22.11.12

Zoom in: Gade "Metallics" Make up set

סקירת ה-Zoom In של היום תוקדש לפלטת האיפור החדשה של חברת Gade.
"Metallics" היא פלטה של 18 צלליות במרקם שימרי פנינתי ובנוסף גם 3 סמקים במרקמים שונים. הצלליות מגיעות במגוון רחב של גוונים עם גימור מאטלי שמותירות מראה בוהק, זוהר ומנצנץ. נוסחת הצלליות מבוססת על תרכובת יחודית המעושרת בנוגדי חמצון וויטמינים A, B,ו-E, ללא פרבנים (חומרים משמרים). ניתן להשתמש במברשת יבשה או במברשת רטובה ליצירת מראה מודגש יותר וגוון רווי וגם ליצירת איילינר בגימור מטאלי. 
לדעתי סט איפור הוא מוצר שפונה לקהל מסויים ומי שתהנה ממנו היא המתאפרת המתחילה או מישהי שלא נוהגת להתאפר הרבה ולא יוצרת מראות איפור מורכבים. כשאומרים "סט איפור" זה מחזיר אותי אחורה בזמן ואני נזכרת בסטים המפוארים עם כמה קומות ומגירות נשלפות שהיו לכל הנשים במשפחה ובתור נערה שעדיין לא היה לה מושג מה עושים עם כל הטוב הזה, הלהיבו אותי במיוחד. גם היום אני חושבת שסט איפור (להבדיל מפלטות הצלליות של החברות המקצועיות) הוא מוצר שקצת משדר תחושה של מוצר "של פעם", אבל מצד שני חברות האיפור מפתחות עוד ועוד מוצרים ופורמולות חדשות וגם המוצרים "העממיים" הלכו והשתפרו עם השנים.
אני חושבת שלמותג האיפור ג'ייד יש קהל לקוחות משלו, שנאמנות למוצריו במשך שנים. לא מדובר כאן במותג מקצועי או באחד שידוע בתור מרגש או מפתיע, אלא במותג איפור "כחול-לבן" עממי, שמציע מגוון רחב של מוצרי איפור וטיפוח במחירים נגישים ואיכות טובה.
אני אף פעם לא הייתי מעריצה של Gade והניסיון שלי איתם נגמר לפני הרבה שנים והסתכם ברביעיית צלליות שדווקא נורא חיבבתי, אבל משהו במותג עצמו, ככל הנראה העיצוב והתצוגה של המוצרים, לא עשו לי את זה לכן המשכתי הלאה.
הייתי ברגשות מעורבים כשקיבלתי את סט ה-"Metallics". מצד אחד צלליות תמיד עושות לי את זה וגם קראתי שהצלליות החדשות של המותג מפתיעות, מצד שני נכון להיום אני ממש לא הטיפוס של סטים למיניהם ומעדיפה להשקיע במוצרים ברמה יותר מקצועית.

כל 18 הצלליות בפלטה הן שימריות עם גימור מטאלי ואכן יש מבחר רחב של גוונים, מהניטרליים והרגועים ועד הצבעוניים והמעושנים. אני מאוד אוהבת את הגימור הזה, אבל כדי להימנע ממראה נוצץ מידי, אני תמיד משלבת אותן עם צללית מאט שאני מניחה בקפל ומתשטשט כלפי מעלה.

המרקם של הצלליות נוח לעבודה והתוצאה הטובה ביותר מתקבלת כאשר מניחים אותן בטפיחות קלות, כאילו "מדביקים" אותן, עם מברשת הנחה שטוחה מכל סוג שהוא. אם מניחים עם מברשת טישטושים הפיגמנט לא בא לידי ביטוי.
כפי שניתן לראות בתמונת הסווטצ'ים למעלה, רמת הפיגמנט משתנה בין גוונים שונים, בחלק מהצלליות הוא די מרשים ובחלק צריך להתאמץ כדי להגיע לאפקט הרצוי ולראות צבע.

התוצאה היפה ביותר מתקבלת בהנחה עם מברשת רטובה (למטרה הזאת אני משתמשת במים טרמליים). המרקם של הצלליות הופך לקרמי יותר, הניצנוץ הפנינתי הופך לפחות דומיננטי והפיגמנט מתקבל הרבה יותר עשיר. בהחלט אפשר ליצור קו איילינר צבעוני ומיוחד, אך הוא לא יהיה בולט כמו הקו של העיפרון או האיילינר הקלאסי. האפקט של ההנחה "הרטובה" כן יבוא לידי ביטוי במראה מעושן אם מניחים את הצללית על כל העפעף ומטשטשים רק את הגבול העליון.

צילמתי 2 מראות של איפור עיניים שיצרתי עם הצלליות:
במראה הראשון הנחתי את הצללית הכסופה הכהה (הכי שמאלית בשורה השלישית) על כל העפעף, במרכז העפעף הוספתי צללית בגוון סגול "לילך" ובפינה הפנימית את הצללית הכסופה (שורה תחתונה, השלישית מימין). תחמתי בקו הריסים עם עיפרון של Gade מסדרת Everlasting eyeliner בגוון אפור וסיימתי עם מסקרה ("Beauty' Full Volume" של בורז'ואה).

במראה השני הנחתי את הצללית החומה-ירקרקה (שורה עליונה, השלישית מימין) על כל העפעף העליון ובפינה החיצונית ובשליש הקפל הנחתי את הצללית החומה "ברונזה" (הראשונה משמאל בשורה העליונה). התיחום בקו הריסים העליון נעשה עם עיפרון של קליניק (קליק לפוסט) ומעליו עברתי עם הצללית החומה לקבלת מראה מרוכך יותר.
בשני המקרים השתמשתי בבסיס, צללית קרם בגוון "Painterly" של MAC, והאיפור החזיק יום שלם ללא דהייה של צבע וללא הצטברות בקפל. ניתן להשתמש גם בצלליות קרם צבעוניות ליצירת שילובים יותר מיוחדים ואיפור עיניים מודגש יותר.

הסמקים מגיעים בשלושה גוונים פרקטיים ובשלושה מרקמים שונים, כאשר השמאלי הוא השימרי, האמצעי עם גימור satin וניצנוץ קליל ביותר והימני מאט. מאוד אהבתי את שלושתם, יש להם מרקם מצויין, ניתן לטשטש אותם בקלות רבה ולבנות את עוצמת הגוון במידת הצורך ללא חשש למראה "ליצני" או מוגזם מידי. גם מבחינת העמידות הם הפתיעו לטובה והחזיקו יום שלם, בדיוק כמו שאר הסמקים שיש ברשותי. הפייבוריט שלי הוא הגוון האמצעי.

לסיכום:
היתרון של סט כזה הוא שבמוצר אחד מקבלים מבחר רחב של גוונים ובמקרה הזה גם סמקים בכמות שתספיק להרבה מאוד זמן. הסט הזה יכול להיות נהדר בתור מתנה ולדעתי מי שהכי תהנה ממנו הן המתאפרות המתחילות, הנערות והוא יכול להיות מתנה נהדרת. זה נכון שלא מדובר כאן במוצר ברמה מקצועית וביצועים מרשימים, אבל אם משתמשים בצלליות בצורה הנכונה אפשר בהחלט לקבל תוצאות יפות והסמקים... מעולים!

החסרון (מבחינתי בכל אופן) הוא שעבורי הפלטה הזאת לא מספיקה ליצירה של מראה איפור עיניים שלם, כי אני מאוד אוהבת לשלב צלליות שימריות מהסוג הזה עם צלליות המאט כדי "להרגיע" את הניצנוץ של הצלליות. בנוסף, בחלק מהגוונים צריך להתאמץ כדי להוציא מהן את הפיגמנט ולהגיע לצבע רווי (ובחלק קטן מהן זה מאוד קשה).
הסט הזה ללא ספק לא ירגש את המתאפרות המתקדמות יותר שיש ברשותן מוצרים ברמה יותר מקצועית או מוצרים יוקרתיים ואת אלו שמחפשות במוצרי האיפור שלהן ביצועים מרשימים.

מחיר: 189 ש"ח (ברוב המקומות שהייתי הסט היה במבצע ואחרי ההנחות עלה כ-90 ש"ח)
להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

גילוי נאות: הסט התקבל לסקירה

23 תגובות:

  1. יופי של סקירה, אני חושבת שהצגת בצורה נכונה את היתרונות והחסרונות בסטים מהסוג הזה. בכל מקרה, אני לא חושבת שהצלליות בסטים הן אותן צלליות שנמכרות בליין "הרגיל" אלא פורמולות אחרות ובד"כ פחות משובחות.
    עבורי סט כזה כבר לא רלוונטי, אבל כמו שאמרת אולי לנערות ולמתחילות זה יכול להיות נחמד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הסט אכן לא כל כך רלוונטי למשתמשות "המתקדמות", אבל אי אפשר להגיד גם שהוא גרוע ובעיני הוא פונה לקהל יעד מסויים.

      מחק
  2. בהחלט סט ל"לא מקצועיות" או משוגעות כמונו ;)
    אני מחכה לראות חברות ישראליות כמו ג'ייד וקרליין קופצים על טרנד של פלטות יותר טובות, כמו בחו"ל. אם במוצרים אחרים הם מצליחים אז למה לא בפלטות?

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי!
      הלוואי וסופסוף יבינו שגם האיפור ה"עממי" היום שואף לביצועים גבוהים ויאמצו את הגישה הזאת כמו בחו"ל. היה יכול להיות מעניין לראות פלטה "עממית" עם צלליות באיכות מקצועית.

      מחק
  3. אהבתי את הפוסט (ולמרות שלא חסרות לי צלליות...גם את הסט חחח)
    המראה הכסוף-סגלגל מאוד הולם אותך!

    השבמחק
  4. מסכימה עם מה שאמרת בנוגע לסטים. גם אני כבר מזמן לא הקהל, ואני מסכימה גם עם ישראלה לגבי ההבדל בין צלליות בודדות וצלליות בסטים.
    באופן לא מפתיע מאוד אהבתי את הסמקים. באמת נראים טוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. הסמקים הפתיעו לגמרי, לא נופלים מאף סומק אחר שיש לי

      מחק
  5. אהבתי מאוד את האיפורים! סתויים כאלה :)

    מסכימה עם כל מה שנאמר מעלי.. פלטה נחמדה מאוד למתחילות. אפילו מצוינת למתחילות! אבל בהחלט לא רלוונטית למכורות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! השתדלתי לעשות משהו שיהיה גם קצת שונה ממה שאני עושה בדרך כלל. מפתיע, אבל דווקא על האיפור הכסוף, שלא אופייני לי בדרך כלל, החמיאו לי הכי הרבה.

      מחק
  6. סקירה יפה ומקצועית כתמיד :)

    אגב, הרעיון של המים הטרמליים ג-א-ו-נ-י!! את לא מבינה איך שדרגת עכשיו את שגרת האיפור והטיפוח שלי! אני מתאפרת כמעט אך ורק באיפור מינרלי של פארן בגלל עור פנים רגיש (את בטח מכירה- מגיע במרקם אבקתי)וזה רעיון אדיר! עד עכשיו הייתי שופכת קצת מי ברז על היד מבקבוקון ומערבבת- קצת מסורבל אפשר להגיד.. מה גם שהמים מהברז מלאים אבנית ומייבשים לי את העור =/
    קיצור כמו שאודטה אומרת- 'איזה פטנט!!!' :)
    תודה..
    את משתמשת במים הטרמליים של אוון?

    השבמחק
    תשובות
    1. איך לא גילית את המים הטרמליים עד היום?
      לא ניסיתי את האיפור המינרלי, אבל לפי התיאור שלך מים טרמליים זה ה-מוצר בשבילך, נראה לי הרבה יותר נוח.
      כרגע יש לי את אלו של וישי, אבל לפני זה ניסיתי את אוון ואת שני הסוגים אני אוהבת באותה המידה.

      מחק
  7. אנונימי25.11.2012, 12:58

    היי, אוהבת לקרוא את בלוגך המפורט והאינפורמטיבי. רק הערה קטנה: Jade כותבים עם J (לא עם G...). אלכס

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוגו הוא אכן עם G זה פשוט לא הכי ברור...

      מחק
    2. כיף לשמוע!
      ה-G וה-J בשם המותג מבלבלים לגמרי, אבל מה מידע שנשלח אלי מהחברה וגם באתר שלהם כותבים עם G אז כתבתי ככה :)

      מחק
  8. הו! הלוק השני מהמם ביופיו ועדין.
    כל הקונספט הזה של יבש-רטוב-שימרי - האהבה לנושא התחילה אצלי כשראיתי פלטה של אסתי לאודר. הצלליות שסקרת ספציפית רוויות ויפות והמראות מקסימים. אהבתי.

    השבמחק
  9. מסכימה איתך על הכל- מתאים מאוד לבנות שמחפשות סט שיהיה שם בשבילהן או לכאלו שמתחילות את דרכן בעולם האיפור (גם אני התחלתי עם הסטים של ג'ייד... יש לי אחד ששמרתי איפושהו בארון)
    המראה הראשון שיצרת הורס! במיוחד עלייך....
    מהסמקים הופתעתי מאוד- אני ממש אוהבת אותם!

    השבמחק
  10. אנונימי23.12.2012, 22:38

    תודה על הסקירה של הפלטה היכן ניתן לקנות מים טרמליים?
    בתודה מראש
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. מים טרמליים של AVENE ניתן להשיג בסופר פארם/ניו פארם. את המים הטרמליים של VICHY ושל LA ROCHE POSAY קונים בבתי המרקחת הפרטיים.

      מחק
  11. אנונימי24.12.2012, 19:04

    תודה רבה לך אני שואלת במחלקת קוסמטיקה?
    תודה שוב..,
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה בפארמים, אז המוצרים של AVENE בדרך כלל נמצאים קרוב לבית המרקחת, באזור של דרמו-קוסמטיקה ומוצרים "טבעיים".

      מחק
  12. אנונימי26.12.2012, 16:50

    תודה רבההההההה

    השבמחק
  13. אנונימי10.1.2013, 20:23

    היי עדן
    יש לי את פלטת מטליק של ג'ייד וראיתי את הפוסט המקסים הזה שעשית ושמתי לב שכתבת שהשתמשת במים טרמליים של אוון. עם זה הצלליות נראות יותר פיגמנטיות ויפות! היום קניתי את המים הטרמלים (אני מתאפרת מתחילה ככה שתביני את השאלות שלי).קניתי כמובן בהמצלתך את המים כדי שהצללית תראה איך שעשית... אבל ראיתי שכתוב שם שאסור להמנע ממגע עם העיניים!
    אז איך עשית איתו את הצללית? איך אני משתמשת בזה שמה את המים הטרמנליים על מברשת איפור לצלליות? המברשת לא תהרס? אשמח אם תסבירי לי בפרטים מה בדיוק עשית עם המים הטרמליים כי אני רוצה להבין ולעשות גם בבקשה זה חשוב לי מאוד....
    מצפה לתשובה המהירה שלך
    לי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...