23.9.12

מגרמניה באהבה: Catrice

מה צפוי שיקרה אם חברה קרובה מגיעה לביקור מחו"ל ומציעה לרכוש עבורך מה שתרצי? במקרה שלי התשובה מובנת מאליה. לא רציתי להפריז בקניות יותר מידי, למרות שבהשמך תראו שבכל זאת לא ממש ריסנתי את עצמי, לכן התמקדתי במותג האיפור "העממי" Catrice.
על המותג דובר לא מעט גם בערוצי ה-You Tube העוסקים באיפור וגם בלא מעט בלוגים שאני קוראת והמוצרים תמיד נראו לי מעניינים בנוסף לביקורות המשבחות והמחיר הנמוך. בגלל שעדיין לא מצאתי אף אתר שניתן להזמין ממנו את מוצרי המותג, קפצתי על ההזדמנות והתחלתי לעבוד על הרשימה, שתפחה ותפחה...

13.9.12

הכוכבים של אוגוסט

חודש אוגוסט היה עמוס, לא רק בעבודה ובמטלות הרגילות, אלא גם בחוויות חדשות וגם שתי אורחות מחו"ל, לכן כפי שבטח שמתן לב, נעלמתי לכן.
טיילתי הרבה ואפילו תפסתי צבע ואני חושבת שכרגע אני שזופה כמו שלא הייתי כבר המון זמן. הספקתי לבקר בעיר הקודש, ירושלים היפיפיה, בחיפה (יפיפיה לא פחות), בים המלח וגם לבלות בים כמעט כל יום. ללא ספק, אוגוסט יזכר בתור חודש אינטנסיבי ומהנה כאחד.
בשלב הזה של הפוסט הייתן אמורות לראות כמה מהצילומים היפים שעשיתי במהלך הטיולים, אבל מהנסיבות הידועות לרובכן (הלך המחשב), אסתפק במעט שנותר:


9.9.12

מותג הלקים שירגש אתכן: Ciate!

חדשות משמחות לכל המכורות: מותג הלקים האופנתי, הנחשק והיוקרתי Ciate ביצע נחיתה רכה בישראל!
קצת רקע לכל היופי שמחכה לכן בהמשך: Ciate הוא מותג לקים בריטי צעיר שנוסד ע"י Charlotte Knight, שהחלה את דרכה בתור מניקוריסטית ובהמשך פתחה רשת "Nail Bars" וכיום היא הכוח המקצועי והיצירתי שעומד מאחורי המותג.

3.9.12

השקה בניחוח פריזאי

הזמן: יום חמישי האחרון. המיקום: מלון אלכסנדר, תל אביב. המאורע: השקה מושקעת, שגרמה לי לפנטז על פריז הלילית.
מקור
גם הנוף המהמם של תל אביב מהקומה השביעית של המלון לא השאיר אותי אדישה. למרות שאני תל אביבית לשעבר, כל פעם שאני מגיעה לכאן אני מרגישה סוג של תיירת בחו"ל. התחושה היא שכאן החיים מתנהלים אחרת, אנשים מטיילים ברחוב ורוכבים על האופניים, יושבים בבתי הקפה והמסעדות, עושים שופינג ונראה כאילו זה מה שעושים כאן כל היום, מבלים ונהנים.
את הבילוי שלי התחלתי בחברת בלוגריות שאת חלקן כבר הכרתי ואת חלקן יצא לי לפגוש לראשונה.
Bourjois, חברת האיפור והטיפוח הצרפתית השיקו כמה מוצרים חדשים, שבקרוב אמורים להגיע לפארמים המקומיים.
ליין ה-Healthy Mix המוצלח הורחב לאחרונה, וחוץ מהמייק אפ המוצלח שאני מאוד אוהבת, תוכלו למצוא גם את הפודרה הדחוסה Healthy Balance, בעלת המרקם העדין והקטיפתי (קליק לסקירה) וגם את הקונסילר המאיר (שאמור לחקות בתכונות שלו את "Touche Esclat" האגדי של YSL).
עוד מוצר חדש הוא סדרת הגלוסים העמידים 3D Max, שתגיע לחנויות במהלך אוקטובר. הגלוס מבטיח עמידות גבוהה לצד טיפוח השפתיים בעזרת מרכיבים אנטי-אוקסידנטים.
מס' 13 "Orange Fruity"
גולת הכותרת היא המסקרה החדשה של Bourjois שנקראת "Beauty' Full Volume".
המסקרה מבטיחה עיבוי דרמטי של הריסים, אבל בזכות הפורמולה היחודית להשאיר אותם רכים ומופרדים, ללא גושים וללא תחושת כובד.
המברשת שלה גדולה ודי מגושמת, לכן היא פחות תתאים לבעלות עיניים קטנות או ריסים קצרים. כרגע היא נמצאת אצלי בבדיקה יסודית ועד כאן אני יכולה להגיד שהופתעתי לטובה ואני מאוד אוהבת אותה. כמובן שאשתדל לעשות סקירה מפורטת בקרוב. המסקרה תגיע לחנויות במהלך הספטמבר.
את הדגמת האיפור עם מוצרי Bourjois עשה מאפר הבית של המותג, יוסי אורי כהן.
הנושא: איפור ערב. הטכניקה: שילוב של צלליות ועיפרון להשגת מראה דרמטי ומודג במהירות. כמעט את אותה הטכניקה כבר הצגתי כאן בפודט איפור הערב עם מוצרי המותג (קליק לפוסט). מתחילים מעיפרון, שמניחים קרוב לקו הריסים, כאשר מעבים את הקו קרוב לפינה החיצונית של העין. את הגבול העליון של העיפרון מטשטשים בעזרת מברשת היעודית או אפילו עם האצבעות ומעליו מניחים את הצללית.

חוץ מהמוצרים היפיפיים של בורז'ואה, 2 בשמים חדשים ומפתיעים עושים את דרכם לפארמים של ארצנו!
הראשון הוא בושם חדש לגבר שמוקדש לדמות המיתולוגית של הגבר גבר האולטימטיבי: James Bond 007.
הבשום מוקדש לחגיגות יום הולדת ה-50 לג'ימס בונד ולפי המותג "הוא ניחוח קלאסי וגברי, עם רעננות וטוויסט מתוחכם - הניחוח האולטימטיבי לגבר המודרני".
הריח רענן, משדר משהו מאוד אלגנטי ומחויט לטעמי. בניגוד להרבה בשמי גברים אחרים שאני מכירה הוא לא כבד ולא דומיננטי מידי, אלא נפתח בתווים הרעננים של גרניום וברגמוט ולאחר מכן דוהה ומרגיש יותר "חם" ואפילו מתקתק בזכות תווי ווטיבר, פטצ'ולי ועץ ארז. מאוד אהבתי אותו (וגם החצי השני אהב)!

הבושם הנוסף הוא הניחוח החדש לאשה מבית Nina Ricci שנקרא "Mademoiselle Ricci".
האריזה שלו מדמה מתנה יוקרתית שעטופה בסרט ורוד ולפי המותג ההשראה לבושם הזה הייתה הצהרת אהבה בין גבר לאשה.
הבקבוק שלו מהמם! למרות שבמבט הראשון הוא נראה מסורבל ולא נוח לשימוש, הפקק העליון נשלף בקלות ונוח להחזיק את הבקבוק ביד. אם האריזה הזאת נראית לכן מוכרת, אתן לא טועות, היא זהה לזו של "Ricci Ricci" שיצא ב-2009, אך אין שום קשר מבחינת הריח. היוצר של הבושם: Alberto Morillas, ברזומה שלו ניתן למצוא בשמים מאוד מצליחים כמו "Aqua di Gio" של ארמני, "Flower" של קנזו, "Daisy" של מרק ג'קובס ועוד רבים אחרים.
הניחוח יתאים לטעמי לתקופה הקרה יותר של השנה. כשניסיתי אותו בפעם הראושנה כבר מתווי הפתיחה הוא הרגיש לי מאוד "מתובלן" והפגין נוכחות רבה. עם הזמן הנוכחות שלו פוחתת וגם התווים המתוקים יותר באים לידי ביטוי. הוא משאיר תחושה של חמימות והעמידות שלו עלי טובה (כמובן שזה עניין אינדיבידואלי). הניחוח מזכיר לי במעורפל את "Flower" של קנזו, אם כי "Mademoiselle Ricci" קצת פחות דומיננטי וקצת יותר מתקתק ממנו.
אני ממליצה לבדוק אותו לכל חובבות הבשמים המתוקים ובעלי נוכחות, שמחפשות בושם יחודי וקצת שונה. למי שחובבת ריחות רעננים ופירותיים אני ממליצה לדלדג הלאה לבושם אחר.

ניתן להשיג בכל הפארמים:
50 מ"ל: 445 ש"ח
80 מ"ל: 580 ש"ח
(כמובן שהמחיר הוא לפני ההנחות והמבצעים השונים)
נתראה בפוסט הבא, לא אולי, בטוח!
Je t'aime 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...