפתונים Chubby Sticks. 
סדרת השפתונים המצליחה של קליניק לא ממש חדשה, אבל התוספת של הגוונים החדשים והאופנתיים ללא ספק הפכה אותה למגוונת יותר עם היצע גדול של גוונים שיקלעו לטעמה של כל אחת.

8 תגובות

Zoom In: Estee Lauder "Sumptuous Extreme Volume" Mascara

יש מוצרי איפור ששומרים להם נאמנות במשך שנים, בין אם מדובר במייק אפ מנצח או עפרון אהוב. בכל מה שנוגע למסקרה אני מרגישה שהמצב אצלי הפוך, כל פעם שנגמרת אחת, גם אם הייתה מוצלחת מאוד, מתחילה סוג של הרפתקה חדשה של מציאת המסקרה המושלמת הבאה. באחד מהחיפושים האלו החלטתי שהגיע הזמן להתנסות באחת המסקרות של אסתי לאודר והבחירה נפלה דווקא על החדשה "Sumptuous Extreme Volume" שמבטיחה ריסים דרמטיים ונראתה לי מאוד מתאימה ליצירת האפקט המודגש כמו שאני אוהבת.

9 תגובות

Maybelline Colorama 80 nail polish

באחד השיטוטים בסופר פארם נתקלתי באחת מקערות השקופות האלו שבדרך כלל מלאות בשלל מוצרים במצבע והפעם הקערה הייתה מלאה בלקים של מיבלין במבצע של 10 ש"ח וביניהם הלקים באריזות החדשות מסדרת Colorama. רוב הצבעים היו די שיגרתיים, אבל היה אחד שמיד תפס לי את העין, מס' 80 כחול רויאל עמוק בגימור שימרי-מטאלי עשיר.
סדרת Сolorama היא סדרת הלקים הותיקה של המותג שעברה סוג של מתיחת פנים והבקבוקים הלא כל כך אטרקטיביים שלהם הוחלפו בבקבוקים החדשים שנראים הרבה יותר מפתים ופחות "זולים" כמו הקודמים. בחו"ל קיים מבחר רחב מאוד של גוונים וגימורים שונים, לצערי בארץ טרם ראיתי והתרשמתי שהגיעו גוונים בודדים בלבד. ואם כבר עוסקים בענייני חו"ל, עוד סדרת לקים מוצלחת מאוד של מייבלין היא Colorshow החדשה שכוללת 40 צבעים חדשים ובנוסף גם קולקציות מיוחדות שהן למעשה המסקרנות ביותר (אפשר להתרשם כאן, כאן וכאן).
הלק שבחרתי מגיע בגוון כחול רויאל עשיר ועמוק, אי אפשר לפספס אותו! המיקרו שימר שבו יוצר אפקט מטאלי עם ניצנוץ קל עוד יותר תורם לברק ומבליט אותו. בגלל שמדובר בלק דומיננטי חייבים לדייק בהנחה שלו וגם לשמור על עור הידיים חלק ומטופח.

המריחה שלו הייתה קצת מאתגרת: המברשת יחסית רחבה ושטוחה, אבל הפורמולה התגלתה כדלילה, מה שהקשה עלי להגיע לגבולות הציפורן מבלי ללכלך את העור שמסביב. כדי להגיע לאטימות מלאה נדרשות 2 שכבות "נדיבות" או 3 שכבות וזאת התוצאה שרואים בתמונות. העמידות הפתיעה לטובה והלק החזיק בסביבות 4 ימים במצב המושלם שזה אפילו טיפה יותר מחלק מהלקים היותר יוקרתיים שיש ברשותי.
אני חושבת שבעבור המחיר מדובר במציאה אמיתית, לק איכותי שגם מגיעה בגוונים מגניבים (בתקווה שיגיעו גם לארץ). אמנם הכמות לא גדולה (7 מ"ל), אבל בינינו, נדיר שמגיעים אפילו לחצי בקבוק לק בגודל הרגיל שלא נדבר על לסיים אותו.
18 תגובות

הכוכבים של נובמבר

נובמבר היה עוד אחד מהחודשים הלחוצים האלו שלא משאירים זמן לנשום ועושים לי הרגשה שאני רודפת אחרי הזנב של עצמי. בנוסף להכל, השינויים במזג האויר ובלחות הביאו את העור שלי למצב של בלבול מתמשך שנע בין מצבים של עור מעורב עם אזור T שומני לבין עור יבש עם אזורים מחוספסים שגם לא נראו טוב עם אף מייק אפ שיש ברשותי וגם היו קשים לטיפול. שיניתי כמעט את כל שגרת הטיפוח שלי כדי להשתלט על המצב ולהחזיר את העור שלי למצב תקין לכן בהמשך צפו לפוסטים על המוצרים שמצילים אותי בתקופה היבשה של השנה. בינתיים, אציג את המוצרים האהובים עלי שכיכבו אצלי בנובמבר.

פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ היא אחד ממוצרי ה-must שלי. בשימוש היומיומי אני לגמרי מעדיפה את הפודרות הדחוסות על פני הפודרות בתפזורת פשוט מטעמי הנוחות. למרות שישנן פודרות בתפזורת שגרוסות יותר דק ובעלות מרקם עדין ואוורירי הן פחות פרקטיות עבורי וגם בשימוש הכי זעיר תמיד תתפזר לי כמות מסויימת של הפודרה ותלכלך מסביב.
אני חושבת שעדיין לא ניסיתי פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ שיכולתי להגיד שהיא מושלמת מכל המבחינות כי עד עכשיו כולן היו טובות, אבל לא כאלו שהייתי חוזרת לרכוש שוב ושוב. אחד הניסיונות האחרונים שלי הייתה הפודרה השקופה מסדרת "Colorstay" של רבלון שהוגדרה כהצלחה והצליחה להתחבב עלי עד מאוד.
הזמנתי אותה מ-eBay והיא עלתה 10.50$ כולל המשלוח, מחיר מעולה יחסית לאלטרנטיבות שקיימות במגוון בארץ.
האריזה שלה מאוד פושטית ואפילו זולה, פלסטיק שחור חלק, בחלק הפנימי יש מראה קטנטנה ובלתי שימושית ומתחת לפודרה מצורפת ספוגית, לא שימושית גם, אלא אם כן מחזיקים את הפודרה בתיק האיפור לחידוש ותיקונים במהלך היום.
אם אתעלם לרגע מהמראה החיצוני, הפודרה לגמרי עושה את העבודה. אני משתדלת להשתמש בכמות המינימלית ולפזר את הפודרה בצורה אחידה על כל הפנים בעזרת מברשת פודרה גדולה כדי לגרום למייק אפ הנוזלי להיות עמיד יותר במהלך היום. היא נותנת מראה מאט כאשר אם מגזימים בכמויות יכול בקלות להפוך למראה "מקומח". היא לא מבהירה את גוון המייק אפ וכשמונחת "ביד קלה" מפגינה ביצועים טובים והעור נשאר מאט לזמן יותר ממושך. בינתיים היא עבדה מצויין עם המייק אפים שלי (כרגע אלו "123 Perfect" של בורז'ואה ו-"Double Wear Light" של אסתי לאודר) ואני מאוד מרוצה ממנה.

אני לא יודעת איך זה קרה, אבל עד היום לא הצגתי את מברשת האיילינר המנצחת שלי: S216 של ביוטיקר.
למרות שמדובר במברשת זולה מאוד, היא פשוט עושה עבודה מעולה!
אני משתמשת בה רק להנחה של איילינר ג'ל (כי למילוי גבות לדוגמא היא לא הכי מוצלחת ורכה מידי) והיא מאפשרת לי שליטה מלאה בעובי הקו שאני יוצרת. בעזרת המברשת אני מוציאה כמות קטנה של איילינר מהצנצנת ומניחה על גב כף היד והשיטה הזאת מאפשרת גם להאריך את חיי האיילנר ג'ל שנוטה להתייבש די מהר אם לא שומרים אותו סגור עד כמה שאפשר. לאחר מכן אני מעבירה את המברשת על גב כף היד בצורה כזאת שהחומר מתפזר באחידות בשני הצדדים שלה וזה גם מאפשר לשטח את קצה המברשת, להפוך אותו לצר מאוד וליצור בעזרתה גם את האיילינר הדק ביותר וגם את הפליק החתולי המדוייק ביותר.

עוד מברשת אהובה היא ה-"Buffing Brush" של Real Techniques
כרגע היא נמצאת אצלי בשימוש היומיומי והיא אלופה בהנחת המייק אפים הנוזליים.
יחסית למברשות האחרות שנועדו לאותה המטרה, היא די קטנה, אבל בזכות הסיבים הדחוסים והמבנה הטיפה מעוגל שלה, הנחת המייק אפ הפכה לפעולה קלה ומהירה ביותר ואני מאוד נהנית מהגימור האחיד שנוצר בעזרתה.
הבעיה היחידה איתה ועם שאר המברשות בסט היא הניקיות. השיטה הטובה ביותר שמצאתי עד עכשיו היא ניקוי עם מנקה המברשות של מאק ואז החפיפה הרגילה עם השמפו, אחרת המברשת לא חוזרת לצבע הלבן המקורי שלה. אם יש לכן טיפים נוספים או שיטות אחרות לניקוי המברשות האלו, שתפו בתגובות!

בזמן האחרון אני מגלה חיבה מיוחדת לצלליות בגוונים בורדו וסגול ומה שביניהם (באנגלית לקבוצת הצבעים הזאת Maroon).
ארבעת הצלליות שבתמונה כיכבו באיפור העיניים שלי לא מעט בחודש האחרון:
מס' 423 של Inglot נרכשה לא מזמן וכבר מסתמנת כאחת הצלליות המוצלחות באוסף. המרקם שלה נקרא "Pearl" והיא אכן נותנת אפקט פנינתי-מטאלי, הפיגמנט מאוד עשיר ואין צורך להעמיס בשכבות או להתאמץ בהנחה שלה.
"Twinx" של MAC אחת הצלליות האהובות עלי באופן כללי, מעולה גם בתור צללית "סולו" על כל העפעף וגם בתור צללית להדגשה של הקפל. המרקם שלה מרגיש טיפה יותר "קשה" בהשוואה לזה של 423 של אינגלוט לכן כדי לקבל צבע דומיננטי  ועמוק על העפעף צריכים לבנות אותה בהדרגה.
"Tender Caramel" של Loreal  הגיעה בגלוסיבוקס אוקטובר ומאז נמצאת בשימוש כמעט רצוף. הגוון שלה מטעה ומשתנה בהתאם לתאורה בין חוםבהיר לסגול בהיר. אני אוהבת להניח אותה על השליש הפנימי של העפעף כדי "להאיר" את האזור ומשלבת אותה עם שתי הצלליות האחרות (של מאק ושל אינגלוט).
פיינטפוט (צללית קרם) "Constructivist" של MAC (צד שמאל למטה).
בימים שמתחשק לי ליצור איפור עיניים קצת יותר דרמטי ומודגש אני משתמשת בו בתור בסיס לשלושת הצלליות הנ"ל.

בחודש האחרון הצטרף לאוסף שלי עוד עפרון עיניים שחור מומלץ ומוצלח: "Ultra Black" מסדרת Smoky Effet של בורז'ואה.
את העפרון הסגול מאותה הסדרה כבר הראתי בפוסט איפור הערב שלי בעבר ובאותו הפוסט הזכרתי גם עוד עפרון שחור מוצלח למדי של המותג, אבל הפעם מדובר בכוכב אמיתי. הגוון שלו הוא שחור "פחם" דרמטי, הפיגמנט עשיר מאוד והמרקם חמאתי, המריחה מאוד קלה ובתנועה אחת ניתן ליצור קו מושלם ללא צורך לעבור עליו מספר פעמים. במראה שלו על העפעף הוא מאוד מזכיר לי איילינר ג'ל שחור קלאסי, ההבדל היחיד שעם העפרון קשה להגיע לקו מוגדר ומדוייק לכן עדיף להשתמש בו למראה מעושן.

בגלל שאיפור העיניים שלי הוא זה ששולט בדרך כלל במראה האיפור הכללי, לרוב תתפסו אותי עם שפתונים רגועים ולא דומיננטיים או ללא שפתון בכלל. החודש נהניתי במיוחד משני שפתונים בגוון "ניוד": מס' 26 של רימל מסדרת Kate של קייט מוס ו-"Precious" מסדרת הסטיינים המוצלחת "Just Bitten" של רבלון.
אני חושבת שסדרת "Kate" של רימל היא אחת המוצלחות שיצאו לאחרונה ובאופן כללי השפתונים האלו, למרות מחירם הנמוך, לא נופלים בעיני מהשפתונים היוקרתיים שקיימים היום במגוון. כרגע יש ברשותי 4 ורוב הסיכויים שיהיו עוד בהמשך. יש להם פיגמנט מעולה, ריח ממכר (אך די דומיננטי), עמידות טובה ומבחר יפה של גוונים.
את מס' 26 הזמנתי מ-asos.com, אבל ניתן למצוא אותו גם בארץ. מדובר בגוון ניוד/אפרסקי/כתמתם עם מרקם אטום וגימור שנראה כמעט מאט. הוא משתלב יפה עם כל איפור והשילוב האהוב עלי הוא עם איפור עיניים סגול או בורדו.
גם סדרת הסטיינים "Just Bitten Kissable" של רבלון היא אחת הכוכבות של השנה! למרות שהגוונים המוצלחים יותר הם הדומיננטיים והבולטים, החלטתי לנסות דווקא את אחד הבהירים שישמש אותי ביומיום. "Precious" לא פיגמנטי במיוחד וכמעט ולא משנה את גוון השפתיים, סוג של my lips but better, ונותן להם מראה טיפה חיוור עם ברק "חי". כצפוי הוא לא מכתים את השפתיים כמו שאר השפתונים בסדרה ומזכיר יותר את השפתונים של קליניק, ה-"Chubby Sticks" (עליהם יהיה פוסט נפדר בהמשך).
מימין - רבלון, משמאל - רימל

חג חנוכה שמח לכל קוראות הבלוג!
19 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.