5.4.12

Glossybox מרץ

קופסאת מרץ של גלוסיבוקס הגיעה אלי די מזמן, אי שם באמצע החודש וחיכיתי עם הסקירה שלו גם כדי להתרשם קצת מהמוצרים וגם כדי לא להרוס לחלקכן את ההפתעה. יש בזה משהו קצת ילדותי, כזה שגורם להתרגשות קלה והתלהבות, בלקבל קוספאת הפתעות, אפילו אם מדובר בסה"כ בדברים קטנים כמו מוצרי איפור/טיפוח בגודל מיוחד. לקח לי כרבע שעה עד שפתחתי את העטיפה והצצתי פנימה :)
כמו בחודש שעבר, חיכתה לי בפנים הפתעה נעימה ואפילו ממש התלהבתי מכמה מוצרים!
אתחיל, לפי הסדר, מ-micellar lotion של Avene
לפני הכל, מה  זה micellar lotion/water?
זאת תמיסה מיוחדת, שנראית ומרגישה כמו מים, אבל מיוצרת בטכנולוגיה מיוחדת. היא מכילה מים "רכים" (נטולי מלחים) ומולקולות שומן זהירות שבמגע עם עור אוספות את הליכלוך ואת האיפור בלי לגרות את העור ובלי להסיר את שכבת השומן שמגנה עליו כמו שקורה אחרי שימוש בסבוני פנים ותכשירים דומים. בנוסף, התמיסה אינה מכילה אלכהול או סבון, לכן תתאים במיוחד לבעלי עור רגיש, למי שסובל מקופרוז או אקנה וגם למי שרק מחפשת תכשיר מאוד עדין לניקוי פנים או הסרת איפור. יש לא מעט יצרנים שמציעים גירסא משלהם למיסיולר והכי מפורסם ונפוץ מכולם הוא כמובן Bioderma Sensibio H2O. מקבילות נוספות תוכלו למצוא אצל: לנקום, לה רוש פוסיי, וישי ואוון.
כבר המון זמן אני רוצה לנסות מוצר מהסוג הזה ומה שעצר אותי עד עכשיו זה המחיר היחסית גבוה והחשש להתאכזב, לכן מאוד שמחתי לקבל את הדוגמית הזאת.
כבר הספקתי לסיים אותו ולהלן המסקנות:
1. הוא אכן מרגיש כמו מים עם ניחוח קוסמטי עדין ונעים. לא שומני בכלל, לא שורף ולא מגרה את העור של הפנים ושל העיניים.
2. הוא ניקה מצויין את איפור הפנים והשאיר את העור עם תחושה מאוד נעימה, חלק ורך.
3. בהסרת איפור העיניים הוא די התקשה, והייתי צריכה להשתמש בכמות נדיבה של החומר כדי להסיר את הצלליות ואת הג'ל ליינרים במלואם.
את המוצר של אוון בגודל המלא אני לא אקנה, כי בסה"כ לא ממש התלהבתי ממנו ומהביצועים שלו. מה שכן בהחלט אנסה את אחת המקבילות שלו, נשאר רק לחקות למבצעים.

הבא בתור הוא פלסטר לעקב כף הרגל של Compeed
המוצר שלא הבנתי את קשר שלו לקופסא, אבל במחשבה השניה שמחתי שקיבלתי ואיחסנתי בתיק למקרה חירום.

קרם לחות פעיל של Dr. Murad
Dr. Murad הוא מותג טיפוח שמתמחה בפתרונות מתקדמים לעור הפנים והגוף, כולל מוצרים יעודיים לאקנה, אנטי אייג'ינג ועוד ומשווק בלעדי ברשת "אפריל". יצא לי לעבור ליד הסטנד שלהם לא מעט פעמים אבל אף פעם לא ממש התעניינתי באף מוצר ולא ניסיתי אחד.
הקרם שקיבלתי נקרא "Hydro Dynamic Ultimate Moisture" ובדר' מורד מגדירים אותו כקרם הכי לחותי שיש. הקרם מבטיח לספק לעור את הלחות המקסימלית ולמנוע יובש, מרקם עשיר ויחד עם זאת לא כבד ולא דביק, להשאיר את העור חלק ונעים למגע. הוא מיועד לעור הפנים והצוור ויכול לשמש גם כקרם יום וגם כקרם לילה. בנוסף, בין המריכיבים שלו ניתן למצוא את חמאת שיאה, שמן אבוקדו ושמן זית שידועים בסגולות שלהם.
קופון הנחה לרכישת המוצרים של Dr Murad. חבל שהתוקף שלו מוגבל לזמן מאוד קצר.
הקרם הגיע בגודל דוגמית וניסיתי אותו כמה פעמים.
אני לא יכולה להגיד שיש בו משהו יוצא דופן שאין בקרמים אחרים. הוא כן היה נעים על העור והחליק אותו, לא הרגיש כבד ולא פגע בעמידות המייק אפ. יכול להיות שכן הייתי מרגישה אפקט כלשהו אם הייתי משתמשת בו על בסיס קבוע, אבל בשביל זה יש צורך במוצר בגודל מלא. החסרון הנוסף שלו מבחינתי הוא המחיר - 390 ש"ח ל-50מ"ל. עבורי יש מספיק אלטרנטיבות אחרות, לא פחות טובות.

קרם גוף בריח "Verbena" של L'occitane
נתחיל מזה שריח Verbena (לואיזה) הוא אחד האהובים עלי גם בבישום וגם במוצרים הטיפוחיים למיניהם. את מוצרי לאוקיטן אני מכירה בעיקר מהביקורות הטובות שאני שומעת עליהם בלי סוף ויש לי רשימת חשק לא קטנה שם וקרם הגוף הזה הוא אחד המוצרים שאני רוצה כבר מזמן. בגלל התמכרות די כבדה לקרמי גוף מבושמים צברתי לא מעט כאלה, לכן עשיתי דיל עם עצמי שעד שאני לא מסיימת לפחות חצי ממה שיש לי - לא קונה עוד. בינתיים השיטה הזאת עובדת, למרות שאחרי שניסיתי את הקרם הזה יש לי חשק לבקר בחנות של לאוקיטן בהקדם. הריח ממכר, המרקם קליל ונספג מהר, אין לי שום בקשה נוספת, מושלם!

קרם ידיים "חמאת שיאה" של L'occitane
אחד ממוצרי הדגל של המותג ועוד מוצר שלהם ששמעתי עליו אינספור דברים טובים.
בתור אחת שניסתה לא מעט קרמי ידיים, לא ממש הבנתי על מה המהומה. המרקם של הקרם אכן עשיר וכבד כמו שקרם עם 20% חמאת שיאה אמור להיות, אבל לא הרגשתי שום אפקט אחרי השימוש בו. באופן די מפתיע הוא נספג בעור במהירות ולא נשאר שום זכר ממנו כבר אחרי כמה דקות. הוא הרגיש לי מסוג הקרמים שאני לא אוהבת, כי אני אוהבת את אלו שנשארים מורגשים על עור הידיים לאורך זמן ולא גורמים לי לרצות לחדש אותם כל 10 דקות.
עוד מוצר שניסיתי ואני שמחה שלא קניתי בגודל המלא.

עיפרון עיניים של OFRA
הוא אחד המוצרים שהכי שמחתי לגלות בקופסא שלי!
קיבלתי את גוון החום-ברונזה "Cofee bean" שהוא אחד הצבעים האהובים עלי באיפור עיניים. אני משתמשת בו לא מעט בתור תחליף לאיילינר ג'ל וממש מרוצה ממנו. יש לו מרקם רך שמאפשר יצירת קו איילינר עדין או ליצור אפקט מעושן ע"י טישטוש של העיפרון.
טיפ קטן להנחת עיפרון העיניים: כדי שהעיפרון יהיה עמיד ולא ימרח על העפעף והצבע לא ידהה, מניחידם אותו על בסיס של צללית ולא ישירות על עור. המרקם של העפרונות הוא בדרך כלל קרמי וללא קיבוע כלשהו יזוז על העור ולא יחזיק מעמד לאורך הזמן.

ואחרון חביב והמגניב ביותר הוא הלק המוקטן של OPI
את האהבה שלי ללקים של OPI אתן מכירות כבר מזמן, לכן המוצר שהכי התלהבתי ממנו היה הלק "הגמדי" הזה שעונה לשם "Big Apple Red" והוא אחת הקלאסיקות של OPI.
לק מוקטן לעומת לק בגודל המלא
סביר להניח שהכמות הזאת של 3.75 מ"ל תספיק לי ל-3 שימושים לכל היותר, לכן בינתיים לא ניסיתי אותו ושמרתי אותו לנסיעה הקרובה לחו"ל.
הגוון אדום קלאסי עם תת גוון ורוד ומרקם ג'ל, נשמע כמו שילוב מנצח. הייתי שמחה אם בגלוסיבוקס היו ממשיכים במסורת הזאת והיו מפנקים בלקים נוספים בקופסאות הבאות.

כמו שכבר בטח ניחשתן, את מנוי שלי אני ממשיכה לחודש הבא ובינתיים מאוד מרוצה מהגלוסיבוקס שלי. בחרתי לא להתייחס כאן לביקורות השונות על השירות ולבעיות  של שירות שעדיין קיימות קיימות ובמקום זה אפנה אתכן לפוסט של "שקר החן והבל היופי" שאני מסכימה עם מה שהיא כתבה לגבי השירות, היתרונות והחסרונות שלו.

14 תגובות:

  1. קיבלתי את אותה החבילה כמו שלך,
    יש לי שאלה לגביי העפרון החום.
    אני שמתי אותו בתוך העין ,
    זה אמור להיות אייליינר ?
    כששמתי אותו בתוך העין לא אהבתי את המראה,
    (יש לי עיניים חומות).
    תודה .

    השבמחק
    תשובות
    1. העיפרון יכול לשמש גם בתור איילינר וגם בתור תיחום של מעקה העין (waterline) כמו שאת עשית. אני לא משתמשת בעפרונות במעקה העין כי הם לא עמידים ואני לא אוהבת לחדש את העיפור שלי במהלך ביום. לגבי הגוון, הייתי הולכת על שחור או ירוק זית לעיניים חומות, כי הברונזה משתלב מידי בעיני.

      מחק
  2. אחלה סקירה, תודה :) קיבלנו קופסאות קצת שונות והיה לי מעניין מאוד לקרוא את הביקורת שלך.
    בהתחלה התלהבתי מהמוצר של avene והתבאסתי שלא קיבלתי אותו, אבל אחרי הסקירה שלך אני מבינה שלא הפסדתי כלום, בעיקר כשיש לי את הביודרמה ;) [מומלץ בחום, אני מבטיחה לכתוב עליו פוסט בהזדמנות]

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע! :)
      אני ממש התלהבתי שקיבלתי את אוון, אבל המוצר הזה באמת לא עמד בציפיות. אם יש לך את ביודרמה והוא באמת מעולה כמו שמספרים אז את מסודרת :)

      מחק
  3. מזמן לא ביקרתי אצלך :) תודה על הפירוט של המוצרים לדעתך קרם של MURAD יכול להתאים כבסיס למייקאפ?

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת long time! :)
      הקרם של מורד היה אחלה, אבל לא משהו יוצא דופן. הוא מתנהג כמו כל קרם לחות אחר, לכן אין שום בעיה להשתמש בו לפני המייק אפ.

      מחק
  4. כיף לקרוא שנהנית!
    המוצרים נראים טוב מאוד (כמובן שאני הכי אוהבת את הלק החמוד הזה!)
    תהני מהמוצרים, תמשיכי לדווח לנו
    וחג שמח!!

    השבמחק
  5. אחלה סקירה!
    קיבלנו בדיוק את אותם מוצרים החודש.
    אני ממש לא אהבתי את הקרם פנים - הרגשתי שהיא ממש ממש כבד על העור..
    וגם את העפרון לא ממש אהבתי, הוא לא מספיק פיגמנטי בשבילי.
    שיהיה חג שמח ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אפשר להגיד שגם אני לא ממש התלהבתי מהקרם, אין בו שום דבר יוצא דופן.
      את העיפרון דווקא כן אהבתי. יש לו גוון עדין והוא נמרח לי מעולה על צלליות.
      חג שמח!

      מחק
  6. גם אני קיבלתי את אותה הקופסא,
    רק שהפעם בניגוד לחבילה של חודש פברואר,
    היו לי בעיות לגבי הגעת החבילה,
    השירות של גלוסיבוקס היה אדיב ועזר לי עם הבעיה.
    אני מקווה שבחודש הבא לא יהיו לי בעיות,
    כי חוץ מהפלסטרים, החבילה היתה ממש נחמדה,
    קצת התאכזבתי שלא היה בושם הפעם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם אהבתי את החבילה ושמחתי להתנסות בכל מוצר שהיה בה. לי אף פעם לא היו בעיות עם השירות שלהם ואני מקווה שגם לא יהיו.
      החבילה של אפריל תגיע בטח בעוד שבוע שבועיים, איך הזמן טס!

      מחק
  7. קיבלנו בדיוק בדיוק את אותה חבילה, חוץ מהעיפרון שקיבלתי בירוק :)
    בתור מישהי שתמיד מתנסה בהכל מהכל (וזה לא תמיד לטובה..) מבחינתי אין שם משהו שאני לא אשתמש בו. גם אהבתי את המותגים שנכללו בה.
    שמחה לשמוע שאנחנו חולקות את אותן דעות לגבי מערך השירות שלהם :-)

    השבמחק
  8. אוי אני כ"כ לא כמוך חחח
    איך שהחבילה הגיעה לידי בדואר, התיישבתי באוטו והתחרעתי עליה.
    אחרי שהבנתי בערך מי נגד מה נסעתי
    וכשהגעתי הביתה בחנתי לעומק מה זה בקופסה..

    קיבלנו בדיוק את אותה קופסה מלבד הגוון של העפרון :)

    לא ממש התרשמתי מהמסיר איפור הזה..
    איפור עיניים באמת מאוד קשה לו וניקוי פנים הצריך לעבור משהו כמו 3 פעמים וזה עייף אותי לגמרי.
    מעדיפה ללחח קלות את הפנים, להשתמש בסבון נורמלי ואז לשטוף.
    מה שכן, לא פוסלת אותו לנסיעות..

    את הפלסטרים העברתי לחברה שהיתה ממש סקפטית והאמת שקצת ביאסה אותי בגישה שלה.
    חשבתי שזה בול מוצר בשבילה.. אולי לא.. אולי כן..
    בכל מקרה לא ארכוש אחד כזה כי לא זוכרת מתי הייתי צריכה שכזה..
    כנראה שאני בוחרת את הנעליים שלי נכון יותר ;)

    מסכימה לחלוטין לגבי הקרם של מורד. נחמד נחמד, אבל לא במחיר הזה.
    וגם עבורי הוא רק קרם לילה כיוון שאין בו SPF..

    הקרם הזה יכול היה להיות מושלם עבורי אם הייתי אוהבת את הריח :)
    אבל אני לא..
    לא יודעת מה יש לי ממנו..
    קיבלתי אותו במארז של לאוקיטן כשרכשתי משהו מהם
    אז כשקיבלתי אותו שום ידעתי בדיוק מה עומד לפני.
    לא החלטתי עדיין מה לעשות איתו..
    כמוני כמוך, מנסה לא לרכוש יותר מוצרים שאין לי בהם צורך כי יש לי יותר מידי מהם..
    (קרמי ידיים, חמאת גוף וקרמי גוף נמצאים בקטגוריה הזו..)
    אפילו כשקיבלתי 60 ש"ח מתנה מללין פשוט לא ידעתי מה לקחת..
    אז פשוט לקחתי שמן/סבון רחצה כי במקרה עומד להגמר לי..

    דווקא הרשמים שלי מהקרם ידיים של לאוקיטן הם אחרים..
    דבר ראשון לוקח לו הרבה זמן להתייבש עלי. ואחרי זה הוא משאיר תחושה "חלקה" כזו אבל נכון, לא ממש לחותית.
    חייבת לציין שאני מעדיפה בהרבה את הקרם של פרולטה שהבאת לי :)
    את הקרם הזה אני שומרת למקרים מיוחדים (קיבלתי בגודל קצת יותר גדול בחבילה של לאוקיטן שקניתי - כמו גלוסי רק שלהם..)
    אבל זה גודל אידיאלי לתיק, בטח לתיק נסיעות.

    ממש לא התרשמתי מהעפרון של עפרה. קיבלתי בגוון כחול (לגון) ולהתרשמותי הוא בכלל לא עמיד והגוון שלו גם לא כזה "מעניין"
    אני חושבת שהייתי מוצאת הרבה יותר מה לעשות עם עפרון בצבע חום. אבל מילא..

    גם אני ממש התלהבתי מהלק המוקטן של OPI.
    את זוכרת כמה חיפשתי לק אדום מושלם? ותראי איך הוא נפל לידי! תענוג!!

    גם אני ממשיכה בנתיים. רוצה לתת להם צ'אנס כי בסופו של דבר אני נהנית :]

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...