SLIDER

OPI - Every Month is Oktoberfest

היום אני רוצה להראות לכן את אחד הלקים היפים שקניתי לאחרונה ואחד היפים בכלל שיצאו בקולקציות הסתיו האחרונות. אני כל כך אוהבת אותו ונהנית כשהוא על הציפורניים שלי שהולך להיות כאן פוסט מתלהב במיוחד!
"Every Month is Oktoberfest" יצא במסגרת קולקציית הסתיו 2012 של OPI שכולה מוקדשת לגרמניה ומתהדרת כרגיל בשמות מגניבים ומקוריים. אני חושבת שמדובר באחת הקולקציות היפות והמעניינות שיצאו לאחרונה שגם משקפת את שינוי האוירה ומצב הרוח בכל מה שקשור לבחירת הצבעים של הלקים. אצלי השינוי הזה קורה בהתחלה בצורה לא מודעת ככל הנראה, כשאני זונחת את הלקים הצבעוניים שלי לטובת הכהים ומושחרים הדרמטיים שאני כל כך אוהבת.
את התמונות של כל הלקים תוכלו לראות כאן. אני ממליצה לשים לב במיוחד ל-"Danke-shiny Red" (אדום "אש" עם מיקרו שימר), "Germann-icure by OPI" (בורדו "יין" מושחר עם מיקרו שימר), "Nein! Nein! Nein! Ok Fine" (ירוק בקבוק מושחר, מאוד מיוחד) וכמובן ללק שתראו היום כי מבחינתי הוא הכוכב של הקולקציה.

לפני שנגיע לגוון ההורס שלו, הלק, ששמו מוקדש לפסטיבל הבירות המפורסם בעולם, מתהדר בפורמולה מעולה שהופכת את המריחה לחוויה בפני עצמה. אי אפשר להגיד את זה על הרבה לקים כהים מהסוג הזה, כי כדי להגיע לתוצאה המושלמת על הציפורניים, חייבים מרקם חלק ואחיד, שלא סמיך מידי ולא דליל מידי, שנמרח בצורה אחידה וחלקה בלי מאמץ מיותר. במקרה הזה כנראה שמדובר בשילוב המושלם של כל התכונות. למרות שלק כהה לא סלחני לטעויות ואי דיוקים קטנים במריחה, כאן יכולתי להגיע לתוצאה שרואים בתמונות בקלות ובמהירות.
הצבע שרואים בבקבוק קצת מטעה, כי עושה רושם שמדובר בגוון בורדו שימרי או דואו-כרומטי. בפועל, הוא נראה סגול מושחר ומרחוק נראה כמו לק שחור.
מהתיאור של הלק מתבקשת ההשואה שלו ל-"Valerie" (המהמם לא פחות) של Zoya. אפשר להגיד שהם מאוד דומים בסגנון ובמראה, אבל בכל זאת מדובר בשני לקים שונים. השימר בלק של "זויה" הרבה יותר דומיננתי ונוצץ וגם מגיע בגוון סגול בהיר יותר. הלק של OPI לא נראה שימרי, אלא אם כן מסתכלים ממש בקרוב, הוא נראה יותר "מטאלי" מאשר שימרי ורואים את הגוון הסגול שבו בעיקר בתאורה חזקה.
צילום עם פלאש
אני מאודאוהבת את האפקט של המיקרו שימר, שמקנה ללק מימד נוסף והופך את המראה למטאלי יותר וגם תורם לאקסטרה ברק. להשלמת הלוק השתמשתי ב-Top Coat מייבש של Seche Vite.
העמידות הייתה מצויינת גם והייתי עם הלק 5 ימים עד שהתחילו קילופים קטנים בקצוות של הציפורניים.
אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שאין לי אף הערה או תלונה בקשר ללק ולפורמולה שלו. מבחינתי הוא מושלם, הגוון מהמם, העמידות מצויינת מה עוד אפשר לבקש!
מה דעתכן על קולקציית "Germany" של OPI? כבר התחדשתן בלקים לסתיו? ספרו בתגובות!

15 תגובות

  1. אנונימי18.10.2012, 11:31

    גוון יפה ללא ספק! וקולקציה מאוד מעניינת

    השבמחק
    תשובות
    1. לוקח קצת זמן להתעמק בקולקציה הזאת, ממבט ראשון כמאט ולא אהבתי כלום

      מחק
  2. מהמם! גוון יפהפה. הקולקציה בעיניי נחלקת לשניים , יש גוונים שממש עושים לי את זה וכאלה שממש לא . זה אחד הגוונים ההורסים שיש והוא נראה מצוין עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. בקולקציות האחרונות בכלל יש חלוקה כזאת לדעתי, אולי בגלל שיש הרבה גוונים שחוזרים על עצמם כל עונה וכבר נמאס לנו לראות אותם.

      מחק
  3. צבע עמוק ומעולה! אהבתי :)

    השבמחק
  4. בין הגוונים הכי יפים בקולקציה. נכנס מזמן לויש ליסט שלי ועכשיו מחכה להזדמנות לקנות אותו ועוד כמה...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני רואה שהוא כבר חסר במלאי, אבל שווה לעקוב. באמת אחד המשובחים שיש

      מחק
  5. חושקת בו... צבע מושלם (גם את השם אהבתי).

    השבמחק
  6. איזה שם מגניב! והלק נראה ממש מעולה וקולע לטעם שלי.
    אבל יותר ממנו עשה לי עיניים הלק הבורדו הכהה בקולקציה שאני לא זוכרת את השם שלו..

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שאת מתכוונת ל-"We will always have Paris" של OPI שהזכרתי בפוסט של עבר, גם הוא משובח ומומלץ

      מחק
  7. אני קצת פחות התחברתי לקולקצייה הזו, אבל איזה כיף שהצלחת למצוא לק שעונה על כל הדרישות שלך :)

    השבמחק
  8. גם אני אהבתי את אפקט המיקרו שימר והגוון היפה והעמוק - מהמם :)

    השבמחק
  9. איזה צבע של חורף!! ממש עושה חשק לשוקו חם ופוך :-)

    השבמחק
  10. נורא רציתי לאהוב את הקולקציה הזו, ואיכשהו זה פשוט לא קרה. אולי אם היה כאן באמת קריר היה לי יותר קל. אבל איכשהו אני מרגישה אדישה קצת. מאוד אוהבת איך שהלק נראה עליך, אבל קשה לי (לפחות כרגע) לרכוש או אפילו לחשוב על לק כזה חורפי. מסכימה איתך שהוא לא כזה דומה לולרי, נראה הרבה פחות שימרי ממנו.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.