8.9.12

גלוסיבוקס אוגוסט

גלוסיבוקס אוגוסט הייתה הקופסא שציפיתי לה בחוסר סבלנות, וכל זה בגלל שיתוף הפעולה המפתיע בין המיזם לבין חברת התכשיטים הדנית Pandora, שלא מזמן עשתה עליה לארץ. בדף הפייסבוק של גלוסיבוקס נערכה פעילות שאיפשרה ל-1000 מנויות לזכות בצמיד הכסף בשווי 300 ש"ח וכל כך שמחתי לגלות שהייתי בין הזוכות המאושרות, כי כבר מזמן זממתי להתחדש ב"Pandora" משלי.
מי שלא מכירה, הצמיד למעשה מהווה בסיס ל-Charms, התליונים/חרוזים שמוסיפים שמסמלים אירועים מיוחדים בחיים או סתם ליופי, כך שכל צמיד הוא יחודי וניתן לעשות אינסוף שילובי צבעים וצורות.
אם חשבתן ש-300 ש"ח עבור צמיד זה יקר, תחשבו שוב כי החלק היקר באמת הוא ה-Charms. המחיר ההתחלתי של החרוזים הוא 109 ש"ח עד כ-500 ש"ח ואם תבחרו את החרוזים שמשלבים כסף וזהב או מזהב 14K תצטרכו להיפרד מסכומים הרבה יותר גבוהים. הפתרון בעיני הוא להתחיל מקצת ועם הזמן לצבור חרוזים נוספים, לכן שמחה ומאושרת ניגשתי לחנות של Pandora בדיזנגוף סנטר כדי להתחדש ב-charms הראשונים שלי. התוצאה לפניכן:
אני חייבת לציין שמאוד נהניתי, לא רק מכל היופי שהחנות מציעה, אלא גם מהשירות האדיב של המוכרות שהתאימו, הסבירו ויעצו בסבלנות ובחן. ללא ספק הייתה לי חוויית קניה מהנה במיוחד! אז אם פתאום יתחשק למישהו לפנק אותי במתנה, אין צורך להתלבט יותר מידי (רמז עבה).

בחזרה לגלוסיבוקס, גם תכולת הקופסא החודש העלתה חיוך רחב על פניי:
בקופסאת אוגוסט 2 מוצרים מתוך 6 הגיעו בגודל המלא, כאשר אחד מהם שימח אותי במיוחד (לא קשה במיוחד לנח איזה). בדומה לקופסאות האחרות, גם כאן היו גם שוברי הנחות, לצערי שוב לא אטרקטיביים.
25% הנחה על מוצרי השיער של Syos (אני בטוחה שניתן למצוא אותם במבצעים משתנים גם ככה). 25 ש"ח מתנה בקניה מעל 100 ש"ח ללא כפל מבצעים ב"Sabon", לא אטרקטיבי בעליל. 
המסיכת לשיער של Syoss הגיעה אלי בתזמון ממש מושלם, כי הנוכחית שלי נגמרה ולא הייתי מרוצה ממנה במיוחד.
היא מבטיחה להעצים את הברק הטבעי של השיער, להחזיר לשיער חסר חיוניות וברק את הזוהר ולהחליק אותו.

יש לי שיער חלק באופן טבעי, אבל יש תקופות שבהן הוא מאבד את המראה הבריא שלו ונראה "עייף" וחסר חיים. זה קורה לי בדרך כלל בעונות המעבר ומלווה בנשירה לא סימפטית בלשון המעטה. כיוון שבדיקות הדם שלי תקינות, אין לי מושג בשלב הזה איך להתמודד עם העניין והפתרון היחיד שאני רואה כרגע כראוי הוא פגישה ויעוץ אצל רופא העור. עד אז אני עושה את מירב המאמצים לשמור על השיער במיטבו באמצעות התמרוקים השונים.
את ההשפעה של המסיכה הרגשתי כבר בשימוש הראשון: היא עשתה עבודה מעולה והשיער אכן הרגיש שונה, היה חלק יותר למגע והבריק יותר מהרגיל. בנוסף, בתור חובבת ידועה של מוצרים מבושמים בנדיבות, מאוד אהבתי את הריח שלה וזה ללא ספק תרם לחווית השימוש.
כמות החומר שנדרשת בכל שימוש היא יחסית קטנה והמסיכה מתפזרת בקלות לכל האורך של השיער. משאירים אותה כדקה ואז שוטפים היטב.
המוצר הזה השאיר אותי סקרנית לגבי שאר מוצרי הסדרה, במיוחד השמפו.

דוגמיות של בשמים הן מוצר שאני תמיד שמחה לקבל והפעם הגיע לידי "Loverdose" מבית Diesel
אני חייבת להודות שאני לא ממש מתחברת לבשמים של דיזל, במיוחד את בשמי הנשים שלהם. "Loverdose" התגלה כתמצית של מתיקות עם נוכחות רבה, לא מקורית במיוחד. אני אוהבת ניחוחות "מתובלים" ומתוקים, במיוחד בעונות הקרירות יותר של השנה, אבל במקרה הזה מדובר בנוכחות מוגזמת של הבושם עלי ולכן הוא ממש, אבל ממש לא בשבילי.

קרם ידיים באריזה קומפקטית שמתאימה לנשיאה בתיק הוא מוצר חובה אצלי: החודש יהיה זה קרם הידיים של Sabon.
קרמי הידיים של "Sabon" אף פעם לא משכו את תשומת ליבי ולכן עד עכשיו לא רכשתי לי אחד. הסיבות בעיני הן קודם כל   המחיר היחסית גבוה שלו (42 ש"ח ל-50 מ"ל), אריזת האלומיניום הלא כל כך פרקטית וגם הניחוחות הדומיננטיים שלהם.
החודש, קיבלתי את הקרם שלי בריח וניל, פטשילי ולבנדר, כאשר אחד הריחות שאני הכי לא אוהבת, במיוחד במוצרים שמבושמים בנדיבות רבה, זהו ריח הלבנדר. המרקם התגלה כקליל ונדרשה כמות קטנה של הקרם כדי לפזר אותו באחידות על כל כף היד. הוא נספג בשיא המהירות ומשאיר תחושה קטיפתית ונעימה, ללא שמנוניות או דביקות. מה שנשאר ממנו לאחר כמה דקות הוא בעיקר הריח, שמשום מה מזכיר לי בשמי גברים מסויימים.
אני אישית פחות מתחברת לסוג כזה של קרמי ידיים, שנספגים בעור ולאחר כמה דקות עושים לי חשק לחדש את הקרם והמעגל חוזר חלילה. אני לא יכולה לסבול כשעור הידיים שלי מרגיש יבש, לכן אם אני מניחה קרם ידיים, אני אוהבת להרגיש את ההשפעה שלו לאורך הזמן, גם אם זה בא לידי ביטוי בתחושה מעט שומנית של כפות הידיים. מהסיבות האלו אני וקרם הידיים של סבון כנראה לעולם לא ניפגש יותר, לאחר שאסיים את הקרם שברשותי. (לפוסטים על קרמי ידיים האהובים עלי תקליקו כאן וכאן)

גלוס של Clinique מסדרת long last golsswear בגוון 10 "Air Kiss":
בעבר כבר אמרתי לא מעט פעמים שגלוסים מכל הסוגים (למעט הסטיינים של YSL) הם לא כוס התה שלי כבר תקופה ממושכת, לכן הגלוס של קליניק היה המוצר שהכי פחות ריגש אותי בקופסאת האוגוסט.
הגוון שקיבלתי מתקבל שקוף על השפתיים, למרות שעושה רושם של גלוס ורדרד girly בטיובה. המרקם עבה ודביק, מאוד מזכיר את הגלוסים של MAC. את העמידות לא בדקתי, כי הורדתי אותו מיד לאחר ההנחה, לא אהבתי את התחושה הכבדה על השפתיים ואת הדביקות המוגזמת.

קרם רגליים הוא מוצר חובה אצלי כל השנה לכן שמחתי לגלות את קרם הרגליים שך "-417" בריח Ocean.
המוצר התקבל בגודל 50 מ"ל ובגלויה המצורפת נכתב שזהו הגודל המלא. כמות של 50 מ"ל לי אישית נראית קטנה מידי עבור קרם ידיים ממוצע, לכן ניגשתי לאתר המותג ושם הקרם הזה מופיע בגודל 100 מ"ל ללא אופציות אחרות. עד כאן נראה לי שקיבלנו קרם בגודל מיוחד ולא בגודל המלא, למרות שאין לי טענות לגבי המוצר או גודלו באופן כללי וככל הנראה נפלה טעות בגלויה של גלוסיבוקס או שהמוצר קיים בשני גדלים ולא מופיע באתר.

בניגוד לקרם הידיים של "Sabon", מאוד אהבתי את הריח שלו שהתגלה כרענן ולא דומיננטי מידי. המרקם קליל ועם זאת מרגיש מלחח ומחליק את העור, משאיר תחושה נעימה ולא שמנונית. הוא נספג די מהר, אבל לא משאיר תחושה של יובש ולא גורם לחדש אותו. בניגוד לקרם הרגליים האהוב עלי של Frulatte, כן ניתן להשתמש בו גם בבוקר, בגלל הספיגה המהירה והמרקם הקליל והנוכחות שלו לא תהיה מורגשת ולא תיגרם תחושה של כפות רגליים מזיעות. מאוד אהבתי את הקרם הזה.

המוצר האחרון והוא זה שעשה לי את זה יותר מהאחרים החודש הוא Avoplex Cuticle oil to go של OPI
בעבר כבר הצגתי את הגירסה הרגילה שלו בפוסט טיפוח הידיים  והמוצר הזה עד היום הוא אחד האהובים עלי ביותר, לכן כל כך שמחתי לקבל גם את הגירסה המתאימה לנשיאה בתיק. הכמות כאן היא 7.5 מ"ל, בדיוק חצי מהגודל הרגיל. למרות שבמבט הראשון זה יכול להיראות מעט מידי, זה יספיק להמון שימושים כי אין צורך בכמויות גדולות של השמן כדי לפזר אותו באחידות על העור מסביב לציפורן.
הטיובה הקטנה מצויידת במברשת ובלחיצה קלה היא מתמלאת בשמן, דבר שמאפשר שליטה על כמות החומר. האריזה מאוד נוחה וקומפקטית, נכנסת בקלות אפילו לתיק האיפור הקטן שלי.

אחרי קופסא מוצלחת כל כך, נשארתי עם טעם של עוד וכולי תקווה שמגמת השיפור תמשיך כפי שהחלה.
הביקרות היחידה שלי כרגע היא על חברת השליחויות החדשה שהחל מחודש יוני ככל הנראה התחילה לטפל בחבילות. מחודש יוני שמתי לב לשינוי במועד ההגעה של החבילות מגלוסיבוקס, כאשר בעבר היו מגיעות סביב ה-20 כל חודש, מדוייק כמו שעון והחל מיוני המשלוח התחיל לאחר ותאריך ההגעה כבר גלש לתחילת החודש הבא. אחרי קריאה קצרה בדף הפייסבוק של גלוסיבוקס, גיליתי שאני לא לבד. החודש, אחרי המתנה של שבועיים, התקשרתי לחברת השליחויות ולאחר שיחה קצרה איתם גיליתי שלמעשה החבילה שלי ממתינה במשרד שלהם ואף אחד לא טרח לתאם איתי שליח. אני מאוד מקווה שהעניין הינו תופעה זמנית ויטופל ע"י גלוסיבוקס וגם ע"י חברת השליחויות המדוברת.

בינתיים שיהיה לנו שבוע מקסים, כיפי ומטופח!
XO 

4 תגובות:

  1. סה"כ זו קופסא נחמדה, במיוחד עבור מי שזכתה בצמיד.
    השמן של OPI הוא גם שיחוק, לדעתי בין המוצרים הוא המוצלח ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצמיד ללא ספק הפך את הקופסא למשמחת במיוחד :) אני לא חושבת שהייתי קונה את הצמיד אם לא הייתי מקבלת אותו.
      אני מאוד אוהבת את AVOPLEX של OPI, מוצר מנצח בהחלט!
      גם המסכה של SYOSS התגלתה כמוצלחת במיוחד ואני ממש מרוצה ממנה

      מחק
  2. איזה יופי של קופסא.
    אהבתי את הרעיון של להוסיף חרוז עם כל חוויה חדשה:)

    יעלי

    השבמחק
  3. ואו! איזה מגניב לך שזכית בצמיד של פנדורה!
    הצמיד יפיפה!

    המסיכה נשמעת נפלא! לאחרונה התנסתי במסיכת הלילה של קרסטז ואני ממש אוהבת אותה!
    היא באמת מצליחה לעשות את ההבדל! למרות שאני לא בטוחה אם היא עושה משהו לאורך זמן אלא יותר ליום לאחרי השימוש
    וזה בגלל שטרם השתמשתי בה באופן רציף - אבל זה עוד יקרה חחח

    אני גם לא חובבת גדולה של קרם הידיים של סבון, בהחלט יש טובים ממנו במחירים יותר אטרקטיביים.
    פרולטה היא דוגמה טובה ;)

    יש לי שני מוצרים אחרים של מינוס 417 ואני מאוד אוהבת אותם! חמאת הגוף שלהם נספגת ממש טוב וגם בקיץ לא היתה לי תחושה מעצבנת אחרי שמרחתי אותה.
    כרגע אין לי צורך בקרם רגליים אבל בהחלט עושה חשק להכיר יותר מקרוב את מוצרי המותג.

    לא התנסתי בקרם לקוטיקולות של OPI כי לא הרגשתי (מאילו שניסיתי) שהם עושים עבודה שונה מקרם ידיים שנמרח בצורה יותר מושקעת באזור הקוטיקולות
    (ובינינו גם זה לא ממש עוזר...)

    בהחלט חבילה מצוינת! חבל שיש בעיה עם השליחויות.. אבל האמת שהחברות האלה די מעצבנות באופן ההתנהלות שלהן..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...