5.2.12

Orly - Sea Gurl

הלק של היום שייך לקולקציית "Birds of Feather" של Orly שהגיעה לא מזמן לפארמים המקומיים ונקנה ביחד עם חברו המוצלח "Fowl Play" שכבר הצגתי כאן.
אני לגמרי מאוהבת בלק הזה ויש לי את כל הסיבות לכך!
1. הגוון הוא כסוף מושחר ("gunmetal") עם נגיעה של חום שהופך את הלק למחמיא יותר לעומת לקים כסופים למיניהם עם תת גוון כחול.
בעיני זה אחד הלקים המוצלחים לחורף ולדעתי הוא יראה מעולה על כל גוון עור.
מי שלא מתחברת ללקים בגווני חום, אל תמהרו לפסול אותו! 
2. הפורמולה נהדרת והמריחה חלקה וקלה מאוד.
זה אחד הלקים המשובחים של Orly מבחינת הפורמולה! המריחה קלה והלק לא בורח מגבולות הציפורן. והכי חשוב, הוא לא סובל מסימני המריחה של המברשת, כמו שקורה בדי הרבה לקים בגימור מטאלי מהסוג הזה. הגימור שמתקבל חלק ואחיד ובשילוב עם המייבש הוא נראה עוד יותר מבריק.
3. העמידות מצויינת, הוא החזיק כ-3 ימים במצב המושלם. 
גם ההסרה עוברת בקלות וללא בעיות מיוחדות.
4. "Sea Gurl" קוטף מחמאות על ימין ועל שמאל!
אי אפשר לפספס אותו או להישאר אדישים אליו, זה אחד הלקים האופנתיים לעונה.
כדי להמחיש את הגוון של "Sea Gurl" הכנתי השוואה קטנה עם עוד לק כסוף מטאלי שיש ברשותי - "Tao" של Zoya:
כאן רואים בבירור ש"Tao" הוא כסוף עם תת גוון כחול (בזכות המיקרו שימר הכחול שבו) בעוד ש"Sea Gurl" הוא כסוף כהה יותר "חם" לכן מרגישים את הנטיה שלו לחום.
מימין - "Sea Gurl", משמאל - "Tao"
למרות שטכנית אנחנו עדיין לא בסוף החורף, אני כבר יכולה להגיד שאם הייתי מסכמת את החורף הזה עם רשימת הלקים המוצלחים שלי, "Sea Gurl" היה מגיע לאחד המקומות הראשונים!
ומה הוא הלק החורפי המנצח שלכן?

29 תגובות:

  1. וואוו ממש יפה אליך, כמה שכבות שמת? וזה עם טופ או בלי? נראה כמו בלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      זה 2 שכבות + מייבש של פושה

      מחק
  2. מהמם! יש לי אותו גם ועדיין לא מרחתי אפילו פעם אחת - אני הולכת להתבייש בפינה.
    אחד הלקים הכי יפים שעשו לי את החורף - גרפיט של שאנל!

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה תתחילי למרוח ומהר כי נראה לי שיש לך ארגז של לקים שעוד לא ראינו :)

      מחק
    2. ראיתי את הגראפיט באחד הדוכנים של שאנל - הוא מהמם!
      לגבי הלקים, גם אני לא תמיד מספיקה לנסות את כל החדשים שיש לי, ככה שאני מבינה אותך :)

      מחק
  3. יש לי עוד לא מעט לקים שלא הראתי אבל רק שתי ידיים (במקרה הזה-אחת) ואני מאלו שאוהבות להיות עם לק ולא רק למרוח ולהוריד...

    השבמחק
  4. אהבתי מאוד !
    דווקא בשנה שעברה כמעט כל החורף הייתי עם לקים אדומים
    והשנה אני מנסה כל מיני גוונים: סגול, אפור, תכלת, טורקיז.

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי עלייך, כי אמרת שאת מאוד אוהבת לקים בגימור מטאלי! הכי כיף בעיני זה לגוון ולנסות צבעים חדשים, אנימאוד אוהבת לקים אדומים אבל מנקודת מבט של היום זה נראה לי קצת משעמם :)

      מחק
  5. הוא הכי לא אני אבל הוא מהמם עלייך! :)

    השבמחק
  6. אני מתה עליו, אחד ההורסים לגמרי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת את הפוסט שלך בכיכובו, אחד הלקים היפים!

      מחק
  7. פשוט הוצאת לי את המילים מהפה עם התיאור שלו
    הוא בין הלקים היחידים שהסרתי ומרחתי שוב!
    המחמאות עליו לא מפסיקות:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא יפיפה וגם נראה עליך מהמם! נראה לי שאני שמה אותו שוב היום :)
      ושמתי לב גם כשמחמיאים לי על הלק ושואלים אותי איזה לק זה זה באשכרה עושה לי מצב רוח טוב.

      מחק
  8. הוא באמת ניראה יפה! אפורים הם לא האהובים עלי, אבל הוא ניראה אפור עמוק כזה, ולא סתם "שטוח" שניראה כמו ביוב.
    ואגב - חסר לי הסרטון בסוף ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי הסיבה היא שהוא לא אפור נטו, אלא סוג של אפור "חם" שנראה מחמיא.
      ולגבי הסרטון - מפונקת!!!

      מחק
  9. את מכירה אותי, לכן התגובה הצפויה שלי -
    נו, אפור, אני לא אוהבת.

    את את יודעת מה, הוא מזכיר לי את Iron Butterfly (גם כן של אורלי) פשוט בגירסה שהיא לא מאט! וכידוע, היא מאוד מזכירה לי את הצבע של אריק!!!
    אי לכך ובהתאם לזו, הלק הזה ועוד איך הולך להרכש יחד עם עוד חבר שלו, שכמובן שכחתי מי הוא ומקווה מאוד שאתקל בו במקרה בפארם... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי IRON BUTTERFLY הרבה יותר כהה עם ברק כסוף (תתקני אותי אם אני טועה) והלק הזה לטעמי יותר יפה. אם כבר אריק אז ה-"TAO" יותר בכיוון לא? :)
      בכל מקרה ה-"SEA GURL" מהמם בעיני, אבל אני לא יודעת אם תאהבי אותו. מחכה להתרשמות שלך! (המה שמו נראה לי שזה FOWL PLAY)

      מחק
    2. את טאו אני לא אוהבת...
      הייתי היום ברננים ובכלל שכחתי לחפש לקים..
      לא נורא. מצאתי על מה לבזבז.......

      מחק
  10. הסתכלתי על הגוון הזה כמה פעמים ולא יכולתי להחליט אם לרכוש אותו. לא חובבת גוונים מטאליים בדר"כ, רק אם הם ממש מיוחדים, והוא באמת נראה טוב.
    נראה ממש יפה עלייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק הזה בהחלט לא יתחבב על כל אחת. לדעתי יש לו קטע אבל אם הוא לא עושה לך את זה נראה לי שעדיף לדלג.
      תודה!

      מחק
  11. ממש יפה עלייך :)
    אני אוהבת את הסגנון הזה של הלקים, מצד אחד רגוע ומצד שני מעניין :)

    השבמחק
  12. beauty_mark6.2.2012, 16:05

    של ZOYA נראה ממש יפה, הם ממש דומים, אבל אני רואה שיש לו רמיזה כחולה (?) שאני אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הם דומים אבל מאוד שונים במראה. בעיני ה-SEA GURL מוצלח יותר כי הוא יותר רווי ו"חי" לעומת ה-"TAO" שנראה קצת חיוור על הציפורניים. זה כמובן עניין של טעם

      מחק
  13. היי :) חדשה בשכונה - אשמח אם תקפצי לביקור.
    http://materialisminabow.blogspot.com/

    השבמחק
    תשובות
    1. שיהיה המון בהצלחה!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...