SLIDER

הכוכבים של אוקטובר

אם באוגוסט שמעתן אותי מקטרת על מחסור בזמן ולחץ, הרי החודש המצב החמיר. כל כך הרבה דברים לעשות, כל כך מעט זמן! פוסט הכוכבים הפעם יהיה טיפונת שונה מהרגיל ויתמקד לא רק בדברים שאהבתי ונהניתי מהם, אלא גם בכמה עידכונים וחדשות מהתקופה האחרונה ומה שצפוי להופיע בבלוג בהמשך.

הקניה המוצלחת ביותר החודש הייתה ההזמנה הראשונה שלי מהאתר Iherb.com שכללה כמות מכובדת של מברשות האיפור "Real Techniques" של Samantha Chapman מצמד ה-Pixiwoo. תיכננתי את הרכישה הזאת כבר המון זמן, בעיקר לאור הביקורות הטובות שקראתי עליהן. הנבחרת שלי כוללת את סט העיניים "Starter Set", סט הפנים "Core Collection", מברשת פנים " Face Brush Expert", מברשת פודרה גדולה, מברשת סומק "Blush Brush", מברשת דו-פייברית " Brush Stippling" ואת "Setting Brush".


מעבר לזה שאני מתה על העיצוב שלהן, אכן מדובר במברשות מעולות שנותנות תמורה מלאה למחיר שלהן. מאז שקיבלתי אותן לא הפסקתי להשתמש בהן ולהתלהב מהביצועים, גם על עצמי וגם על הלקוחות שלי (ועל כך בהמשך הפוסט).
המברשת שמככבת אצלי על בסיס יומיומי היא ה-"Expert Face Brush", שבזכות הסיבים הדחוסים שלה מצויינת להנחה של כל סוגי המייק אפ הנוזלי ומקנה לו גימור חלק ואחיד.
הסקירה המפורטת של כל המברשות תגיע בהמשך.

האיפור שלי החודש היה יחסית מינימלי והתמקד בעיקר בהשגה של מקסימום תוצאות במינימום זמן.
גם החודש הצללית "On and On Bronze" של מייבלין הייתה הפייבוריטית הבלתי מנוצח שלי. כשאין זמן להשקיע באיפור העיניים (כי הוא זה שגוזל ממני הכי הרבה זמן), אני מניחה אותה עם האצבעות ומטשטשת בקפל העפעף. המרקם שלה נוח מאוד לשימוש ותוך כמה דקות היא מתקבעת ולא זזה מהמקום כל היום. אני ככל הנראה מסתכנת בכך שאולי אגרום לכן לפהק משיעמום מרוב ההמלצות על הצללית הזאת, אבל התלהבות כזאת מצללית ממותג "עממי" עוד לא נרשמה אצלי.
כדי להגיע למראה מודגש יותר או אפילו מעושן "לייט", השתמשתי בעיפרון של Gade מסדרת Everlasting Liner. את העיפרון קניתי בהמלצת חברה והוא התגלה כמציאה אמיתית! הוא כל כך רך שהמרקם שלו מזכיר יותר איילינר ג'ל מאשר עיפרון עיניים רגיל והוא נמרח בקלות רבה. הגוון שבחרתי הוא 303 Intense Brown, כי אם זה לא היה ברור עד עכשיו, עפרונות עיניים בגווני חום וברונזה עושים לי את זה לגמרי באותה מידה כמו הסמקים בגוונים הקורליים.
הפיגמנט שלו כל כך רווי שבמשיכה אחת ניתן ליצור קו עם צבע רווי ובולט ואין צורך בלעבור עליו פעמיים. בגלל הפיגמנט הרך אי אפשר ליצור איתו קו איילינר דק ומדוייק ובמקום זה אני מציירת איתו את הפס קרוב לשורש הריסים ולאחר מכן מטשטשת אותו בעזרת מברשת העיפרון ליצירת מראה מעושן ומעבר הדרגתי בין האיילינר לבין הצללית.

כבר מזמן רציתי לנסות את הקונסילר "Prolong Wear" של מאק. כרגע עשיתי ניסיון עם דוגמית שלו ולאור ההצלחה הרבה ארכוש לי אחד בגודל המלא. מדובר בקונסילר נוזלי שמוגדר כעמיד ובעל כיסוי גבוה.
בפועל גיליתי פורמולה קרמית שנוחה מאוד לטישטוש וכיסוי טוב שמאפשר לי לכסות את הכהויות מתחת לעיניים בקלות רבה. הוא לא נראה בולט ולא יוצר מראה "מקומח" או לא מחמיא וגם מחזיק מעמד במשך כל היום. עוד יתרון, הקונסילר הזה מתקבע אחרי כ-5 דקות כך שאין לי צורך בפידור וקיבוע שלו והוא לא נכנס לקימטוטים.
לסקירה המפורטת של הקונסילר הזה אפנה אתכן לפוסט של קורין.

הסומק של The Balm בגוון "Cabana Boy" כבר הוצג כאן מזמן והחודש אפשר להגיד שגיליתי אותו מחדש.
אם בקיץ הסמקים הקורליים על שלל הגוונים כיכבו אצלי ללא הפסקה, כרגע עם שינוי במזג האויר הגיע גם השינוי בבחירת הגוונים באיפור ובסמקים בפרט. כרגע הגוונים הורודים הקרים יותר הם המועדפים עלי והסומק הזה בפרט הוא אחד האהובים, בעיקר בזכות הגוון העדין שמשתלב יפה כמעט בכל מראה שאני עושה.

אחת המסקרות האהובות עלי בכל הזמנים היא ה-"High Impact" הקלאסית של קליניק!
פוסט סקירה עליה כתבתי לפני כמעט שנתיים ומאז הספקתי לנסות אינספור מסקרות אחרות ועדיין כשהיא הגיעה לידי החודש הרגשתי סוג של התרגשות נוסטלגית ושמחתי שיש לי אותה שוב.
גם הפעם לא התאכזבתי ונזכרתי למה אני כל כך אוהבת אותה. מצד אחד מדובר במסקרה יחסית עדינה, עם מברשת קלאסית בגודל בינוני עם סיבים רכים, שלא מבטיחה הבטחות גרנדיוזיות. מצד שני, השילוב בין הפורמולה המוצלחת לבין המברשת הרכה והצפופה מאפשרים הנחה קלה ומדוייקת, כאשר בשכבה אחת משיגים מראה ריסים טבעי ובנוסף ניתן גם לבנות את המסקרה בכמה שכבות לקבלת ריסים עבים יותר ומודגשים יותר. המברשת מפרידה את הריסים וגם אם מעמיסים כמה שכבות לא נוצרים גושים.

אחד הבשמים האהובים עלי בתקופה הזאת הוא "Noa Perle" של Cacharel
בדומה למסקרה של קליניק, גם הבושם הזה הוא אהבה ישנה ואחד שאני מוצאת את עצמי חוזרת אליו שוב ושוב. מדובר בניחוח פרחוני, שמתובל קלות עם תווים של פילפל ורוד ואגוזים. הוא לא דומיננטי מידי, אבל גם אי אפשר להגידר אותו כבושם רענן או קליל.  הוא משאיר תחושה של חמימות והריח נשאר עלי למשך שעות ארוכות. אני אוהבת להשתמש בו בתקופות הקרות יותר של השנה ואין לי ספק שאמשיך לרכוש אותו גם בעתיד.

הבושם יצא לראשונה בשנת 2006 כאשר מאז Cacharel ככל הנראה שכחו מה זה בשמים יחודיים, כאשר את הבושם הספציפי שלהם ניתן לזהות על מישהי שעוברת לידי בקלות רבה. בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שדי הוצפנו בבשמים "גנריים" שלי אישית כבר מריחים אותו דבר ואין בהם שום יחוד או חידוש.

חלקכן כבר יודעות שבשנה האחרונה סיימתי קורס איפור מקצועי באקדמיה לאיפור של מיקי בוגנים. תיכננתי את הלימודים די הרבה זמן עד שהרגשתי שהגיע הרגע הנכון עבורי. לקורס הזה הגעתי עם הרבה אהבה לתחום ועם תחושה שלאפר את עצמי זה כבר לא מספיק. כרגע, חודש אחרי סיום הלימודים, אני נמצאת ממש בתחילת דרכי החדשה עם הרבה תוכניות לעתיד ועם אותה האהבה הישנה לכל מה שקשור ליופי ולאסתטיקה. תיק העבודות שלי כבר בידי ובהמשך יפורסם גם פוסט נפרד שיוקדש לנושא.

בניית תיק האיפור המקצועי היא משימה די קשה בפני עצמה, כי מצד אחד יש המון דברים שצריך לרכוש ולהשלים ומצד שני זאת הוצאה גדולה שתשתלם רק בהמשך הדרך.
אחד הדברים ההכרחיים בארגון מזוודת האיפור שלי הוא כמובן תיקי האיפור בגדלים שונים וצורות שונות, שיאפשרו לי לארגן את כל המוצרים הנחוצים לי ולמצוא אותם ללא מאמץ. אחד מתיקי האיפור האהובים עלי, שכבר נוסה "בשטח", הוא תיק "Beauty Secrets" של IGA.
אחרי ניסיון די כושל עם כמה תיקי איפור זולים במיוחד, הגעתי למסקנה שאין מנוס מלהחליף אותם לאט לאט בתיקי איפור טובים ואיכותיים שישמשו אותי לאורך הזמן.
"Beauty Secrets" נראה קטן במבט הראשון, אך בפועל יכול להכיל את כל המוצרים הדרושים לאיפור מלא. בצידי התיק ישנם תאים נפרדים בגדלים שונים שניתן להכניס בהם גם את בקבוקי המייק אפ וגם את העפרונות, קונסילרים וכו'. התא המרכזי גדול ואני אוהבת לאכסן בו את פלטות הצלליות והסמקים.
התיק משמש אותי בעיקר לצרכים המקצועיים, אבל יהיה פרקטי גם למתאפרות לאיכסון האיפור או לנסיעות.
אחרי הניסיון המוצלח איתו אני מתכננת לרכוש גם את נרתיק המברשות המתגלגל "Studio Roll"

החודש התקיימה ההשקה של "Even Better Eyes Dark Circle Corrector" של קליניק
מדובר במוצר שמצד אחד הצלחי לעורר את סקרנותי ומצד שני גרם לי לתהות האם זה אפשרי בכלל להגיע לתוצאות המובטחות. "Even Better Eyes" הוא מוצר טיפולי שפותח ע"י קליניק על מנת לטפל בבעיית הכהויות מתחת לעיניים והוא מבטיח להוריד את הכהות ב-30% תוך שימוש קבוע במוצר (בוקר וערב) תוך 12 שבועות. לא מדובר בקונסילר ואין לו שום כיסוי. הוא מגיע עם אפליקטור יחודי ממתכת שמקרר את האזור וגם עושה עיסוי קל שממריץ את זרימת הדם לאזור ומוריד נפיחויות.
כרגע אני מנסה את המוצר בדיוק לפי ההוראות ובהמשך תגיע גם סקירה מפורטת עם המסקנות.

אסיים כרגיל בלק והחודש זה היה ה-"Jungle Queen" של China Glaze
אם הלק הזה נראה לכן מוכר אתן לא טועות, כי מדובר בעוד "כפיל" של הלק המפורסם של שאנל "Paradoxal" שגרם להמון באז סביבו אי שם לפני שנתיים. אז אפשר לטעון שצ'איינה גלייז הוציאו את הלק הזה באיחור אופנתי מכובד בקולקציית הסתיו שלהם, אבל אם נתעלם לרגע מהעובדה הזאת עדיין מדובר בלק מהממם עם פורמולה משובחת שמתאים לי בול לתקופה הזאת.
הפורמולה קרמית, לא סמיכה מידי והמריחה נוחה. לק משובח לחובבות הז'אנר.

מחר אני טסה לחו"ל, לכן אוכל לענות לתגובות שלכן ולמיילים רק בעוד שבוע. כשאחזור, אמשיך לעדכן עם פוסטים חדשים על חוויות האיפור שלי בתור מאפרת מתחילה, על גלוסיבוקס וכמובן עם הגודיס מחו"ל.
אני מזכירה לכולן שההגרלה של ערכת הקוויאר המהממת של Ciate עדיין נמשכת, אל תשכחו להירשם ולשתף!

XO

גילוי נאות: התיק של IGA התקבל לסקירה מ-Proshop, המסקרה של קליניק התקבלה לסקירה מיח"צ של המותג

15 תגובות

  1. תהני לך בחו"ל, תבשלי בשבלינו פוסט התחדשויות משם ;-)
    נהנתי מאוד מהפוסט הזה, עשית לי חשק לנסות את בננה בוי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! פוסט התחדשויות זה חובה :)

      מחק
  2. מקסים! עשית לי חשק להתנסות בקונסילר של מאק. את המסקרה של קליניק אני מכירה ואוהבת והלק, כפיל או לא, הוא מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! הקונסילר של מאק מעולה, אחד הטובים שניסיתי לאחרונה.

      מחק
  3. אני גם מטורפת על מברשות של ריל טכניקס! באמת מעולות.
    עשית לי חשק לסומק אבל מכיוון ואין אותו בזמינות כרגע אתאפק איתו.
    מסכימה לגבי הצללית וקונסילר. אני גם חורשת על שניהם ללא הפסקה.
    אם היית צריכה להשוות את העיפרונות של ג'ייד לאלו של פופה, מה היית אומרת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שבחודש הבאה אעשה מהם עוד הזמנה של מברשות, כרגע משתמשת כמעט רק בהן.
      אף פעם לא ניסיתי את העפרונות של פופה לכן אין לי דרך להשוות. העיפרון הזה של JADE מפתיע לגמרי. אין לי מושג לגבי שאר הצבעים, אבל החום והשחור נהדרים.

      מחק
    2. שאר הגוונים הורסים ומעולים באותה מידה :)
      ומבחינת הבדלים - המרקם דומה לשל פופה, מאוד חמאתי. מבחינת פיגמנט ועמידות הם עדיפים על פופה לטעמי. מבחינת עבודה, בגלל שהם עמידים הם מגיעים עם נטייה להתקבע מהר מאוד וצריך לעבוד איתם בהתאם. אני לדוגמה מעדיפה מהסיבה הזאת לעבוד איתם עין - עין ולא במקביל. עם פופה אפשר ״לשחק״ יותר.

      אם את מחפשת השוואה - דגמתי לאחרונה את העיפרון החדש של בובי בראון ואני לחלוטין חושבת שג׳ייד משתווה לו מבחינת מרקם, פיגמנט ועמידות.

      מחק
  4. גם אני מאוד אוהבת את המסקרה הזו! קיבלתי אותה בקיט מתנה כשקניתי כמה מוצרים של קליניק והשתמשתי בה המון המון בזמן האחרון והיא פשוט מעולה! ניסיתי גם את ה-High Impact Curling Mascara והיא הרבה פחות טובה לדעתי, מה גם שההסרה שלה מבאסת לחלוטין - היא יורדת במעין גושים קטנים ומעצבנים משום מה. ה-High Impact הרגילה הרבה יותר טובה!
    תעשי חיים בחו"ל!

    השבמחק
  5. תהני בחו"ל :-)
    אין על המברשות האלו אני משתמשת עכשיו כמעט רק בהן!
    גם המסקרה מאד אהובה עליי :-)
    אחלה סקירה מחכה לעוד רשמים

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד את הצבע של הלק של צ'יינה גלייז! יש לי משהו דומה של OPI

    השבמחק
  7. סעי ותהני! ממתינים לך כאן!
    אני חייבת להזמין לי עוד מברשות של ריל טכניק... חייבת!

    המסקרה הזו אהובה עליי מאוד, וגם אני נהנתי להזכר ביתרונות שלה.
    כמובן שעפתי על הלק... אבל מה חדש?

    השבמחק
  8. מהמומלצים שלך לספטמבר אני עוברת לחודש אוקטובר, שאצלי כבר נגמר גם כן :)

    אני גם מאוהבת במברשות של ריל טקניק, יש לי את הסטרטר סט שהוא מעולה ורכשתי גם מברשת אחת בנפרד shading brush
    כשהאחים שלי התלבטו מה לקנות לי ליום ההולדת ביקשתי מאחי את הטרבל סט ועוד shading brush אחת ומאחותי פלטה קטנה של UD (הפמנין של שנה שעברה)
    טרם יצא לי להשתמש במברשות הטרבל סט (הגיעו לפני יומיים..).

    בהמשך לפוסט הקודם, שבו כתבתי שאני תקועה עם הברונזה, הכוונה שלי היתה בדיוק למראה שאת מתארת.. שטיפה על העפעף של ה on and aon bronze
    ובד"כ אני מוסיפה איזשהו גוון מטאלי בחלק החיצוני ובשקע בשביל ההדגשה. זה די משתנה מיום ליום.
    צלליות מועדפות לעניין הזה - כולן של מאק (מהעצלות בעיקר - הם יושבות באותה פלטה בסמיכות) - קרנברי, סטאר ויולט, סייבל.

    הרבה זמן אני מחפשת קונסילר ואיכשהו אני לא מצליחה להסכים עם עצמי איזה לנסות... אני נעה בין הגרנייה רול-און לבין הפרולונגווור.
    האמת, הזמנתי את הגרנייה אבל משום מה הוא לא הגיע.. ובסופו של דבר קיבלתי זיכוי (כי נגמר הגוון שלי)
    אז כרגע אני תקועה עם מוצר "ניסיוני" של רימל שרכשתי סתם כי נפלתי על מבצע שלהם ב ASOS. לומר שאני מרוצה יהיה די לא מדויק..
    הוא פשוט כבד מידי. אולי הוא יעבוד טוב יותר בחורף (כי הוא מכסה נפלא פצעים שכרגע מכסים את הפנים שלי :( ) לדעתי בשילוב עם עומס החום שעדין מכה הוא נותן תחושה לא נעימה באזור ששמתי אותו. כמו תחושה דביקה כזו.

    לאור הפצעים שמכסים את הפנים שלי, החלטתי לחזור לכיסוי מלא יותר של המייקאפ. וכיוון שזה אומר שלוקח לקולורסטיי קצת יותר זמן להתקבע, העצלות של לחכות ואז להניח סומק נוזלי השתנתה לסומק באבן של מאדינה מילנו שלא השתמשתי בו מאתיים שנה.
    יש לו גוון ורוד בייבי מתוק והוא ממש מחמיא! איכשהו שכחתי כמה אהבתי את הסמקים של מאדינה כי אהבתי הרבה יותר את הגימור של סומק נוזלי.

    בזמנה של רימל הגיע לידי במחיר שערורייתי של משהו כמו 30 ש"ח הגיע לידי הסופר אקסטר לאש שלהם (הפעם המעוגלת) לא מרגישה שום הבדל בין המעוגלת לרגילה. בעיני עושה את העבודה.
    לכן עם האהבה שהיתה לי להיי אימפקט קורלינג אני מעדיפה להשתמש במסקרה הכה-זולה של רימל.

    לי יש בושם אחד שהוא "ה"אהוב שלי ואני תמיד מפספסת את הרכישה שלו. אני מקווה שהוא ישאר ולא יחליטו להפסיק לייצר אותו עד שארכוש אותו שוב..
    (אני נוהגת להחזיק שני בשמים, אחד יום-יומי והשני לאירועים יותר מיוחדים ורוכשת אחד חדש רק כשאני מסיימת אחד מהם)
    למזלי הוא לא מסוג הבשמים שמריחים על אחרים ואולי גם בגלל זה אני אוהבת אותו כ"כ.
    אבל זה מוביל אותי לפחד שיום אחד יפסיקו לייצר אותו...

    התיק של IGA מעולה! היום בהתעוררות הבוקר שלי חשבתי לעצמי להפוך את השימוש בו לתלת שבועי קבוע כשאני הולכת למכון בבוקר במקום לחזור הביתה להתקלח ולהתאפר, אפשר אולי לעשות את זה במכון ולחסך קצת זמן..
    אני חושבת שלא יהיה מנוס מלערוך רשימה כי יש הרבה מקום בתיק הזה ויש הרבה סיכוי לקחת יותר מידי (אבל לשכוח פריט חשוב איכשהו..)

    טוב שהזכרת לי את הפרדוקסל. גם אם הוא "לק של שנה שעברה" יש לי הרגשה שהוא יככב הרבה על ציפורני כשאתחיל ללבוש שרוול קצר (ולא גופיה) או אפילו שרוול ארוך (עם חולצה דקה) אבל לא לפני! :D

    תהני בחו"ל!!!!

    השבמחק
  9. אין לי יותר מדי מה לתרום בתגובה, רק רציתי להגיד שקראתי ונהניתי :)

    השבמחק
  10. תמיד הבחירות שלך מצויינות :-)
    את הצללית של מייבלין גם לי יש, אבל אני מודה שאני לפעמים מעדיפה צללית ברונזה קרמית של בובי בראון שיש לי.
    המברשות של ריל טכניקס בהחלט נותנות תמורה למחיר. אני בינתיים אוספת אותן לאט לאט ובמתינות D-:
    את המסקרות של קליניק מעולם לא ניסיתי!

    השבמחק
  11. המסקרה הזו של קליניק עושה לי עיניים כבר פרק זמן מסויים, אבל בנתיים יש לי מספיק מסקרות שצריך לסיים, אז היא תישאר בחנות.
    את הצללית של מייבלין אני גם מאוד אוהבת והיא משמשת אותי בימי העצלנות שלי :)
    התיק של IGA נהדר!! :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.