SLIDER

הכוכבים של ינואר

סוף החודש הגיע וזה הזמן להציג את נבחרת המוצרים המנצחים שלי!

העור שלי לא היה במיטבו החודש ורק לאחרונה המצב התחיל להשתפר. סבלתי מאדמומיות , אזורים של יובש ועור מתקלף, הרגשתי שהפנים לא חלקות והעור היה נראה חסר חיוניות. כל זה נבע ככל הנראה מצינון מעצבן שתקף אותי וגם מזג האויר הקר (והמזגנים כמובן). לא שיניתי את שיגרת הטיפוח שלי בתקופה הזאת ורק מאוד הקפדתי על שיגרת ניקוי, קרם לחות "כבד" וחיכיתי שזה יעבור.
מהסיבות האלו המייק אפ הרגיל שלי (Healthy Mix של בורז'ואה) לא סיפק לי את הכיסוי שהייתי צריכה ולכן חזרתי להשתמש ב-Double Wear Light של אסתי לאודר שתמיד מציל אותי במצבים האלו.
אפשר להגיד שגיליתי את המייק אפ הזה מחדש וקצת שכחתי עד כמה שאני אוהבת אותו!
הגוון שלי הוא מס'1 וכרגע הוא מתאים בדיוק לגוון העור שלי, הכיסוי בינוני שניתן גם לבנות אותו בזהירות, העמידות מצויינת.

החודש קניתי לי את המברשת החדשה של ביוטיקר  (מס' 332) כדי לבדוק בעצמי אם היא באמת כל כך טובה כמו שמספרים.
המברשת הזאת בהחלט יכולה להצטיין בתואר "הכוכבת של החודש" כי מי היה מאמין שמברשת של 16 ש"ח תעשה עבודה כל כך טובה! השתמשתי בה להנחה של Double Wear Light והשילוב הזה עבד נהדר, התקבל כיסוי אחיד וגם מראה יחסית טבעי.
המברשת עשויה מסיבים סינטטיים מאוד צפופים, אבל מרגישה מאוד נעימה ומלטפת על הפנים. אני מניחה את המייק אפ בטפיחות קלות על כל הפנים ולאחר מכן עובדת עם המברשת בתנועות סיבוביות קלות כדי להטמיע את בעור. בגלל שמאוד אהבתי את המברשת קניתי לי עוד אחת  שכרגע משמשת אותי להנחת פודרה.

עוד מוצר שהייתי צמודה אליו כל החודש הוא Labello דובדבן 
בגלל היובש השתמשתי בשפתונים רק מידי פעם והלבלו הלך איתי לכל מקום. למעשה הבאלם הזה מלווה אותי כבר כמה שנים טובות וכבר הספיק לעבור שינוי במראה ובפורמולה. את החדש אני אוהבת הרבה יותר .

איפור העיניים שלי היה יחסית פשוט החודש ולא ממש היה לי כוח וזמן להשקיע באיפורים מורכבים יותר. הצללית שהייתה בשימוש כמעט יומיומי היא "Satin Taupe" של MAC.
זאת אחת הצלליות המפורסמות של מאק וגם אחת הפרקטיות ביותר, יש לה מרקם מעולה שכיף לעבוד איתו ואי אפשר לטעות איתה. השתמשתי בה על כל העפעף (לא כולל את עצם הגבה) לקבלת מראה טיפה מעושן ועם זאת מאוד עדין.
יחד איתה שילבתי תיחום די עדין וטיפונת מעושן של קו הריסים במקום האיילינר ג'ל (שקצת הזנחתי החודש). גיליתי שהצללית הכהה מהטריו של Wet n'Wild עושה את זה נהדר.
בזמן ששני הגוונים הבהירים לא ממש פיגמנטיים ולרוב משמשים אותי להארה של עצם הגבה, הצללית הכהה מצויינת ורוויה, לא מתפוררת וקלה לעבודה. רק חבל שהשימר שיש בה לא בא לידי ביטוי גם על העפעף, למרות שעל זה אני סולחת לה.

כוכב יחסית חדש בתיק האיפור שלי הוא מעגל ריסים.

בתור מעגלת ריסים מתחילה הלכתי על האופציה הזולה וקניתי את המעגל של ביוטיקר כדי לראות אם אנחנו מסתדרים או לא. תמיד חשבתי שהריסים שלי מעוגלים באופן טבעי והמסקרה נותנת להם את הטאץ' הסופי ורק אחרי שעיגלתי אותם ראיתי את ההבדל הגדול.
השימוש במעגל לא כל כך מסובך והמכשיר הזה מאוד ידידותי למשתמש, למרות שבמבט הראשון נראה קצת מרתיע. אחרי כמה ניסיונות עגול הריסים לוקח כמה שניות לכל עין, אבל עושה הבדל גדול מבחינת המראה.
אימצתי!

אני מכורה לריח של סדרת "Coconut Verbena" של ללין. עד עכשיו השתמשתי בסבון פילינג לגוף שלצערי יצא מהליין והחודש קניתי לי אספקה מכובדת שכוללת פילינג על בסיס שמן, קרם גוף וחמאת גוף (כולם יופיעו בבלוג בשלב מאוחר יותר עם סקירה מסודרת). 
בחמאת הגוף השתמשתי במשך כל החודש והיא פשוט מעולה!
המרכיב העיקרי שלה הוא חמאת שיאה, שעשירה בחומצות שומן וויטמינים A, E ו-F ולכן מלחחת את העור, מזינה אותו, מקלה במצבים של עור יבש ורגיש וגם עוזרת לעור למגר את נזקי הסביבה. 
הקרם עצמו מאוד סמיך וכבד, אבל נמרח בקלות על הגוף (כמו חמאה?) ונספג טוב. הריח מאוד דומיננטי ומורגש על הגוף די הרבה זמן וגם נדבק לבגדים. מוצר מומלץ בחום לאוהבות הז'אנר.
מחיר: 79 ש"ח. 
ואיך אפשר בלי לקים?
החודש מאוד נמשכתי לצבע הסגול, לכן אלו הלקים שהכי נהניתי "ללבוש":
הראשון הוא "Valerie" של זויה, אחד הסגולים היפים שיש וכל מילה נוספת מיותרת.
"We will always have Paris" של OPI הוא ללא ספק הלק החורפי האהוב עלי ביותר וכבר שנה שניה ברציפות אני לא מפסיקה להשתמש בו. 
והרכש החדש הוא "Louvre me, Louvre me not" של OPI. לא יודעת איך לא גיליתי את הסגול המהמם הזה קודם. התמונות כבר מוכנות והוא הולך לככב באחד הפוסטים הקרובים. 
זאת הייתה נבחרת הינואר המנצחת שלי!
אם יש לכן מוצרים מומלצים שעשו לכן את החודש - שתפו בתגובות!
28 תגובות

השתבחתי בשנה

יום ההולדת השנה היה כיפי עם המון פינוקים ומצב רוח טוב!

בוקר
חיממתן לי את הלב!
 התקשטתי במניקור חגיגי (עם "Tinsel Town" של China Glaze)

28 תגובות

מסקרות של רימל: צמד ה-"Sexy Curves"

Rimmel היא חברת איפור "עממי" (drugstore) בריטית שבקרוב עושה עליה לארץ. למרות שאני מכירה את המותג כבר הרבה זמן וקראתי ביקורות טובות על המוצרים שלהם, לא ממש יצא לי להתנסות בהם. בשנה האחרונה קניתי כמה מוצרים של רימל, ביניהם 2 שפתונים, פודרה שקופה ו-3 מסקרות, כאשר 2 מהן אסקור היום.
בהזדמנות הראושנה שהייתה לי התחדשתי ב-2 מסקרות מסדרת "Sexy Curves", קניתי אותן בפארם ברוסיה תמורת 35 ש"ח. קרה שם קטע מוזר: כשהגעתי לקופה עם כל המוצרים שבחרתי, הקופאית פתחה לי כמעט כל מוצר כולל המסקרות כדי להראות לי שהכל תקין במעמד הקניה. אמרתי לה שלא תפתח לי את המסקרות כי אני לא מתכוונת להתחיל להשתמש בהן כרגע ושהן יתייבשו לי בגלל זה, על זה ענו לי שהן חייבות להראות לי את כל המוצרים במעמד הקניה וגם מסתכלים עליהן במצלמות, כל זה כדי למנוע מצב שאבוא בטענות אחרי זה. נהלים הזויים משהו.

המסקרה הראשונה היא "Sexy Curves" הסגולה:
ההבטחות: לפי האתר של רימל, המסקרה מבטיחה עיגול ריסים דרמטי שהודות לפורמולה והמברשת היחודית שלה גם מחזיק מעמד עד 12 שעות, ובנוסף להעניק לריסים עד פי 7 נפח.
המברשת היחודית של "Sexy Curves" עשויה מסיליקון ומגיעה בצורה של 3 "קימורים". הסיליקון ומבנה המברשת מקנים לה גמישות שגורמים להנחת מסקרה נוחה יותר. "הקימורים" מורכבים וסיבים קטנים שלפי האתר מעגלים ומפרידים את הריסים.
אני אוהבת את העיצוב שלה ואת הצבעוניות הבוהקת של האריזה, שמבדילה אותה משאר המסקרות שלרוב מגיעות באריזות די משעממות. 
כשהתחלתי להשתמש במסקרה הזאת היה לי קשה להתרגל למברשת הסיליקון שלה, כי בהשוואה למברשות מסקרה הרגילות היא הרגישה לי דקה מידי ודוקרנית מידי. היום אני כבר מסתדרת איתה טוב, אבל עדיין לא אוהבת את התחושה כשהמברשת נוגעת מעפעף ליד שורשי הריסים. אני מניחה שהתכונה הזאת משותפת לכל המברשות מהסוג הזה.

החסרונות: מבחינת הביצועיים, "Sexy Curves" לא ממש עומדת בהבטחות שלה.
נתחיל בזה שזאת לא מסקרה שמעבה את הריסים. זה ידוע שהביצועיים של המסקרה מתגלים רק אחרי שימוש ממושך ולא מיד כשהיא חדשה, אני משתמשת בה כבר כ-3 חודשים ולא הבחנתי בשיפור. אפשר לבנות אותה ב-2 או 3 שכבות ולקבל נפח סביר, אבל אל תצפו ממנה לנפח דרמטי כמו של "Hypnose Drama" של לנקום לדוגמא.
לא הבחנתי גם בעיגול ריסים יוצא דופן, מהבחינה הזאת היא מתפקדת כמו כל מסקרה ממוצעת אחרת. העיגול היפה באמת מושג איתה רק כאשר משתמשים במעגל ריסים לפני.

היתרונות: "Sexy Curves" מאריכה את הריסים נפלא! הודות למבנה המברשת היא גם מפרידה אותם מעולה וגם כשאני מניחה 3 שכבות ממנה היא לא מדביקה את הריסים ולא גורמת לגושים.
הפורמולה מצויינת: חלקה, לא מתפוררת ולא נמרחת בסוף היום. ההסרה שלה קלה עם כל מסיר שניסיתי.
היא בעלת ריח מסקרה רגיל ונייטרלי, לא הבחנתי בריח בושם כלשהו.

שורה תחתונה: זאת לא מסקרה שאקנה שוב ברגע שתיגמר. התכונה שהכי חשובה לי במסקרה היא הענקת הנפח לריסים וזה משהו שקשה לי להשיג עם "Sexy Curves". בסה"כ זאת מסקרה טובה ואיכותית שגם נמכרת במחיר שווה לכל כיס ומי שמודעת לתכונות שלה והחסרונות שלה יכולה בהחלט להינות ממנה.
סקירה נוספת של המסקרה הזאת תוכלו למצוא אצל דנרה.

נעבור ל-"Sexy Curves Full Figure" האדומה:
 זאת למעשה הגירסה החדשה של "Sexy Curves" הסגולה המקורית.
ההבטחות כאן זהות ובנוסף המסקרה מתיימרת להעניק לריסים נפח דרמטי.
 מה שמשוף בינה לבין ה-"Sexy Curves" המקורית היא צורת המברשת שמורכבת מ-3 קימורים. הסיבים שלה לעומת זאת רגילים וארוכים יותר.
היתרונות: הפורמולה מצויינת, לא נמרחת ולא מתפוררת, המסקרה לא יוצרת גושים ולא מדביקה את הריסים.
לא מבושמת, בעלת ריח מסקרה אופייני ועדין.

לצערי במקרה שלה החסרונות עולים על היתרונות.
כל החסרונות שציינתי במקרה של ה-"Sexy Curves" הסגולה תקפים גם במקרה של האדומה.
היא ממש לא מעניקה נפח לריסים, גם אחרי שימוש ממושך ונותנת מראה עדין ומאוד טבעי. היא לא מעגלת את הריסים ולמרות שאצלי הריסים מעוגלים באופן טבעי, אני מעדיפה להשתמש במעגל לפני השימוש בה אחרת אני לא אוהבת את התוצאה.
כל פעם שאני משתמשת במסקרה הזאת אני מרגישה שאני צריכה "להילחם" כדי להגיע איתה לתוצאה מספקת ולמראה ריסים סקסי באמת. במקום זה אני לרוב מקבלת ריסים דקים וארוכים שמשדרים אולי "טבעי" אבל ממש לא סקסי.
המברשת שלה לא נוחה לי והמבנה שלה גורם לתוחשה שחסרים לה סיבים. בניגוד למברשת של הסגולה קשה לי להגיע איתה לכל הריסים מבלי ללכלך את העפעף, מהסיבה הזאת אני גם לא ממליצה על המסקרה הזאת לבעלות עיניים קטנות.

שורה תחתונה: לא רק שלא אקנה את "Sexy Curves Full Figure" שוב, אני גם לא ממליצה עליה בכלל.

ניסיתן את המסקרות של רימל? יש לכן המלצות (או השמצות) עליהן? שתפו בתגובות!
שיהיה שבוע נפלא!
17 תגובות

מייבש לק - חלק 2

כמו שאתן יודעות, מייבש לק הוא חלק בלתי נפרד משיגרת הטיפוח שלי והוא אחד המוצרים שאני לא יכולה בלעדיהם. לפני יותר משנה כתבתי על המייבשים הנבחרים שלי וכבר הגיע הזמן לפוסט מעודכן בנושא.
נכון להיום יש לי 3 מייבשי לק, ששניים מהם נמצאים בשימוש קבוע.

אתחיל מ-"Good To go" של Essie
כרגע הוא המייבש האהוב עלי ואני כבר עם הבקבוק השני שלי.
המרקם שלו קצת נוזלי ובהתחלה קל להגזים בכמות החומר שמניחים על הציפורן, אבל התכונה הזאת לא פוגעת בביצועים שלו. ההנחה מאוד קלה והמייבש יוצר שכבה אחידה ולא עבה שמתייבשת תוך מספר דקות. היבוש המלא קצת תלוי בפורמולה של הלק ונע בין כמה דקות לרבע שעה גג (במקרה של הלקים המעצבנים האלו שמתייבשים נצח).
בנוסף ליבוש המהיר הוא גם משדרג את המראה של הלק והופך את הגימור שלו לגלוסי מאוד, חלק ואחיד יותר.
המברשת טיפונת צרה מידי ממה שהייתי רוצה ולא תמיד אני מצליחה לאסוף מספיק חומר כדי לכסות את כל הציפורן בבת אחת, אבל בגלל הפורמולה המעולה ובגלל שאני עובדת איתו מהר זה לא מפריע לי.
בכמה ביקורות קראתי ש-"Good To Go" מסמיך החל מחצי בקבוק ויוצא מכלל שימוש, אבל אצלי זה לא קרה. גם אחרי חצי בקבוק המייבש תיפקד מצויין, ללא בועות או בעיות הנחה ורק כשהגעתי בערך לשלוש רבעי בקבוק הוא הסמיך והחלפתי אותו לחדש.
שורה תחתונה: מייבש לק מעולה ומומלץ בחום!
מחיר: סביב ה-10$ כולל משלוח ב-eBay.

הבא בתור הוא "Poshe"
 בדומה ל-"Good To Go" של Essie, המייבש של "Poshe" קיבל אינספור שבחים והמלצות ברשת לכן הייתי חייבת לנסות גם.
גם כאן מדובר במייבש עם ביצועים מרשימים בהחלט.
הפורמולה קצת יותר עבה ומזכירה לי את "Insta Dri" של Sally Hansen (שאגב לא שיניתי את דעתי עליו). השילוב עם מברשת עבה הופך את המריחה לקלה ומהירה. הגימור שנוצר מאוד אחיד וסופר גלוסי, מראה שבעיני הופך כל מניקור למוקפד ואפילו יוקרתי יותר. בגלל הפורמולה הסמיכה יותר אני אוהבת במיוחד להשתמש ב-Poshe מעל לקים גליטריים, כי הוא מקנה להם גימור חלק ונעים יותר למגע, מאשר הגימור המחוספס שיש להם ללא טופ.
החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא הריח החריף. אחרי שימוש ממושך במייבש של אסי עם ריח עדין ביותר, "Poshe" הפתיע לרעה וכל פעם שאני משתמשת בו אני פותחת את החלון בחדר. עניין הריח הוא מאוד אישי ויש בנות שהוא ממש לא מפריע להן, אני הרגשתי שהריח של "Poshe" יותר חריף משאר המייבשים שניסיתי.
שורה תחתונה: מייבש מעולה ומומלץ, אבל לא מומלץ למי שרגישה לריחות.
מחיר: כ-10$ כולל משלוח ב-ebay (לא ניתן להשיג בארץ).

אחרון חביב הוא "RapiDry" של OPI
 אני מאוד אוהבת את הלקים של OPI לכן מזמן רציתי לנסות גם את המוצרים המשלימים שלהם כמו מייבש לק, מחזק ציפורניים ובסיס לק. בינתיים התחלתי מהמייבש וכאן חיכתה לי האכזבה.
"RapiDry" (בדומה לטופ של CND) מתפקד כ-Top Coat רגיל ולא כמייבש וממש לא עושה את העבודה כמו שציפיתי ממנו. לא הרגשתי הבדל בזמן היבוש עם הטופ הזה ובלעדיו וזה דבר שממש לא פרקטי עבורי, כי אין סבלנות לחכות יותר מ-10 דקות עד שהלק מתייש.
הטופ מצוייד במברשת הרחבה האופיינית של OPI שדווקא מאוד נוחה לי. הפורמולה דלילה והוא יוצר שכבה דקה מעל הלק שלא ממש תורמת לברק שלו (בהשוואה לשני המייבשים האחרים). בנוסף, ברגע שמניחים את הטופ המברשת גוררת את שכבת הלק העליונה וחלק מהלק אפילו נשאר עליה וזה משהו בלתי נסלח מבחינתי. ניסיתי אותו עם לקים שונים, ניסיתי לחכות עד שניתן לגעת בלק ואז להניח את הטופ - כלום לא עזר.
שורה תחתונה: לא ממליצה על המייבש הזה, תשקיעו במייבשים אחרים שלוקחים אותו בהליכה (ולא חסר כאלה).

אני חושבת שהחיפוש שלי אחרי המייבש נגמר, למרות שיש אחד של זויה שהייתי רוצה לנסות, אבל הוא יקר יותר וקשה להשגה. המנצח שלי הוא ה-"Good To Go" של Essie שעושה את העבודה מעולה ואף פעם לא מאכזב.  
22 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.