15.10.12

גלוסיבוקס ספטמבר

גלוסיבוקס ספטמבר הייתה אחת הקופסאות שמאוד נהניתי ממנה ושמחתי להתנסות במוצרים שהסיכוי שהייתי מנסה אותם לבד קלוש ביותר. כרגיל, הפוסט של החודש נכתב מאוחר יותר, כך שאוכל להרחיב ולספר על חוויית השימוש שלי קצת יותר לעומק.
לחצו על התמונות להגדלה
3 מוצרים בגודל המלא, ביניהם אחד הלקים מקולקציית הסתיו של Essie, קופסא מפנקת בהחלט!

אתחיל מהמוצר המפתיע והאהוב ביותר נכון להיום: שמן לשיער "Extraordinary Oil" של Loreal.
כפי שבוודאי כבר שמתן לב, טיפוח השיער שלי כמעט ולא מוזכר כאן בבלוג. הסיבה היא מאוד פשוטה, טיפוח השיער שלי מאוד מינימלי ובדרך כלל מסתיים בחפיפה עם שמפו והנחה של קונדישנר/מסיכה. מידי פעם אני משתמשת בסרום לשיער, "Super skinny" של Paul Mitchel, במידה והקצוות דורשים סידור ומראה חלק יותר.
השיער שלי מאוד חלק באופן טבעי ולא דורש שום תחזוקה מיוחדת, לכן אפשר להגיד שאני סוג של עצלנית או סוג של מפונקת כי אני לא באמת צריכה שום דבר מעבר לטיפוח המינימלי. הבעיה הגדולה יותר שלי היא הנשירה, אבל על זה נרחיב בהזדמנות אחרת.
כשאני שומעת את צמד המילים "שמן לשיער" התמונה שעולה לי בראש היא שיער לא נקי, שורשים שמנוניים ומראה לא אסתטי באופן כללי. אני בטוחה שעוד רבות אחרות חושבות כמוני ואני שמחה לבשר שאנחנו טועות ובגדול.
שמן לשיער מיועד להזנה להשגת מראה חלק ומבריק יותר של השיער. הסוד הוא בהנחה, כאשר מספיקות בערך 2 לחיצות על המשאבה (2 טיפות גדולות) כדי לכסות את כל השיער. את השמן מפזרים על שתי כפות הידיים ואז מניחים על השיער ונמנעים מאזור הקרקפת והשורשים. אני מניחה את השמן על שיער לח בתנועות מלטפות כלפי מטה עם דגש על הקצוות שהם האזור היבש ביותר של השיער ותמיד דורשים תשומת לב מיוחדת. לאחר מכן אני נותנת לשיער להתייבש עוד טיפה ומסיימת עם פן קליל עד היבוש המלא.
התוצאות מדהימות ונכון להיום השמן הזה משמש אותי במקום המרכך ובמקום המסיכה. השיער ממש לא שמנוני, אלא נראה בריא יותר וחלק יותר, ממש כיפי למגע.
קיימים לא מעט מוצרים מקבילים, ביניהם ה-Maroccan Oil המפורסם, אך השמן ה-"Extraordinary Oil" של לוריאל מהווה בעיני אלטרנטיבה נגישה ולא יקרה לכל מי שרוצה להתנסות בשמן לשיער לראשונה.

אחרי ההצלחה המסחררת עם השמן לשיער, אציג את המוצר המאכזב בקופסא: "Beautyfying Eye Lotion" של Ofra.
המוצר המסתורי הזה מתואר בתור מוצר רב שימושי ומבטיח להפחית נפיחויות מסביב לעיניים, לסייע במניעת ההיווצרות של העיגולים השחורים מסביב לעיניים, להרגיע ולהחיות עיניים אדומות ומגורות וגם להסיר איפור "קל". נשמע מדהים נכון? אז זהו שלא.
נתחיל מזה שהמוצר הגיע עם ההבטחות בלבד, ללא הוראות שימוש וחבל. אחרי חיפוש גוגל וגם צפיה בסרטון של שרית שסקרה את הקופסא, הבנתי את הרעיון והחלטתי שלמרות הסקפטיות אני אתן לזה צ'אנס.
לא קרה כאן שום נס אלא להיפך, אכזבה מוחלטת. המוצר לא מסיר איפור לחלוטין, אפילו את הקל שבקלים ומהבחינה הזאת הוא מועיל בערך כמו מי ברז.
לא הרגשתי שום תועלת או שיפור במצב הנפיחות של העפעפיים בבקרים "העייפים" במיוחד, לאחר שהספגתי פדים של צמר גפן והצמדתי אותם לעיניים עצומות למשך כמה דקות.
בסופו של דבר ויתרתי, כי עבורי מדובר במוצר מיותר שלא נותן שום תוצאה שנראית לעין ולא מקיים את אף אחת מההבטחות שלו.

דוגמית בושם "Divina" של La Perla
"Divina" הושק בשנת 2011 ומתואר כניחוח שמשדר חושניות ותחכום, כיאה למותג יוקרתי של הלבשה תחתונה. מדובר בניחוח פרחוני נקי ורענן, ללא מתיקות "חונקת" וללא נוכחות דומיננטית. הוא מסוג הבשמים שקל מאוד להתחבר אליהם: מצד אחד הניחוח מספיק מורכב כדי להתעכב עליו וכרגע אני לא מצליחה להיזכר בבושם כלשהו שמזכיר אותו, אבל מצד שני לא מדובר כאן באיזו הברקה, סוג של "ללכת על בטוח".

הלקים של Essie שהגיעו בקופסאת ספטמבר שייכים לקולקציית הסתיו 2012 של המותג שנקראת "Stylenomics". אני קיבלתי את "Skirting the Issue", בורדו "דם" כהה וערפדי, שממש קלע לטעמי.
ללקים של Essie יש 2 גרסאות, כאשר אחת משווקת במכוני מניקור יוקרתיים והשניה היא גרסת הפארמים. ניתן להבדיל ביניהם לפי מראה הבקבוק (בגרסת הפארמים הלוגו מופיע מודפס ולא מובלט) וגם לפי המברשת (בגרסת הפארמים היא רחבה יותר). מהניסיון שלי עם שתי הגירסאות, הפורמולה משובחת בשני המקרים.
"Skirting the Issue" מגיע במרקם ג'ל ולמרות שנראה כמעט שחור בבקבוק מתקבל מאוד דליל ולא אחיד בשכבה הראשונה. כדי להגיע לאחידות נדרשו לי 2 שכבות נדיבות ועדיין באור היום יכולתי לראות את חוסר האחידות של ההנחה וגם את השקפקפות שלו. אני מניחה שכדי להגיע לאטימות מלאה ידרשו לפחות 3 שכבות ואולי גם 4.
לא ניסיתי את שאר הצבעים שבקולקציה, אבל במקרה של הלק שלי מדובר בפורמולה מאכזבת ולכל חובבות הגוונים "הערפדיים" מהסוג הזה אני יכולה להמליץ בחום על "We Will Always Have Paris" הנצחי והאהוב של OPI.

אחרון חביב הוא תרחיץ הניקוי לעור שמן של Cetaphil
אני אתחיל דווקא מהאריזה כי היא ככל הנראה הסיבה שהתעלמתי לחלוטין מקיומו של המותג הזה ואף פעם לא נתקלתי בו בפארמים המקומיים. אמנם מדובר במותג רציני ומאוד ותיק שקיים כבר 65 שנים ומשווק מוצרי טיפוח לעור שמשלבים את הפיתוחים האחרונים בתחום ומוצריהם מומלצים ע"י רופאי העור, אבל דבר אחת חשוב התפספס כאן והוא המראה החיצוני המושקע, שיעשה חשק ויסקרן. אם המוצר הזה לא היה מגיע אלי, ככל הנראה שאף פעם לא הייתי מנסה אותו. אין מה לעשות, האריזה היא חלק מחווית השימוש ולא פעם אנחנו פוסלים מוצר, אפילו אם הוא נפלא והביצועים שלו מרשימים, בגלל שהוא לא מספיק אטרקטיבי בעינינו.

אם מתעלמים מהמראה החיצוני, סבון הפנים הזה מעולה! הוא מיועד לעור שמן ומבטיח לשמור על עור נקי מבלי לייבש אותו ואכן מקיים. המרקם זהה לכל סבון פנים רגיל, הריח עדין ומאוד נעים, הוא מנקה מעולה גם את איפור הפנים (כולל הקולורסטיי העקשן) ומשאיר תחושה מאוד נעימה ואור רך ולא מיובש. אני משתמשת בו כבר למעלה משבועיים בוקר וערב ומאוד אוהבת את התוצאות, לכן קיים סיכוי גדול שארכוש את הבקבוק העצום שלו (473 מ"ל) כשהדוגמית תיגמר.

בפוסט הבא תראו לק חורפי מהמם שעושה חשק לא להוריד אותו מהאצבעות!
XO

8 תגובות:

  1. מההתרשמות שלי מקריאת הסקירות יש כמעט אחידות דעים מוחלטת לגבי זה שהשמן של לוריאל מוצלח, לעומת מוצרי העיניים המאכזב של אהבה. אני חושבת שזו הפעם הראשונה שהדעות לגבי הגלוסיבוקס כ"כ זהות D-:

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוהבת בשמן הזה של לוריאל! אני חושבת שמי שנתנה לו צ'אנס בהחלט אהבה, אבל אצל מי שנרתעה - קרה בדיוק ההיפך.
      הדעות אכן די זהות ואני מקווה שהשירות בדרך הנכונה לשיפור המיוחל

      מחק
  2. אני מאוד אהבתי את הקופסא האחרונה, גם אני לא ממש פיענחתי עדיין את השימוש במוצר של OFRA, גם אם הוא היה עושה פלאים- נשמע לי תמוה לשבת איתו ככה סתם בסיום יום עבודה עם פדים על העיניים אבל נו שוין.

    הקופסא ללא ספק הייתה מרשימה, מצד שני, אלה שלא מתעניינות בכלל בטיפוח היו מאוכזבות עד כמה שידוע לי. לי אישית אין התנגדות שהתמהיל ימשיך להיות מבוסס על טיפוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי הוא לא עושה פלאים. ניסיתי להיות איתו כמה דקות בבוקר, כשסבלתי מנפיחות קלה ולא קרה שום דבר. כן נעים, כן מקרר, אבל בשביל זה אפשר גם לפרוס 2 פרוסות מלפפון לא? :)

      מסכימה שלמי שלא בקטע של טיפוח הקופסא בהחלט לא תגרום להתלהבות וגם אני מקבלת בברכה את רוב המוצרים ואני אישית דווקא שמחה שיש לי את האפשרות להתנסות ביותר מוצרי טיפוח שקצת פחות נגישים לי (חוסר דוגמיות וכו').

      מחק
  3. חשנו בדיוק את אותן התחושות לגבי הצטאפיל... לגבי הלק - לא קיבלתי את הצבע הזה אלא את don't sweater it ודווקא חמדתי את האדום וומפרי היפיוף הנ"ל... פרט לכך בדיוק אותה הקופסא וכמעט אותן השגות - גם שלי בפוסט בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. "Don't sweater it" מהמם לגמרי ולפי הסווטצ'ים שראיתי הוא גם יותר פיגמנטי וקרמי מהלק שלי. צטאפיל כל הנראה יכנס לשיגרת הטיפוח שלי, נשאר רק למצוא אותו (או שמחביאים אותו בפארמים או שחסר, אין לי מושג).
      מחכה לפוסט!

      מחק
  4. ת'אמת שגלוסיבוקס (כתבתי בהתחלה גלוסיבורקס... בשלוש בלילה חושבת על בורקסים! אני צריכה להתבייש בעצמי!) כ"כ משעממים אותי שאני אפילו לא קצת מתחרטת שביטלתי את המנוי, אם כי אני חייבת לציין שתרחיץ הפנים של צטפיל נשמע מסקרן...
    אגב, אשמח לפוסט שיער, לאו דווקא טיפוח אלא על פתרונות לנשירה אם יש לך. לפי התיאור יש לנו ממש אותו סוג שיער ואני כבר מיואשת מרוב ששום דבר לא עובד

    השבמחק
  5. אני ממש רוצה לנסות את השמן לשיער של לוריאל.
    אני חושבת שכתבתי איפשהו שהמוצר הזה מצחיק אותי התחלנו עם מוצר הדגל של קרסטז שהוא שמן מדהים! אחריו, לוריאל פרופשונל הוציאה את החיקוי שלו (שאגב, אני משתמשת בו היום כי אנ לא רואה מספיק הבדל בינו לבין הקרסטז)
    ועכשיו, לוריאל אלבייב שהיא סידרה קצת פחות יוקרתית מוציאה את החיקוי של החיקוי חחחח
    ובכל זאת, מסוקרנת לנסות ולראות את ההבדלים בין השלושה.

    המוצר של עפרה מוזר. גם אני לא מבינה בשביל מה למה ואיך... פספוס..

    גם הלק האדום הוא פספוס, אחד הלקים שאני הכי אוהבת באוסף שלי נרכש בהזמנת הלקים הראשונה שלי - Wicked שהוא דיופ ל we'll always have paris של OPI.

    אני משערת שיש איזשהו עניין במיתוג האריזות, מי שרוצה לתת לעצמו מראה "רפואי/רציני" יבחר במשהו "סולידי" (=משעמם) ומי שרוצה יותר שיק ופחות רצינות ישקיע במארז.
    רק שהיום, הדברים האלה הולכים יחד, אז למה לא לשלב מארז מעניין (ולא מקושקש) עם מותג רציני?
    כרגע אני מכורה למוצרי הניקוי פנים של קווין הלן. לא יכולה לוותר עליהם.
    וכיוון שיש לי 3 מארזים (ועוד אחד של חברה אחרת) נראה שהם יהיו ברשותי עוד הרבה זמן..
    ובעלות כזו, רוב הסיכויים שארכוש אותם שוב ושוב..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...