SLIDER

הכוכבים של אפריל

אפריל היה החודש של התחדשות והיה אפשר להרגיש את האביב באויר! זאת אחת התקופות האהובות עלי בכל השנה שבה אני מרגישה סוג של התעוררות מרעננת אחרי החורף הקודר. זה מתבטא אצלי לא רק במצב רוח טוב ומרומם, אלא גם בשינויים בסגנון האיפור והגוונים השולטים וכמובן בלקים שאני בוחרת. אז היום תראו את הנבחרת המנצחת שלי לחודש אפריל ולתקופת האביב בכלל.

אתחיל מאיפור העיניים.
איפור העיניים שלי בתקופה הזאת היה לרוב מאוד נקי וקל לביצוע, כאשר העיקרון הוא מאוד פשוט: להשתמש בצללית שתשלוט על כל המראה.
הראושנה השתאימה באופן מושלם למטרה הזאת היא "Modern Pewter" מקולקציית הצלליות החדשה של MAC שנקראת " In Extra Dimension".
באופן כללי זאת קולקציה שמאוד סיקרנה אותי. מדובר במרקם חדש של הצלליות עם פורמולה שמוגדרת על ידי MAC כ-liquid powder ואמורה להרגיש "רטובה" כשמניחים את הצללית, עם פיגמנט עז וברק רב מימדי.
מאוד אהבתי את העיצוב של הצלליות, אבל קצת פחות התחברתי לגוונים שבתור אחת עם לא מעט צלליות באוסף לא ממש חידשו לי. בסופו של דבר הלכתי על "Modern Pewter" בגוון ירקרק מוזהב ששימשה אותי המון החודש בתור צללית יומיומית והתאהבתי בה.
לא ממש התלהבתי מהפורמולה שלה ולא כל כך הרגשתי שוני בינה לבין הצלליות האפויות (המינרליות) של MAC שיש לי. הנחתי אותה מעל בסיס (פיינטפוט "פיינטרלי" הקבוע שלי) עם מברשת הנחה שטוחה בטפיחות ובניתי את הצבע לאט לאט עד שקיבלתי גוון רווי ואחיד. הברק שלה אכן משגע ובעיני היא מסוג הצלליות שיפה לה solo, הכי יפה ללא תוספות אחרות, לכן רק הוספתי איילינר שחור/חום כהה ומסקרה. דבר נוסף שאני אוהבת באיפור מהסוג הזה הוא שאפשר "ללבוש" אותו גם עם שפתון עדין וגם עם שפתון דומיננטי וזה עובד בשני המקרים.

צללית נוספת שיצרתי איתה מראה דומה היא "Sahara Treasure" מס'021 של לוריאל מסדרת "Color Infaillible".
מדובר בסדרה מעולה של לוריאל, שמשום מה זכתה להתעלמות ממושכת ממני (באמת שאין לי הסבר למה) ואחרי שסופסוף החלטתי לנסות את הצללית הזאת ממש הופתעתי מהביצועים שלה! בחרתי בגוון בז' זהוב כדי ללכת על בטוח, כי הוא מסוג הגוונים שתמיד עובד עלי מצויין.
הצללית מגיעה בצנצנת פלסטיק עם פקק מתברג ופקק פנימי נוסף שדוחס את הצללית ומונע ממנה מלהתפזר. למרות שזה אולי נשמע מסורבל, קל מאוד לעבוד איתה! גם במקרה שלה אני משתמשת במברשת הנחה שטוחה וממש "מדביקה" את הצללית על העפעף בטפיחות וככה אני מוציאה ממנה את המיטב. גם במקרה שלה, "כל המוסיף - גורע" הוא החוק הנכון בעיני. היא מאוד מבריקה ונותנת מראה כמעט רטוב לעפעף, לכן מספיק להוסיף תיחום או איילינר ומסקרה כדי להשלים את המראה.
מימין - 21 של לוריאל, משמאל - "Modern Pewter" של MAC
ואם כבר דיברנו על איפור העיניים אי אפשר שלא לדבר על מסקרה!
אפשר להגיד שהחודש פשוט נמעס לי מכל המסקרות שיש לי, כי נשארתי עם אלו שאני לא ממש מתחברת אליהן ואלו שלא נותנות לי את מראה הריסים הדרמטי שאני אוהבת. המבצע המצויין שהיה ברשת אפריל על מוצרי האיפור של החברות היוקרתיות היה תירוץ מעולה להתחדש באחת המסקרות המדוברות והמומלצות ברחבי הרשת: "Volume Effet Faux Cils" של YSL. 
מה אני אגיד, אין כמו מסקרה יוקרתית (מכל הבחינות)! כמובן שאין על האריזה המוזהבת והיוקרתית של YSL, אבל במקרה הזה החיצוניות היא לא העיקר. זאת באמת אחת המסקרות המעולות שניסיתי אי פעם ותיכף אסביר למה.
ב-YSL מבטיחים הענקת נפח ומראה של ריסים מלאכותיים והמסקרה אכן עומדת בהבטחות האלו ובתור חובבת הדרמה בעיניים בחרתי בגוון "Noir Radical", שמתואר כשחור דרמטי והעמוק ביותר.
הדבר הראשון שהרגשתי כשפתחתי את המסקרה הוא ריח פרחוני שאני אישית מאוד אוהבת. הוא די חזק (כמו במסקרות של לנקום לדוגמא), לכן מי שידועה לה רגישות לבושם כדאי מאוד להיזהר ממנה.
הפורמולה מאוד עשירה ומרגישה מעט "רטובה", ניתנת לבניה בכמה שכבות לקבלת האפקט הרצוי. בשכבה אחת קיבלתי מראה ריסים די טבעי וטיפה מודגש ובשתי שכבות כבר הגעתי למראה ריסים  דרמטי. עוד יתרון של "Effet Faux Cills" הוא שהמסקרה הזאת מצליחה גם לעבות וגם להאריך את הריסים שלי תוך כדי הפרדה ועיגול. אני כל כך נהנית להשתמש בה שכרגע אני לא רוצה לחשוב על אף מסקרה אחרת!
המחיר שלה קצת כואב, 190 ש"ח, אבל אם מחכים למבצעים שווים ניתן בהחלט לרכוש אותה במחיר הרבה יותר ידידותי (את שלי לדוגמא קניתי בהנחה של 40%). היא שווה כל שקל.

תגלית נוספת של החודש היא סומק קרם של מייבלין מסדרת "Dream Touch Blush" בגוון 05.
כפי שבטח כבר הבנתן, החודש הייתי קצת sale junkie ואספתי לא מעט מוצרי איפור במחירים שווים במיוחד. הסומק של מייבלין הוא אחד מהם והוא עלה לי 30 ש"ח בלבד (במקום כ-80) והוא נרכש מתוך סקרנות נטו.
עד היום היה לי ניסיון עם 2 סמקים קרמיים (של MAC ושל YSL שעדיין לא הופיעו כאן בבלוג) ולא ממש התלהבתי מהרעיון ותמיד העדפתי את הסמקים האבקתיים הרגילים שלי על פניהם. מה שהכי הפריע לי היא ההנחה והטישטוש של הסמקים האלו שדורשים הקפדה, אחרת מתקבל  מראה כתמי ולא מחמיא.
להפתעתי הגמורה הסומק של מייבלין התגלה כמציאה אמיתית והפגין ביצועים מעולים וכבר הספיק להפוך לאחד הסמקים האהובים עלי באוסף. המרקם שלו קליל, הטישטוש נוח ביותר, הגימור טיפה מבריק ומקנה לפנים זוהר בריא.
אני הכי אוהבת להשתמש בו ליצירת המראה הטבעי, "no make up make up", בשילוב עם ה-BB Cream של גרניה ובתוספת של מסקרה בלבד.
סומק מומלץ בחום לכל מי שמחפשת סומק קרם נוח וקל לשימוש!

בגלל שרוב החודש שמרתי על איפור העיניים שלי יחסית רגוע ופשוט, הרבה פעמים הלכתי על שפתונים בגוונים דומיננטיים ובוהקים. אחד הפייבוריטים שלי היה "Rouge in love" של לנקום בגוון Rose Boudoir B340
הוא שייך לסדרת השפתונים החדשה של לנקום, שמבטיחה עמידות גבוהה ושלל גוונים אופנתיים. אריזה שלהם עשויה ממתכת ומאוד קומפקטית יחסית לשפתונים שאני מכירה והעיצוב של השפתון באופן כללי מרגיש צעיר ועדכני. כשבחנתי את הצבעים, B340 הוא זה שתפס לי את העין והוא "האחד" שנבחר על ידי כי בעיני הוא מושלם לאביב וגם לקיץ.
המרקם מרגיש יחסית לחותי, אבל אחרי שמניחים את השפתון מתקבל גימור שנראה ומרגיש כמעט מאט. הפיגמנט שלו רווי מאוד והגוון מתקבל אטום. העמידות אכן מרשימה והרגשתי שהשפתון השאיר גם הכתמה קלה אחרי שהוא ירד. החסרון היחיד שלו בעיני הוא הפורמולה שקצת מייבשת את השפתיים, לכן אם יש יובש מלכתחילה או שהשפתיים לא מתוחזקות טוב במהלך היום וסובלות מקילופים וסדקים, עדיף לוותר על השימוש בשפתון הזה כי הוא ידגיש כל פגם קטן.

מצאתי באוסף שלי עוד 2 שפתונים אהובים שמזכירים את B340 מבחינת הגוון:
מימין: "Rose Corset" של Bourjois (שכבר כיכב כאן בחודש פברואר) ודי מזכיר את B340 מבחינת הגוון והמרקם.
משמאל: "Coral Tonic" מסדרת Color Sensational של מייבלין שנוטה יותר לכיוון של כתמתם וגם בוהק יותר.
מימין לשמאל: "Rose Corset" של בורז'ואה, B340 של לנקום, "Coral Tonic" של מייבלין
כבר המון זמן אני בחיפושים אחרי שמפו ומרכך טובים. בסה"כ השיער שלי לא בעייתי וקל מאוד לתחזק אותו, אבל יש לו נטיה לשמנוניות והוא מאבד מהברק שלו מהר מאוד כבר למחרת החפיפה. ניסיתי הרבה מוצרים של המותגים העממיים יותר שנמכרים בשפע בפארמים וגם של המותגים המקצועיים ועדיין לא מצאתי את "האחד".
שמפו ומרכך של Gliss מסדרת Hair Repair היו אחד הפייבוריטים שלי תקופה די ארוכה בעבר והחודש, אחרי הרבה ניסיונות די כושלים עם מוצרים אחרים, חזרתי להשתמש בהם ואני מאוד מרוצה, השיער לא שמנוני ויש לו ברק בריא.
המסקנה שלי כאן היא פשוטה, שמפו יקר הוא לא בהכרח טוב ושמפו זול הוא לא בהכרח גרוע. הכל עניין של ניסוי וטעייה ורק חבל שאין לנו אפשרות לקבל דוגמיות של שמפו ומרככים לפני הקניה.

ואיך אפשר שלא לדבר על לקים?
החודש עברתי לגוונים האביביים והקלילים ואפשר להגיד שזנחתי את הלקים הכהים והאפלים שלי עד החורף הבא. טרנד צבעי הגלידה השתלט כנראה גם עלי, כי אין לי הסבר אחר לנבחרת הזאת:
מצד ימין: Van d'go של Essie האהוב.
באמצע: Lemon Fizz של China Glaze, שכיכב בפדיקור שלי
מצד שמאל: Orange it's obvious של Essie, לק כתום משגע מקולקציית האביב שיופיע בבלוג בהמשך.

עד כאן הנבחרת המנצחת שלי של חודש אפריל!
אם יש לכן מוצרים מנצחים שעשו לכן את החודש, שתפו בתגובות!

נ.ב. הבלוג ואני יוצאים לחופשה של שבועיים! אני שוב נוסעת לסין, לכן לא תהיה לי את האפשרות לתקשר איתכן כאן או בפייסבוק כי בסין השירותים האלו חסומים. אני אתגעגע, אבל גם אחזור עם החוויות החדשות וגם עם פוסטים של קניות.
שולחת לכן חיבוקים ונשתמע בעוד שבועיים!
צ'או!

32 תגובות

  1. איזה התידשויות שוות! הצללית של מאק הייתה היחידה שסיקרנה אותי אבל אחרי שהסווצ'תי אותה מצאתי שיש לי צללית של לוריאל שדומה לה מספיק כדי להפוך אותה ללא נחוצה...
    Sahara Treasure מהממת! ואני בהחלט הולכת לנסות למצוא את השפתון של מייבלין - הוא נראה מושלם לקיץ!
    תעשי חיים בסין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הקולקציה של מאק מאוד יפה בעיני, אבל פחות אהבתי את מבחר הגוונים כך שאפשר להגיד שקניתי מתוך סקרנות ולא התאכזבתי.
      השפתון של מייבלין הורס!

      תודה! :)

      מחק
  2. יופי של בחירות.
    הצלליות בסדרה הזו של לוריאל נהדרות. תתחדשי על המאק.
    המסקרה הזו של YSL היא מס' 1 שלי מאז ומתמיד. פשוט משובחת ביותר. אני גם הרוסה על הריח שלה. סופנית!
    השפתון של לנקום מקסים ויש לו עמידות נהדרת. לי הם לא מייבשים בכלל את השפתיים.
    הגליסים לא טובים לשיער שלי בכלל, פעם כתבתי על זה. ממש מאכזב.
    ממש אהבתי את שלושת הלקים ובמיוחד מזה שבחרת את הלמון פיז לרגליים ;)

    תעשי חיים בסין מותק!

    השבמחק
    תשובות
    1. המסקרה של YSL הוכיחה את עצמה מהמריחה הראשונה ובאמת מגיעים לה כל השבחים שכותבים עליה. גם אני מאוד אוהבת את הריח!
      בנושא השמפו, זה נראה לי מה זה שונה מאחת לאחת וגם עלי שמפו שונים עובדים שונה מפעם לפעם. מתסכל הקטע הזה.

      תודה רבה! אחזור עם חוויות :)

      מחק
  3. התחדשויות שוות ומהנות ביותר!
    איזה כיף לך הלוואי והייתי יכולה לבוא איתך במזוודה...למה את טסה לסין כל כך הרבה?
    טיסה נעימה ותשמרי על עצמך

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת תהיה הפעם השניה שלנו בסין, והאמת היא שפשוט נורא אהבנו את בייג'ינג והחלטנו לבוא שוב (וגם ההורים שלי באים אז כיף כפול).
      תודה רבה מותק!

      מחק
  4. אהבתי את הצבעים שהבאת,באמת בחירות משובחות. והמסקרה מהה-ורסות. תיהני בסין ותביאי לי קצת בדים,אה ;))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני מאוהבת קשות במסקרה הזאת, אחת הטובות שניסיתי אי פעם!

      מחק
  5. אני אתחיל מהסוף [שוב] נסיעה טובה ותהני הרבה. איזו התאכזרות לעם הסיני בלי שירותי מייל ופייסבוק???? במה פשעו הסינים המסכנים ? :-P
    הבחירות שלך כרגיל משובחות. אהבתי את הרעיון לפדיקור לימוני ברגליים.
    את הסמקים של מייבלין בחנתי בקצרה בסופר פארם אבל יש בהם המון שימר [בחלקם] וזה קצת פחות מדבר אליי . השפתון של לנקום מצוין , בחירה יפה מאוד והצלליות הורסות!

    נתגעגע אלייך! שובי מהר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! אני קוראת את התגובות רק עכשיו, אחרי הנסיעה :). היה מדהים!
      יש צנזורה חזקה בסין ויש המון אתרים שלא קיימים בשבילם, כולל פייסבוק, בלוגר, יוטיוב וכו'. עצוב...
      הפדיקור הלימוני היה מפתיע וממש אהבתי את הקטע, חייבת לעשות שוב :)

      מחק
  6. בסופו של דבר לא התחברתי לצלליות אלו ונפרדתי מהם לשלום. המסקרה נותנת אפקט מטורף והייתה לי פעמיים-שלוש בעבר אבל שמתי לב שהיא מתייבשת די מהר וגם לפעמים נמרחת ככה שעברתי הלאה ממנה. אני מתה על צלליות של לוריאל, זה לא סוד. צודקת בקשר לשפתונים של לנקום ובגלל זה גם לא קניתי אף אחד מהם.
    תהני בסין!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? דווקא היו לך גוונים יפים מהן. לא אהבת את המרקם?
      אני מאוהבת במסקרה הזאת! בינתיים היא שורדת יפה מאוד, נראה מה יהיה בהמשך. שמתי לב שכשאני משתמשת בה לבד, ללא איפור עיניים נוסף, היא קצת נמרחת לי.
      הצלליות של לוריאל מעולות ובכל שימוש עושות לי חשק לעוד.

      מחק
    2. זה היה יותר מדי השקעה ולא שווה את הזמן

      מחק
  7. יש לי 3 צלליות מהסדרה הזאת של לוריאל ועדיין לא גיבשתי עליהן את דעתי הסופית. לדעתי הן יותר נוחות לי לשימוש בגוונים הבהירים, כי לדוגמה את הוורודה שיש לי אני מאד אוהבת. מסכימה עם ההמלצה לאופן ההנחה שלהן, בטפיחות זה הכי טוב.
    המסקרה הזאת היא אחת האהובות עלי מבחינת אפקט, אבל הכי גרועה עלי מבחינת עמידות. באמת צריכה לסקור אותה בהזדמנות..
    השפתון ניראה טו-אוב!
    גם אני רכשתי את הסומק של מייבלין במבצע, אל תרגישי "ז***" מבצעים לבד D-:
    הגליס היו עבורי ככה ככה מעדיפה בהרבה את אלביב.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוונים הכהים של הצלליות האלו גם נראים מעולה, מעניין באמת איך הן בפועל.
      LOL ז*** מבצעים נראית לי הגדרה די מדוייקת למצבי בזמן האחרון! :)

      מחק
  8. אילו קניות כיפיות :) תתחדשי על הכל!
    לי יש צללית אחת מהסדרה הזו של לוריאל - אחת הקניות הפחות מוצלחות שלי. היא בגוון סגול וזה גוון שאני כמעט ולא משתמשת בו.
    את המסקרה לא ניסיתי, אבל היא בווישליסט שלי :)
    הסמקים של מייבלין מהדרים. מרוב שהתלהבת קניתי 3 כאלה D:
    נסיעה טובה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      גם אני תמיד מתלהבת מצלליות סגולות ובסוף מזניחה אותן. כבר למדתי לא להתפתות.
      המסקרה עושה המון דרמה בריסים שלי ואני מתה על זה. שווה לנסות!

      מחק
  9. הלקים של ESSIE וצ'יינה מהממים!
    מאוד אוהבת את סדרת הצלליות של הזאת של לוריאל. מאוד מוצלחת לטעמי, וגם הגוון שבחרת יפה.
    הגוון של השפתון שבחרת מהמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה על גוונים כאלה באביב/קיץ. עכשיו אני מחכה לקולקציית הנאונים של צ'איינה, נראה לי יהיה מגניב, במיוחד לפדיקור.

      מחק
  10. אני אתחיל מהשלושה שבשבילי גם עשו את החודש- השפתון של לנקום שיש לי את אותו הגוון ואני בטוחה שהוא ישמש אותי המון הקיץ.
    הצללית של לוריאל- יש לי 3 והיד עוד נטויה, אני מתה עליהן! וכך ד"א גם הסמקים הקרמיים של מייבילין שאני ממש ממש אוהבת!
    על הצללית של מאק אוותר כנראה- בהתחלה ממש התלהבתי ואז הבנתי שיש לי גוונים דומים מאוד אז אולי עדיף לוותר.


    תהני לך בסין:) נתגעגע!!

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתון של לנקום מהמם והכי קיצי שיש.
      הצלליות של מאק היו קצת נפילה מבחינת הגוונים וחבל שכך.
      תודה!

      מחק
  11. פוסט מענין, נהנתי לקרוא :)

    יעלי
    בלוגי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

    השבמחק
  12. אנונימי11.5.2012, 19:19

    יופי של סיקור.
    מסכימה איתך לגמרי לגבי המוס של מייבלין. אהבתי מאוד את השפתון של לנקום, גוון משגע וקייצי במיוחד. בנוגע לפיניש שלו, הוא אכן נראה קצת מאט גם בצילום, אבל לא פחות יפה.
    תתחדשי!

    השבמחק
  13. אני לא חושבת שאפריל שכבר נגמר מזמן היה חודש של התחלות חדשות. הוא היה בהחלט חודש שהתחיל להתחמם
    קצת העביר אותו ללקים קיציים אבל מאי הכניס אותם הרבה יותר מאשר אפריל...

    לא הבנתי את ההייפ סביב הצלליות האלה, גם זו לא נראית לי כזו מיוחדת..
    גם לא מדבר אלי השטות של המרקם החדש, נוח לי שהכל בפלטה, והקשקוש החדש נשמע לי משהו לא יציב מספיק לפלטה ;)

    דווקא הצלליות של לוריאל כן מעניינות אותי אבל לא בא לי על המרקם החדש הזה גם אצלם..

    המסקרה של YSL נשמעת טוב! כרגע אחרי שסיימתי את הדו-צדדית של גרלן עברתי לרימל שקניתי בפחות מ 40 ש"ח
    ואני חייבת לציין שאני מעדיפה את רימל על גרלן.. נותנת אפקט הרבה יותר מודגש ומוארך
    מה שכן, המברשת קצת ארוכה לי, או שעדיין לא התרגלתי אליה..

    הסומק נראה מעניין. אני גם לא ממש התחברתי עד היום לסמקים בגירסה קרמית (את של מאק זרקתי מעצבים לפני כמה ימים..)
    מה שכן, אצל מרינה ראיתי סומק שמגיע כמו גלוס, ודווקא זה נראה לי מגניב!

    לאחרונה יצא לי להשוות 3 שמפואים שונים והמסקנה שלי היתה - הכי זול, הכי פשוט גם הכי טוב..

    אהבתי לק צהוב לבהונות!! מגניב!!

    מקווה שאת חוזרת בקרוב אני כבר מתגעגעת!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלליות של מאק אכן די אכזבו. העיצוב שלהן מהמם ומפתה, אבל, כמו שכתבת, המרקם לא מרגיש "חדשני" במיוחד וגם בחירת הגוונים לא ממש מוצלחת. אני אוהבת את זאת שבחרתי כי אין לי אף צלליות שדומה לה וגם אהבתי את המראה הרטוב שהיא נותנת. אם היה לי משהו דומה, יש מצב שלא הייתי משקיעה בה.
      אם את לא אוהבת להתעסק עם הצלליות הבודדות אז ותרי על הלוריאל. בערך את אותו האפקט תקבלי מהפיגמנטים שאת דוחסת לתוך הפלטות.
      איזו מסקרה של רימל קנית?
      סומק קרם היחיד שאני מסתדרת איתו כרגע הוא זה של מייבלין. ובלי שום קשר אליו, אני מעדיפה סמקים רגילים מבחינה פרקטית, כי אני מניחה אותם מהר ולא צריך להתעסק בטישטוש וכו'.
      עוד לא מצאתי שמפו שממש התלהבתי ממנו וכרגע אני מסתפקת באלו שפשוט טובים וזהו. לפעמים אין קשר למחיר, צריך פשוט למצוא את זה שמתאים וזה מה זה קשה.
      ממש נהניתי בסין!!!

      מחק
    2. נתחיל מהסוף - שמחה שנהנת בסין! הייתי אמורה גם כן לצאת לחופש ובסופו של דבר במקום לצאת לחופש בדיוק בתקופה שתכננתי חופש יצא להיפך - לחץ היסטרי גם בחיים הפרטיים וגם בעבודה. נו שויין אומרים :)

      אני חושבת שהשמפו שאני הכי אוהבת הוא הנקה 7 שלי. עושה את העבודה הכי טוב. אני חושבת שהפוסט הבא שלי יהיה על שמפואים או על ניקוי פנים, טרם החלטתי ונראה לי שזה יהיה רק ביום שישי או שבת חחח פשוט אין זמן!!! גם עכשיו אני מתעצלת וזה ממש לא טוב כי יש לי מלא מה לעשות!

      המסקרה היא אקסטרה סופר לאש. בחיים לא נתקלתי במסקרה שכ"כ האריכה לי את הריסים!

      מחק
    3. באסה, מקווה שהכל יסתדר ותצאי לחופשה! חייבים לשחרר מדי פעם ולהתנתק, זה נותן כוחות מחודשים וגם פרספקטיבה קצת שונה על השיגרה שלנו. השנה ממש נהניתי, כמו שלא נהניתי כבר הרבה זמן. מאוהבת בבייג'ינג :)
      אבדוק את המסקרה הזאת בהזדמנות!

      מחק
    4. לצערי החופש בוטל. הוא תוכנן לזמן מאוד ספציפי שהיה אמור להיות אידיאלי (עכשיו!!!!) אבל בסופו של דבר יצא בלתי אפשרי. אבל לא נורא, מקווה שאצליח לתפוס איזשהו חופש בעוד חודש ככה

      מחק
  14. הפוסטים שלך מדהימים, סגנון כתיבה עשיר, עם תמונות יפיפיות

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.