SLIDER

האשכולית הורודה של Neutrogena

ניוטרוג'ינה הוא מותג אמריקאי ותיק שמתמחה במוצרים לטיפוח העור שמשווקים בפארמים המקומיים, ובמוצרים לטיפוח השיער ומוצרי איפור שמשווקים בחו"ל בלבד. מ-1994 המותג שייך לקונצרן ג'ונסון&ג'ונסון.

בחודש שעבר השיקו בארץ סדרת מוצרים חדשה שנקראת "Pink Grapefruit" שכבר קטפה שבחים בארצות האחרות. ההשקה התקיימה ב-Kitchen Market בנמל תל אביב והייתה מלווה בהסברים מפורטים גם של נציגות המותג וגם של רופאת עור ד"ר להבית אקרמן.

23 תגובות

גם אני אימצתי! תכירו את שולץ

הפוסט הזה הוא חלק מפרוייקט שמטרתו לעלות את המודעות לנושא של אימוץ בעלי חיים. אני רוצה לספר לכם את סיפורו של שולץ, החתול האהוב ביקום. 

הוא היה בן כשבועיים כשננטש מתחת לבניין שלנו. הפיצפון הזה רק פקח את העיניים והתחיל לחקור את הסביבה ללא פחד חהחתולים האחרים ולא מהאנשים. באחד הימים בן זוגי, יוני, ראה ששני פועלי בניין מכבים סיגריה על ראשו של שולץ. באותו רגע הוא לא חשב פעמים, אסף אותו והביא הביתה, הוא לא היה שורד ברחוב, זה בטוח.
בהתחלה חשבנו למצוא לו בית טוב ואנשים שיטפלו בו יפה ויאהבו אותו, אבל לאט לאט נקשרנו אליו כל כך שכבר לא סמכנו על אף אחד והגענו למסקנה שרק אנחנו נוכל לדאוג לו כמו שצריך. היום הוא כבר בן שנתיים וחצי והחיים שלו - דבש!
זאת אחת התמונות הראשונות שלו שצילמנו. הוא הסתגל נורא מהר ולמד ללכת לשירותים שלו מהפעם הראשונה שהראנו לו. הוא גירגר בלי הפסקה וכל הזמן חיפש את קרבתנו (והוא ממשיך לכעשות את זה גם עכשיו).  התאהבנו בקטנצ'יק הזה והוא הפך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו.
הפיצפון גדל והוא כבר בן שנתיים וחצי
שולצי מפונק ומאוד אוהב תשומת לב. הוא תמיד יבוא לשבת איתנו כשאנחנו רואים טלוויזיה, הוא ישב במטבח כששוטפים כלים, הוא יבוא להציץ בתוך השקיות כשאני חוזרת משופינג והוא ישן איתנו בלילה.
יש הרגל אחד שלו שאני הכי אוהבת: כשמישהו בא הביתה ושולץ מזהה את הצעדים שלו במדרגות הוא ישר רץ לדלת ומחכה ואז עושה קבלת פנים עם גירגורים וליטופים.
כמו רוב החתולים, העיסוק העיקרי של שולץ הוא רביצה במקומות האהובים עליו בבית או שינה טובה עם עדיפות לכרית או שמיכה רכה וגם עדיף על כרית ובקרבתנו שגם נלטף אותו. החורף הוא מצא עוד מקום שינה מועדף - הממיר של YES שמשמש יופי של "סדין חימום חשמלי" עבורו.
בשבילנו שולצי הוא מקור בלתי פוסק של אנרגיות חיוביות! 
לשולץ היה מזל גדול, הוא זכה לבית טוב, טופל כמו שצריך והוא חי כמו נסיך קטן שלא יודע צרות. אבל יש עוד הרבה חתולים וכלבים נטושים שנמצאים בהסגרים ובבתי אומנה שמחכים שיאמצו אותם. מי שאימץ חיה יודע איזו אהבה וסיפוק מקבלים בחזרה!


שולץ מוסר MEOW!


עוד סיפורי אימוץ מדהימים מחכים לכם כאן

17 תגובות

טבעי זה הכי אני! MAC Naturally

מקור
לפני שבוע נחתה בסניפי MAC קולקציית "Naturally" החדשה שממש חיכיתי לה. כמו שבטח כבר הספקתן להכיר את הטעם שלי, איפור בגוונים טבעיים הוא המועדף עלי לכן מאוד שמחתי כשראיתי את התמונות הראשונות של הקולקציה. השבוע ביקרתי בסניף MAC הקבוע שלי (בקניון "אבנת" בפ"ת) כדי להתרשם מהקולקציה וגם חזרתי עם רכישות חדשות.
מקור
הקולקציה לא גדולה, אבל מורכבת ממוצרים מגוונים. הכי סיקרנו אותי הצלליות והסמקים המינרליים, במיוחד אחרי הניסיון המעולה שיש לי עם הצלליות המינרליות שקניתי מהקולקציה המינרלית בקיץ האחרון.
מקור
MAC פינקו אותנו במהדורה מוגבלת של 5 גוונים חדשים של הצלליות המינרליות. כולם מאוד "לבישים" ואני אישית מאוד נהנית לעבוד עם הצלליות מהסוג הזה. לא תמצאו כאן צבעים מרגשים ומלהיבים ומי שיש לה כבר אוסף גדול כנראה תדלג על הצלליות האלו, אבל מי שמחפשת צללית "טבעית" ליצירת מראה איפור עיניים עדין ליומיום תהנה מהן מאוד. הן פיגמנטיות, מבריקות אבל נטולות נצנצים מתפזרים ויראו יפה גם בפני עצמן וגם בשילוב עם צלליות נוספות.
אני מאוד אהבתי את כל הגוונים והפייבוריטית שלי היא "Twilght Falls"(לסווטצ'ים של כל הצלליות תוכלו לבקר בפוסט של Temptalia).

גם בגזרת השפתונים והגלוסים אוהבות מראה השפתיים הטבעי יוכלו להינות מ-4 שפתונים בגוונים שונים של ניוד ו-4 גלוסים. (אפשר לראות סווטצ'ים של כולם אצל Karlasugar).
מקור
מקור
מבין השפתונים הפייבוריטים שלי הם "A Perfect Day" שמגיע בגימור "Amplified" (המאוד פיגמנטי) וגם "Beach Sand" בגימור Creamsheen האהוב עלי). הגוון הכהה יותר בקולקציה "Pillow Talk" יתאים לבעלות גוון עור כהה יותר משלי.
הגוונים של הגלוסים די תואמים את הגוונים של השפתונים, לכן גם כאן הפייבוריט שלי די צפוי והוא "Fresh Air" הורדרד הטבעי.

הסמקים המינרליים הם אלו שהכי סיקרנו אותי מכל המוצרים בקולקציה
מקור
שלושתם מאוד יפים ומאוד פיגמנטיים! (אפשר להתרשם מהגוונים בסווטצ'ים של Karlasugar כאן וכאן). בעלות עור בהיר כמו שלי יצטרכו להשתמש בסמקים האלו בזהירות כי קל מאוד להגזים עם כמות הסומק ולהגיע למראה לא כל כך מחמיא.  הבחירה הצפויה ביותר שלי יכלה להיות ה-"Subtle Breeze" הורוד, אבל בסופו של דבר הלכתי על "Fresh Honey" המפתיע בגוון כתום.
הצבע שלו נראה מרתיע במבט הראשון, אבל בהנחה עדינה הוא יוצר מראה ממש מחמיא ואני מאוד מרוצה מהבחירה הזאת.
בגלל המרקם והפיגמנט של הסומק אני משתמשת במברשת הכי רכה שיש לי כדי להניח אותו וצריכה כמות זעירה של החומר כדי להגיע למראה עדין. הגימור שלו מאט עם סוג של זוהר עדין שנראה טבעי על העור ולא נראה "מקומח" או בולט.

המוצר האחרון שאני רוצה להזכיר הוא שני Mineralize Skinfinishes, גם הם במהדורה מוגבלת וכבר יצאו בעבר בקולקציה אחרת. ה-MSF הוא מוצר של MAC שאף פעם לא ניסיתי והאמת היא שגם לא כל כך הבנתי למה הוא מיועד. אז כדי לעשות סדר, לפי האתר של MAC ה-MSF הוא למעשה פודרה רכה ועדינה בגימור מבריק ליצירת אפקטים של הארה. ניתן להשתמש בו בתור הייליטר על עצמות הלחיים ועל עצם הגבה או על כל הפנים ליצירת מראה זוהר (אבל זה כבר תלוי באיזה MSF משתמשים ועד כמה הוא מבריק).
2 ה-MSF שיצאו בקולקציית "Naturally" הם למעשה הייליטרים וכל אחד מהמם מורכב מ-4 גוונים שונים של בז' "שמפניה" וורוד.
מקור
הראשון נקרא "Blonde" והוא מורכב מ-4 גוונים של ורוד, מורוד בייבי בהיר ועד ורוד עתיק. הוא הפיגמנטי והבולט מבין השניים. בתור הייליטר הוא כהה מידי עבורי ובתור סומק הוא מבריק מידי לטעמי. לדעתי הוא יתאים מאוד לבעלות גוון עור כהה יותר משלי.
"Redhead" מורכב מגווני "שמפניה" וורוד והוא העדין יותר מבין השניים ואיתו חזרתי הביתה.
גוון "השמפניה" (הבהיר ביותר) משתלב מעולה עם גוון העור שלי ואני מניחה אותו על עצמות הלחיים ולפעמים גם על עצם הגבה. הארה שהוא נותן מאוד עדינה ונראית טבעית, לכן אני משתמשת בו כרגע על בסיס יומי ומאוד נהנית מהתוצאות.
2 הגוונים האמצעים הם תערובת של בז' וורוד ואפרסק והגוון האחרון הוא ורוד עם נטיה לגוון קורלי, אותו אני מניחה בנגיעה קלה מעל הסומק כדי לתת לו מראה יותר "חי".
המרקם של ההיליטר מאוד חלק ולא מתפורר. אין בו נצנצים ועל העור הגימור נראה פנינתי ומעט זוהר.
בגלל שהמוצר הזה מאוד פיגמנטי וגם מורכב מגוונים שונים אני מניחה אותו עם האצבעות וככה שולטת גם על עוצמת הצבע וגם בוחרת באיזה גוון להשתמש.
מה דעתכן על קולקציית "Naturally? 
כבר הספקתן להתחדש במוצרים שהכי אהבתן בה?

נ.ב. כל החובבות של צבעים נועזים אל דאגה, בקרוב צפויה לנחות אצלנו קולקציית "Shop MAC, Cook MAC" הצבעונית בדיוק בשבילכן!
25 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.