SLIDER

הכוכבים של מרץ

איך הזמן טס! לא הספקתי למצמץ וכבר נגמר המרץ והגיע הזמן להציג את המוצרים הנבחרים שלי, כוכבים אמיתיים שעשו לי את החודש.

אתחיל מהמוצר שאני מאוהבת בו קשות ומאז שקניתי אותו בתחילת החודש אני לא מפסיקה להשתמש בו: הליפסטיין החדש של YSL. 
הוא שייך לסדרת השפתונים החדשה של המותג שנקראת "Rouge Pure Couture Vernis a Levres Glossy Stain". מדובר במוצר שפתיים חדשני, שמשלב מרקם וברק של גלוס עם עמידות של מכתים שפתיים.
במבצע האחרון של "אפריל" התחדשתי בשני גלוסים: מס' 7 "Coral Aquatique" ומס' 15 "Rose Vinyl" (הורוד שבתמונה). נכון להיום אני סוג של מכורה למוצר הזה! חוץ מהגוונים היפיפיים, הוא מקיים את כל מההבטחות: העמידות מעולה, המרקם קליל ונותן ברק חי לשפתיים והריח - ממכר!
ובינתיים תוכלו להתרשם מגוונים נוספים של הסטיינים בפוסט של מרינה.

גם המוצר הבא הוא האהבה החדשה לי: מייק אפ "Colorstay" של רבלון.
מדובר לדעתי במוצר הדגל של המותג ואחד המייק אפים הותיקים והטובים שקיימים בשוק. אין לי מושג למה לא ניסיתי אותו עד עכשיו, אולי כי חששתי לקבל מראה עור כבד ו"עשוי" מידי, כי בכל זאת מדבור במייק אפ עם כיסוי מלא.
קיבלתי את קולורסטיי (בגוון קרמל כהה) כחלק ממזוודת האיפור שלי בקורס איפור והחלטתי לקנות אחד גם לעצמי, כדי לראות על מה המהומה. בחרתי בגוון 180 Sand Beige שהתגלה כהתאמה מושלמת לגוון העור שלי.
אני חייבת להודות שממש הופתעתי כשהנחתי אותו בפעם הראשונה, כי אמנם התקבל כיסוי בינוני עד מלא (הנחתי כמות סבירה עם האצבעות) אבל המראה הכללי יצא די טבעי ולא כבד בכלל. אהבתי את קלות ההנחה של המייק אפ הזה, גם עם האצבעות וגם עם הספוגית וכמובן שגם מאוד נהניתי מהעמידות המצויינת שלו. כרגע הוא נמצא אצלי בשימוש יומיומי ואין מרוצה ממני!
החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא הבקבוק שמגיע ללא משאבה וכל פעם צריכים להיזהר ולא לשפוך יותר מידי חומר על היד. בנוסף, לדעתי הוא פחות יתאים למי שסובלת מעור בעייתי או למי שיש חוסר אחידות במרקם העור (כתמים של יובש לדוגמא).

בגזרת הצלליות, פלטת "Storm" של Sleek כיכבה על העיניים שלי רוב החודש
זאת אחת הפלטות הותיקות שיש לי ומאז כבר נוספו לה פלטות נוספות של המותג, ועדיין בעיני היא המוצלחת ביותר ואני ממליצה עליה לכל מי שרוצה להזמין פלטה אחת של Sleek ומתלבטת איזו.
בתור חובבת הגוונים הנייטרליים, אני ממש נהנית ממנה כי יש בה את כל הצבעים הנדשרים ליצירת מראה עיניים נייטרלי ליומיום או מראה דרמטי ומעושן לערב. הצללית השחורה כל כך פיגמנטית שמשמשת אותי בתור איילינר עדין לתיחום העפעף העליון, במיוחד בימים שאין לי זמן להשקיע בהנחה של איילינר ג'ל. את אחד השילובים האהובים עלי אפשר לראות בפוסט הזה של איפור היום שלי.
את הפלטות של Sleek אני מזמינה מ-eBay, מחנות שנקראת "VanityPalace", שיש לה גם עמוד פייסבוק שבו אפשר להתעדכן במוצרים החדשים שמגיעים.

עוד מוצר עיניים שנכנס לקטגוריית המועדפים שלי החודש הוא הפלואידליין החדש של MAC שנקרא "Added Goodness".
 הוא יצא כחלק מקולקציית "Shop Mac, Cook Mac" האחרונה, יחיד עם עוד 2 פלואידליינים יפיפיים.
בחרתי ב-"Added Goodness" כי מזמן רציתי איילינר חום עדין ליומיום והוא התגלה כבחירה מוצלחת במיוחד. מדובר בגוון חום אפרפר די בהיר יחסית לאיילינרים האחרים שיש לי והוא משתלב יפה כמעט עם כל גוון של צללית. המרקם שלו קצת דליל, מה שיוצר הנחה קלה במיוחד וניתן לבנות את עוצמת הצבע. לפעמים אני מציירת איתו איילינר עדין ולפעמים עושה מראה מעושן עדין ע"י טישטוש שלו על קו הריסים העליון.

סומק של MAC שמככב אצלי לאחרונה בתור מוצר להצללות הוא "Harmony".
לסומק הזה נחשפתי בסרטונים של Pixiwoo ומאז הוא היה ב-wish list שלי די הרבה זמן.
מדובר בסומק במרקם מאט וגוון חום בהיר עם תת גוון ורדרד ואף רמז לכתום. אני משתמשת בו להצללות של עצמות הלחיים  עם מברשת פודרה גדולה (כדי לקבל טישטוש יפה) או עם מברשת דו-פייברית (כדי להניח כמות מינימלית של הסומק) והוא נראה עלי מאוד טבעי.

הבושם שהכי נהניתי ממנו החודש הוא "Play" של Givenchy.
באופן כללי אני לא חובבת את בשמי ג'יבנשי בכלל ולמרות כמות הריחות העצומה שהם מציעים, אף פעם לא ממש התחברתי לאף בושם שלהם. שיניתי את דעתי רק כאשר הרחתי את "Play" לגבר בעל הריח הממכר והחלטתי לבדוק את הגרסה הנשית שלו.
"Play" התגלה כבושם מוצלח במיוחד עם ריח יחודי וצעיר שלא ניתן לבלבל עם אף בושם אחר. הריח הוא פרחוני מתקתק, אבל לא מסוג הריחות המתוקים הילדותיים או דומיננטיים, אלא חמים ולא משתלט. אני נהנית להשתמש בו בימים הקרירים של חורף ותחילת האביב, בגלל שהריח שלו מתובל ועוטף אותי בתחושה של חמימות נעימה. בקיץ אני מעדיפה ריחות אחרים, רעננים יותר עם תווים של פירות הדרים.

קרם הגוף של החודש הוא "Ice Cream" של Body Shop בריח Cherry Almond.
מדובר בקרם מסדרת הגלידה המוצלחת, שבין היתר כוללת גם סבון גוף ופילינג גוף שמגיעים ב-3 ריחות: תותים, קרמל ודובדבנים. "Cherry Almond" הוא הריח שהצלחתי להתמכר אליו מהפעם הראשונה שניסיתי אותו.
קרם הגוף הזה מיועד קודם כל לחובבות המוצרים המבושמים במיוחד ומגיע בריח דובדבנים משכר שגם נשאר על הגוף לאורך היום. הוא מגיע בשני מרקמים: ג'ל קליל (צד שמאל) וקרם כבד (צד ימין) שניתן לערבב ביניהם לקבלת המרקם הרצוי או להשתמש בכל אחד לחוד.
בין המרכיבים ניתן למצוא את חמאת שיאה ושמן קוקוס שידועים בסגולות שלהם לליחוח העור.
זאת כבר הפעם השניה שאני חוזרת לקנות אותו ונהנית מאוד להשתמש בו בחורף (בקיץ הוא קצת כבד מידי).
Love it!

לא נסיים לפני שאציג את הלקים שקישטו את הידיים שלי החודש.
(מימין לשמאל)
"Westside Warrior" של China Glaze הוא כנראה הבחירה המפתיעה ביותר. היה לי חשק בלתי מוסבר ללק לא שיגרתי כלשהו וממש נהניתי להיות איתו, במיוחד לאור העובדה שיש לו עמידות מעולה עלי וגימור חלק וגלוסי.
"Below Deck" של China Glaze, אחד הלקים האהובים עלי באוסף, גוון מיוחד ועם זאת קלאסי ומחמיא.
"I Eat Mainly Lobster" של OPI מקולקציית Touring America שעדיין לא עשה את הופעת הבכורה שלו בבלוג. מדובר בגוון ורוד עם נטיה מובהקת לקורל ומרקם קרמי עם תוספת נחמדה של מיקרו שימר בגוון זהה. הוא לא הכי יחודי, אבל נראה מהמם על הציפורניים וכידוע אני ממש אוהבת את המיקרו שימר. הבעיה היחידה היא שבינתיים הוא מסרב להצטלם כמו שצריך.

בפוסט הבא נדסקס על קופסת ה-Glossybox של מרץ
ובינתיים שתפו מה הוא המוצר שהכי נהניתן להשתמש בו החודש!

32 תגובות

  1. נהנתי לקרוא ! :) עשית לי חשק לרחרח את PLAY.. משום מה אף פעם לא התחברתי לעיצוב שלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :) ה-PLAY מעולה, בהחלט שווה בדיקה!

      מחק
  2. הרבה כוכבים יש פה! תתחדשי על הכל
    הגוון של הליפסטיין נראה מהמם. אתן כולכן עושות לי חשק עכשיו [וזה לא שחסר לי חלילה קצת מוצרי שפתיים] .
    האייליינר בגוון מקסים שאני נוטה לחבב , אני לרוב לא אוהבת חומים אבל הוא באמת מיוחד.
    הלקים הורסים אחד אחד! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      מוצרי שפתיים אף פעם אין יותר מידי, וחוץ מזה לפחות סטיין אחד חייבים לנסות כי הם מעולים! אני כרגע שמתי עין על שפתון מהסדרה החדשה של לנקום, לא קניתי היום רק כי הגוון שרציתי חסר במלאי.
      גם לקים כנראה אף פעם אין מספיק :) אתמול הזמנתי את הירוק האגדי "Mint Candy Apple" של אסי!

      מחק
  3. הסטיין של YSL נראה מדהים. אני נורא רוצה לקנות!
    הכיסוי שלו גבוה? או שקוף וטבעי כמו של סטיין רגיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסטיינים מעולים! אגב, אם את ממש חושקת בהם יש 50% הנחה ב"אפריל" עד החג.
      הסטיינים שלי לא כל כך כהים. בשכבה אחת הוא נותן שטיפה של צבע, בשכבה השניה מקבלים נוכחות. הוא לא שקוף ולא טבעי, רואים אותו.

      מחק
  4. גם לי יש את הליפ סטיין בגוון מס' 15, ואני פשוט מופתעת בכל פעם לטובה עד כמה המוצר הזה מיוחד ויוצא דופן לעומת המתחרים בשוק! לגבי הקולורסטיי- אכן מייקאפ ותיק וטוב, שתמיד קיים אצלי באוסף, ליתר בטחון. לא כל כך אהבתי את הקרמים הללו של בודי שופ, כי השילוב מרקמים לא היה לי נוח, ניסיתי את התות שהוא פחות מוצלח באופן כללי, אין ספק שהדובדבנים מריח כמו גן עדן, ניסיתי אותו בקרם ידיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוהבת במס' 15! עד עכשיו יש לי חשק לקנות עוד גוונים כי יש מבצע ואני מתאפקת כי 2 זה מספיק בהחלט.
      הקולורסטיי התגלה כהיפך ממה שחשבתי עליו ואני ממש נהנית ממנו.
      איך לא ידעתי שיש להם קרם ידיים בריח הזה?! יבדק בהקדם.

      מחק
  5. אחרי שאני ארגע מאובר מייקאפים שיש לי לדגום הבטחתי לעצמי לנסות את קולורסטיי. נראה על מה כל המהומה. I EAT נראה מהמם! דורשת פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם את עדיין לא ניסית אותו?
      איזה פוסט את דורשת :)?

      מחק
  6. איך אני אוהבת את הפוסטים האלה שלך!
    אתן מטריפות אותי על הליפסטיינים האלה! בינתיים עוד לא נוצר בי חשק עז לקנות אותם, אני מקווה שכך זה יישאר עד שהמבצע יסתיים ואני לא אתפתה ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כיף לשמוע :)
      קחי את הבולשת ותלכו לקחת לכן סטיינים!

      מחק
  7. אנונימי1.4.2012, 1:42

    לגבי הקולורסטיי-אני אשמח לראות פוסט שלך מאופרת איתו. אני גם חושבת על לקנות אותו ופוחדת מאותה סיבה שלך-שזה יראה כבד ומסכתי. אני אשמח לראות איך זה נראה "באמת".

    השבמחק
    תשובות
    1. יש פוסט איפורי בדרך ואעלה אותו במהלך החודש.
      שווה לך לנסות דוגמית לפני שאת קונה בכל מקרה. אני הגעתי למסקנה שהמראה הסופי איתו תלוי גם בקרם הלחות ששמים לפני וגם בצורת ההנחה. אני כרגע עם קרם יום די עשיר שגורם לקולורסטיי ממש להחליק עליו וגורם לו להיראות טבעי. אני גם מניחה כמות לא גדולה עם האצבעות (לא נוח לי עם המברשת).

      מחק
  8. פוסט מעולה, במיוחד ששניים מהמוצרים יש לי ועשו גם לי את החודש האחרון! אני מתכוונות לפלודליין (הגוון שלו מהמם, אני משלבת אות עם סאטין טאופ, וכרגע זה האיפור היומי שלי) ולליפסטיין שהוא אחד המוצרים המוצלחים שנתקלתי בהם לאחרונה!

    הפלטה מקסימה- נראה שהיא בשימוש תדיר:)
    גם אני עדיין לא ניסיתי את הקולורסטיי ואני ממש סקרנית לדעה על מה כל המהומה

    וכמובן שאהבתי את הלקים, ממתינה לראותם עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      הפלואידליין הזה מעולה, אני אוהבת שהוא יחסית עדין מכל אלו שיש לי. עוד לא ניסיתי אותו עם סאטין טאופ אבל זה נשמע כמו שילוב מנצח.
      על הליפסטיין אין לי מילים, מוצר מנצח!
      הפלטה אכן בשימוש תדיר, באחת הצלליות כבר הגעתי לתחתית :)

      מחק
  9. אני ממש אוהבת את הפוסטים האלה של "כוכבי החודש".
    הסטיינים נראים מדהימים, אבל איכשהו אני מתאפקת ולא קונה אותם.
    הפלואידליין והלקים גם נראים מהממים :)
    את ה-Storm אני ממש אוהבת :) שווה כל שקל שהושקע בה :)
    את הבושם ריחרחתי בעבר ודי חיבבתי, ואני לא זוכרת למה לא קניתי אותו.
    ולגבי הקרם - אני ממש אוהבת ריח דובדבנים בקרמים, במיוחד כשהוא לא סינתטי מדי. ברגע שאסיים את גדוד הקרמים שיש לי בארון (באמת יש שם יותר מדי) אני אבדוק את הקרם הזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע!
      אל תקני את הסטיינים, הם ממכרים ואחרי אחד יבוא לך עוד בטוח ;)
      את הבושם של ג'יבנשי אני אוהבת יותר בתקופה הקרירה מאשר בקיץ. לדעתי יש לו ריח יחודי. העניין הוא שעל כל אחת הריחות מתקבלים אחרת, לכן שווה לנסות כמה פעמים על העור לפני שקונים.
      קרם גוף זאת אחת ההתמכרויות שלי, גם לי יש גדוד שאני מנסה לסיים. הבעיה היא שתמיד בא לי משהו חדש :)

      מחק
  10. הסטיינים האלו של YSL נהדרים. יש לי כמה גוונים ביניהם שני הגוונים שלך, עשית בחירות מעולות!
    הקולורסטי למרות הפופולריות שלו זה מוצר שאני לא מסוגלת להשתמש בו בדומה לדאבל וור, מסכתיים וכבדים לי מדי. שמחה בשבילך שמצאת גוון מדויק.
    תתחדשי על הכל, הגוון של הפלואידליין נראה מהמם והבושם הזה מתקתק אבל מוצלח, כתבתי עליו בקיץ שעבר. אני אוהבת שהוא נראה כמו נגן מוזיקה, אייפון כזה.
    הלקים יפים, במיוחד אהבתי את הצ'יינה הירוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. מזמן לא התלהבתי ככה ממוצר איפור כמו עם הסטיינים האלו! בחרתי 2 גוונים ליומיום שאוכל לחרוש עליהם, למרות שבמבט הראשון כרגיל אהבתי את הדומיננטיים יותר :)
      לא ניסיתי את דאבל וור, אבל דווקא מקולורסטיי הופתעתי לטובה כי הייתי בטוחה שהוא ירגיש לי מאוד כבד.
      תודה!

      מחק
  11. פינה משובחת!
    והחלטתי שגם אני רוצה לעשות בבלוג שלי פינת מומלצים חודשית.
    פעם חשבתי שזה מיותר כיוון שבהרבה מהמוצרים שלי אני משתמשת לאורך זמן
    ובעצם אין לי חידושים והמצאות.
    אבל הגעתי למסקנה שתמיד אפשר למצוא משהו שבכל זאת התחדש
    ותמיד אפשר לכתוב גם על מוצרים שאנחנו נאמנים להם.
    אז - בקרוב אצלי!
    כמובן, מיד אחרי הפוסט על אינגלוט ;)

    עדיין לא קראתי את הפוסט של מרינה על הליפסטיינים ואני בהחלט מתעניינת.
    ניסיתי רק ליפסטיין אחד של חברה עממית ולא הבנתי על מה הרעש והמהומה.
    אבל כאן אני מבינה שיש סיבה למסיבה :)
    מה שכן, אני קצת "חוששת" מהמחירים של YSL, יקר ממה שאני רגילה אליו
    בטח אחרי הרכישות האחרונות שלי שהיו יחסית בזול.

    אוי אוי הקולורסטיי.
    כל פעם שאני מנסה משהו חדש אני חוזרת אליו.
    האהבה הראשונה ללא ספק.
    והמחיר די שווה לכל נפש (אם מוצאים אותו באיביי אצל marlybar אז בכלללל
    לי יש עור מעורב ובכל זאת שונה משלך ואני גם מסתדרת איתו מצוין בכל עונות השנה.
    אבל בקיץ אין ספק שזה משמעותי כשהוא לא זז לשום מקום למרות החום הכבד
    מידי פעם אני טופחת עם נייר על הפנים אם אני בחוץ וחום אימים
    והכי אני אוהבת שעם ה SPF שאני שמה למטה, אני חוזרת הביתה בצבע שיצאתי :)
    לגבי עניין המשאבה מצאתי שני פתרונות.
    אחד יותר שיקי והשני יותר פושטי :)
    הראשון הוא בקבוק שרכשתי מביוטיקר. מספיק ל 60 מ"ל (שני בקבוקים)
    כמובן שצריך לרכוש אחד עם משאבה רחבה, ולא כמו אילו של התרסיס שיש להם משאבה עדינה שמתיזה
    וגם הצינורית דקה.
    הבקבוק מגיע עם כמו "אטב" כזה ששמים מתחת למשאבה עצמה ומונע ממנה להלחץ (ואז אפשר לקחת איתנו)
    אבל יש משהו עממי מידי במראה הזה..
    לאחרונה מצאתי פתרון מגניב לגמרי!
    נגמר לי הבקבוקון של הקרם פנים + SPF של לאוקיטן ופתאום קלטתי שהוא בקבוק משאבה ל 30 מ"ל! יאי!
    אז העברתי את התכולה אליו.
    הבקבוק קטן וחמוד וכשמסובבים את המשאבה לאחד הצדדים היא נסגרת כך שאי אפשר ללחוץ ושיצא חומר.
    הדבר היחידי שאני תוהה לגביו הוא מה יקרה לקראת הסוף.. כי מהניסיון שלי עם הקרם שהיה בפנים -
    הייתי צריכה להעביר את הסוף לקופסה שטוחה ונשאר לא מעט בפנים..
    מצד שני, אני נוטה לשער שיהיה לי בקבוק ספייר כשזה יקרה כך שבעצם אף פעם לא אגיע לתחתית :)

    ברור שמהפלטות של סליק זאת פחות בשבילי.
    ולאחרונה די נטשתי את הפלטה לטובת הצלליות החדשות שלי מפרושופ ויש לא מעט כאלה!
    בכלל, הסידור מחדש של כל הצלליות שלי גרם לי להזכר בכאלה ששכחתי מהן :)
    שזה תמיד טוב!

    בכלל לא הייתי מודעת לקולקציה הזו של מאק. כמו רבות אחרות, התייאשתי ממרדף אחרי הקולקציות שלהם..
    יש לי את החום הרגיל שלהם - דיפ-דאון והוא ממש מוצלח.
    אני מאוד אוהבת את המרקם של הפלואידליינים של מאק. יותר מאשר את אילו של עפרה.
    מה שאומר שנשאר לנסות את אינגלוט ולגלות אם גם הם יהיו סיפור אהבה :)

    אהבתי את הסומק/ברונזר. גוון מאוד מעניין. זה משהו שאני חייבת לרכוש לעצמי. יש לי ברונזר והוא "בסדר"
    אבל אני לא ממש אוהבת להשתמש בכאלה גם ככה.. בקיצור תסביך!

    אבדוק את הבושם של ג'יבנשי כיוון שהבושם האהוב עלי ביותר הוא שלהם - הוט קוטור
    שהוא יהיה הבושם הבא שלי, ולא מעניין אותי בכלל מה אני אריח קודם.
    תמיד אני יוצאת מהפארם עם בושם אחר ולא איתו ותמיד כשהגעתי הביתה עם אהבתי לבושם החדש יש געגוע עמוק להוט קוטור שלי.
    אני חושבת שהיה לי אותו לאחרונה לפני 6-7 שנים.. (והוא נשבר..)
    עכשיו רכשתי מסדרת המלאכים והשדים את "לה-סיקרט" שגם הוא מצוין!
    לא יודעת אם אני אוהבת בשמים שלהם באופן כללי, סתם ריחפתי לי ליד ההוט קוטור שלי והוא היה שני מדפים מעליו..

    ואו הריח של הקרם גוף נשמע מעולה!
    אתמול אחרי נסיעה מעייפת במיוחד עצרתי לקנות לי גביע גלידה.
    היו כמה טעמים שלא היה עליהם שם ודווקא הם נראו לי הכי הרבה.
    כששאלתי את המוכר לגבי אחד לבן עם שקדים מלמעלה הוא הגדיר את הטעם "שקדים מקורמלים"
    נפלתי מהמקורמלים אז לקחתי בדיוק את זה! (יחד עם טעם נוסף של עוגת גבינה)
    היה שווה!
    ואגב, רציתי לעדכן אותך, שאחרי הרכישה האחרונה שלי בסבון - גם החמאת גוף שלהם וגם השמן גוף עברו לגירסה ללא פרבן וללא SLS
    אבל כן ראיתי באחד מהם תוספת של Frangrance אני לא זוכרת במי מהם :P
    כך שנראה שבשקט בשקט הם עובדים קשה.

    westside warrior הוא בהחלט גוון מעניין!
    את הבז' אני מסוגלת לחבב קצת :) הוא נראה עליך נפלא! זה בטוח!
    וקורלים הם בלתי נסבלים בעליל בצילום.

    אני מרוצה מהגלוסי שלי, אבל מרגישה שלא בא לי לסקר אותו..
    אם יהיה משהו שיהיה לי מה להגיד עליו אצטרף אותו לפוסט שאני סוקרת גם דברים אחרים..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת לקרוא ולראות סרטונים של ה-favorites! מחכה לפוסטים שלך ומסכימה עם מה שכתבת, תמיד יש משהו חדש ותמיד יהיה איזה מוצר שתהני להשתמש בו או תגלי אותו מחדש.
      לא ניסיתי סטיינים אחרים לכן לא אוכל להשוות עם שום דבר. אבל הקטע של אלו של YSL הוא שיש להם מראה של גלוס על השפתיים, אטום ופיגמנטי ולא הכתמה נטו. המרקם של הגלוס מרגיש דק על השפתיים ולא דביק וגם מחזיק לי שעות, בגלל זה אני ממש נהנית מהם!

      בינתיים אני אשאיר את הבקבוק ככה, כי לא בא לי להעביר את הקולורסטיי לכלי אחר. מקסימום אקנה לי משאבה של מאק. אני גם מתכוונת לקנות עוד 2 גוונים לפחות למזוודת האיפור.
      כרגע אני כל יום עם הקולורסטיי והוא פשוט מעולה. איך לא גיליתי אותו קודם?!

      זה צפוי שהפלטה הזאת לא בשבילך :)

      לי גם קשה לעקוב אחרי מאק בזמן האחרון, למרות שאני עדיין די בעניינים ורק לא ממש זוכרת את השמות של המוצרים.
      הפלואידליינים מעולים! האיילינר ג'ל של קליניק מרגיש די זהה להם במרקם.
      קיבלתי את האיילינר ג'ל של עפרה במזוודה וממש לא התלהבתי ממנו. המרקם שלו נוח, אבל ההסרה זוועתית.
      שמעתי תגובות לא ממש מתלהבות על אלו של אינגלוט.

      הסומק של מאק מצויין! יש לו גוון טבעי ומרקם מט והוא מעולה להצללות. אני גם אוהבת שקשה להגזים איתו וגם כשאני מנסה להעמיס הוא נראה טוב.

      לא מכירה את "הוט קוטור", אבל כן מכירה את "לה סיקרט". אם את אוהבת בשמים קצת יותר מתוקים תנסי גם את גרסת ה-Intense של PLAY!

      הייתי ב-SABON השבוע וראיתי את הסדרות החדשות. זה שינוי מעולה ואני ממש שמחה שהם הפסיקו לדחוף SLS וחומרים אחרים לקרמים ולסבונים!

      מחק
    2. אני מקווה שיעלה תוך שבוע, יש לי עוד פוסט על אינגלוט בדרך ועדיין לא התחלתי לצלם את המועדפים :P

      משאבה של מאק לא תתאים לך בהברגה של הבקבוק, זאת הבעיה!

      אני חושבת שכ"כ הרבה בנות מגדירות אותו כ"כבד" / "לא נושם" שלא פלא שלא רצית לנסות אותו.. לדעתי זה פשוט עניין של התאמה..

      דווקא הסתדרתי עם ההסרה של עפרה. באמת לא שמעת דברים טובים על הג'ל ליינר של אינגלוט? איזה באסה! :(

      גיליתי סומק שהיה לי ובעצם השתמשתי בו כברונזר (בגלל שהוא בעל תת גוון חום מאוד חזק) ומסתבר שהוא הרבה יותר יפה כסומק! ממש קטע!

      אני אחפש את האינטנס :)

      בעניין SABON זה היה רק עניין של זמן עד שהם יכנסו לעולם נטול רעלים, גם בלקים זה לקח זמן. שמחתי מאוד לשמוע את זה :)

      מחק
  12. ואגב, זה הבקבוקון ששמתי בו את הקולורסטיי
    http://il.loccitane.com/%D7%A7%D7%A8%D7%9D-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%92%D7%9F-spf40-uv-%D7%90%D7%A0%D7%92%27%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%94,20,2,1003,178636.htm

    השבמחק
  13. אנונימי3.4.2012, 19:33

    PLAY הסגול הוא הבושם האהוב עליי.
    אני מתיזה אותו ומרגישה כמו סוכריה כל היום.

    תודה על הפוסט המעניין!

    השבמחק
  14. Shira Azulay13.7.2012, 3:19

    הברונזר של סטילה יתאים לבעלות עור בגוון ROSE (מייקאפ קולור סטיי מס' 250)?
    ועל איזה מהברונזרים שעשית אליהם סקירה היית הכי ממליצה לי?

    השבמחק
    תשובות
    1. הברונזר של סטילה מס 2 לדעתי יהיה בהיר מידי לגוון העור שלך. הוא מאוד עדין ויכול להיות טוב רק אם את מחפשת פודרה משזפת הכי עדינה שיש שכמעט ולא רואים על הפנים.
      רוב הברונזרים שסקרתי יחסית בהירים. אם את מחפשת משהו להצללות הייתי הולכת על זה של THE BALM או על HARMONY של MAC

      מחק
  15. אנונימי27.3.2013, 22:27

    איזה מספר זה רבלון קרמל? את חושבת שיש הבדל בין קולורסטי לOILY SKIN לבין NORMAL היה לי פעם פנים שומניות היום כבר לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הבנתי את השאלה לגבי המספר של רבלון...
      יש הבדל בגוונים של שני הסוגים, אבל לדעתי אין הבדל ברמת הכיסוי. לגבי סוג העור זה משתנה מאחת לשניה, הייתי מנסה דוגמית של 2 הסוגים לפני הקניה.

      מחק
  16. אנונימי30.3.2013, 18:06

    אמרת שהשתמשת בגוון קרמל ברבלון יש אותו בארץ?איזה מספר זה

    השבמחק
    תשובות
    1. כתבתי שיש בערכת האיפור המקצועי שלי גוון קרמל מס' 400 שהוא הכהה ביותר בסדרה ולעצמי קניתי את 180 Sand Beige. את מס' 400 יש בארץ.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.