6.12.12

גלוסיבוקס נובמבר

גלוסיבוקס נובמבר הייתה אחת הקופסאות ההכי פחות מרגשות עבורי ואחת הסיבות היא ששניים מתוך חמשת המוצרים בקופסא כבר יש לי.

1. על ה-BB Cream של Garnier כבר כתבתי בהרחבה בעבר (פוסט).
אחרי ניסיון של יותר מחצי שנה, לא שיניתי את דעתי לגביו. הכיסוי שלו מאוד נמוך ואני לא משתמשת בו באיפור היומיומי שלי כי אני מעדיפה מייק אפ עם כיסוי בינוני טוב, לכן השימוש העיקרי שלי בקרם הזה הוא בימים שבהם אני כמעט ולא מתאפרת ומשתמשת רק בו לקבלת כיסוי קליל ביותר. בקיץ העמידות שלו הייתה בינונית מינוס, אפילו אחרי הפידור, אבל בתקופה הזאת שבה העור הופך ליבש כמו מדבר סהרה העמידות השתפרה.
אני חושבת שבסה"כ מדובר במוצר חביב וטוב שיש אחד כזה בתיק האיפור לימים האלה שלא בא לנו להשקיע יותר מידי באיפור או עבור מי שחוששת ממייק אפים עם כיסוי יותר גבוה או לא אוהבת מייק אפים באופן כללי.

2. "Nilang" הבושם מבית Lalique
Lalique הוא בית עיצוב כלי זכוכית צרפתי שנוסד ב-1885 ע"י Rene Lalique, אמן זכוכית, צורף ומעצב תכשיטים ואחד האמנים הבולטים של אר-נובו. בשיתוף הפעולה עם חברת הבישום Coty, לליק התחיל לעצב בקבוקי בשמים יחודיים שבזמנו נחשבו למהפכניים ויצרו קונספט חדש לשיווק הבשמים. אחד העיצובים המפורסמים של המעצב הוא בקבוק הבושם "L'air du Temps" של Nina Ricci. רנה לליק נפטר ב-1945 ומי שהמשיכה את דרכו היא נכדתו Marie-Claude, אמנית הזכוכית, שב-1992 החליטה להוציא ליין בשמים שנושא את שם המותג ומתהדר בבקבוקים בעיצוב יחודי. עד היום יצאו כבר 32 בשמים, כאשר חלקם במהדורה מוגבלת.

החיצוניות של "Nilang" קצת מטעה, כי כשמסתכלים על הבקבוק הנקי ועל האריזה הלבנה נוצר הרושם שמדובר בניחוח עדין ורענן. בפועל, מדובר בבושם דומיננטי ואיפלו קצת כבד מידי לטעמי. בפעם הראשונה שניסיתי אותו, הוא מאוד הזכיר לי את הבשמים של פעם, מן ניחוח רטרו. בכמה דקות הראשונות על העור הוא מאוד דומיננטי ומתוק ולאחר מכן "נרגע" והופך לשקט יותר. אני חושבת שמדובר בבושם בוגר ומורכב, שלוקח זמן להבין ולאהוב. לדעתי הוא לא יתאים לצעירות או לחובבות הבשמים הקלילים והרעננים וכן יתאים לנשים הבוגרות יותר שמחפשות ניחוח "מתחוכם" ומורכב.

3. קרם פנים "Angelica" של L'occitane
מדובר בקרם אינטנסיבי שאמור להעניק לחות לעור מיובש ועייף ולהשאיר אותו רך וחלק במשך 24 שעות.
זהו הניסיון הראשון שלי עם מוצרי הפנים של לוקסיטן ויש להגיד שזהו ניסיון מוצלח מאוד. בדרך כלל קשה להרשים אותי ותמיד אוכל למצוא את הצדדים הפחות טובים במוצרי הטיפוח שלי, אבל הפעם עוד לא מצאתי חסרונות ואני מתכננת לרכוש לי את הקרם בגודל המלא.
המרקם שלו נע בין קרם לג'ל, לא דליל מידי וגם לא כבד מידי. ההנחה כיפית, בין היתר בזכות ריח ההדרים הרענן שמשאיר תחושה קרירה על העור. הוא נספג די מהר והעור נשאר מאוד חלק ונעים ללא תחושת דביקות, לא פוגע בעמידות המייק אפ.
חברה עם עור יבש שגם ניסתה את הקרם, דיווחה שגם היא מאוד מרוצה ממנו והוא מקיים את ההבטחות.

4. לק מוקטן של OPI בגוון "Lincoln Park After Dark"
לקים תמיד מתקבלים אצלי בברכה והפעם שמחתי לגלות גם את אחת הקלאסיקות של OPI.
"Lincoln Park After Dark" הוא סגול חציל כהה שבהנחה של 2 שכבות נראה כמעט שחור, מסוג הלקים שאני מאוד אוהבת בחורף (זוכרות את "We Will Always Have Paris"?). חוץ מהגוון המהמם, הפורמולה מעולה ונוחה לעבודה. המרקם קרמי ובשתי שכבות נראה מאוד גלוסי עוד לפני השכבה של המייבש. big like!

5. שמן לשיער "Moroccanoil"
את השמן הזה כבר הראתי בפוסט הקניות האחרון ועכשיו יש לי עוד דוגמית שתחכה בצד ותשמש אותי לנסיעות.
אחרי כמה שימושים הגעתי למסקנה שהשמן הזה טיפה כבד לשיער הדק והדליל שלי (בינתיים אני מפסידה במלחמה שלי עם הנשירה). הרגשתי שהשמן מוריד מהנפח של השיער והופך אותו לחלק מידי ולא נותן לו את המראה החיוני והנקי שאני אוהבת, למרות שהוא לא משאיר את השיער שומני. אני חושבת ש-"Moroccanoil" יתאים לבעלות שיער עבה יותר ומלא יותר שמחפשות מוצר אינטנסיבי שיוריד מהנפח ויגרום למראה חלק יותר. עלי השמן של Loreal עובד הרבה יותר טוב.

אי אפשר להגיד שהקופסא של נובמבר הייתה מאכזבת, כי בסה"כ קיבלתי מוצרים מעולים שגם שימושיים עבורי. מה שכן הייתי שמחה לראות יותר מוצרי איפור בקופסאות הבאות, כי הם אלו שמרגשים אותי יותר ואני תמיד שמחה לקבל אותם.
כרגע אני מאוד סקרנית לראות מה יהיה בקופסאת הדצמבר שמוקדשת לחגיגות השנה החדשה וכבר אין לי סבלנות לחכות :)

13 תגובות:

  1. לפחות הלק שקיבלת היה באיכות טובה ולא ביזיוני כמו הסגול שהתקבל אצלי ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל, הפעם קלעו בול לטעמי. בחודש שעבר לעומת זאת היה לי את הורוד הפנינתי שאני אלרגית אליו.

      מחק
  2. אני מזדהה לחלוטין עם ההרגשה ואפילו קצת יותר מבואסת ממך כי אפילו לק לא קיבלתי :-( במקומו קיבלתי איזה דוגמית של משזף רגליים של לנקסטר (ואני בכלל לא משתמשת בכל התכשירים הללו)...
    אני מקווה שבדצמבר תגיע קופסה ממש טובה כי ייתכן שאם אני אתאכזב שוב (פעם שלישית רצוף) אני אבטל את המנוי :-(

    השבמחק
    תשובות
    1. עד עכשיו היו קופסאות טובות יותר ופחות, אבל אצלי עוד לא קרה אף פעם שהתאכזבתי עד כדי כך שרציתי לבטל. אני מאמינה שאם לא היו ברשותי המוצרים שקיבלתי, הייתי יותר מרוצה מקופסאת נובמבר.

      מחק
  3. הקופסה נראית ממש שווה :)
    מאחר שלא ניסיתי את המוצריםהאלה אני הייתי יוצאת מרוצה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי!

      מחק
  4. קיבלנו כמעט את אותה החבילה רק שבמקום הלק אני קיבלתי עפרון שפתיים של ע.פ.ר.ה (מוצלח למדיי, אני חייבת לציין) וגם אני שותפה להרגשתך, מאוד לא התלהבתי החודש מהחבילה.
    מחכה לחבילה הבאה- נראה שזו הולכת להיות קופסא מושקעת למדיי.

    השבמחק
    תשובות
    1. העפרונות של OFRA מצויינים!
      גם אני מאוד סקרנית לראות מה נקבל בדצמבר, צריך רק להתעזר בסבלנות :)

      מחק
  5. מצד אחד אני חושבת שהקופסא מוצלחת, מצד שני יכולות להיות כאן כמה נפילות. לפי מה שהבנתי את ה-BB קרם חילקו בגוונים לפי איך שבא להם, כך שבנות מאד בהירות קיבלו BB בגוון מדיום, וזה כבר באמת מטומטם ממש...
    מבחינת הקרם לחות, הלק והשמן המרוקאי - יש תמורה בעד האגרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. למזלי עוד לא יצאו לי נפילות איתם במוצרי האיפור, אבל לאלו שכן זה באמת מאוד מאוד מבאס.
      את קרם הלחות של לאוקסיטן החלטתי בסוף לרכוש בגודל המלא, מאוד אוהבת אותו והוא מצויין לי לחורף.
      אם לא הייתי מנסה את השמן לפני זה, הייתי מתלהבת המקופסא הזאת יותר כי זממתי עליו הרבה זמן.

      מחק
  6. מסכימה איתך שהקופסה הזו לא מרגשת..
    הלק מאוד שימושי (יש לי אותו), השמן המרוקאי אני מאמינה יהיה יעיל ללא מעט נשים (אבל אם את אומרת שהוא כבד לשיער שלך - לא אנסה אותו!), ה BB בעיני אכזבה כיוון שכבר הגיע.. ומעניין מה שאת אומרת על האנג'ליקה, מהתחושה שלי הקרם מתאים דווקא לעור מעורב (כמו שלי) כי הוא נותן ליחוח עדין יחסית. אישית, לא אהבתי את הריח של כל הסידרה הזו..
    אגב, אני משתמשת לאחרונה במיטיק אויל ובשמן של לוריאל במקום מרכך ובסה"כ אני חושבת שהוא עושה עבודה יפה. מה שכן, אני חושבת שאם אני "מגזימה" קצת ונותנת לחיצה-שתיים יותר - השיער באמת נשאר "שטוח" כזה.. כנראה מכביד עליו..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד נהנית מהלק ולמרות שהכמות נראית פיצית בהשוואה ללקים הרגילים הוא יספיק להרבה זמן.
      אני סקרנית לנסות את מיטיק אויל, אולי אחרי שיגמר לי הלוריאל. גם אצלי כמות גדולה מידי יוצרת שיער "חסר חיים" וחסר נפח, אבל בכמות קטנה הוא עובד מעולה.
      אני מכורה לריח של אנג'ליקה ובדיוק חושבת לקפוץ ללוקסיטן לקנות לי את הקרם ואולי גם את הפילינג.

      מחק
  7. אנונימי30.1.2013, 18:07

    גם אני קיבלתי בדיוק את אותה קופסא ונוכתי לדעת שאני משחמת על טסטרים שאפשר לקבל בחינם!! תחשבו רק כמה הקופסא יחד עם כול הקישוטים עולה והתוכן שווה גג 40 שקל. אי לכך ביטלתי את המנוי היקר שלי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...