SLIDER

הכוכבים של יולי

חודש יולי היה ארוך ומעייף והשאיר אותי חסרת כוחות ועם כמיהה חזקה להגיע לסתיו, לנשום אויר צלול וקריר ולהירגע.השימוש שלי במוצרי האיפור השונים היה די מינימלי החודש ובחרתי באלו  שיתנו את התוצאה המירבית במינימום מאמץ ויפגינו ביצועים מרשימים. לא היו כאן איפורים מורכבים ומיוחדים והיחיד שיצרתי עבורכן במיוחד היה מראה הערב של Bourjois שראיתן בשבוע שעבר.
בגזרת הצלליות, מוצר החודש שלי ללא ספק הוא צלליות הקרם החדשות של מייבלין שאחרי ציפיה ארוכה סוף סוף הגיעו לארצנו. תכירו את Color Tattoo!
למרות שמדובר במוצר של מותג שנחשב ל"עממי", מדובר בצלליות מעולות גם באיכות וגם בביצועים שלהן! הן קרמיות וניתן להניח אותן גם בעזרת האצבעות וגם בעזרת מברשת. הן מיטשטשות בקלות ולאחר מכן מתקבעות ולא זזות מהמקום. ניתן להניח אותן לבדן או בתור בסיס לצלליות האבקה, אבל אני הגעתי למסקנה שכל המוסיף גורע במקרה שלהן והתוצאה הכי יפה כאשר משתמשים בן לבד או בתוספת תיחום עם עיפרון או עם איילינר.

בחרתי בשני גוונים נייטרליים, כי ידעתי שהם אלו שישמשו אותי המון באיפור היומיומי. הבחירה שלי מאוד צפויה, אבל מה אפשר לצפות מחובבת הגוונים הטבעיים שכמוני.
הראשונה היא "Permanent Taupe":
מי שלא אוהבת צלליות בגוון taupe (חום-אפור) שתרים את היד! בעיני הוא אחד הגוונים היפים באיפור העיניים ולמרות שהוא יכול להיראות טבעי מידי או סתמי במבט הראשון, זהו צבע שמחמיא לרוב צבעי העיניים וניתן לשחק איתו בשילובים עם צבעים שונים וליצור אינסוף אפשרויות, מאיפור טבעי עד מעושן או צבעוני ונועז.
הצללית לא איכזבה והיא כל מה שציפיתי ממנה: למרות שהמרקם מאט לחלוטין, היא נמרחת בקלות רבה, ללא קטמים, ומיטשטשת בקלות, הפיגמנט מעולה וניתן לבנות בהדרגה את עוצמת הגוון.

הצללית השניה היא "On and On Bronze"
כמו ששמה מגלה לנו, היא מגיעה בגוון ברונזה בהיר שנראה מאוד טבעי והיא יראה מעולה על כל גוון עור. המרקם שימרי ונותן מראה כמעט "רטוב" של העפעפיים. לאחר ההנחה היא מתקבעת ומפגינה עמידות מצויינת במהלך היום, לא דוהה ולא נכנסת לקפל. אני הכי אוהבת ליצור איתה מראה מעושן עדין ביותר ורק לתחום את קו הריסים העליון עם עיפרון חום.

מדובר ללא ספק בצלליות הקרם הטובות שניסיתי, שלא נופלות באיכות שלהן אפילו מאלו של MAC.
המחיר ידידותי ביותר, 70 ש"ח לפני ההנחות. את שלי קניתי במבצע 1+1 בסופר פארם.
עדיין בגזרת הצלליות, אחת הצלליות האהובות עלי החודש הייתה "Brazilian Bronze" של Smashbox.
היא נרכשה בעקבות הקופון המפתה שקיבלתי בגלוסיבוקס יוני ועלתה 30 ש"ח בלבד. גם במקרה שלה מדובר בגוון נייטרלי ופרקטי ביותר. זהו הניסיון הראשון שלי עם הצללית של Smashbox ועם מוצרי המותג בכלל ובינתיים היא רק עושה לי חשק לנסות עוד!
Brazilian Bronze מגיעה בגוון חום צהבהב, מרקם שימרי ופיגמנט משגע. היא מאוד רכה, לכן חייבים לאסוף את החומר בעדינות, אחרת נוצר עודף על המברשת שנושר אל מתחת לעיניים בזמן ההנחה. התוצאה היפה ביותר מתקבלת כאשר מניחים אותה עם מברשת שטוחה ובטפיחות ומטשטשים בגבולות בלבד.
הדבר היחיד שלא אהבתי היא אריזת הגומי השחור של הצללית, שאמנם נוחה ונעימה למגע, אבל מתלכלכת מכל נגיעה וכבר אחרי השימוש הראשון לא נראית שחורה.
ברשת "אפריל" שמשווקת את מוצרי Smashbox מחסלים כרגע את המלאי של צלליות המותג וניתן לרכוש אותן ב-50 ש"ח בלבד. בעיני - עסקה שווה ובהחלט אבדוק גם גוונים נוספים.

איך מסתירים את סימני העייפות בעזרת עיפרון עיניים? קונים עיפרון בגוון בז' ומניחים אותו במעקה העין (waterline).
החודש גיליתי את נפלאותיו של העיפרון כאשר רכשתי את "Nude" של Madina Milano
המרקם שלו מאוד רך וקרמי והוא נמרח בצורה אחידה. כידוע, העמידות של העיפרונות במעקה העין היא אף פעם לא לשעות ארוכות. במקרה של עיפרון הבז' הדהייה היא הדרגתית וגם בזמן שהצבע הולך ונעלם המראה הכללי עדין נשמר יפה ומוקפד. הוא הציל אותי לא מעט בבקרים האלו שקשה לקום ועזר לי להשיג את מראה העיניים הרענן כשהייתי צריכה.
מחיר: 79 ש"ח.

הבושם שעשה לי את החודש הוא "L'Imperatrice" של D&G
כבר המון זמן "פזלתי" לכיוונו וכל פעם דחיתי את הרכישה, עד שמצאתי אותו במחיר כל כך מפתה שלא יכולתי לסרב לו.
מדובר כביכול בניחוח פירותי מהזן הפופולרי והלא מורכב במיוחד, כזה שיתחבב כמעט על כל אחת. בין התווים ניתן למצוא: קיווי, אבטיח, יסמין, פלפל אדום. הוא מאוד קליל ולא דומיננטי, לא מסוג הבשמים בניחוחות מתוקים שעלולים להרגיש "מחניקים" או משתלטים מידי. הריח מאוד צעיר לטעמי וגם מתקתק בדיוק במידה הנכונה.
לא חשבתי שאתאהב בו כל כך, אבל מאז שנרכש, הוא עלי ב-90% מהזמן.
ניחוח מושלם לקיץ!
מחיר מלא: 450 ש"ח ל-100 מ"ל (נרכש ב-70% הנחה בסופר פארם, לא ידוע לי אם עדיין בהנחה הזאת או לא).


שמעתי וקראתי המון על ספוגיות הפלא להנחת המייק אפ, אבל ההתנסות המעשית הראשונה איתן החלה כאשר התחלתי את לימודי האיפור המקצועי שלי. נכון להיום זאת אחת הטכניקות האהובות והמועדפות עלי ואני מאוד אוהבת את התוצאה. מי שלא מכירה את המוצר, מדובר בספוגית שמגיעה בצורה יחודית כך שהיא מאפשרת להגיע לכיסוי אחיד של המייק אפ על ידי שימוש באזורים שונים שלה. לדוגמא, הקצה המחודד שלה מצויין להנחה של מייק אפ או קונסילר באזור האף או מתחת לעיניים והאזור הרחב מתאים להנחה וטישטוש של המייק אפ. לפני תחילת העבודה מרטיבים את הספוגית במים וסוחטים את העודפים.

כיום יש ברשותי 4 סוגי ספוגיות הפלא, כאשר הראושנה שניסיתי היא של Madina Milano והיא מדהימה. עוד שלישיית ספוגיות הבאתי מסין, כאשר הספוגיות עצמן מצויינות אבל מפסידות בנוחות העבודה ובמרקם (הרבה יותר רכות מאלו של מאדינה). הזמנתי מאיביי ספוגית הפלא בעלות של 2$ כולל משלוח רק בשביל ה"ספורט" וכדי להשוות אם יש הבדל גדול בינה לבין היקרות יותר. לא יכולה להגיד שהיא גרועה, אבל בהחלט מרגישים בהבדל גם בביצועים וגם במרקם של הספוגית.
הספוגית שניסיתי לאחרונה נשלחה אלי מ-Proshop והיא כיכבה אצלי החודש: Problender!
היא מגיעה בצורה הסטנדרטית כמו רוב ספוגיות הפלא שאני מכירה. היא רכה, אך שומרת על הצורה בעת הנחת המייק אפ, דבר שהספוגיות הזולות נכשלות בו. אני חושבת שמבחינת התחושה והמרקם היא הכי מזכירה לי את הספוגית של מדינה מילאנו.
אני לא משתמשת בספוגיות האלו באיפור האישי שלי, כי אני רגילה למברשת או מקסימום הנחה עם האצבעות. אבל כשאני מאפרת, ספוגיות הפלא הן המועדפות עלי והפרובלנדר היא אחת הטובות שניסיתי.
החסרון היחיד של כל הספוגיות האלו הוא שהן מגיעות בגוונים בהירים וכבר אחרי השימוש הראשון המייק אפ לא מתנקה מהן עד הסוף וכמה שלא מנקים (אני מכבסת אותן במכונת כביסה בשקית רשת) עדיין תישאר ההכתמה.
את הפרובלנדר ניתן להשיג באתר של פרושופ תמורת 50 ש"ח. כרגע יש גם מבצע שווה של 4 ב-100.

הפעם נסיים עם מוצר לשיער, כי עד שאני מוצאת אחד מוצלח אני חייבת לחלוק את זה. מדובר בשמפו "Phytocyane" מבית  Phyto הצרפתי.
אחרי שהתייאשתי מכל סוגי השמפו הרגילים שנמכרים בפארמים, חיפשתי ישועה במחלקת הטבע ושם נתקלתי במוצרי המותג, שאחרי בדיקה קצרה בגוגל התגלה כמותג ותיק שנוסד לפני למעלה מ-40 שנה, עם מוניטין מבוסס. בפיטו מתמחים במוצרי הטיפוח לשיער, החל משמפו ועד תוספי תזונה ומשתמשים בתמציות צמחי מרפא כחלק מהמרכיבים.
בגזרת השמפו, קיימים על מדפי הפארמים המקומיים כמה סוגים שונים, כאשר אני בחרתי ב-Phytocyane שמיועד לשיער דליל ולטיפול בנשירה אצל נשים ואמור להמריץ את זרימת הדם בעור הקרקפת וגם להעניק לשיער חיוניות וברק.
בתוך קופסאת הקרטון גיליתי אריזה לא סטנדרטית ואחת שלא נתקלתי בה אף פעם עד כה: המיכל עשוי מאלומיניום. לדברי החברה, הוא נוצר מתוך אג'נדה "ירוקה" של המייסד המותג, פטריק אלס.
המרקם של השמפו גם הפתיע והתגלה כנוזלי, ממש כמו מים. לשיער באורך בינוני מספיקה לי כמות של כ-3/4 פקק כדי לכסות את כל הראש.
הדבר שאני הכי אוהבת הוא התחושה של השיער אחרי החפיפה. בניגוד לשמפוים האחרים שניסיתי בעבר, פיטו משאיר תחושה של שיער נקי, כזה שאם מעבירים את היד על השיער הרטוב הוא אינו דביק ואינו חלק מידי ואינו שומני.
השיער שלי נוטה לשמן, במיוחד בקיץ ובתנאי הלחות הבלתי נסבלים לכן ברוב המקרים כבר ביום למחרת החפיפה השיער כבר לא נראה טוב. עם השמפו הזה יש לי ניסיון נהדר ובתדירות של חפיפה של כל יומיים השיער נראה מצויין ולא שומני.
החסרונות: למרות שהשמפו מתיימר להיות "טבעי", בדיקה קצרה של המרכיבים תגלה את SLS מככב לו בתחילת הרשימה. לי אישית זה פחות מפריע במקרה שלו כי אני מרוצה מהתוצאה הסופית.
בנוסף, לא שמתי לב בשיפור מצב הנשירה שלי (אבל זאת אחת ההבטחות של השמפויים שאני גם ככה לא מאמינה לה).

אחרי שימוש רצוף של למעלה מחודש בשמפו של פיטו אני מאוד מרוצה ממנו ובהחלט אבדוק את המוצרים הנוספים של המותג.
המחיר: 70 ש"ח. את שלי רכשתי ב-40% הנחה.

עד כאן הכוכבים שלי לחודש יולי, ואתן מוזמנות לחלוק את הכוכבים שלכן כאן בתגובות. מאחלת לנו לעבור את אוגוסט בשלום וסופסוף להגיע כבר לתקופת הסתיו הקרירה שאני כל כך אוהבת.

19 תגובות

  1. יולי בהחלט היה חודש קשה ומבחינת איפור גם..... אין לי חשק להשקיע כ"כ ובדיוק כמוך אני צמודה כמעט כל החודש לצלליות קרם - בין אם אלה של מייבלין המצויינות ובין אם אחרות. מזרז לי הליכים ובשילוב עם עיפרון כזה או אחר אני יוצאת מהבית עם השקעה מינימלית.
    מחכה כבר לחודשים קרירים כדי לחזור לשגרת איפור מעניינת יותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הולכת על האיפורים הזריזים האלו כי אני כל הזמן מוצאת את עצמי ממהרת בזמן האחרון והחודש בכלל בקושי היה לי זמן אפילו לכתוב :/. הבעיה העיקרית שלי כרגע היא המייק אפים, שאף אחד מהם לא באמת מחזיק מעמד, הכל נוזל בסופו של יום.

      מחק
  2. גם אני רכשתי את שתי הצלליות הנ"ל מהקולור טאטו ובכלל לא התלהבתי מה permanent taupe, היא יצאה עלי פשוט אפורה. השניה לעומת זאת - משגעת! שילבתי אותה עם צלליות מפלטת הנייקד ויצא לי לוק שמאוד אהבתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ה-Permanent taupe אכן נראית קצת פחות מיוחדת מהברונזה, כנראה בגלל מרקם המאט שלה ולבדה נראית קצת "שטוחה". כדי ליצור מראה מיוחד יותר חייבים להוסיף לה צלליות אבן בגוונים נוספים.
      לפני שבוע קיבלתי את נייקד ואני מתה עליה!

      מחק
  3. הצלליות של מייבילין משגעות, הלוואי וישיקו עוד גוונים. האפורה בפני עצמה לא משהו. את הברונזה לא קניתי בארץ בסוף כי היא רחוקה מהגרסה האמריקאית שאני רוצה והיא תחכה לאיביי.
    בהחלט מסכימה שאוגוסט הוא חודש קשה לאיפור. אני משתדלת להשתמש בכל מה שעמיד, אחרת הכל נוזל.
    הפיתרון לדעתי זה שפתונים בוהקים יותר...
    לגבי שיער- תנסי לעבור לשמפואים ללא SLS בכלל, לדעתי זה יעזור בנשירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הסיפור של שונים בגוונים בין הארץ לחו"ל? עשיתי גוגל וראיתי שבכל התמונות מופיעות הגרסאות האחרות עם המכסה השחור. בניתי גם על האפורה הכהה, אבל התבאסתי מהמרקם שלה ובסוף ויתרתי.
      עדיין קשה לי עם השפתונים הבוהקים, משתמשת בהם רק לעתים רחוקות כשאני במוד.
      ניסיתי כמה שמפויים ללא SLS, אבל הם היו די בינוניים. עד שמוצאים אחד טוב צריך להפוך את העולם.

      מחק
  4. באז באז סביב הצלליות של מייבלין :)
    טרם יצא לי לרכוש אותן אבל בהחלט עושה חשק!
    אני אוהבת איך שצלליות טאופיות נראות עלי אבל אני מתקשה להתחבר לאיך שהן נראות בפאן ולכן יש לי בודדות כאלה..
    מעניין שאת משווה את הצלליות למאק - בעיני הפיינטפוטים ממש גרועים..
    ממה שניסיתי, אין מצב לשים אותן בלי פריימר ובטח שלא בלי צללית מעל אחרת - קריסינג קריסינג..

    טרם יצא לי לבחון את מוצרי סמשבוקס, השובר של גלוסי ללא ספק היה שווה את זה!
    אני בטוחה שלא היה מפריע לי מארז הפלסטיק אחרי הכל הוא היה נזרק לפח! חחחח (מחלה הדיפוטים האלה :P)

    מזמן לא נכנסתי למאדינה. לא מוצאת שם שום דבר לאחרונה. אבל העפרון ללא ספק נראה מעניין.
    לא תמיד מוצאים עפרון בגוון ניוד (ולבן לפעמים נראה טו-מאץ) מה שכן, אני לא יודעת איך אגיב אליו..
    העיניים שלי לפעמים רגישות לעפרונות (ולפעמים לא..)

    אוהבת המלצות לבשמים. פעם הייתי מתבאסת שאני לא יכולה "להריח דרך הפוסט" היום אני פשוט זוכרת את העיצוב פחות או יותר
    והולכת לרחרח לי בפארם.

    אצל GOSS ראיתי שיש כאלה שמשווקים ספוגיות כאלה בשחור! ממש מדליק!
    אני מאוהבת בספוגיות האלה ללא ספק. מניחה איתן את כל המוצרים הנוזליים.
    סקרנת אותי לגבי כיבוס.. איפה רוכשים שקיות רשת?

    אני מחפשת עכשיו שמפו שיעזור בשימור הצבע לשיער.. מעצבן נורא לראות את הכתום הכתום הזה נשטף לו בכל פעם שאני חופפת..
    אבל אני לא יכולה לוותר על לחפוף פעם ביום (אחרת השיער גם ככה יראה זוועה! כל התלתלים נפתחים והוא נראה ג'יפה/ליפה..)
    ניסיתי לאחרונה את סבסטיאן. לא עלה נורא יקר (סביב ה 70 ש"ח) אבל לצערי אני לא מרגישה שהוא עושה משהו ששמפואים אחרים לא עושים..
    אמשיך לחפש..

    מחכה לגמרי לתקופה קרירה יותר.. אוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפעם הבאז מוצדק בעיני :) אני לא יודעת לגבי הגוונים הצבעוניים (שאני משארת שיותר תימשכי אליהם), אבל אלו שיש ברשותי נהדרות. השתמשתי בהן גם לבדן ללא פריימר והן החזיקו מעמד יופי, לא דהו ולא היה קריזינג.
      ההשוואה למאק מתבקשת לא? לא הייתי אומרת שהפיינטפוטים גרועים, אם כי יש גוונים מסויימים שהם כאלה. לי יש 3 שאני מאוד אוהבת ובתור בסיס, אין על פיינטרלי מבחינתי.

      אני כל פעם אומרת לעצמי שאני חייבת לעשות פרוייקט דיפוט בבית, אבל כל פעם אני מפחדת להרוס ולא יודעת איך להתחיל ובסוף דוחה את זה.

      אני גם לא בדיוק נכנסת למאדינה. את היפרון קניתי בבית הספר, בסוף הקורס וממש התאהבתי בו. שמעתי מכמה מאפרים שהם משתמשים גם ב-Nude lip liner של MAC בתור עיפרון ל-waterline.

      הספוגיות "הסיניות" שלי אפורות כהות, כמעט ולא רואים עליהן הכתמה וזה מעולה. אני אוהבת לאפר איתן, אבל ביומיום אין לי כוח להתעסק עם זה.
      שקית הרשת היא שקית בד כזאת שקונים כדי לכבס גרביים, תחתונים וכו. האמת היא שאין לי מושג איפה קנינו אותה :). שחר בזמנו המליצה על השיטה הזאת וזה עובד יופי.

      למצוא שמפו טוב זאת אחת המשימות הקשות. בעניין הזה עושים עלינו גם קופה יפה, כי אי אפשר לנסות דוגמית.

      מחק
    2. אוי, אני קוראת את התגובה שלך כשמכונת הכביסה השניה כבר מסתובבת לה במכונה ושכחתי לכבס את הספוגיות.. :( טוב נו, השעה עוד מוקדמת אולי במכונה השלישית אני אזכור :D

      היום עשיתי "סיבובון" קטן ברננים ואספתי את On and On Bronze. היתה גם הטורקיזית, אבל דווקא זו, כבסיס ליום יום עניינה אותי יותר. אהבתי גם את השניה (ושקלתי גם אותה אבל בסוף ויתרתי.. אמנם יותר שווה לקחת ב 1+1 מאשר ב 40% אבל לא הייתי בטוחה שבא לי על שתיים..)

      מחק
  5. יופי של סקירה. על הצלליות של מייבלין אין מה לדבר - מעולות. אני רכשתי החודש 3, אחת מהן היא הטאופית. את הבושם של d&g גם לי יש, מטורפת עליו. הוא הכי טוב מכל הסדרה הזו - קיימים עוד 4 אאל"ט, הוא באמת אולטימטיבי לקיץ.
    לגבי השמפו - כמה מ"ל הוא?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אחרי שקניתי את 2 הצלליות גם לי יש חשק לעוד. הפעם אני בונה על השחורה כדי לעשות איתה איפורים מעושנים.
      ה-D&G מס 3 גם בעיני הכוכב של הסדרה, כל השאר לא ברורים לי.
      השמפו מכיל 200 מ"ל

      מחק
  6. גם לי יש את שני הצבעים שכתבת עליהן בצלליות של מייבלין...לדעתי זה שני הצבעים הכי יפים בליין (:
    ושאלתי היא איך את מניחה אותן? ניסיתי גם עם האצבעות וגם עם מברשת..והגעתי למסקנה שהכי נוח לי כרגע זה לשים עם האצבע ואז לטשטש עם מברשת ...

    השבמחק
    תשובות
    1. אלו גם הגוונים הפרקטיים ביותר לדעתי.
      אני מניחה אותן עם מברשות, לרוב עם מברשת הטישטושים (E25 של דיגמה שהיא מקבילה ל-217 של מאק) ואז עם אותה המברשת אני גם מניחה וגם עושה טישטוש.

      מחק
  7. גם בזה אנחנו מתואמות, גם אני מניחה עם E25 של סיגמא. ולפעמים עם של ריאל טכניקס

    השבמחק
  8. כנ"ל גם פה, החום גורם לי לעשות כמה שפחות תנועות.
    יש לי את שתי צלליות קרם אלו והן בהחלט "תרופה" לחוסר רצון או כוח להשקיע.
    הצללית של סמאשבוקס מהממת! לצערי עד שהגעתי לאפריל כבר לא נשארו צבעים=\
    ועכשיו אחרי שהסקנו לקחים- אפשר חורף?

    השבמחק
  9. אני מחזיקה את עצמי לא להזמין את הקולור טאטו, כי זה לא ייגמר בצללית אחת. ועכשיו אני גם מחזיקה את עצמי לא ללכת ולקנות את הצלליות של סמאשבוקס עם מחיר המבצע המפתה הזה.

    הספוגית של פרושופ באמת מצוינת, גרמה אפילו לי לאהוב אותה למרות שאני לא סובלת ספוגיות בד"כ

    השבמחק
  10. להתאפר בקיץ זה נוראי. אבל זו גם סוג של תרפיה, אז זה עובר אצלי.
    הצלליות של סמאשבוקס נפלאות. גם לי יש אחת כרגע - שקניתי לפני יותר משנה.
    את הצלליות של מייבלין אני מתכננת לנסות בהמשך :)
    לגבי הספוגיות - ממש קשה לי לגבש דעה לגביהן. לא מצליחה להגיע למשהו נחרץ. אולי זה כי אני ממש רגילה לשים מייקאפ עם האצבעות.
    הבושם שאת מתארת נשמע כמו יורש ראוי ל-Be delicious הנצחי שלי. כבר נמאס לי ממנו אבל אני לא מוצאת שום בושם אחר שאני אוהבת.
    השמפו נשמע מעניין בהחלט. חבל שבמחלקת הטבע יש דברים עם SLS. מצד שני בעבר יצא לי להיתקל בקרם טבעי שיש בו פראבנים.

    הכוכב הגדול של חודש יולי (ואוגוסט) אצלי הוא ה-double wear light, שהוזנח מעט לאחרונה אבל עשה קאמבק ובגדול :)

    מחכה כבר לסתיו ולקרירות שלו.

    השבמחק
  11. אנונימי13.10.2012, 21:33

    איזה גוון צללית אפשר להשתמש עם PERMANENT TAUPE ו עם הBRONZE

    השבמחק
    תשובות
    1. בגלל ששני הגוונים האלו ניטרליים, יש המון אפשרויות של שילובים. עם צללית הברונזה אני אוהבת לשלב את כל הגוונים הטבעיים, החל מ-PATINA של MAC לדוגמא ועד החומים הכהים בכל המרקמים. את PERMANENT TAUPE אני אוהבת בשילוב עם צלליות אפורות או ירוקות.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.