SLIDER

אסתי לאודר Revitalizing Supreme


“Beauty is an attitude. There’s no secret. Why are all brides beautiful? Because on their wedding day they care about how they look. There are no ugly women – only women who don’t care or who don’t believe they’re attractive.” – Estee Lauder
חברת "Estee Lauder" נוסדה בתחילת שנות ה-40 בארה"ב על ידי אישה שאפתנית אחת עם אהבה גדולה ליופי וטיפוח. זה התחיל מארבעה מוצרי טיפוח בלבד (קרם רב שימושי, קרם ידיים, שמן לניקוי העור ותחליב פנים) ואג'נדה מאוד פשוטה, שכל אישה יכולה להיות יפה. עם השנים מוצרי הטיפוח של אסתי לאודר התחילו להימכר בחנויות הנחשבות בארה"ב ובשאר העולם, תוך כדי הרחבה של ליין המוצרים מבישום ועד מוצרי הטיפוח לגבר, ושם המותג "אסתי לאודר" הפך לסמל של איכות וחדשנות בתחום האיפור והטיפוח. הידעתן שאסתי לאודר היא זאת שהחלה את השיטה השיווקית המוכרת היום של צירוף דוגמיות לכל רכישה וגם הייתה הראשונה שנתנה שמות לצבעי השפתונים שלה. היום קונצרן אסתי לאודר הוא אחד הגדולים בעולם שמכיל בתוכו הרבה מותגי איפור וטיפוח כמו MAC, Bobbi Brown, קליניק ועוד והמותג "Estee Lauder" ממשיך את מסורת ארוכת השנים שלו וממשיך לפתח ולייצר מוצרי טיפוח איכותיים וחדשניים. בחודש שעבר השיק המותג קרם אנטיאייג'ינג חדש: Revitalizing Supreme.
אז מהו "Revitalizing Supreme" לדברי אסתי לאודר?
"הקרם נועד למלא את כל צרכיה של אישה המחפשת מוצר שמתמודד עם סימני ההזדקנות הרבים. קרם זה מתקדם ורב-תכליתי לא רק מגיב לצרכיו המתשנים של עור אלא גם מעכב את סימני ההזדקנות הרבים, לרבות קמטים וקמטוטים, אובדן מוצקות, עמימות ויובש.
לאחר סקרים נרחבים ומחקר גנטי חדשני, פותח הקרם שמפעיל מחדש את יכולתו הטבעית של העור להתחדש ולהישאר צעיר ע"י הפעלה של הגן NRF2 שמפעיל מספר רב של מנגנוני אנטי אייג'ינג בעור ומסייע בהחייאת העור מבפנים. הקרם מתאים לכל סוגי העור, לא קומדוגני, נבדק דרמטולוגית ואופתלמולוגית ואף עמיד בכל תנאי מזג האויר."
עד היום השתמשתי בקרמי לחות רגילים שמתאימים לסוג העור שלי, ביניהם גם "Hydrationist" המצויין של אסתי לאודר. מה שחשוב לי קודם כל בקרם הלחות שלי הוא התחושה שהוא נותן לאחר השימוש, הקרם שלי חייב לתת לעור רכות וגמישות בלי להרגיש כבד או דביק מידי, הוא חייב להיספג מהר ולעבוד טוב עם המייק אפים שלי.
אני בת 29, העור שלי מעורב, שנוטה לשמן בקיץ, אבל מצד שני ממש לא בעייתי ולא עושה לי צרות (אלא אם כן אני "מתעסקת" איתו, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי). עדיין אין לי קמטים ואני מזהה קמטוטים זעירים באזור המצח ומסביב לעיניים בימים שאני עייפה או לא ישנה טוב. אני עדיין לא מחשיבה את עצמי בתור קהל היעד למוצרי אנטי אייג'ינג, אבל בהחלט נמצאת בגיל שכבר "מותר להתחיל".
ניסיתי את הקרם במשך חודש רצוף, בוקר וערב, ולהלן החוויות והמסקנות.
החיצוניות כאמור היא לא העיקר, אבל אי אפשר להתעלם מהעיצוב היוקרתי של צנצנת הקרם. כיף להסתכל עליה וכיף לקשט איתה את שידת האיפור.
הדבר הראשון שמרגישים כשפותחים את הקרם הוא הריח הפרחוני הנעים, שמזכיר לי את הריחות הפרחוניים האופייניים של אסתי לאודר. עוד נקודת זכות אצלי, בתור חובבת גדולה של מוצרי טיפוח מבושמים.
המרקם של "Revitalizing Supreme" הוא ג'ל סמיך ועשיר שאמנם נשמע כמו משהו כבד, אבל נמרח בקלות על העור ונדרשת כמות די קטנה ממנו כדי לכסות את כל הפנים ואת הצוואר. בהחלט מרגישים את נוכחותו על העור, אבל לא במובן הכבד או המלכלך. הקרם נותן תחושה של עור מאוד חלק, עם מרקם אחיד ותחושת קרירות נעימה. הוא לא נספג בהמהירות לכן, שוב, מומלץ לא להגזים עם הכמויות.
להפתעתי, כל מייק אפ שניסיתי חי מעולה עם הקרם הזה. אחרי שהנחתי את הקרם לא חיכיתי שיספג ואחרי כמה דקות כבר המשכתי עם המייק אפ (כי למי יש זמן בבוקר). ההרגשה היא כאילו שמתי פריימר, העור מאוד חלק והמייק אפ מתפזר עליו בקלות ובשכבה אחידה. במיוחד נהניתי משילוב של הקרם עם "קולורסטיי" של רבלון, שלמרות היותו מייק אפ עם כיסוי מלא ומרקם די כבד וסמיך, היה נראה "חי" ולא מקומח מבלי שהעמידות שלו תיפגע.
לא הייתה לי שום רגישות בעור או "התפרצויות" של פצעונים ושאר הצרות. כאמור, העור שלי מקבל כמעט כל קרם באהבה, אבל מי שסובלת מעור רגיש או יודעת על רגישות למריכיבים מסויימים, כמו בושם או שמני סיליקון, תצטרך להיזהר ולעשות בדיקת רגישות לפני השימוש על עור הפנים (מורחים כמות קטנה על פנים הזרוע או מאחורי האוזן, ממתינים 24 שעות ואז בודקים אם לא התפתח גירוי או אדמומיות).
אני לא יכולה להעיד על שינוי כלשהו במרקם העור, אבל הקרם אכן משפר את המראה שלו וגורם לו להיראות רענן וקורן יותר, גם בימים הקשים והעסוקים יותר שלי.

בסך הכל יש לי ניסיון נהדר עם "Revitalizing Supreme"! אני אוהבת את התחושה שהוא נותן לעור הפנים והצוואר, את ההשפעה המתמשכת שלו וגם את השילוב שלו עם המייק אפים שלי. למרות שהקרם מיועד לנשים בגילאי 30 עד 55, אני ממליצה עליו בתור קרם אנטיאייג'ינג הראשון, כזה שמתחילים להשתמש בו לפני הופעת הקמטים והקמטוטים, לתחזוקה טובה של העור ובתור "טיפול מונע".
מחיר: 485 ש"ח ל-50 מ"ל (שווה לרכוש במבצעים שמפצעים בפארמים לעתים קרובות).


*גילוי נאות: הקרם התקבל מהחברה לצורך סקירה

7 תגובות

  1. אני לא ניסיתי אפילו את הקרם הזה עלי, כבר מהמרקם הבנתי שהוא לא בשבילי. אבל אמא שלי מאד נהנת ממנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף כן החלטתי לנסות ודי הופתעתי, כי הוא היה נראה לי ממש כבד ולא מתאים. בגדול, הוא לא ממש חובה בגילי ובטוח לא בגילך :)

      מחק
  2. עם עור מושלם כמו שלך, אני לא מבינה איפה יש מקום לשיפורים!
    סה"כ נראה מעולה, אבל אני אמתין עם אנטים למינהם עוד כמה שנים:P

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מנסה לשפר, רק לשמר את מה שיש :))

      מחק
  3. לאחרונה אני כועסת על אסתי לאודר אז אובייקטיבית קשה לי להתרשם ממפעל חייה :P
    על הקרם הזה קראתי היום אצל מרינה (סיקור של אמא שלה) ואני מבינה שגם אצלה (באופן לא מפתיע) אין משהו חריג שהקרם הזה עושה שקרמים אחרים לא עושים.
    חוץ ממוצר אחד לפנים, טרם נתקלתי במוצר שממש לא הסתדר עם המייקאפ או שנתן תחושה לא נעימה לעור אחרי השימוש. אז כנראה שאני לא ממש דוגמה למישהי בעייתית..

    בכל מקרה, עבורי, הוא יקר מידי. נראה לי יותר מידי על משהו די בסיסי.
    למרות שאני רוכשת כרגע (בפעם השניה) קרם פנים של לאוקיטן שהוא לא זול, הוא עדיין עולה הרבה פחות ממנו..

    השבמחק
    תשובות
    1. באיזה קרם של לאוקיטן את משתמשת וכמה הוא עולה?

      מחק
    2. מסידרת האנג'ליקה עם ה SPF40 (יש אותו הדבר גם בלי SPF)

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.