9.6.12

Glossybox מאי

אני חושבת שכמעט כל אחת מאיתנו יכולה לספר שבאיזו שהיא תקופה בחייה היא הייתה נאמנה למוצרי הטיפוח של קליניק והשתמשה רק בהם. באופן לא מפתיע, גם אני שייכת לקטגוריה הזאת. אפשר להגיד שהתחלתי להיות מודעת ולהשקיע במוצרי הטיפוח שלי לפני כ-7 שנים, אחרי שהעור שלי התחיל לעשות בעיות ולהתנקם בי על שיגרת הטיפוח הלא מסודרת ועל ההתעסקות המיותרת איתו. ההמלצה על קליניק הגיעה מחברה טובה, מכורת טיפוח ותיקה, שלקחה אותי לדוכן של קליניק באחד הפארמים ואמרה לי מה לקנות. אני זוכרת שהמוצר הראשון שרכשתי היו מי הפנים המפורסמים של המותג שהייתי נאמנה להם שנים לאחר מכן והם אף פעם לא איכזבו. בהמשך השתמשתי במגוון גדול של מוצרי הטיפוח מבית קליניק שכלל בין היתר את קרם העיניים המעולה "All about eyes rich" שליווה אותי עד לאחרונה, סבון פהים, פילינג, סדרת "Anti blemish solutions", סדרת שלושת השלבים וכו'.

אני לא יודעת מה הופך את קליניק למותג טיפוח אטרקטיבי, אחד שמתמכרים אליו ומתמסרים לו לאורך השנים. לדעתי האריזות של המוצרים פשוט משמימות ולא מושכות את העין ולא ברור איך עדיין לא עשו להם עיצוב חדש, כמו שקרה עם עיצוב של מוצרי האיפור. אין ספק שאיכות המוצרים היא המרכיב החשוב להצלחתם וכנראה גם העובדה שכולם נטולי בושם וההתאמה לבעלי עור רגיש ונוטה לאלרגיה. תחליטו אתן.

כשהודיעו על כך שקופסאת גלוסיבוקס מאי תהיה מוקדשת לקליניק מאוד שמחתי וחיכיתי להגעתה כדי לנסות שוב את המוצרים האהובים וגם להתנסות במוצרים החדשים.
בתוך אריזת הקרטון הלבנה עם הלוגו המוכר, הייתה קופסאת הגלוסיבוק הרגילה בצבע ורוד ובתוכה 7 מוצרים, כאשר רק 5 מתוכם מבית קליניק. בגרסאות האחרות של הקופסא היה ניתן למצוא 2 מוצרי קליניק בלבד (לדוגמא תקליקו כאן וכאן). העניין של חוסר האחידות בתמהיל המוצרים של הקופסאות עורר המון ביקורת ואכזבה ובלי להיכנס לפרטים אני חושבת שבצדק. הבטוי "גודל הציפיה כגודל האכזבה" מתאר את המצב שנוצר בצורה הכי מדוייקת. במקרה שלי אפשר להגיד שזכיתי לקבל את קופסאת ה"קליניק" המובטחת, למרות שגם היא לא הכילה 100% מהמוצרים של המותג. היה עצוב לקרוא את כל הפוסטים המאוכזבים ושוב להיווכח לכך שלשירות הגלוסיבוקס יש עוד המון מה ללמוד ולשפר וחבל מאוד שהחודש היו כל כך הרבה לקוחות מבואסות שגם בסופו של דבר ביטלו את המנוי.
משהו מוזר שקרה כאן, קיבלתי 7 מוצרים כאשר רק 6 מהם מופיעים על הגלויה שמצורפת לכל קופסא.
כהרגלי, אלך לפי הסדר ואפרט על כל מוצר.

דוגמית של בושם "Armani Code Luna" של Giorgio Armani
אין לי אף בושם של ארמני ואף פעם לא ממש נמשכתי לבשמים שלהם. היחידים שעושים לי הם ה"Aqua di Gio" לגבר, הותיק והאהוב שבן זוגי משתמש בו באופן קבוע ו-"Aqua di Gioia" החדש לאישה, שלעומת השאר הוא ממש לטעמי.
את "Code" המקורי בגרסת EDP אני מכירה מאז שהושק לראושנה ב-2006 ואפשר להגיד שדי מחבבת אותו. מה שכן אני מאוד אוהבת אותו על אחרות בלבד. הריח שלו דומיננטי מידי לטעמי ומתאים יותר לערב מאשר ליומיום, בטח ובטח לא מתאים לתקופת הקיץ החמה. "Luna" אמור להיות הגרסה הקלילה יותר ועדיין קשה לי עם הריח השתלטני שלו והוא עדיין מרגיש לי דומיננטי מידי, אם כי הרבה יותר "לביש" עבורי.
בהזדמנות הזאת אפנה אותכן לביקורת המצויינת של "מה בבקבוק".
לסיכום: הסדרה של "Code" ושאר הגרסאות שלו היא לא לטעמי, אם כי "Luna" היה חביב בעיני והיה נחמד להתנסות בו.

מאוד שמחתי למצוא בקופסא שלי את המוצר הבא: מייבש הלק המהולל של Seche Vite.
הוא היה בין הבודדים שעדיין לא יצא לי לנסות והוא אחד המייבשים הפופולריים והמומלצים שיש ובצדק. "Seche Vite" לגמרי עושה את העבודה, מייבש את הלק במהירות ומשאיר גימור מאוד גלוסי ומבריק לכל לק.
לא היה לי מושג שהוא נמכר גם בארץ וגם אין לי מושג איפה ניתן להשיג אותו, אני מניחה שבמכוני ציפורניים ובמכוני יופי שמשווקים לקים ומוצרים נלווים של חברות הפרימיום כמו OPI, Essie ואחרים. המחיר בארץ כרגיל גבוה מאוד, 78 ש"ח ל-14 מ"ל. ב-eBay תוכלו להשיג אותו תמורת 8.5$ (כ-34 ש"ח) בלבד כולל משלוח לארץ (לינק למוכר מומלץ).
מוצר מנצח!

את מסקרת "High Impact" הירוקה של Clinique אני מכירה כבר המון זמן והיא הייתה ונשארת אחת האהובות עלי. הפעם קיבלתי אותה בגרסת הדוגמית הפיצית:
כבר כתבתי עליה בעבר והמלצתי עליה אינספור פעמים לכל מי שמחפשת מסקרה למראה ריסים טבעי ומופרד שגם ניתן לבנות למראה מודגש ואפילו דרמטי. היא הסוס המנצח, שבדרך כלל לא מחליפים והייתי נאמנה לה די הרבה שנים, עד שיצאתי להרפתקאות והחלטתי לנסות מסקרות חדשות של מותגים אחרים.
בגלל הגודל הזעיר של הדוגמית היא ככל הנראה תמצא את עצמה בתיק שלי, שמורה לימים ההפוכים האלו בהם אני שוכחת לשים מסקרה.

אחד המוצרים המפורסמים של קליניק וחלק משיטת "שלושת השלבים" שלהם הוא מי ההסרה - Clarifying Lotion. קיימים 4 סוגים כאשר כל אחד מתאים לסוג עור אחר. אני קיבלתי את מס' 3 שמתאים לעור מעורב עד שמן (לפי פרופיל היופי שלי שמילאתי באתר) בגודל 30 מ"ל.
גם במקרה הזה מדובר במוצר שהכרתי בעבר והיה חלק משיגרת הטיפוח הקבועה שלי במשך תקופה ארוכה.
Clarifying lotion הוא ללא ספק מוצר יעיל מאוד ומריגישים שהוא עושה את העבודה כבר מהשימוש הראשון. מי שלא עברה את חווית הצמר הגפן המלוכלך אחרי השימוש הראשון שתרים את היד! פעולת ההסרה של מי הפנים האלו כל כך חזקה שהתחושה שהוא משאיר אחריו גובלת בתחושה אחרי פילינג עדין. בגלל שאלכהול הוא אחד המרכיבים מרגישים עיקצוץ קל בזמן השימוש וגם הריח די חריף.
כרגע אני מאוד נהנית להשתמש במי ההסרה והמוצר הזה מתאים לי מאוד לתקופה החמה של השנה, כי מנקה את העור ביסודיות, יותר טוב מכל מוצר אחר שאני מכירה.

את המוצר הבא כבר מזמן רציתי לנסות: קרם לחות "Moisture Surge Extended Thirst Relief"
מדובר בג'ל קליל ונטול שומן, שמבטיח להעניק לעור הפנים את המקסימום הלחות, להחליק את העור ולהעניק לו גמישות וחיוניות. הוא נטול בושם ומיועד לכל סוגי העור.
המרקם אכן סופר קליל ונספג במהירות מבלי להשאיר תחושה כלשהי אחריו, מחליק את העור ומהווה בסיס טוב למייק אפ שלא פוגע בעמידות שלא ולא מכביד על העור. מבחינת הביצועים הוא קצת מזכיר לי את DDMG משיטת שלושת השלבים של קליניק.
מוצר חביב שכיף להשתמש בו. מצד שני, אין בו שום דבר שתופס אותי וגורם לי לרצות לקנות דווקא אותו בפעם הבאה.

"All About Eyes Serum" שייך לקטגוריית המוצרים שאף פעם לא התנסתי בהם.
מדובר בסרום קליל ונטול שומן, שמניחים מתחת לעיניים בעזרת מנגון roll-on (עם כדור ברזל בקצה הטיובה) ובעזרתו גם מקבלים מסאז' עדין של האזור. הסרום מבטיח להפחית נפיחות וכהויות וגם להעניק לחות. מכיל קפאין, אנטיאוקסידנטים ומרכיבי לחות שונים.
אני חושבת שנכון להיום זהו מוצר מיותר עבורי. אין לי שקיות מתחת לעיניים ואם הן מופיעות זה רק לעתים ממש נדירות ואני יכולה להתמודד איתן לבד. לא הרגשתי שום שינוי במצב הכהויות מתחת לעיניים אחרי שימוש יומיומי בסרום, שאגב מבטיח השפעה מיידית. ובנוסף, לא אהבתי את הסרום כבסיס לקונסילר, כי הוא גרם למראה קצת מקומח ותחושת יובש קלה, משהו שלא קורה לי עם קרם העיניים הרגיל שלי.

המוצר האחרון: "7 Day Scrub Cream"
ניסיתי אותו בעבר וגם עכשיו דעתי עליו לא השתנתה: עושה את העבודה כמו כל סקראב ממוצע של המותגים המתחרים. הוא מרגיש קרמי ולא מקציף במגע עם הפנים ובזמן העיסוי, מכיל גרגרים יחסית עדינים וקטנים, אבל לא ממש רכים. משאיר אחריו תחושה נעימה ועור רך וחלק למגע.
אני לא רואה שום סיבה מוצדקת להשקיע 180 ש"ח (לפי הגלויה) לכמות של 100 מ"ל של הסקראב הזה, כאשר יש בשוק מבחר גדול של אלטרנטיבות לא פחות טובות ויעילות במחיר יותר נמוך.

היה לכן "רומן" עם מוצרי הטיפוח של Clinique? ניסיתן את אחד המוצרים שהצגתי כאן? אם יש לכן המלצות או השמצות -  תיבת התגובות היא המקום הנכון עבורכן לחלוק איתנו את המידע! 
שבוע נפלא!

7 תגובות:

  1. לדעתי קופסה די מאכזבת. אפשר לקבל הרבה מהמוצרים כאן בחינם בסופר פארם..
    אבל פוסט מעולה כרגיל (;

    השבמחק
  2. האמת שאני מאלה שדווקא לא מתחברות לקליניק כמותג טיפוח. רוב הרכישות שלי מהמוצרים שלהם היו נפילות ואני סולדת מהמיתוג שלהם כמותג "רפואי", כשבתאכלס הוא מכיל כמעט בדיוק את אותם רכיבים כמו מוצרי טיפוח של מותגים אחרים.
    הקופסא לדעתי היתה מחפירה. אמנם הגרסה שלך הייתה טובה (וכיף שקיבלת את הקופסא הטובה הפעם!), אבל כשמשווים אותה לקופסה הפחות טובה זה פשוט בושה....
    קופסאות ממותגות מסוג זה חייבות להיות זהות בהרכבן לכל המנויות (ע"ע קופסת הארודס באנגליה).

    השבמחק
  3. תמיד הייתי קצת אאוטסיידרית ועכשיו אני מוכיחה את זה שוב ;) הפעם הראשונה שקניתי מוצר של קליניק הייתה לפני חודשים ספורים כשהתאהבתי במייקאפ שלהם, את מוצרי הטיפוח לא כ"כ יצא לי לנסות. לצערי קיבלתי בקופסא מי פנים שלא מתאימים לעור שלי ככה שבסופו של דבר לא ניסיתי אף מוצר טיפוח שלהם.

    אני שמחה בשבילך שקיבלת את הקופסא הטובה :)
    אני גם הופתעתי לגלות שמוכרים את המייבש של סשה ויט בארץ, תודה על הקישור- אני בדיוק מתכננת להזמין אותו מאיביי.
    לגבי המסקרה- היא בהחלט מסקרה יומיומית טובה, היא מפרידה יפה מאוד. לצערי היא עדינה מדי בשביל להתמודד עם הריסים הבלתי אפשריים שלי.
    לגבי הסרום לעיניים- זה דווקא מוצר שהייתי ממש שמחה לקבל, אני סובלת מכהויות באופן תמידי. אני לא כ"כ מאמינה להבטחות של מוצרים כאלה ולכן אני לא רוצה להשקיע בהם כסף, היה יכול להיות נחמד אם הייתי זוכה להתנסות בו.

    השבמחק
  4. אנונימי10.6.2012, 4:33

    בכל פעם בה אני מבצעת רכישה קוסמטית בארץ מגוריי מצניחים לי לשקית ארבע חמש דוגמיות בשמים עדכניות, דוגמאת זו שצורפה לקופסה. פשוט חוצפה לגבות כסף על הדוגמיות האלו שחברות הבשמים מייצרות להפצה חינם כהתנסות.
    את שאר המוצרים בקופסא אני דווקא מוצאת קולעים, מגוון יפה ומייצג של מוצרי קליניק. אך ברגע שלא כולן קיבלו את הקופסא הזו, אין מה להוסיף. אם הם בוחרים להתעלם מהתלונות כנראה ששיטת התמהיל השונה היא איזה קיזוז כלכלי (חלק מקבלות חבילה יקרה יותר וחלק זולה יותר) ופשוט מגוחך לצפות שצרכנים לא יעלו על זה בתחום שהוא כל כך מסוקר ברשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי10.6.2012, 11:18

      אפשר לעבור איתך לארץ מגורייך?

      מחק
  5. אין ספק שזכית בחבילה המוצלחת החודש!
    גם יותר מ 5 מוצרים, גם חמישה מתוכם של קליניק.
    נמאס לי מהגלוסי הזה, נמאס לי מהבאז, נמאס לי עוד יותר מכל הכעסים כלפם.
    משהו שאמור להיות כ"כ כייפי הפך למשהו מכוער שלא מפסיק להציף את הרשת מה 20 לחודש לפחות עד סופו. בקיצור, 1/3 חודש של מריבות על גבי הפייסבוק. :(

    השבמחק
  6. בושה! באמת בושה, את רוב המוצרים בקופסא הזו אני מקבלת חינם מהדיילת של קליניק (אני קונה קבועה שלה אז היא תמיד מפקנת אותי). אז לשלם על זה 75 שקל?!?

    חרפה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...