27.4.12

Glossybox אפריל

סוף החודש הגיע וזה הזמן לעדכון הגלוסיבוקס!
הקופסא של אפריל נחתה אצלי די מוקדם, באמצע החודש, והפעם ממש חיכיתי להפתעות וריגושים. אמנם אחרי שפתחתי אותה די התאכזבתי וכרגע אני יכולה להגיד שזאת הקופסא ההכי פחות אטרקטיבית מבחינתי מאלו שקיבלתי עד עכשיו.
 לעומת הקופסא של מרץ, גלוסיבוקס אפריל נראית דלה ולא כל כך מעניינת בעיני. בחירת המוצרים והמותגים כאן נראית לי ממוחזרת, כאילו כבר קיבלתי קופסאות דומות בעבר. לקח לי די הרבה זמן עד שהתחלתי לנסות את המוצרים וגם אז לא נרשמה התלהבות כלשהי מצידי.
אתחיל מהמוצר המבאס ביותר, 2 מוצרים למעשה: שמפו ומרכך של Dove
אני לא מתכוונת לקטר כאן על שווי המוצרים או על ערך הקופסא. אני כן הולכת לדבר על מטרת הקופסא והערך שלה עבורי. מטרת המנוי שעשיתי (וממשיכה אותו בינתיים) היא לא רק לקבל כל חודש קופסאת הפתעות כיפית, אלא גם להיחשף למגוון מוצרי איפור וטיפוח של מותגים שונים שאין באפשרותי להתנסות בהם לפני הקניה או כאלה שאף פעם לא הייתי רוכשת לבד או נחשפת אליהם בכלל.
מצד אחד, שמפו ומרכך בגודל מוקטן הם הדבר המושלם לנסיעות ותמיד טוב שיהיו. אף פעם לא ניסיתי את הסדרה הספציפית של Dove ואם אני חושבת על זה אף פעם לא ניסיתי את מוצרי השיער של המותג. קראתי עליהם ביקורות טובות ואני חושבת שלא אתאכזב (עדיין לא ניסיתי, שמרתי אותם לנסיעה הקרובה).
מצד שני, לא מדובר כאן במוצר שלא נגיש לי וההיפך הוא הנכון. מדובר במוצר שנגיש בכל פארם או בית מרקחת במחיר יחסית נמוך שאם הייתי רוצה לנסות הייתי יכולה להרשות לעצמי לקנות אותו בגודל המלא ומקסימום להתאכזב. לכן במקרה הזה הבחירה בשמפו והמרכך של Dove (כמו גם אם זה היה כל מותג אחר מאותה הקטגוריה) מפספסת את המטרה מבחינתי וזה מה שהופך את שניהם לממש לא אטרקטיביים בעיני.

הבא בתור הוא מסיר איפור עיניים של Revlon
במקרה הזה כן מדובר במוצר שטרם ניסיתי ואין לי שום ניסיון עם מוצרי הטיפוח של רבלון. הוא מגיע בגודל "נסיעות" בכמות של 50 מ"ל, מושלם לנסיעות.
המרקם שלו "מימי", לא שומני כמו המסירים הדו-פאזיים, לא דביק וחסר ריח.
הוא השתלט על איפור העיניים שלי די בקלות והסיר את הכל ללא מאמצים מיוחדים (וזה כלל גם 3 שכבות נדיבות של מסקרה). החסרון היחיד שלו: הוא שרף כשהוא נכנס לתוך העין במקרים ששמתי קצת יותר מידי חומר על הצמר גפן.
בסה"כ אני חושבת שמדובר במסיר איפור עיניים טוב שעושה את העבודה נהדר, מהר וגם חסכוני מבחינת כמות החומר הנדרשת בכל שימוש.
נקודה חשובה למרכיבות עדשות המגע: אני בטוחה שרובכן יודעות את זה ממילא, אבל חשוב לי להזכיר את זה כאן. לפני שמסירים את איפור העיניים חובה להוריד את עדשות המגע מכל סוג שהוא. במקרה של עדשות מגע רכות העניין מאוד פשוט: העדשה סופגת כל חומר שהיא בא איתו במגע (לכן גם לא שוטפים אותה עם מים לדוגמא) לכן כשמסירים את איפור העיניים אין מנוס מלהכניס כמות מסויימת, אפילו הזעירה ביותר, של המסיר, לתוך העין. אם לא מסירים את העדשות, למעשה יוצרים שכבת ליכלוך שנדבקת לעדשה וגם נספגת לתוכה וברגע שזה קורה היא הופכת לפגומה ולא מתאימה להמשך השימוש.

עוברים הלאה ללק המוקטן של OPI
זאת הפעם השניה שקיבלתי לק מוקטן והייתי שמחה לקבל אחד כזה כל חודש, כי כידוע לקים זאת אחת החולשות שלי ואני תמיד שמחה לנסות גוונים חדשים. הפעם קיבלתי גוון רגוע ואפילו סולידי: "Bubble Bath".
מדובר בגוון "חלבי" שמתואר כמושלם לפרנץ', עם מרקם שקפקף וברק יפיפה. הוא לא מסוג הלקים שמרגשים אותי ואין לי אף לק שדומה לו באוסף. אבל אני אומרת טוב שיהיה, ושוב, במיוחד לנסיעות כשרוצים לשמור על מראה ידיים מטופח ומצד שני אין זמן לתחזק מניקור מושלם.

שפתון של מייבלין בגודל מלא
הוא שייך לסדרת "Color Sensational" של המותג (שאני מאוד אוהבת) שיצא במהדורה מיוחדת שנקראת "Pearls" וכשמה כל השפתונים בה מתהדרים בגוונים חיוורים בגימור פנינתי מנצנץ.
הגוון שקיבלתי: 832 "Kiss Pearl" והוא ורוד חיוור עם שימר (עוד יותר חיוור) שמקנה לו את הגימור הפנינתי המדובר.
מי שחושבות ששפתונים חיוורים מהסוג הזה יפים רק על בנות עם עור בהיר, תחשבו שוב. על עור בהיר כמו שלי הצבע הזה נראה "מת" וממש לא מחמיא.
למרות שמראש ידעתי שהשפתון הזה לא בשבילי מכל הבחינות, אחרי שהנחתי אותו על השפתיים זה היכה בי סופית: הוא נראה בדיוק כמו הגוון הפופולרי שהדודות הרוסיות נהגו "ללבוש" בשנות ה-90 (ותסלחו לי כל הרוסיות שבחבורה). בעיני יש אחוז קטן של בנות שזה כן מחמיא להן או כאלו שנורא אוהבת את הז'אנר, אבל בעיני השפתון הזה פשוט "לא" אחד גדול.
נצנצים!
מיותר לציין שלא תתפסו אותי בשום מצב עם גוון כזה על השפתיים.
כמה חבל שדווקא עם המוצר היחיד בגודל מלא כל כך פיספסו ובמקום ללכת על גוונים ניטרליים, שהיו קולעים לטעם של הרוב, הלכו על גוון בעייתי משהו.

והאחרון הוא פילינג של Lancaster (בגודל דוגמית)
זהו לא הניסון הראשון שלי עם מוצרי המותג, בעבר כבר כתבתי עליהם ומאוד נהניתי להשתמש בהם.
אמנם הכמות כאן זעירה, היא תספיק ללא מעט שימושים כי בכל שימוש נדרשת כמות קטנה גם כן כדי לכסות את כל הפנים והצוור.
מההתנסות הקצרה שלי עם הפילינג הזה יש לי כמה מסקנות:
1. לפני הכל אהבתי את הריח, שהרגיש מאוד נקי ומרענן.
2. המרקם שלו הוא ג'ל שקוף עם גרגרים אדמדמים (גרגרי אפרסק) שהרגישו קשים מידי וטיפה שורטים על העור. לא הכי נעים.
3. הג'ל מקציף מאוד (מכיל SLS) וקל מאוד לפזר אותו על הפנים וגם לשטוף.
4. אהבתי את התחושה שלאחר השימוש, העור הרגיש חלק ורך. מה שכן, הוא טיפה יבש לי את העור.
בגדול, מדובר במוצר טוב שאהבתי להשתמש בו. במחשבה שניה, אין בו שום דבר יוצא דופן ואני לא חושבת שאקנה אותו בגודל המלא.

לא נותר לי אלא לקוות לטוב ולהמתין בסבלנות לקופסאת מאי ואני מקווה מאוד שהיא לא תאכזב אותי כמו ששאר הקופסאות (חוץ מזאת) עשו. מה דעתכן על הגלוסיבוקס של החודש? אהבתן את מה שקיבלתן או התאכזבתן כמוני? שתפו בתגובות!

28 תגובות:

  1. אני לחלוטין מסכימה איתך
    מוצרים של דאב אני יכולה לקנות גם בסופר השכונתי
    במקום הפילינג שאת קיבלת אני קיבלתי סרום
    שלא היה לי טוב לעור בכלל
    הוא לא טוב לדעתי לעור מעורב
    את השפתון קיבלתי בגוון אחר coral pearl
    אותו דווקא אהבתי מאוד

    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס, השמפו והמרכך הם אלו שביאסו אותי הכי הרבה. ראיתי סווטצ'ים של השפתונים והקורלי שקיבלת הוא באמת הכי יפה!

      מחק
  2. לימור28.4.2012, 0:05

    אני קיבלתי בדיוק את אותה קופסא וגם מאוד התאכזבתי...השפתון נראה יפה אבל שמניחים על השפתיים דוחה :((((
    הלק של אופי יהיה נחמד לפרנצ' ברגליים..חבל שעל המוקטנים לא מציינים את הגוון שלהם :)
    את שאר המוצרים טרם ניסיתי...
    חודש הבא יש לי יום הולדת נקווה שתהיה קופסא נורמלית,כל הזמן אני נותנת להם עוד צ'אנס..ולא מבטלת נראה מה יהיה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאם כבר שמים שפתון בקופסא, אז לפחות שיהיה לו גוון ניטרלי שלפחות הרוב יאהבו. הסדרה הזאת של מייבלין לדעתי האישית לא מוצלחת במיוחד, לא מבחינת הגוונים ולא מבחינת המרקם. לעומת זאת Color Sensational הקלאסית מעולה, יש לי 2 שפתונים קרמיים ממנה והם מעולים.
      על הלקים המוקטנים לא כתבו שמות, אבל יש את הקוד בתחתית (NL S86 במקרה הזה) ואם עושים גוגל מגיעים ישר לשם שלו.
      אני גם נותנת צ'אנס והאמת היא שעד עכשיו הייתי מרוצה מהם, מקווה לטוב :)

      מחק
  3. קיבלתי חבילה כמעט זהה לשלך!
    גם אני קצת התבאסתי מהשמפו והמרכך.. אבל מילא טוב לנסיעות. הלק ממש ממש ביאס אותי, הכי לא אני שיש. המסיר איפור מעולה! גמרתי שני בקבוקים כאלה בגודל מלא. לדעתי הוא טוב כמו דו-פאזי למרות שהוא לא. קיבלתי גוון אחר של שפתון ואפילו לא טרחתי לפתוח, בדקתי סווצ'ים של השפתונים הלאה והזדעדעתי. מחפשת לו בית.. אני קיבלתי מסיכת לחות ולא קרם פילינג שזה קצת מאכזב כי יש לי עור מעורב-שמן בשביל מה אני צריכה מסיכת לחות? עבר לאמא..
    בסופו של דבר כמה ימים אחרי שקיבלתי את החבילה ביטלתי את המנוי. די, היה נעים היה נחמד ומספיק.

    השבמחק
    תשובות
    1. השמפו והמרכך גרמו לי לחשוב שלא היה להם במה למלא את הקופסא החודש וזה המוצר שסגר להם את הפינה. במקרה אני נוסעת עכשיו, אחרת הייתי צריכה לאחסן אותם עמוק בתוך הארון.
      אהבתי את המסיר גם, חוץ מזה שהוא שרף לי בעיניים. למי שלא רגישה אליו הוא יכול להיות מושלם.
      מסיכת לחות הייתה לי שימושית במהלך החורף, כשסבלתי מכתמי יובש קטנים על הלחיים. בקיץ זה מוצר לא ממש שימושי לעור כמו שלנו.
      אני מבינה לגמרי למה ביטלת את המנוי :/

      מחק
    2. לגבי השמפו והמרכך, אני נוטה לשער שגם אני אשתמש/ בהם בנסיעה הקרובה שלי. וכשיגמרו יש סיכוי טוב שאמלא אותם שוב במוצר אחר.
      לגבי המסיר, תנסי כמות קטנה יותר, הוא די מפתיע ביכולות שלו!
      המסיכה היא פספוס נוראי. למישהי עם עור מעורב ותרו על המסיכה ותנו משהו יותר נורמלי. מעבר לזה, גם בגלוסי האחרון וגם בלפניו - כשאנחנו כבר במרץ-אפריל = חם!! אני לא מבינה בשביל מה צריך מסיכות לחות.. למה לא לתת משהו יותר קיצי ומרענן? ולא חורפי.. :/ מזכיר קצת את כל הקולקציות שמגיעות לארץ באיחור של עונה אם לא יותר..

      מחק
    3. לי זה עושה רושם שפשוט לא היה להם מה לשים. יש בנות שכל חודש קיבלו מסיכות לחות שונות שזה בכלל לא מובן לי.
      את המסיר אני לוקחת איתי לחו"ל (עוד יומיים וחצי, איזה התרגשות!).

      מחק
  4. שירלי28.4.2012, 1:02

    הוצאת לי את המילים מהפה! קיבלתי בדיוק את אותה חבילה, אפילו את אותו גוון מזעזע בשפתון וגם אני מאוכזבת. מסיר האיפור, השמפו והמרכך נכנסו לתיק הנסיעות הקבוע שלי, השפתון הועבר לאמא (וגם לה הוא לא מתאים, היא בטח תעביר לאחת החברות מהעבודה) ועם הלק אני אמצא מה לעשות, פשוט חבל לי שאם כבר מקבלים לק של OPI אז זה גוון כזה סתמי ולא אחד המיוחדים יותר שלהם... למרות האכזבה אני נותנת צ'אנס אחד נוסף, הקופסה של חודש מאי תכריע האם אמשיך עם המנוי או שאפסיק אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מחכה לחודש הבא כדי להחליט אם להמשיך את המנוי או לא. עד עכשיו הייתי אופטימית לגביהם ואחרי החודש אני כבר פחות.

      מחק
  5. גם אני קיבלתי את החבילה הזו אבל עם שפתון אחר (כתמתם שמריח מזעזע!). אני די שוקלת לבטל את המנוי כי מאז החבילה של ינואר לא ממש נהניתי מאף חבילה... ניתן צ'אנס חודש אחרון נראה לי וזהו!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני נותנת צ'אנס במאי ואז אחליט מה לעשות עם המנוי. דווקא ממש נהניתי מהקופסא של מרץ, לכן כשראיתי את התכולה של אפריל ממש התאכזבתי

      מחק
  6. אנונימי28.4.2012, 10:06

    האם גם אצלכם אי אפשר לפתוח את אחד מהמכלים של השמפו/קונדישנר? אצלי הקונדישינר ללא פקק! כנראה פגם בייצור. נאלצתי לפרוץ בכוח תוך סינון קללות ... אלה מכן שחושבות לקחת לחו"ל - תבדקו קודם!

    השבמחק
    תשובות
    1. הקונדישנר מגיע עם פקק תחתון שצריכים לסובב ואז הוא יוצא בקליק. בשלי לא הייתה בעיה של פתיחה, אולי באמת קיבלת פגום?

      מחק
  7. הסקירה שלך היתה היחידה שנהניתי לקרוא , היה ענייני, רהוט ומצולם נורא יפה :)
    האמת שראיתי ורסיות שונות של הקופסא הזו והתוכן שלה לא היה מושך במיוחד בשלל הורסיות השונות. מה שכן , יש חשיפה למוצרים שונים שלא הכרתי [כמו המסיר של רבלון] אבל אם את אומרת שהוא מעט שרף לך , אני כרגישה בטח לא ארכוש אותו [גם כי יש לי מסיר איפור מצויין ללא קשר] , השפתון בגוון קצת מוזר , פחות התחברתי . הלק היה נחמד והפילינג מעניין . שמפו ומרכך זה ....חביב מינוס. לא משהו שאי אפשר לקנות בפארם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      השמפו והמרכך כאילו סגרו שם את הפינה של חוסר מוצרים, אין לי הסבר אחר. הייתי שמחה יותר אם הייתי מקבלת ורסיה שונה של הקופסא, כמו אלו עם הצללית המינרלית והדוגמית של בושם.
      המסיר טוב, אבל בגלל הרגישות אני לא אקנה אותו, מעדיפה את הדו-פאזיים שלי וזהו, למרות שאני לא מתה על התחושה השמנונית.
      השפתון נראה מזעזע על השפתיים, "דודתי" אם נאמר זאת בעדינות :)

      מחק
  8. אני קיבלתי קופסה שונה. מלבד השמפו והמרכך (שגם בעיני היו מאכזבים), בקופסה שלי היה שפתון בגוון שונה משלך (ועם ניחוח דבש ממכר), צללית שימרית בגודל מלא של GAYA (שנראה לי שנכללה בקופסאות קודמות), קרם גוף מוקטן של חברה שלא נכרתי בשם MINUS 417, והמוצר שהכי אהבתי: בקבוקון בושם מוקטן של רוברטו קוואלי. עד כדי כך התאהבתי בניחוח, שקניתי את הבושם כמה ימים לאחר קבלת הקופסה! כך שמבחינתי, זאת הייתה אחת הקופסאות השוות שקיבלתי - מהבחינה שמצאתי מוצר שבאמת אהבתי וטרחתי לקנות לאחר מכן.

    השבמחק
    תשובות
    1. חוץ מהשמפו והמרכך, הקופסא שלך הרבה יותר אטרקטיבית בעיני וזאת שקיבלתי ויכול להיות שהייתי פחות מתבאסת אם הייתי מקבלת אותה. את הבושם של קוואלי ניסיתי בפארם, יש לו ריח מעולה. תתחדשי!

      מחק
  9. הכי חשוב לי היה החודש שיהיה שיוויון בין הבנות. יותר איפלו מאיזה מוצרים יהיו. והחודש הרגשתי טוב עם המוצרים שלי יחסית למה שקיבלו אחרות.
    לדעתי מנקה ענים ששורף -ישר לפח. ברור שמדובר במוצר שהוא לא טוב.
    את לא הראשונה שקראתי אצלה על הצריבה בעין :(

    הנה הפוסט שאני כתבתי על גלוסי אפריל:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/2012.html


    יעלי

    השבמחק
  10. בחבילה כמו שלי עוד לא ניתקלתי ..
    קיבלתי את מוצרי השיער המבעסים במיוחד.
    וחמאת גוף גוף של Minus 417 שהיא גם כן נחמדה .
    ואת השפתון של מיבלין בגוון המזעזע. וגוון העור שלי גם כן נורא בהיר - ואני ניראת עם השפתון כמו גופה :) . באמת חבל שלא הביאו גוון שהיה פוגע לטעם של יותר לקוחות..
    ושני המוצרים שלא ראיתי אותן אצל אף אחת אחרת הם, "בושם רול און" קליל של ללין .. שדווקא יש לו ריח נחמד וכיף באמצע היום למרוח על הגוף .
    וקפסולות אנטי אייג'ינג של Satio ואני תוהה .. מה גורם להם לחשוב שמישהי בגיל 22 צריכה אותם ?
    והאמת שכמוך זו הקופסה הראשונה שאני מתבעסת מימנה, לכן הם לגמרי מקבלים מימני עוד צ'אנס .

    השבמחק
    תשובות
    1. קיבלתי חבילה זההלשלך.
      מוצרי השיער של DOVE איכזבו אותי מאד, אולי אם היו מגיעים בגודל מלא האכזבה היתה פחותה.
      חמאת הגוף הועברה כמו שהיא לחברה כי אני לא אוהבת באת המירקם הזה על העור שלי, את השפתון המזעזע אני לא יודעת למי להעביר, צבע גרוע ומירקם לא נעים.
      אנסה את הקפסולות, אם כי אני לא בטוחה שתהייה השפעה כלשהי משימוש קצר. אני לא מתכוונת לרכוש את המוצר במחיר הזה.
      אני מרוצה מהרול-און של ללין, ריח נעים והמוצר נוח לשימוש.

      ברגע הראשון כשפתחתי את החבילה התבאסתי ואמרתי שהנה הגיע הרגע לבטל את המנוי. השתפנתי, אני נותנת להם צ'אנס אחרון. חבל שתכולת הקופסה אינה תואמת את פרופיל המקבלת.

      מחק
  11. אנונימי28.4.2012, 21:09

    גם אני התאכזבתי! הליפסטיק נוראי, חמאת הגוף כבדה והדבר היחיד הנורמלי זה הבושם של ללין אבל גם את זה לא הייתי קונה בעצמי. חודש הבא זו הזדמנות אחרונה לפני ביטול.

    השבמחק
  12. כמו שאמרתי לך כשדיברנו על זה - אני מוכנה לסלוח על צירוף מוצרים "משעממים" כמו שמפו ומרכך (או דיאורדורנט/פלסטרים לחילופין), אם שאר הקופסא מעניינת יותר. אבל הפעם באמת שאין משהו מרגש במיוחד... מילא אם היית מקבלת בושם שהיה בשאר הקופסאות

    השבמחק
  13. באופן אישי אני ממש מרוצה מהקופסא שקיבלתי, היא אחת האהובות עלי דווקא. קיבלנו קופסא דיי שונה וגם הקופסא שקיבלת הייתה מסקרנת אותי מאוד.
    מה שמוכיח שוב שזה מאוד אינדיווידואלי, וכל אחת צריכה לעשות את השיקולים האישיים שלה אם המנוי הזה מתאים לה או לא.

    אני עדיין בדילמה לגבי גלוסיבוקס, מצד אחד כיף לי לקבל מוצרים, מצד שני אני לא בטוחה עד כמה אני צריכה ורוצה את השירות הזה.

    השבמחק
  14. נראה כאילו החודש חילקו קופסאות שונות.
    האמת, אני די התאכזבתי מהקופסא שלי, פחות בגלל המוצרים ויותר בגלל ששלושה מוצרים לא היו שימושיים לי.

    קיבלתי את האודם בגוון בג' חיוור (לא מתאים לי)
    את השמפו והמרכך של Dove שלא מתאימים לשיער שלי,
    קפסולות של Saito Anti Aging שאני אנסה.
    Perfume Oil של ללין וחמאת גוף של 417- שאת הריח של שניהם אני לא אוהבת.

    אני מאוד אוהבת את הקונספט של הקופסאות ואוהבת להתנסות במוצרים חדשים - אבל מעדיפה פחות מוצרים "ריחניים" כי זה עניין של טעם.

    תודה על הסקירה :)

    השבמחק
  15. אנונימי29.4.2012, 16:37

    למי שממתינה למשהו מיוחד ביום הולדת,
    צר לי לאכזב אבל בתור מי שהחודש חוגגת
    אין שום התייחסות לעניין,
    למרות שהובטח ושאלו לתאריך :(
    אפילו לא באמת ציפיתי לצ'ופר
    אבל אפילו התייחסות עם ברכה הייתה יכולה להוסיף...

    השבמחק
  16. אין ספק שהשמפו והמרכך איכזבו מאודדדד!
    אני גם קיבלתי שפתון אבל בגוון אחר עוד יותר נוראי!
    בנוסף קיבלתי את המסיר איפור שעדיין לא ניסיתי ואחרי שכתבת שזה שורף בעייניים אני בכלל מפחדת לנסות כי אני מאוד רגישה..
    ובנוסף קיבלתי סבון טבעי ארומתרפי של EVA שהוא נחמד וקיבלתי גם בושם אנג'ל מוקטן..

    השבמחק
  17. כמרכיבת עדשות (רכות) אני יודעת שלרוב ממליצים להסיר אותן לפני הסרת האיפור, אבל בדיוק מאותה סיבה שממליצים להרכיב לפני האיפור (כדי שלא יבואו במגע עם האיפור), יש לי בעיה להוציא אותן כשהעיניים מאופרות.
    כדי להוציא עדשה צריך לפתוח את העין (אצלי זה ביד שמאל) וזה אומר לטנף את האצבעות בצללית ו/או האייליינר להתחיל לפורר את המסקרה לתוך העין; כמו כן אצבעות יד ימין שמוציאות את העדשה נוגעות בשולי העין (זה די בלתי נמנע) ואז נוגעות בעדשה, או שהיא נוגעת בשולי העין בדרך החוצה. אז לכלוך יש, וזה גם מאוד לא נוח (כי כשאני צריכה להחזיק את העפעף העליון והריסים מלאים במסקרה זה ממש לא נעים).

    לפיכך התייעצתי עם האופטומטריסט שלי והוא ענה שאין בעיה להסיר איפור לפני הסרת עדשות. ניתן לקרוא תשובה דומה גם פה:
    http://www.doctors.co.il/forum-27/message-154645#message-154645

    לסיכום, אני תמיד מסירה איפור עיניים לפני שאני מוציאה את העדשות ומעולם לא הייתה לי בעיה עם זה (ההפך כן). את העדשות אני מנקה בנוזל הניקוי כשאני מוציאה אותן והן תקינות לחלוטין ומשמשות אותי כל החודש בהצלחה (אני מרכיבה חודשיות).

    לגבי השמפו והמרכך, מבינה את אכזבתך. למי שמחפשת בקבוקים קטנים לנסיעות, לפני כמה שנים קניתי (בכמה שקלים) בקבוקים מוקטנים של קרליין באחד הפארמים והם משמשים אותי מאז ועד היום. אני גם ככה משתמשת בשמפו ומרכך 10 של קרליין ונאמנה להם כבר שנים; בכל פעם שניסיתי לגוון רק התאכזבתי. לטעמי השמפו נוח, נעים, מרקם עדין ומקציף במידה הנכונה, הריח טוב (בן זוגי אוהב אותו מאוד וגם קיבלתי עליו מחמאות) והמחיר זול: תמיד לפני ראש השנה ופסח יש מבצעים בשופרסל ובקבוק (700 מ"ל) עולה 10 ש"ח, אז אני קונה סטוק לכמה חודשים (אם במקרה נגמר יש מדי פעם מבצעים אחרים; למשל השבוע ראיתי בסופרפארם ב-12 ש"ח לבקבוק). מכיוון שמדובר במוצר כחול לבן, עבורי זה שמפו אידאלי מכל הבחינות ואני לא מוצאת טעם לשלם הרבה על מוצרים מיובאים.

    לסיום אציין תודה על הסקירה. כששמעתי לראשונה על הרעיון הוא נשמע לי מסקרן (בפרט בתור מישהי שלא מכירה כמעט מוצרי איפור וטיפוח ולא קונה את היקרים ביניהם) אבל ככל שאני קוראת עוד ועוד בבלוגים אני מגיעה למסקנה שזה לא שווה את זה (לפחות עבורי).

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...