SLIDER

Diva in the city!

בתחילת יוני הושקה בארץ רשת ביוטי אקספרס חדשה: "Diva in the city".
אמנם מדובר בקונספט שאנחנו כבר מכירים, אבל יש כאן גם כמה חידושים מעניינים. מדובר בחנות קונספט יחודית שבנוסף לטיפולי טיפוח הציפורניים (מניקור ופדיקור) מציאה גם טיפולי טיפוח הפנים והשיער בעזרת מוצרים יחודיים ואיכותיים ובמחירים נוחים.
מאחורי המיזם עומדים יוסי בניון ומיה ארזי ברניקס, מייסדת חברת "גולדן א.ס" שמתמחה ביבוא ושיווק של מוצרי טיפוח לעור הפנים, הציפורניים והשיער. הסניף הראשון של הרשת נפתח בקניון רחובות ובהמשך צפויים להיפתח עוד 10 סניפים נוספים וגם בוטיק ביוטי אקספר בקניון "פארק הקרח" באילת".
ביקרתי באירוע הפתיחה של הרשת ואני כאן כדי לשתף אתכן בחוויה!
 אחד המוצרים שהכי משך את תשומת ליבי הם הלקים (איך לא?).
מדובר במותג האמריקאי "Dashing Diva" שמשווק בלעדית בחנות עם מבחר נאה של גוונים כשאר רובם הגדול בגימור קרמי הקלאסי. בנוסף, הצצה קצרה ברשימת המרכיבים של הלקים מגלה שהם 3free (נטולי רעלים, כמו שמקובל בכל מותג לקים שמכבד את עצמו).
עוד מוצר יחודי בתחום הציפורניים הוא מדבקות הפרנץ' שנקראות "French Wrap Manicure".
המדבקה מגיעה על פלסטיק שקוף בגדלים שונים וכאשר בוחרים בגודל הנכון עבור הציפורן שלנו, מניחים את הפלסטיק וכך מדביקים את הפס של פרנץ. לאחר מכן שמים לק ואז top coat מיוחד שמתקבע בעזרת מכונת UV ואמור להחזיק עד שבועיים. הפרנץ' יוצא מדוייק להפליא וראיתי את התוצאה על ידיהן של הלקוחות ומאוד אהבתי את התוצאה. מי שלא אוהבת את הפרנץ' שלה בצבע לבן (שכבר נמאס לראות) יכולה לבחור בגוונים הצבעוניים: ורוד, כחול, צהוב וכו'.
בנוסף, ניתן גם לעשות הדבקה של ציפורניים מלאכותיות "Metallic Nails" או מדבקות בשלל דוגמאות "Design FX".
המדבקות שלהם ממש מגניבות בעיני והיה מבחר גדול של גוונים וטקסטורות שונות. אני פחות מתחברת למראה המקושקש על הציפורניים, אבל מצד שני נורא התחשק לי להתקשת עם המדבקות, לכן בחרתי במראה של "אצבע מורדת" והוספתי מדבקה צבעונית רק באצבע אחת בכל יד.
ולהלן התוצאה:
מי שמכירה את הבלוג ואותי כבר יודעת שאת כל מה שקשור לטיפוח הציפורניים אני מעדיפה לעשות לעצמי לבד ואני מבקרת אצל המניקוריסטית פעמים ספורות בשנה, בעיקר כשבא לי פינוק. בכמה מהביקורים אחרונים, כולל אחד בדוכן של מניקור אקספרס יוקרתי בסין, שמתי לב שברוב המקרים מוותרים על השימוש במייבש לק ובמקום זאת מרססים שמן או חומר כלשהו שאמור לתת גימור יפה ללק. התוצאה: נשים "חצי משותקות" שהולכות עם ידיים קדימה ומפחדות לגעת במשהו, שלא נדבר על להכניס את היד לתיק וכו', כדי לא להרוס את הלק.
הפעם שמחתי לגלות שבדוכן של Diva in the city כן משתמשים במייבש לק והוא עשה עבודה נהדרת. אחרי 10 דקות כבר יכולתי לגעת בציפורניים ולתפקד רגיל.

טיפולים נוספים שניתן לעשות במקום: טיפולי פדיקור אקספרס ועיסוי כפות הרגליים וגם טיפולי פנים אקספרס עם מוצרי Leorex, מוצרי טיפוח כחול-לבן שמבוססים על ננו טכנולוגיה, פרי פיתוחם של פרופסור אינגמן וד"ר ארז מנור.

המחירים סבירים, השירות אדיב והאווירה כיפית!
גילוי נאות: הוזמנתי לאירוע הפתיחה של הרשת ע"י יח"צ של החברה.

7 תגובות

  1. הייתי שם לפני כמעט שבועיים והתפנקתי במניקור ג'ל (די נדיר שאני בכלל הולכת למניקור...פעם הייתי עושה הכל בעצמי לפני שהילד נולד...מאז שהוא נולד בקושי מרחתי לק [פעם ב...] אבל הציפורניים תמיד נקיות ומשויפות)מדהים שהלק עד עכשיו עלי בלי צ'יפים בכלל, מבריק ויפה כאילו עכשיו נמרח. השירות שלהם מצוין, מאוד אדיבים ומקצועיים- אהבתי.
    העניין הוא שכבר מתחילים לראות את הציפורן שגדלה אז כנראה שאצטרך לחדש לק בקרוב :-) אהבתי את הלק שעלייך וגם את המדבקה המדליקה. כמה זמן שרדה המדבקה? מאוד התלבטתי עם לקחת בדיל גם מדבקה ובסוף החלטתי שלא. אשמח לשמוע את דעתך בעניין המדבקות שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אהבתי את המדבקות ואת המבחר שלהם! את המניקור שלי עשיתי עם טופ רגיל, לכן ברגע שהתחלתי לראות צ'יפים קטנים בלק - הורדתי וגם בלי שום קשר נדיר מאוד לראות אותי עם אותו לק יותר מ-3 ימים. לכן אני לא יכולה לחוות דעה על העמידות של המדבקה. מה שכן הבנתי שהם שמים טופ ג'ל על המדבקות ואז אני מנחשת שהעמידות זהה לזאת של הלק.

      מחק
  2. נשמע נחמד מאוד!
    מעולם לא עברתי במכוני האקספרס האלה. פשוט כי לא ממש יצא או הסתדר לי.
    נוח לי למרוח בבית את הגוונים שלי ולא להסתמך על אחרים מה גם שאני לא מבקרת קבועה בקניונים כך שאם אני מגיעה זה בדר"כ אירוע "לא צפוי" שתוכנן 10 דק' קודם ודווקא רוב הסיכויים שאגיע עם מניקור מסודר.
    הייתי פעם אחת אצל מישהי שתסדר לי ציפורניים (כי היא במצב קשה) ואני חייבת לציין שמאוד לא התרשמתי.. מילא.
    אולי יום אחד אבדוק מקרוב את הדוכנים האלה. נשמע שבאמת יש להם מבחר מעניין של מוצרים. קצת מעבר למה שרואים בדר"כ במקומות מהסוג הזה.

    השבמחק
  3. ממש אהבתי את התוצאה עם האצבע המורדת עלייך- הורוד מתוק ממש!
    אני גם לא הכי אוהבת שנוגעים לי בציפורניים ואוהבת לעשות את זה לבד, אבל נקרא שהחוויה מהנה ומיוחדת:)

    השבמחק
  4. אנונימי10.10.2012, 20:07

    איך סידור הגבות שם? ומה הטלפון?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא עשיתי שם סידור גבות לכן לא יכולה לחוות דעה.
      הטלפון: 086512872

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.