14.7.12

Glossybox יוני

קופסאת גלוסיבוקס יוני הייתה אחת הטובות שקיבלתי וברמת ההתלהבות שלי יכולה להתחרות רק עם הקופסא של מרץ. הסיבה לחגיגה היא יום הולדת חצי שנה למיזם, שבינתיים הספיק לגרום להמון buzz ודיבור סביבו, להלהיב ובאותה המידה גם לבאס לא מעט בנות. הקופסא עוררה לא מעט סקרנות לאח שהובטח שתכיל 2 מוצרי איפור בגודל מלא.
החודש מאוד אהבתי את תמהיל המוצרים לאו דווקא בגלל גודלם ואני יכולה להגיד ש-90% מהם ממש לטעמי ואני נהנית להשתמש בהם. הלוואי והמגמה הזאת תמשיך, כי אני אישית אוהבת את השירות וכל פעם מחדש מחכה לקופסאת ההפתעות שלי בסקרנות ובקוצר רוח.
החודש צורפו לקופסא גם קופונים. בדרך כלל אני לא ממש מתייחסת אליהם ותמיד מרגישה שמפתים אותי לרכוש משהו שאני לא באמת צריכה.
הפעם היה זה קופון של סמשבוקס שהציע צללית בודדת של סמשבוקס במחיר של 29 ש"ח (במקום 85 ש"ח). בגלל שאני חובבת ידועה של צלליות ובגלל שמדובר במותג מעולה שמייצר צלליות באיכות גבוהה זה היה הדיל המושלם מבחינתי ורכשתי את "Brazilian Bronze" המהממת שעוד תופיע בבלוג לא מעט, מבטיחה.

המוצר הראשון שהגיע בגודל המלא הוא פריימר לעיניים המפורסם של OFRA.
הפריימר הזה כבר נמצא ברשותי כמה חודשים טובים באריזה הישנה, הקטנה יותר שלו בצורת גלוס, עם אפליקטור (אפשר לראות תמונה אצל קורין). אין לי הרבה מה להגיד עליו, חוץ מזה שמדובר במוצר מדהים!
אם מישהי עדיין לא מכירה מה זה פריימר לעיניים, מדובר בבסיס לצלליות שמחזיק אותן במקום לאורך היום ומונע מהצללית להיעלם, לדהות או להצטבר בתוך הקפל של העפעף. הוא מוצר נפלא והכרחי לכל מי שיש לה עפעף שומני והצלליות לא מחזיקות עליה מעמד.
הפריימר הזה הוא סוס עבודה רציני! כמות מזערית ממנו מתפזרת בקלות על כל העפעף והוא מתקבע בשניות. הגוונים של הצלליות מתקבלים עליו יותר רוויים בהשוואה לפיינטפוט של MAC לדוגמא והעמידות פנטסטית.
אני מעדיפה בהרבה את האריזה החדשה של הטיובה הלחיצה, כי היא הרבה יותר סטרילית וגם נוחה יותר לשימוש כי ניתן להוציא בקלות את הכמות הנדרשת של החומר.
בנוסף להכל, המוצר נוסה בהצלחה על חברה עם עפעף סופר שומני שאף צללית לא עמידה עליה ועבר את המבחן בהצלחה.
מומלץ בחום!

Dr. Hauschka הוא מותג טיפוח גרמני שמיוצר ע"י חברת WALA Heilmittel GmbH שנוסדה בשנת 1935 ע"י ד"ר רודולף האושקה, כימאי אוסטרי, ומתחמה ביצור של תכשירים טבעיים. בזמנים ההם החברה נחשבה לאוונגרדית ומהפכנית, כי המודעות לפתרונות הטבעיים בחברה שאפה לאפס. ובהמשך בשנת 1967 הושק מותג הטיפוח Dr. Hauschka בשיתוף פעולה עם קוסמטיקאית Elizabeth Sigmund. בד"ר האושקה מאמינים שהיופי נובע מהבריאות של העור והמוצרים שלהם פותחו על בסיס טבעי, כדי לתמוך בתהליכי החידוש הטבעיים שמתרחשים בעור שלנו ולשמר אותו בריא וקורן.
לא מזמן המותג עשה עליה לארץ וכעת ניתן למצוא את המוצרים שלהם בבתי המרקחת הפרטיים ובבתי הטבע וגם on-line באתר strawberrynet.com. לראשונה נחשפתי למותג הזה בסרטונים של Lisa Eldridge ובתור חובבת המוצרים הטבעיים תמיד היתי סקרנית לגביו.
רבה הייתה שמחתי כאשר גיליתי בגלוסיבוקס שלי את קרם ניקוי הפנים של ד"ר האושקה שמכיל 10 גרם.
אתחיל מהסוף: מהניסיון הקצר שיש לי עם קרם הניקוי הזה, הוא לגמרי עושה את העבודה, לא מייבש את העור ומשאיר תחושה מאוד נעימה.
מבחינת המרקם, אף פעם לא נתקלתי במוצר שדומה לו. אמנם קוראים לזה "קרם ניקוי", אך בפועל מדובר בחומר שנראה כמו קרם אבל מתנהג ומרגיש שונה על העור. הוא בגוון "חול" וגם מכיל גרגרים זעירים.
כשמניחים את הקרם על עור פנים לח ומעסים בעדינות, הוא לא מקציף כלל וכלל והתחושה היא של פילינג מאוד עדין. בשימוש הראשון האסוציאציה הראשונה שלי הייתה שנדמה לי שאני משתמשת בממרח אכיל כלשהו ולא בסבון ניקוי פנים.
החסרון הבולט של מוצרי דר. האושקה מבחינתי הוא מחירם הגבוה יחסית לכמות שמקבלים. לדוגמא, קרם הניקוי הזה עולה 139 ש"ח ל-50 מ"ל. אחרת, אין שום דבר אחר שהיה מונע ממני לרכוש אותו בגודל המלא ולא לחפש אלטרנטיבות יותר זולות.

מוצר נוסף שהגיע בגודל המלא הוא Color Sensational Gloss של מייבלין.
אף פעם לא ניסיתי את הגלוסים של המותג ובאופן כללי בזמן האחרון אני פחות מתחברת לאף גלוס. אני מעדיפה שפתונים במרקמים שונים והיוצא היחיד מן הכלל הוא הסטיינים המעולים של YSL.
מהסיבה הזאת הגלוס לא הלהיב אותי במיוחד. את שלי קיבלתי בגוון 137 Fabilous Pink והוא התגלה בתור גוון מאוד פרקטי ולביש. אני שהמרקם שלו קליל ולא דביק והגוון הורדרד החצי שקוף מתאים ליומיום ומשתלב עם כל מראה איפור שאני עושה. בסנוף, אני מתה על הריח שלו, שמזכיר לי ריח של מיץ תפוזים.
הוא ללא ספק לא ישכב במגירה, אבל כרגע מחכה לתקופה הקרירה יותר של השנה.

בעבר כבר ציינתי זאת ועכשיו גם אחזור על זה: אני אשמח לקבל לק מוקטן של OPI בכל קופסא כי מדובר באחד ממותגי הלקים האהובים עלי. הפעם הגיע לידי "Cajun Shrimp".
מדובר על אחת הקלאסיקות של OPI שעדיין לא נמצאה באוסף שלי. המרקם מעולה, אטום בשתי שכבות והגימור גלוסי וחלק. מה שכן, מדובר בגוון לא הכי מקורי ומצאתי אצלי 2 דיופים שלו:
"High Hopes" של צ'איינה גלייז, שרק החדות עין יבחינו בהבדל זעיר ביניהם והנטיה הורדרדה הקלה של צ'איינה.
"Teeny Bikini" של Orly שכמעט ובלתי אפשרי להבדיל ביניהם במציאות.
מימין לשמאל: אורלי, צ'איינה גלייז, OPI (צולם עם פלאש)
כמעט את כל המוצרים של Ahava שיצא לי לנסות, אבל מצד שני איכשהו הם אף פעם לא מצליחים להיראות אטרקטיביים או נחשקים בעיני. אני מאשימה בעניין הזה את האריזות המשמימות שלהם שגם אחרי המיתוג מחדש לא ממש עושות לי את זה. כמובן שהמראה החיצוני במקרה שלהם לא מעיד על התכולה.

תחליב הגוף מסדרת Mineral Botanic בריח Lotus&Chesnut הגיע בגודל נסיעות שמכיל כמות מכובדת של 85 מ"ל.
הדבר הראשון שאני אוהבת בו הוא הריח שאני יכולה להסניף על עצמי שעות .אין לי מושג איך לתאר אותו, ככל הנראה מדובר בריח פרחוני כלשהו שלא משתלט מידי אבל נשאר על הגוף לאורך זמן ונותן תחושה של ניקיון ורעננות. אני מאוד מתחברת אליו, למרות שבדרך כלל יש לי נטיה להימשך דווקא לריחות הדומיננטיים והפירותיים.
המרקם עדין וכליל, התחליב מתפזר בקלות על העור ונספג די מהר מבלי להשאיר תחושה דביקה או שמנונית. מצויין לקיץ.
בגלל שאני כל כך מתחברת לריח שלו קיים סיכוי די גבוה שארכוש אותו בסופו של דבר בגודל המלא.

המוצר הבא היא דוגמית הבושם "J'aime la nuit" של La Perla.
La Perla הוא מותג יקרה איטלקי של הלבשה תחתונה ובגדי ים, לכן כשאני רואה את שם המותג הזה מוטבע על הבושם אני מצפה לריח סקסי ומפתה.
מודה, "J'aime la nuit" ("אני אוהבת את הלילה") הוא לא כוס התה שלי כי מדובר בניחוח עשיר ומתוק מאוד. לטעמי הבושם הזה, כשמו, הוא בושם לערב שמתאים לאירועים מיוחדים בלבד ולא ליומיום ובטח שלא באקלים הישראלי.

האחרון הוא "מוצר בונוס" שלדעתי היה עדיף לוותר עליו ולא להוסיף לקופסא, שהייתה יכולה להיות ממש מושלמת בלעדיו.
משחת שיניים מוקטנת של קולגייט - השתיקה יפה לה. 
אני ממשיכה את המנוי שלי לשירות מכמה סיבות. הראשונה היא כמובן אפקט ההפתעה שלשם כך השירות הזה נוצר מלחתחילה. אני תמיד נמנעת מלקרוא סטטוסים ופרסומים שונים על תכולת הקופסא לפני שאני מקבלת את שלי כי זה ממש הורס את החוויה ומהסיבה הזאת הפוסטים על גלוסיבוקס מתפרסמים אצלי באיחור ניכר. הסיבה השניה היא שאני כן מרגישה שהשירות מאפשר לי להתנסות במוצרים חדשים שאולי לא הייתי מנסה לבד.
רק חבל לי שבגלוסיבוקס הצליחו ליצור גם הרבה לקוחות מאוכזבות בגלל השירות הלקוי ואני מקווה מאוד בשבילם שהנושא מטופל והמצב ילך וישתפר.

אני כבר מחכה להפתעות של יולי...

9 תגובות:

  1. הקופסא הזאת אכן נחמדה יותר מקודמותיה. מקווה שהם ימשיכו באותו קו לטובת כל המנויות שעדיין משלמות כסף עבור השירות. פריימר וגלוס בגודל מלא בהחלט מחזיר את ההשקעה על הקופסא.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מקווה שהמגמה תמשיך, כי בסה"כ אני אישית מאוד נהנית מהם. הפרימר עשה את כל הקופסא עבורי וכבר נכנס למזוודת האיפור שלי.

      מחק
  2. באמת היתה קופסא נחמדה...אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. ברוכה הבאה ותודה רבה!

      מחק
  3. אנונימי15.7.2012, 17:23

    לצערי, הפריימר עליו שמעתי רבות וטובות הגיע מיובש ובלתי שמיש אך בגלוסי בוקס החליטו להסביר לי שכך זה אמור להיות....זה מרקם המוצר לטענתם.
    ולד"ר האשוקה יש ריח נוראי!! או ששוב זה רק אצלי?

    השבמחק
    תשובות
    1. המרקם של הפריימר אמור להיות ג'לי סמיך שבמגע עם העור מרגיש מאוד סיליקוני וחלק. אם זה הגיע מיובש מן הראוי שיחליפו לך למוצר תקין, הייתי פונה אליהם בכתב ואולי גם לשירות הלקחות של עפרה אם לא תקבלי מענה הולם.
      לד"ר האושקה אכן יש ריח, אבל לא הייתי מגדירה אותו כמסריח, אלא ריח של ממרח אכיל כלשהו.

      מחק
  4. קיבלתי את אותם המוצרים בקופסא ובאמת החודש היא הייתה מעולה (אפילו רק בשביל הפריימר של עפרה).
    אני לגמרי כמוך- מוכנה ללק OPI קטן בכל קופסא!
    ד"ר האנושקה לגמרי הפתיע אותי, ואני הולכת להתבאס שהוא ייגמר לי

    השבמחק
  5. הם אכן הוציאו אחלה קופסא, עם מוצרים טובים ומכובדים. בסה"כ אני חושבת שהייתי נהנית מהקופסא הזו בעצמי, ואני שמחה שאת נהנית ממנה :)

    חבל לי שהרומן ביני לבין גלוסי נגמר בטונים כ"כ צורמים...

    השבמחק
  6. לאחרונה ירד לי לגמרי מהגלוסיבוקס. די איבדתי עניין.
    וזה די משעשע כי שתי הקופסאות האחרונות (יוני ויולי) נראות לי ממש שוות!
    אבל לאור ההתנהגות שלהם וכל מה שקורה ברשת אני פשוט עייפה מהמייזם הזה..

    גם אני הרגשתי שבעבר השוברים לא היו שווים, אבל זה של סמשבוקס היה בהחלט שווה!
    באמת "ה"מוצר כאן הוא הפריימר של עפרה. לא ניסיתי אותו (כי ה UDPP שלי מסרב להגמר.. גם הוא אגב בגרסת השפורפרת שעדיפה בהרבה!)
    מוזר לי שהרבה בנות מחפשות להחליף אותו בקבוצת ההחלפות בפייסבוק.. ממש הזוי..
    תודה על הסקירה של הדר' האוסטרי. לא שמעתי על המוצרים שלו בכלל (כנראה שהשם התעופף לי מהאוזן השניה כשליסה הזכירה אותו :D)
    מוזר המרקם שלו.. למרות שלאחרונה אני מאוד מחבבת מוצרי ניקוי פנים גרגיריים.
    הגלוס של מייבלין נחמד. מסוג המוצרים שכמעט כל אחת תתחבר אליו באיזשהו אופן או לפחות תמצא מה לעשות איתו.
    הלק של OPI חמוד, בהחלט משהו שכיף לקבל גם אם הגוון לא מקורי.
    אחרי שהשוואתי בצורה רצינית את ג'ל ניקוי הפנים של אהבה ל 5 מוצרים אחרים, חייבת לציין שהוא פיגר אחרי כולם בקו הסיום..
    זה אחד משני המוצרים של אהבה שניסיתי. גם במקרה שלי, אני מרגישה שהאריזה משמימה ואני לא מרגישה שהם מציאים משהו מעניין
    שאני לא יכולה למצוא ובפחות במותגים אחרים.
    בושם זה גם משהו נחמד לקבל, בהרגשה שלי גם תמיד יהיה למי להעביר שתשמח לקבל :) אין לי הרבה חשיפה לבשמים ביום יום
    זה שונה לחלוטין מסקירות שרואים בבלוגים/יו-טיוב. לכן הייתי שמחה לקבל כל בושם ולהחליט בעצמי מה אני חושבת עליו.
    משחת השיניים לחלוטין היתה לא קשורה..

    מקווה שהם ימשיכו וישתפרו בקופסאות הבאות, גם מבחינת המוצרים (שבנתיים יש שיפור) וגם מבחינת השירות (שאין שיפור)
    מאוד הכעיס אותי לשמוע על ההתנהגות שלהם לבלוגריות באירוע שהן לא הוזמנו אליו
    ובכך שהן טענו שהבלוגריות שיקרו והפיצו מידע לא נכון ברשת וגרמו לבאז "סתם".
    הם אשמים בכל המהלכים של עצמם ולא הבלוגריות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...