13.8.12

גלוסיבוקס יולי

קופסאת גלוסיבוקס יולי הייתה ללא ספק אחת המוצלחות עד עכשיו. אני חושבת שלאט לאט מרגישים שיפור בשירות ובתכולת הקופסאות וכולי תקווה שהמגמה הזאת תימשך.
בדומה לחודש שעבר, גם ביולי הגיעו בקופסא לא מעט קופונים וגם מגזין גלוסיבוקס.


אני חושבת שחלוקת הקופונים בגלוסיבוקס היא דבר טוב. מצד שני, נורא מעצבן אותי ששני הקופונים עם "ההטבה" שקיבלתי למעשה מותנים ברכישה של מוצרים. לאור התמחור ההתחלתי הגבוה של מוצרי האיפור והטיפוח בפארמים של ארצנו, 50 ש"ח הנחה בקניית מוצרי לנקום בקניה מעל 300 ש"ח היא לא בדיוק הטבה מבחינתי אלא בדיוק ההיפך. כנ"ל לגבי השובר של לנקסטר שמציע מסיר איפור מתנה מקניה מעל 300 ש"ח. בהנחה שכמעט אף פעם לא ראיתי את מוצרי לנקום בהנחה של יותר מ-25% בסופר פארם, שובר המתנה שכזה הוא לא רק לא כדאי אלא גם מעלץ לקנות מוצרים בסכום מסויים במחירים הגבוהים. כנ"ל לגבי השובר של לנקסטר, לא אטרקטיבי ולא משתלם.
הייתי שמחה לראות קופונים נוספים בקופסאות הבאות וגם הייתי משחה שיפסיקו להתנות הטבות בקניה של מוצרים אלא שיציעו "עסקאות" שוות באמת, כמו זאת של סמשבוקס בחודש שעבר לדוגמא.
שובר אחד יוצא דופן נמצא בקופסא של החודש והוא החשוב ביותר בעיני. זוהי תזכורת לכולנו, שלפני האיפור הטיפוח וכל הדברים שמסביב, מה שחשוב באמת זאת הבריאות שלנו שאין לה מחיר. זה לא שובר, אלא עוד צעד אחד להעלאת המודעות לסרטן השד ותזכורת לכולנו לא להחביא את הראש בחול (כמו שתמיד נוח לעשות) אלא ללכת להיבדק ולהישאר ערניות לגוף שלנו ולבריאות שלנו.

בקופסאת יולי חיכו לי 6 מוצרים, כאשר 1 מהם בגודל מלא. אני חייבת לציין שלמרות שלא כל המוצרים מצאו חן בעיני בפועל אחרי ההתנסות, מאוד אהבתי את תכולת הקופסא ומקווה שמגמת השיפור תימשך.

אתחיל מקונסיל של גרניה: Caffeine Roll-on
מדובר בקונסילר שמכיל קפאין ובשילוב עם האפליקטור המתכתי והקריר מבטיח להפחית את סימני העייפות בעיניים, על ידי טישטוש כהויות והפחתה של הנפיחות, ולהחזיר לנו את המבט הרענן.
המרקם של הקונסילר התגלה כקליל ביותר, אפילו על גבול המימי ולכן גם הכיסוי שלו בהתאם. הגוון שקיבלתי הוא 02 Fair והוא מתאים בדיוק לגוון העור שלי. הוא לא ממש הצליח במשימת טישטוש הכהויות שלי מתחת לעיניים, בגלל הכיסוי הקליל והגוון הנייטרלי, אבל יאמר לזכותו שהמרקם נוח מאוד לטישטוש והכיסוי שמתקבל אחיד וטבעי. ללא קיבוע עם פודרה יעודית, הוא נכנס לקימטוטים הקטנים. השתמשתי בו גם באזורים מסויימים בפנים שדרשו כיסוי טיפה יותר גבוה והוא התמזג מצויין עם המייק אפ בלי ליצור כתמים ובלי להכביד עליו. לא אוכל להעיד לגבי מימוש ההבטחות לטשטש את סימני העייפות, לא שמתי לב לשיפור כלשהו.
לסיכום: אני חושבת שמדובר במוצר מוצלח, אך לפני שרצים לרכוש כדאי לבדוק שהוא אכן מתאים לצרכים שלכן. הוא לא יתאים למי שמחפשת להסתיר כהויות מתחת לעיניים ומחפשת קונסילר עם ביצועים מרשימים וגם לא יתאים למי שמאמינה בהבטחות שלו וחושבת שהוא יעשה פלאים ויעלים כהויות ויצמצם נפיחות מתחת לעיניים. הוא כן מצויין למי שמחפשת קונסילר קליל שנוח לעבוד איתו ומתאים גם לאזור שמתחת לעיניים וגם לאזור הפנים.

המוצר שהיה הכי פחות אטרקטיבי בעיני ואחד שהתגלה כמוצלח למידי הוא הסבון המוצק של "לה ספונריה"
לפי המותג, הסבון עשוי בעבודת יד מרכיבים טבעיים (חבל שלא צורפה רשימת המרכיבים לאריזה).
אני לא אוהבת סבונים מוצקים בשיגרת הטיפוח שלי וזהו אחד המוצרים שלא תמצאו בחדר האמבטיה שלי. הדבר היחיד שאני אוהבת בסבונים המוצקים הוא שניתן להשתמש בהם בתור מבשמים ולקשט איתם את חדר האמבטיה או לתלות שקית ריחנית עם סבון בתוך הארון.
"בשביל הספורט" כן השתמשתי בסבון הזה והאמת היא שאני עדיין משתמשת בו על בסיס יומי. הוא לא ממש מקציף אלא מחליק על העור ואכן מרגיש "קטיפתי" כמו שהוא מבטיח. דבר נוסף שאהבתי הוא שלאחר השימוש בסבון הזה תחושת היובש המוכרת אחרי השימוש בסבונים הנוזליים הרגילים, לא קיימת ואני לא מרגישה צורך לשים קרם גוף מייד אחרי המקלחת.

לראשונה ניסיתי את קרם ההגנה מבית Lancaster
"Sun Beauty" מתואר כקרם שמספק הגנה בינונית מפני קרינת UVA ו-UVB (מקדם הגנה SPF15) וע"י כך גורם לשיזוף הדרגתי.
אתחיל מזה שלא אהבתי את המרקם ואת התחושה של הקרם על העור, הוא הרגיש לא בדיוק קליל ואפילו היה דביק. ההרגשה הנעימה על העור זהו אחד הקריטריונים החשובים לי בבחירת תכשירי ההגנה לגוף ובמקרה הזה הקרם של לנקסטר לא התנהג שונה מכל קרם אחר שניסיתי. דבר נוסף שמאוד לא אהבתי הוא הריח, שהיה מאוד דומיננטי ולא מהסוג שחביב עלי.
לסיכום: Next! ותודה לגלוסיבוקס שחסכו לי 100 ש"ח.

המוצר הבא שייך לקטגוריית הטיפוח שמאוד פופולרית כרגע והוא משלב 3 תכונות: קרם לחות, מקדם הגנה SPF29 וגם כיסוי קל: "Triple" של Sebocalm הישראלית.
זהו אחד המוצרים שמאוד סיקרנו אותי, כי התיאור שלו נשמע לי בדיוק כמו מוצר שדרוש לי בקיץ, כזה שיעשה את הכל במריחה אחת ויחסוך ממני את החיפושים לאחר שילוב המוצרים המנצח.
היה לי ניסיון מצויין עם ה-"Triple"! המרקם קליל ונספג מהר ללא תחושת כובד או דביקות וגם ההגנה הגבוהה מקרינת UV כבר כלולה. לגבי הכיסוי, הוא כל כך עדין שאני לא מבחינה בהבדל איתו ובלעדיו (אפילו יותר שקוף מה-BB Cream של גרניה). מי שמחפשת כיסוי טוב לא תמצא כאן את מבוקשה, אבל כן תוכל להינות מהמוצר הזה בתור בסיס למייק אפ שגם מספק הגנה טובה מקרינת UV וזה מה שאני עושה כרגע על בסיס יומיומי.

לאחרונה הושק המייק אפ החדש מבית לנקום: Teint Idole Ultra
לפני שאגש לענייני המייק אפים, בואו נחלום לרגע שאנחנו נכנסות לפארם כדי לעשות קניה של מוצר כלשהו ואז ניגשת אלינו דיילת נעימה ואסטתית למראה ומציעה לנו להתנסות בדוגמית של המייק אפ החדש שהגיע לפני כמה ימים. בינתיים, שהמצב בדיוק הפוך מאשר בפנטזיות של מכורת האיפור המצויה, הגיעה לידיי הדוגמית הנחשקת של המייק אפ החדש והמסקרן.
ההבטחות היו גרנדיוזיות והציפיות בהתאם: מראה עור מאט ועמידות ל-24 שעות (?!), מרקם עדין שמתמזג עם העור ונותן מראה טבעי.
המרקם אכן קליל ונוח מאוד להנחה וטישטוש גם עם האצבעות וגם בעזרת המברשת. הכיסוי בינוני, במידה ונדיבים עם החומר. אחד החסרונות הגדולים שלו מבחינתי הוא הריח המאוד דומיננטי שלא יכולתי לסבול בפעם הראשונה שהנחתי את המייק אפ. כפי שאתן יודעות אני מאוד אוהבת מוצרים מבושמים, אבל במקרה הזה זה too much אפילו בשבילי.
הגימור הפתיע והתגלה כטבעי, ולא מאט ופודרתי כפי שציפיתי לקבל מהתיאור של המייק אפ. הוא דרש פידור גם כדי "להרגיע" קצת את ההברקות וגם כדי לקבע את המייק אפ ולשפר את העמידות.
העמידות שלו עלי הייתה מאכזבת, ולא כי באמת ציפיתי לניסים ונפלאות ולמראה מושלם עד השעות הקטנות של הלילה. הוא החזיק במצב המושלם בסביבות 5-6 שעות (תלוי כמה מתוך זה מטיילים בחוץ) ולאחר מכן התחיל לדהות ולהיעלם מאזור ה-T.
נכון להיום אני לא מוצאת במייק אפ הזה שום תכונה יחודית שתיגרום לי לרכוש דווקא אותו. אני חושבת שמזג האויר הקשה של הקיץ הישראלי תרם גם הוא לכשלון הקטן הזה. מה שכן אני בהחלט אחזור ואנסה את "Teint Idole Ultra" בחורף.
לסקירות המקיפות של המייק אפ תוכלו לפנות ל-: "ריסים ורסיסים", "שקר החן והבל היופי", "Danra's Vault" ו-"All my hobbies".

המוצר האחרון היה דוגמית הבושם "Amor Amor" של Cacharel
אני חושבת שאין אחת שלא מכירה את הבושם הזה, שהושק לראשונה בשנת 2003 ומאז הספיק להפוך ללהיט ולצבור אינסוף גרסאות שונות. את הבקבוק שמופיע בתמונה קיבלתי במתנה לפני המון זמן ואני משתמשת בו בעיקר בנסיעות, כאשר אני זקוקה לבקבוק בושם קטן וקומפקטי.
אני מאוד אוהבת את הבושם הזה והניחוח שלו היה יכול בקלות להפוך לאחד הקבועים באוסף שלי. העניין הוא שיש בו דבר אחד שאני לא אוהבת: הוא המוני מידי. בתור אחת שמזהה את ריחות הבשמים על האחרות, אני חושבת שלפחות לכל בחורה שניה יש בקבוק של "Amor Amor" במדף הבשמים שלה.

עד כאן סקירת הגלוסיבוקס יולי שלי!
הפרסום של הפוסטים על גלוסיבוקס נעשה באיחור ניכר בכוונה, כדי לא לקלקל את ההפתעה לאחרות וגם כדי להתנסות במוצרים ואז לחוות דעה, אחרת הפוסט הזה לא היה מועיל בעיני.
בינתיים שאני מצפה בקוצר רוח לקופסאת אוגוסט, נשתמע ממש בקרוב
XO

7 תגובות:

  1. תודה על הסיקור. מסכימה לגמרי בנוגע לשוברים והאמת שזה בדיוק עבר לי בראש כשראיתי את הצילום של השובר ואז כתבת זאת בעצמך :-)

    השבמחק
  2. הפתעת אותי לגבי הריח של המייקאפ. לי יש אותו בגודל מלא ואין לו כמעט בכלל ריח. אני מאוד רגישה לריחות ואני לא אוהבת מוצרים מבושמים עד לרמה שאני לא משתמשת בשפתונים עם ריח ופה דווקא לא חוויתי את זה בכלל. עלי הוא החזיק מצויין, גם על הT השומני שלי אבל, אני מסכימה שהעמידות לו היא פונקציה של "כמה טיילת בחוץ".

    השבמחק
  3. המוצרים שקיבלת נראים ממש חמודים :)
    את הקונסילר של גרנייה רציתי לנסות, אבל לא במחיר שלו בארץ. הטריפל של סבוקלם חמוד, ולדעתי נהדר בתור בסיס למייקאפ. חוסך שלב :)
    טיינט אידול באמת בעל ריח חזק. אמא שלי ממש אוהבת אותו, אני הסרתי אותו אחרי 20 דקות כי לא יכולתי לסבול את הריח. לא ייקנה רק בגלל זה.
    ואמור אמור בהחלט המוני. גם לי יש אותו, אבל הריח שלו נמאס מהר.

    השבמחק
  4. מסכימה לגבי ההטבות. ההטבה הכי טובה מבחינתי היא הנחה על מוצר ולא אם קונים מעל 300 שקלים שהסיכוי שזה יקרה קטן.
    גם אני קניתי צללית של סמאשבוקס. מאוד כייף.

    השבמחק
  5. מסכימה עם מה שכתבת,ללא ספק יש שיפור...אבל הם צריכים עוד קצת

    השבמחק
  6. קיבלתי הרכב מעט שונה משלך, אבל בהחלט יש שיפור בתכולת הגלוסי.
    את הרולר אני מכירה ממזמן, סה"כ הוא נחמד, ומשמש אותי בעיקר בימי חופש או בקרים קלילים- אבל אין קסמים...
    ממש אהבתי את הטריפל, ואני שוקלת לקנות אותו בגודל מלא- בהחלט מוצר שלא הייתי מנסה אילולא גלוסי.
    טוב את דעתי על לנקום את יודעת (ותודה על הקישור)- אבל מייקאפ זה כ"כ אינדיווידואלי- וטוב שניסית דוגמית לפני הקנייה.

    השבמחק
  7. את גלוסיבוקס יולי אני קוראת בסוף אוגוסט.. זה רק מראה כמה אני מחוברת לבלוגיה (ולעולם?) לאחרונה..
    ראיתי כמה סקירות (בודדות האמת) וסה"כ גלוסי ללא ספק משתפרים, אבל החשק לרכוש מהם לא חוזר אלי.
    מסכימה איתך לגבי הקופונים, או שאתם נותנים משהו שווה או שאל תתנו בכלל.. מי תכנן להוציא עכשיו 300 ש"ח (גם אם נקבל 50 במתנה..)
    מברכת על היוזמה של סרטן השד. אף פעם לא מזיק (ותמיד עשוי להועיל) מודעות לעניין.
    לאחרונה בדיוק חיפשתי קונסילר קליל ועם ההמלצות לקונסילר הזה מהגלוסי החלטתי להזמין אותו (מצ'יפ סמלז, נראה לי יצא 50 ש"ח)
    עדיין מחכה שיגיע :]
    שונאת סבונים מוצקים ובאמת שטרם נתקלתי באחד שהוא לא מייבש בטירוף. אני שונאת את התחושה של העור שמתחכך אחד בשני.
    (כמו רגל ברגל לדוג') תחושה כזו לא נעימה :/ לכן גם אם היה מגיע אלי, מודה, לא הייתי טורחת לנסות, ישר היה מוצא את עצמו בין הבגדים בארון..
    קרם הגנה של SPF15? אולי לחורף..
    לא נתקלתי בסבוקלם עד לאחרונה. הוא אפילו נעלם מעיני בסופר פארם (ואתמול נתקלתי במקרה לחלוטין במותג במקום ממש נגיש, הפתעה!!)
    רעיון ה BB נחמד, אבל ככל שאני חושבת על זה יותר אני מגיעה למסקנה שהוא לא מספיק מכסה בשבילי..
    אז אצטרך להשאיר את הבאז מאחורי..
    ובמקרה של המוצר הזה שלא עושה כלום, אולי הוא עשוי להועיל במקום קרם פנים / הגנה מהשמש. שזה דווקא נחמד.
    מעניין לראות כמה כל אחת חושבת משהו אחר על המייקאפ הזה :) אני מניחה שזה רק טבעי.
    הוא לא קורץ לי אפילו משום מה.. שזה גם טוב כי די, כבר מיציתי את החיפושים האינסופיים שלי למשהו מושלם שיש לי בבית גם ככה חחח
    אין לי את הריח של האמור-אמור באף אז קשה לי לחשוב אם הרחתי אותו על אחרות.. מעניין שהוא יצא ב 2003, יש לי זכרון כאילו הוא נמצא כבר הרבה יותר זמן מזה על המדפים..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...