19.11.12

גלוסיבוקס אוקטובר

בימים האלה אני מוצאת את עצמי בסוג של דיכאון מתמשך ובערך הדבר האחרון שבא לי לעשות הוא לכתוב. מבלי להיכנס לדיונים על המצב ודיונים פוליטיים למיניהם, אני רוצה רק לאחל לנו להיות חזקים ומאוחדים וכשהכל יגמר שיחזורו השקט והביטחון. 
מעבר חד, קופסאת גלוסיבוקס אוקטובר נחתה אצלי באיחור מרשים במיוחד ולמרבה האירוניה הגיעה בו זמנית עם קופסאת נובמבר.
אולי זאת גם אחת הסיבות שתכולת הקופסא לא הלהיבה אותי במיוחד מה גם שאפקט ההפתעה וההתלהבות לא היה הפעם. אז מה בפנים? 5 מוצרים, 3 מהם בגודל מלא כמובטח.

"Mineral Body Lotion" של Sea Beauty
אל תתנו למילה "natural" לגרום לכן לחשוב שמדובר כאן במוצר שמכיל רכיבים טבעיים, כי מבט קצר על רשימת המרכיבים מגלה כי אחד המרכיבים העיקריים הוא Mineral Oil (שמן מינרלי). למרות שמדובר על מרכיב שלא הוכח כמזיק, אני לא ממש אוהבת למצוא אותו בקרמים שלי ולא אוהבת את התחושה שהקרמים שמכילים אותו משאירים על העור.
למרות שהמרקם שלו יחסית קליל והריח נעים ורענן ללא נוכחות דומיננטית, העור מרגיש מעט דביק לאחר המריחה. הוא נספג יחסית מהר ומשאיר את העור חלק ונעים למגע.
בתור אחת שאוהבת קרמים מבושמים וגם בעלי אריזה מעוצבת ואטרקטיבית, הקרם הזה לגמרי לא עשה לי את זה, במיוחד שבעיני לא מדובר במוצר עם איזה שהוא ערך מוסף שלא ניתן למצוא בקרם גוף אחר.

קרם יום "Triple Lift" של "Fresh Look"
אף פעם לא שמעתץי על מותג הטיפוח "Fresh Look" ומחיפוש קצר ברשת התגלה כי מדובר במותג ישראלי שמתמחה שיצור של מוצרי טיפוח.
הקרם שלפנינו מיועד לכל סוגי העור ומכיל נוסחה משולבת שחוץ מהענקת הלחות לעור הפנים מכילה גם מקדם הגנה SPF30 וגם מרכיבים שפועלים נגד הזדקנות העור ונלחמים בקימטוטים. (את כל המידע ניתן לקרוא באתר החברה)
בנוסף הקרם מוגדר כדמי מייק אפ ומגיע עם גוון.  בפועל, לא הבחנתי בשום כיסוי, אפילו לא הקל ביותר, למרות שהתכונה הזאת פחות חשובה לי בקרמי הלחות שלי.
הוא מאוד קליל והמרקם מזכיר יותר את ג'ל. יש לו ריח מאוד עדין ומרענן וכיף להניח אותו בבוקר על פנים נקיות. עלי הוא טיפה דביק בדקות הראשונות, אבל לאחר מכן זה עובר. הוא היה מצויין בתור בסיס למיק אפ ולא פגע בעמידות שלו.
בסה"כ היה לי ניסיון חיובי עם ה-"Triple Lift" ואני ממשיכה להשתמש בו. למרות שלא מדובר בקרם לחות עם ביצועים יוצאי דופן, אני כן אוהבת את העובדה שמדובר בקרם לחות קליל שמכיל מקדם הגנה יחסית גבוה ולדעתי זהו אחד היתרונות הבולטים שלו.

צללית מסדרת "Color Infaillible" של לוריאל בגוון "Tender Caramel"
מדובר בסדרת צלליות מוצלחת במיוחד של המותג, שמגיעות בצורת פיגמנט דחוס וקיימות במגון רחב של גוונים. אמנם גיליתי את הסדרה הזאת די באיחור וההתלהבות שלי ממנה לא הייתה מיידית, אבל אחרי שניסיתי כמה כבר לא הייתה דרך חזרה. "Tender Caramel" היא חומה בינונית עם רמז לגוון סגלגל ומרקם שימרי שנראה כמעט מטאלי/רטוב על העפעף. המרקם כרגיל לא איכזב וכשמניחים את הצללית בטפיחות קלות על העפעף הגוון בא לידי ביטוי במלואו.
מאוד אהבתי את הצללית ואני ממליצה לבדוק אותה לכל מי שמחפשת גוון ניטרלי יומיומי.

לק של LAKA בגוון מטאלי, קולקציית הסתיו
אם אתעלם רגע מהמותג עצמו, מדובר באחד הגוונים של לק שאני פשוט "אלרגית" אליהם: גם גוון שמפניה חיוור וגם גימור מטאלי שמשאיר פסי מריחה לאחר ההנחה. לא יודעת מה יתכן, אבל לי בתור ילידת ברית המועצות זה מאז הוא מתמיד עושה אסוציאציות של משהו מיושן לחלוטין ודודתי (ואני יכולה עוד להמשיך את הרשימה).
אם נתייחס גם למותג עצמו, אף פעם לא ניסיתי אתהלקים שלהם לכן לא אוכל לחוות דעה על האיכות או העמידות שלהם. בעיני לא מדובר במותג יוקרתי כלשהו ולמיטב הבנתי גם לא במותג מקצועי, לכן אני חושבת שהמחיר של הלקים גבוה ויש מספיק אלטרנטיבות איכותיות וזולות יותר.
(הלק מצא בית טוב במהרה)

ואחרון חביב הוא הבושם החדש "Catch Me" של Cacharel
אני חושבת שבעבר Cacharel ידעו לעשות בשמים מעניינים ויחודיים, שכעבור זמן גם נכנסו לרשימת הקלאסיקות. נכון להיום אני חושבת שהקסם אבד וכבר כמה שנים טובות (למעשה מאז יציאת ה-"Amor Amor" הראשון) אני כבר לא מוצאת בבשמים שלהם את היחוד.
הייתי סקרנית לנסות את "Catch Me", אבל כבר מהפעם הראשונה שהרחתי אותו הגעתי למסקנה שמדובר ככל הנראה בעוד בושם "גנרי", אחד שיתחבב על כולן, אבל מצד שני יצטרף ולעוד רבים כמוהו שמריחים כמעט זהה ואי אפשר להבדיל ביניהם. אני לא אומרת שהוא לא טוב, כי בסה"כ מדובר בניחוח מתקתק שמרגיש "חמים" על הגוף ויכול להיות מצויין לימים הקרים. פשוט עבורי הוא לא עובד, מכל הבחינות.

שיהיה המשך שבוע טוב!
XO

7 תגובות:

  1. תמשיכי לכתוב חמודה, מקווה שהמצב ישתפר..
    יש תחושה עם גלוסיבוקס שהשירות הולך ומשתפר אבל שאכזבה התקבעה כבר על המייזם, ולמרות שהייתי שמחה מאוד לקבל קופסא כמו שלך (הלק, הצללית וגם הקרם של פרש לוק נראים לי מעולה!! אגב פרש לוק זה מבית היוצר של אנה לוטן ויש לי קרם הכנה למייקאפ מעולה שלהם)ובכל זאת אני אפילו לא שוקלת לחדש את המנוי שלי.
    שיהיה לך שבוע מצויין!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם חושבת שהשירות הולך ומשתפר ואני נהנית מהמוצרים שאני מקבלת. אני מבינה את תחושת האכזבה שלך ומכירה עוד כמה מנויות לשעבר כמוך. אולי כדאי לחכות לשירות המקביל, למרות שאני חושבת שאם כבר לעשות מנוי זה דווקא לגלוסיבוקס כי ראית מה קורה כשזה ממש טרי וחדש. חוץ משתי קופסאות קצת מאכזבות שהיו בהתחלה, לי אישית לא היו בעיות איתם (ואני מנויה כמו כולן).
      שבוע טוב מותק!

      מחק
  2. החודש התבאסתי מהקופסא בעיקר בגלל שקבלתי מוצרים שכבר יש לי
    בקיצור הבאסה הכי גדולה זה לקבל משהו שכבר יש לך
    ממתינה בקוצר רוח לחודש הבא :-)

    השבמחק
  3. האמת שהגלוסי הפסיק להלהיב אותי באופן כללי..
    המוצרים נחמדים אבל לא חושבת שהיה לי צורך בהם בכזו תדירות..
    ברור שלק וצללית זה אף פעם לא רע.
    גם אם הצבע של הלק מזעזע חחחח
    את הצללית דווקא אהבתי והייתי שמחה לקבל כי לא יודעת אם הייתי רוכשת אותה (באבקה שלא ידוע אם אפשר לדחוס ;))
    הרבה מהללות את הצלליות האלה וכן עושה חשק לבדוק אותן.
    קצת מצחיק אותי התזמון של הקרם פנים, עם מרקם קליל ו SPF גבוה נראה לי שהוא אידיאלי לקיץ.

    ולא יכולה כמובן שלא להסכים - שתגיע כבר הרגיעה..

    השבמחק
  4. קופסא נחמדה אבל לא מלהיבה. אני מתחילה לראות כפילות במוצרים שנשלחים מידי חודש ואפשר להבחין שלגלוסי יש מאגר די מצומצם של מותגים שעובדים איתם באופן קבוע ומהווים מעין "פילרים" לקופסאות. Fresh Look זה מותג מבית אנה לוטאן - שכבר ראינו מוצרים שלהם בקופסאות עבר. את הצללית של לוריאל גם כן נראה לי כבר חילקו באחת הקופסאות, כמו גם לק של לאקה.
    בקיצור, קופסא נחמדה אבל לא מלהיבה..

    השבמחק
  5. דווקא נראה נחמד :)
    הצללית של לוריאל עושה רושם טוב. הלק של לקה מעלה לי את אותה האסוציאציה שתיארת :)

    השבמחק
  6. סקירה ראשונה שאני קוראת על הקופסא- והיא חביבה למדי.
    אהבתי את ההתאמה בין הצללית ללק..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...