SLIDER

על ריגושים וחידושים (קליניק, פופה וקסטרו)

בתחילת החודש השיקו בקליניק 10 גוונים חדשים לסדרת השפתונים Chubby Sticks. 
סדרת השפתונים המצליחה של קליניק לא ממש חדשה, אבל התוספת של הגוונים החדשים והאופנתיים ללא ספק הפכה אותה למגוונת יותר עם היצע גדול של גוונים שיקלעו לטעמה של כל אחת.


Chubby Sticks מגיעים בצורת עיפרון jumbo, צורה כמעט זהה לזאת של "Just Bitten Kissable" של רבלון, אבל שונים מהם מכל הבחינות. בעוד שרבלון יצרו סדרה של סטיינים ("מכתימי שפתיים") ורוב השפתונים בסדרה בעלי פיגמנט עשיר, כיסוי גבוה ועמידות מאוד גבוהה, צ'אבי סטיקס הם שפתוני לחות עם פיגמנט עדין, מרקם חלק וחמאתי ועמידות יחסית נמוכה.
בגלל הפיגמנט העדין אותם הגוונים יראו שונה על כל אחד וזה תלוי בגוון הטבעי של השפתיים, ככל שהשפתיים חיוורות יותר (כמו במקרה שלי לדוגמא) רוב הגוונים יבואו לידי ביטוי וככל שהשפתיים יותר פיגמנטיות כך רובם יראו שקפקפים.
כל השפתונים הם נטולי ריח (וגם נטולי טעם). למרות שקליניק ידועים במוצרים הנטולי בושם שלהם, הריחות "הטעימים" קצת חסרים לי כאן.
שלושת הגוונים שיש ברשותי הם:
1. מס' 12 "Oversized Orange". הגוון שלו כתמתם על גבול הקורלי והמרקם פחות קרמי יחסית לשאר השפתונים וגם מכיל שימר זעיר. הוא מאוד מאוד עדין, הגוון כמעט ולא נראה והמראה הכללי שהוא נותן הוא שפתיים מעט מבריקות, עם גוון פחות חיוור וגם אשליה של נפח.
2. מס' 10 "Bountiful Blush". מכירות את המראה "my lips but better"? זה בדיוק המראה שיוצרים עם השפתון הזה. הגוון הוא סוג של ניוד, אבל לא מהסוג שמחוויר את הגוון הטבעי של השפתיים וגם איתו הרגשתי שהוא נותן לשפתיים אשליה של נפח.
3. מס' 15 "Pudgy Peony". זהו הגוון האהוב עלי מבין השלושה וזה לא ממש מפתיע, כי הפיגמנט שלו יחסית יותר רווי שבהחלט בא לידי ביטוי על השפתיים שלי ויש לו נוכחות יפה. יש לי חולשה קלה לשפתונים בגוון ורוד פוקסיה ואני תמיד שמחה לאמץ אותם לשימוש היומיומי.
הגוונים הנוספים שכדאי לשים לב אליהם:
"Voluptuous Violet", הסגול הכהה שנראה די מרתיע באריזה. חוץ מזה שמדובר באחד הגוונים האופנתיים לעונה הזאת, מדובר בסגול שקפקף ויפיפה. (תמונה לדוגמא: כאן). "Two Ton Tomato" הוא אחד הצבעים הפיגמנטיים והאהובים עלי מכל הסדרה, אדום-כתום קרמי (תמונה לדוגמא: כאן).

מה שאני הכי אוהבת ב-Chubby Sticks: הם קלים ונוחים לשימוש, כיף לקחת אותם בתיק האיפור היומיומי ולשלוף מידי פעם כדי לחדש. ברוב המקרים גם לא צריך מראה, כי גם ככה הפיגמנט חלש וכמעט ובלתי אפשרי לפקשש איתם. למרות אהבתי הגדולה לשפתונים הדומיננטיים בגוונים אופנתיים, ביומיום אני מוצאת את עצמי דווקא עם משהו עדין יותר או נטולת שפתון לחלוטין בתוספת באלם לחות שקוף. הצ'אבי סטיקס נכנסו אצלי בדיוק לקטגוריה הזאת של השפתונים היומיומיים שלא צריך להתאמץ בהנחה שלהם, הם תמיד איתי בתיק והשפתיים נראות מטופחות ועסיסיות מבלי להיראות מאופרות בכבדות.
מה פחות אהבתי ב-Chubby Sticks": למרות האריזות היפות שעושות חשק לחטוף ולנסות את כולם, הם פחות ריגשו אותי והייתי שמחה אם לפחות בחלק מהסדרה הפיגמנט של השפתונים היה קצת יותר רווי. בגלל המקרם הלחותי, העמידות שלהם די נמוכה ויש צורך בחידוש לעתים קרובות. בנוסף, המחיר לא זול בהחלט, 125 ש"ח לפני ההנחות.

כרגע ניתן למצוא את כל סדרת ה-Chubby Sticks במצבע השקה של 99 ש"ח לאחד או 179 ש"ח לזוג (בתוקף עד סוף ינואר 2013).

מותג האיפור האיטלקי "Pupa" משיק את קולקציית "Deco" שמוקדשת לחגיגות השנה החדשה ואמורה להגיע למדפים כבר בתחילת ינואר. מי שהציג והדגים את המראה האיפור החגיגי הוא המאפר הראשי של פופה Giorgio Forgani.
מה בקולקציה?
4 צלליות שימריות ליצירת מראה מטאלי ומאוד נוצץ, כאשר ניתן לעבוד איתן גם בהנחה הרגילה עם מברשת יבשה וגם בהנחה עם מברשת רטובה לקבלת פיגמנט רווי יותר.
4 לקים הולוגרפיים מהממים שאני כבר מחכה לנסות.
4 איילינרים נוזליים עם גליטר. לא מוצר לשימוש יומיומי, אבל יכול להיות תוספת מגניבה לאיפור החגיגי כפי שתיכף תראו בסרטון ההדגמה.
2 שימרים נוזליים (כסף וזהב) שמיועדים לשימוש גם על הפנים וגם על הגוף. מאוד שימריים ומאוד מרוכזים, לא לשימוש היומיומי, אלא לאירועים מיוחדים בלבד או לצילומים (עבור המאפרות המקצועיות).
2 שפתונים "Diamond Lipstick" שמגיעים בצורת עפרון jumbo גם הם (טרנד?). שניהם במרקם קרמי עשיר וגימור גלוסי, אחד בגוון ורוד ניוד יפיפה והשני באדום לוהט.
למרות שסרטון ההדגמה הופק באיטלקית ללא כתוביות תרגום, אחרי שתתחילו לצפות תראו שגם בלי לדעת מילה אחת באיטלקית תבינו את הכל. Perfetto!
עוד מוצר חדש מבית פופה שכבר נמצא במדפים הוא המסקרה החדשה "Vamp!".
עד עכשיו לא ניסיתי אף מסקרה של המותג, אבל הפעם אני מאוד סקרנית לגביה ואנסה אותה בהזדמנות הראושנה, אחרי שאסיים את המסקרות הפתוחות שנמצאות אצלי בשימוש הקבוע כרגע.
בינתיים אשאיר אתכן עם הסקירה של מרינה, שהתלהבה מהפורמולה ועשתה לי חשק לנסות אותה, אבל לא התלהבה בכלל מהעמידות. לי אין בעיה של עמידות כמעט עם אף מסקרה, חוץ מכמה בודדות שניסיתי בעבר וסבלו מבעיות התפוררות, אבל אם עליכן המסקרות נוטות להימרח, ראו הוזהרתן.

המוצר החדש הנוסף שאמור לנחות אצלנו בקרוב הוא סדרת השפתונים החדשה "Miss Pupa".
מדובר בשפתונים עם מרקם לחותי, גימור מבריק על גבול גלוסי ומבחר ענק של גונים שבמבט הראשון הצליחו לבלבל אותי לגמרי ויש לא מעט שהייתי שמחה לנסות. צילמתי 3 צבעים אקראיים ששלפתי מהקופסא רק כדי להראות עד כמה הם מפתים. לעומת האריזות הדי מיושנות של השפתונים מהליין הרגיל של פופה, הפעם הלכו על אריזות כסופות מעוצבות.
המרקם הזכיר לי את ה-lip butters של רבלון, אבל מבחר הגוונים הרבה יותר מוצלח בעיני.

מה הקשר בין חברת Castro לבין איפור?
במותג ההלבשה הישראלי לא הסתפקו בליין של לקים משלהם והחליטו להוסיף גם קולקציה של גלוסים שכוללת 6 גוונים. 3 מהם עם פיגמנט שקשקף "Shiny Gloss" ושלושת האחרים עם פיגמנט רווי וכמעט אטום "Glam Gloss".
קיבלתי להתנסות את "Perfect Red" מסדרת Glam Gloss, אדום עם תת-גוון כתום, נטול שימר. הוא מבושם ומגיע עם ריח פירותי "טעים" די דומיננטי שאני אישית מאוד אוהבת.
האפליקטור שלו מאורך ומאוד נוח לעבודה. הגלוס עצמו מאוד פיגמנטי ונותן כיסוי כמעט  מלא, נמרח בקלות ובצורה אחידה, מבלי להצטבר בקימטוטים. אמנם המרקם די קליל, אבל כמו שאר המוצרים בקטגוריה הוא מורגש על השפתיים וטיפה דביק. העמידות לא גבוהה, שוב, כמו של כל גלוס אחר, ובצבעים הדומיננטיים דרושה תחזוקה מוקפדת במהלך היום. זהו בוודאי לא מוצר השפתיים שתרצו להתנשק איתו בליל החגיגות של השנה החדשה :).
המחיר: 39.90 ש"ח ל-5.5 מ"ל.

גילוי נאות: השפתונים של קליניק והגלוס של קסטרו התקבלו לסקירה.

8 תגובות

  1. קניתי את שני הצ'אבי - בגוונים curvy candy ן chunky cherry..אני מאוהבת, הייתי מאחלת ליותר עמידות כמובן, אבל המרקם ממש טוב

    השבמחק
  2. הקולקצייה של פופה נראית מעלפת! הצ'אבים הם מוצר השפתיים המועדף עלי וממש שמחתי לראות את הגוונים החדשים :)

    השבמחק
  3. אנונימי30.12.2012, 12:44

    אוי השפתונים של פופה מעניינים נורא! שיקרה כבר הבקרוב הזה

    השבמחק
  4. אני סקרנית מאוד לגבי הצ׳אבי סטיקס, אבל המחיר שלהם דיי מרתיע אותי.
    השפתונים הלחותיים של פופה מסקרנים אותי מאוד!
    אגב, גוון פוקסיה הולם אותך מאוד לדעתי

    השבמחק
  5. אין לי מה להוסיף, פרט לכך שאני מסכימה איתך על הצ'אביס... האריזה מושכת מאוד רק שקצת חבל לי שהם די שקופים על השפתיים.
    הקולקצייה של פופה מהממת... ממש בא לי על השפתונים!
    יפה הגוון הכתום הזה של קסטרו, ממש זוהר.

    השבמחק
  6. מה דעתך עליהם בהשוואה לג'סט ביטן של רבלון?

    השבמחק
  7. דבר ראשון - לגבי שיחקת אותה עם התמונות! אהבתי! :)

    מסכימה איתך שהפיגמנט החסר בצ'אבי סטיקס עושים אותם פחות אטרקטיביים (בהשוואה לאילו של רבלון).
    מעבר לעניין הפיגמנט לא מצאתי הבדל ביניהם. כלומר, הלחות שהם נותנים היא יחסית. ודווקא כשאני איתם אני מרגישה צורך לחדש אחרי זמן מסוים (בגלל תחושת יובש)
    כך שאם לוקחים גוון פחות פיגמנטי מרבלון בהשוואה לצ'אבי סטיקס נראה לי שהם בסופו של דבר אותו הדבר.
    מינוס הריח שאני מאוד אוהבת ברבלון ולא אוהבת באילו של קליניק.

    לפעמים אני מרגישה שסתם מעבירים ומחליקים את פופה. לא נותנים להם יחס למרות שיש להם מוצרים לא רעים בכלל.
    הם לגמרי צריכים לעבור שדרוג ומיתוג מחדש של האריזות אבל חוץ מזה יש להם בהחלט מוצרים לא רעים וחבל שפחות נותנים למוצרים שלהם משקל (לפחות לתחושתי בבלוגיה העולמית, בישראלית קצת יותר טוב אבל לא בהרבה)

    הקולקציה נראית מאוד מעניינת. למרות שלא בטוחה אם הייתי מוצאת שם משהו בשבילי (אולי השפתונים או הלקים)
    ניסיתי בעבר מסקרה של פופה וזו שניסיתי היתה עם מברשת ענק תפלצתית שלא הצלחתי לעבוד איתה..
    אגב, האימג' של המסקרה הזו יפיפה, חבל שהריסים מלאכותיות.. אבל מה חדש בפרסומות למסקרה :D תמיד אני מוצאת את זה מגוחך.

    הצליחו לעדכן את האריזה של הליפ באטרס האלה אבל עדיין להשאר מעט מיושנים.. מעניין אם הפורמולה טובה יותר כי את אילו של רבלון לא אהבתי.

    גלוסים זה לא ממש ה"קטע" שלי. הגוון שלו נראה יפה על פניו. רק שאין לי סבלנות לחידושים ולדביקות של המוצרים מהסוג הזה.

    השבמחק
  8. אני רואה אצלך שיש הבדלים משמעותיים בין הגלוסים השונים של קסטרו. הגלוס שלי הוא ממש על גבול השקוף ולא פיגמנטי בכלל. נחמד לדעת שלא כל הליין הוא כזה.
    השפתונים של פופה ניראים כמו שפתוני הלחות של ג'ייד שאני מאד מחבבת, כך שנראה לי שגם אלה של פופה אני אוהב. בהחלט ייבדקו בביקור הבא בפארם :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.