SLIDER

טבעי זה הכי אני! MAC Naturally

מקור
לפני שבוע נחתה בסניפי MAC קולקציית "Naturally" החדשה שממש חיכיתי לה. כמו שבטח כבר הספקתן להכיר את הטעם שלי, איפור בגוונים טבעיים הוא המועדף עלי לכן מאוד שמחתי כשראיתי את התמונות הראשונות של הקולקציה. השבוע ביקרתי בסניף MAC הקבוע שלי (בקניון "אבנת" בפ"ת) כדי להתרשם מהקולקציה וגם חזרתי עם רכישות חדשות.
מקור
הקולקציה לא גדולה, אבל מורכבת ממוצרים מגוונים. הכי סיקרנו אותי הצלליות והסמקים המינרליים, במיוחד אחרי הניסיון המעולה שיש לי עם הצלליות המינרליות שקניתי מהקולקציה המינרלית בקיץ האחרון.
מקור
MAC פינקו אותנו במהדורה מוגבלת של 5 גוונים חדשים של הצלליות המינרליות. כולם מאוד "לבישים" ואני אישית מאוד נהנית לעבוד עם הצלליות מהסוג הזה. לא תמצאו כאן צבעים מרגשים ומלהיבים ומי שיש לה כבר אוסף גדול כנראה תדלג על הצלליות האלו, אבל מי שמחפשת צללית "טבעית" ליצירת מראה איפור עיניים עדין ליומיום תהנה מהן מאוד. הן פיגמנטיות, מבריקות אבל נטולות נצנצים מתפזרים ויראו יפה גם בפני עצמן וגם בשילוב עם צלליות נוספות.
אני מאוד אהבתי את כל הגוונים והפייבוריטית שלי היא "Twilght Falls"(לסווטצ'ים של כל הצלליות תוכלו לבקר בפוסט של Temptalia).

גם בגזרת השפתונים והגלוסים אוהבות מראה השפתיים הטבעי יוכלו להינות מ-4 שפתונים בגוונים שונים של ניוד ו-4 גלוסים. (אפשר לראות סווטצ'ים של כולם אצל Karlasugar).
מקור
מקור
מבין השפתונים הפייבוריטים שלי הם "A Perfect Day" שמגיע בגימור "Amplified" (המאוד פיגמנטי) וגם "Beach Sand" בגימור Creamsheen האהוב עלי). הגוון הכהה יותר בקולקציה "Pillow Talk" יתאים לבעלות גוון עור כהה יותר משלי.
הגוונים של הגלוסים די תואמים את הגוונים של השפתונים, לכן גם כאן הפייבוריט שלי די צפוי והוא "Fresh Air" הורדרד הטבעי.

הסמקים המינרליים הם אלו שהכי סיקרנו אותי מכל המוצרים בקולקציה
מקור
שלושתם מאוד יפים ומאוד פיגמנטיים! (אפשר להתרשם מהגוונים בסווטצ'ים של Karlasugar כאן וכאן). בעלות עור בהיר כמו שלי יצטרכו להשתמש בסמקים האלו בזהירות כי קל מאוד להגזים עם כמות הסומק ולהגיע למראה לא כל כך מחמיא.  הבחירה הצפויה ביותר שלי יכלה להיות ה-"Subtle Breeze" הורוד, אבל בסופו של דבר הלכתי על "Fresh Honey" המפתיע בגוון כתום.
הצבע שלו נראה מרתיע במבט הראשון, אבל בהנחה עדינה הוא יוצר מראה ממש מחמיא ואני מאוד מרוצה מהבחירה הזאת.
בגלל המרקם והפיגמנט של הסומק אני משתמשת במברשת הכי רכה שיש לי כדי להניח אותו וצריכה כמות זעירה של החומר כדי להגיע למראה עדין. הגימור שלו מאט עם סוג של זוהר עדין שנראה טבעי על העור ולא נראה "מקומח" או בולט.

המוצר האחרון שאני רוצה להזכיר הוא שני Mineralize Skinfinishes, גם הם במהדורה מוגבלת וכבר יצאו בעבר בקולקציה אחרת. ה-MSF הוא מוצר של MAC שאף פעם לא ניסיתי והאמת היא שגם לא כל כך הבנתי למה הוא מיועד. אז כדי לעשות סדר, לפי האתר של MAC ה-MSF הוא למעשה פודרה רכה ועדינה בגימור מבריק ליצירת אפקטים של הארה. ניתן להשתמש בו בתור הייליטר על עצמות הלחיים ועל עצם הגבה או על כל הפנים ליצירת מראה זוהר (אבל זה כבר תלוי באיזה MSF משתמשים ועד כמה הוא מבריק).
2 ה-MSF שיצאו בקולקציית "Naturally" הם למעשה הייליטרים וכל אחד מהמם מורכב מ-4 גוונים שונים של בז' "שמפניה" וורוד.
מקור
הראשון נקרא "Blonde" והוא מורכב מ-4 גוונים של ורוד, מורוד בייבי בהיר ועד ורוד עתיק. הוא הפיגמנטי והבולט מבין השניים. בתור הייליטר הוא כהה מידי עבורי ובתור סומק הוא מבריק מידי לטעמי. לדעתי הוא יתאים מאוד לבעלות גוון עור כהה יותר משלי.
"Redhead" מורכב מגווני "שמפניה" וורוד והוא העדין יותר מבין השניים ואיתו חזרתי הביתה.
גוון "השמפניה" (הבהיר ביותר) משתלב מעולה עם גוון העור שלי ואני מניחה אותו על עצמות הלחיים ולפעמים גם על עצם הגבה. הארה שהוא נותן מאוד עדינה ונראית טבעית, לכן אני משתמשת בו כרגע על בסיס יומי ומאוד נהנית מהתוצאות.
2 הגוונים האמצעים הם תערובת של בז' וורוד ואפרסק והגוון האחרון הוא ורוד עם נטיה לגוון קורלי, אותו אני מניחה בנגיעה קלה מעל הסומק כדי לתת לו מראה יותר "חי".
המרקם של ההיליטר מאוד חלק ולא מתפורר. אין בו נצנצים ועל העור הגימור נראה פנינתי ומעט זוהר.
בגלל שהמוצר הזה מאוד פיגמנטי וגם מורכב מגוונים שונים אני מניחה אותו עם האצבעות וככה שולטת גם על עוצמת הצבע וגם בוחרת באיזה גוון להשתמש.
מה דעתכן על קולקציית "Naturally? 
כבר הספקתן להתחדש במוצרים שהכי אהבתן בה?

נ.ב. כל החובבות של צבעים נועזים אל דאגה, בקרוב צפויה לנחות אצלנו קולקציית "Shop MAC, Cook MAC" הצבעונית בדיוק בשבילכן!

25 תגובות

  1. תתחדשי! אכן קולקציה טבעית כפי שאנחנו אוהבות. לשם שינוי נמנעתי ממנה כי הכל די חוזר על עצמו כל שנה מחדש בתקופה אחרי כריסמס עם קולקציות טבעיות ומינרליות...

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך לגמרי. דווקא בשנב שעברה לא ממש התחברתי לקולקציה הטבעית וגם הפיינטפוט שקניתי ממנה לא להיט בכלל. הקולקציה הזאת הרבה יותר מוצלחת לטעמי ושוב, לא כל אחת תתחבר אליה כי בסה"כ היא מאוד רגועה.

      מחק
  2. תתחדשי ! גם אני אהבתי מאוד את הקולקציה.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      עכשיו ראיתי את הפוסט שלך עליה :)

      מחק
  3. אנונימי10.2.2012, 19:47

    אהבתי מאוד! מה המחירים של הצלליות והסמקים?
    לדעתי חבל שאת לא מפרסמת סווטצ'ים שלך. לי אישית זה היה מוסיף מאוד :-)לשיקולך...

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע!
      ה-MSF עולה 159 ש"ח, סומק מירלי - 133 ש"ח והצלליות בסביבות 120 ש"ח אאל"ט.
      הייתי מוסיפה סווטצ'ים שלי ל-MSF ולסומק אם הם היו יוצאים קרובים למציאות, אחרת זה לא שווה. אם אצליח - אוסיף.

      מחק
  4. תתחדשי! הקולקציה נראית מקסימה, קצת נייטרליות מדי לטעמי... ה-MSF נראה מעניין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אכן קולקציה לא מרגשת במיוחד, אבל פרקטית מאוד. מאוד אהבתי את הMSF הזה!

      מחק
  5. beauty_mark11.2.2012, 0:16

    תתחדשי! (-:
    בדיווחים באינטרנט לא ריגשו אותי בכלל ממנה, דווקא כשראיתי אותה מציאות הבנתי שהיא מאוד יפה...פשוט שום דבר לא חידש לי כבר, אז היא נשארה בחנות, מלבד המברשת החדשה, זו חולשה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      בקולקציות טבעיות באמת קשה לרגש אותנו, אבל דווקא זאת הייתה אחת המוצלחות שראיתי.
      אני בינתיים ויתרתי על המברשות, זה עסק יקר :)

      מחק
  6. אנונימי11.2.2012, 8:47

    תתחדשי!
    אני מאוד מתחברת לגוונים הטבעיים, עד כדי קיבעון לעיתים :-(
    בקולקציה הספציפית הזו הרגשתי שהכול די ממוחזר. לא היה משהו יוצא דופן. אולי משהו בשפתון או בליפגלוס אבל לא יותר מדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      גם אני לרוב הולכת על גוונים טבעיים באיפור עיניים ובכלל ורק מידי פעם עושה לוקים קצת יותר צבעוניים או כהים.
      אני מסכימה שהקולקציה נראית לא ממש מקורית, אבל מצד שני הכל בה "לביש" ואהבתי את רוב המוצרים שיצאו בה מהסיבה הזאת.

      מחק
  7. כמובן שהקולקציה הזו לא עניינה אותי.
    מהסיבה הראשונה שמאק היא לא אופציה עבורי גם ככה בתקופה הקרובה.. (הבלגן של אסתי לאודר והסינים) וגם בגלל שלאחרונה די שבעתי מרכישות.
    מצד אחד נורא בא לי עוד כמה צלליות (משוגר פיל ומשירו) מצד שני, זה לא בוער בעצמותי עד כדי כך בגלל שלאחרונה התחדשתי ב*המון* צלליות ואני מרגישה די רוויה.
    מעבר לזה, אני וצלליות מינרליות זה לא ממש זה.. קיבלתי מקורין צללית מינרלית מאחת הקולקציות האחרונות (ורודה טבעית יחסית עם שימר) שהיא יפיפיה בעיני ואני מאוד אוהבת אותה ללוקים עדינים. אבל זה עדיין לא המרקם האהוב עלי. וקשה לי שאני מסתכלת על הצללית ואני לא רואה מול העיניים איך זה הולך להראות. גם אם הצלליות עצמן נראות מטריף לגמרי!!

    המרקם האהוב עלי ביותר במאק הוא ללא ספק האמפליפייד כך שאני יכולה להבין את ההעדפה שלך ל"יום המושלם". האמת שהוא נראה לי מסוג ה MLBB שכזה. דווקא כאלה אני אוהבת :) הסירופ משמש עבורי בדיוק שפתון שכזה ונראה לי שגם היום המושלם יכול היה להיות בדיוק זה עבורי.

    חייבת לציין שגם לדעתי הדבש הטרי נראה הכי שווה מהשלושה :) בחירה מדליקה!

    אני עדיין לא מבינה בשביל מה צריך את ה MSFים האלה.. בחיי :)
    אבל את ה"רגילים" והלא צבעוניים שלהם אני מאוד אוהבת. כפודרה, אני חושבת שה MSF של מאק היא הטובה ביותר שהשתמשתי בה. היא ופופה ביחד. לפעמים קשה לי להחליט מי אני אוהבת יותר ואולי אני בכלל אוהבת אותן באותה מידה :)

    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תיארתי לעצמי שהיא לא תעניין אותך ותגרום לך לפיהוק :)
      הצלליות של שוגרפיל ושל שירו מדהימות! התמונות שלהן עושות חשק לגמרי.
      לא כל אחת תתחבר לצלליות המירליות האלו. לי חשוב שלא יהיו בהן נצנצים גדולים או שימר גס, עם כל השאר אני מסתדרת.
      בשלושת הצלליות המינרליות שיש לי הצבע מתקבל כמעט זהה לצבע שלהן בפאן, אבל אני מבינה למה את מתכוונת ונראה לי שגם לי זה היה מאוד מפריע.
      "Perfect Day" הכי יפה בעיני! למרות שלא ניסיתי אותו על השפתיים הוא דווקא נראה לי אחד עם נוכחות. אני עדיין מתלבטת אם לקנות אותו.
      הסומק מגניב, מזמן רציתי שיהיה לי אחד כזה. הוא לא ליומיום אבל אני מאוד אהבתי את המראה שהוא נותן.
      את ה-MSF הרגילים לא ניסיתי, אלו שיצאו עכשיו הם שימרים לכל דבר.
      תודה!!

      מחק
  8. אני גם מתחברת לצבעים הטבעיים לרוב, לכן הקולקציה די מעניינת אותי.
    קשה לי לומר שהיא הפתיעה אותי, אבל היא בהחלט מוצלחת מאוד.
    המוצרים שבחרת הם כנראה מה שהייתי בוחרת בשבילי, פלוס איזה שפתון קטן לפינוק.
    תתחדשי- וכל מה שנשאר הוא להראות לנו אותם בפועל

    השבמחק
    תשובות
    1. הקולקציה הזאת לא הפתיעה גם אותי, אבל מאוד התחברתי אליה כי אלו הגוונים שמשמשים אותי לרוב ביומיום.
      אני כל הזמן מנסה לצלם איפורים, בינתיים בהצלחה חילקית :) מקווה שבקרוב זה ישתפר!

      מחק
  9. קולקציה לא רעה בכלל, בהחלט מתאים לך להתחדש איתה! בשבילי היא לא מספיק מחדשת או מעניינת בשביל לצאת מהבית בשבילה, למרות שאם הייתי קצת יותר טירונית אולי זה היה מדבר אלי יותר. גם אם הייתי קונה, סביר להניח שהייתי יוצאת כמוך עם אחד מה-MSF וסומק.

    השבמחק
    תשובות
    1. בגוונים טבעיים שכאלה קשה לחדש לנו ואני מבינה את חוסר ההתלהבות שלך. ה-MSF והסומק הם שני המוצרים היותר יחודיים לדעתי וגם פרקטיים לכן הם עשו לי את זה.

      מחק
  10. קולקצייה נחמדה, קצת משעממת ..
    אני רוצה לקנות את In the Sun. נראית לי הכי מעניינת משם.

    השבמחק
    תשובות
    1. איפור בגוונים "טבעיים" לרוב לא ממש מרגש וזה עניין של טעם והעדפה אישית.
      "In the sun" היא בהחלט אחת המיוחדות

      מחק
  11. אהלן...אני חדשה כאן ואני חייבת לציין שממש ממש נהנתי מהקריאה בבלוגים שלך...(נתקלתי בו בחיפוש על סקירות של הממיקאפ של בורג'ואה)
    ראיתי איפשהו שקנית פודרה שקופה של רימל...איך הוא? אני מתלבטת בין פודרה שקופה לבין פודרה "ירוקה" צהובה של קליניק...שמעת על זה.? יצאת לך לנסות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי! כיף לשמוע וברוכה הבאה!
      אני תמיד מעדיפה פודרות שקופות לריבוע המייק אפ על פני פודרות עם גוון, כי הן הרבה יותר קלילות ולא מכבידות על המראה. הפודרה של רימל מצויינת, מאוד עדינה. היא לא עושה את העור מאט לגמרי ואם אוהבים מראה כזה צריך לחדש באמצע היום.
      לא מכירה את הפודרה של קליניק שהזכרת. הייתה לי בעבר פודרה בתפזורת שלהם עם גוון, אבל היא גרמה למראה כבד של מייק אפ לכן סיימתי אותה ולא קונה שוב.

      מחק
  12. אופססס והגבתי בכלל בפוסט הלא נכון. טוב, חדשה...סלחו לי

    השבמחק
  13. Shira Azulay23.8.2012, 2:39

    את יודעת האם יש את המינרל סקין פיניש גם במהדורה הרגילה?
    והאם האתר של מאק שולח לישראל?
    ואם לא את יודעת אולי באיזה אתרים אפשר להשיג מוצרים אמיתיים של מאק?(בניגוד למה שראיתי באייבי ששם יש מלאא חיקויים :( )

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אני זוכרת נכון, יש.
      האתר הבינלאומי של מאק לא שולח לארץ.
      אני תמיד ממליצה לרכוש את המוצרים של מאק בחנויות שלהם, כי לרוב המוצרים שלהם לא נמכרים און ליין וגם המחיר לא ממש אטרקטיבי. הכי זול יצא אם מישהו יכול לקנות לך בארה"ב או בקנדה.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.