26.2.12

Glossybox פברואר

אחרי ציפיה ארוכה שירות ה-Glossybox עשה עליה לארץ והחודש קיבלתי את קופסת ההפתעות הראשונה שלי. השירות עורר אין סוף תגובות ברחבי הרשת, חלקן שליליות וחלקן אוהדות ומתלהבות.
עוד לפני שקיבלתי את הקוספא שלי, התחילו לצוץ ברחבי הפייסבוק תגובות מאוכזבות של הבנות, שאמנם לא חשפו את תכולת הקופסא (רובן בכל אופן) כדי לא להרוס את אפקט ההפתעה לאחרות, ובכל זאת הצליחו להוריד את החשק ומראש כבר לא היה לי מצב רוח ולא ציפיתי להגעת השליח כמו ביום שבו הזמנתי את השירות.
אפרופו שליח, אחרי שבהשקה הרשמית וגם במועד ההרשמה הובטח שהקופסא תגיע בדואר רשום לסניף הדואר, החליטו בגלוסיבוקס לשנות את אופן המשלוח ללא הודעה מוקדמת ולעשות זאת באמצעות דואר שליחים. הם גרמו לבלגן שלם ואין סוף תגובות ותלונות בנושא הזה וגם שירות הלקוחות שלהם לא הצליח להשתלט על המצב לתת מענה הולם לפניות של הלקוחות. לא ארחיב יותר מזה בנושא, רק אומר שאני מקווה שבגלוסיבוקס למדו את הלקח ויקחו את הביקורות לתשומת ליבם.
הנושא האחרון שאזכיר לפני שאגיע לחלק הכייפי הוא המחיר של השירות. בגלל המעבר למשלוח באמצעות דואר השליחים הודיעו גלוסיבוקס על התייקרות השירות ללקוחות החדשות בלבד. אם במועד ההרשמה המחיר עמד על 50 ש"ח + 10 ש"ח עבור המשלוח, כרגע מחיר המשלוח התייקר ועומד על 25 ש"ח. המנוי שלי נשאר במחיר הישן של 60 ש"ח (עד להודעה חדשה), ואם יחליטו לעלות אותו אני אבטל את השירות כי זה הופך אותו ללגמרי לא כדאי עבורי. הייתי שמחה אם הייתה אפשרות בחירה של אופן המשלוח וכל אחת הייתה יכולה לבחור את מה שמתאים לה.
אז אחרי שהשליח הביא לי את החבילה המיוחלת, כבר לא היה לי חשק לפתוח אותה, למרות שלא ידעתי מה מצפה לי בפנים. לקח לי כמעט חצי שעה עד שהצצתי פנימה וכשראיתי את המוצרים להפתעתי ממש שמחתי!
שמחתי לגלות שקיבלתי מוצרים שאף פעם לא ניסיתי ואת רובם אין לי הזדמנות לנסות אלא ניתן לקנות רק בגודל המלא (הרי בארץ דוגמיות הן מצרך נדיר). נכון שיש כאן כמה מוצרים שלא מתאימים לי אישית (לפי "פרופיל היופי" שממלאים באתר כשנרשמים) אבל זה גם מה שנאמר מראש והובטח שרק מחודש מרץ יתחשבו בזה. כאן אני חושבת שהיו הרבה תלנות לא מוצדקות כלפי שירות הלקוחות של גלוסיבוקס עם טענות בסגנון של "המוצרים לא מתאימים לי" או "אין לי מה לעשות עם זה". אני אישית לא מצפה שהתכולה של הקופסאות הבאות תתאים לטעם האישי שלי ב-100% ומי שמצפה לזה לדעתי השירות הזה לא בשבילה. אלמנט ההפתעה וגם התנסות במוצרים השונים יוצרים את כל ה-FUN שבדבר.
מסיכת הלחות של Ahava נמצאת אצלי בקטגוריית המוצרים שלא הייתי מנסה לבד אם לא הייתי מקבלת אותה. בגדול אני אוהבת את המוצרים של המותג ויצא לי להשתמש בכמה מהם והם לא איכזבו, ולמרות זאת העיצוב וצורת השיווק של המותג הזה לא עושים לי את זה. ועוד בעניין המיתוג, כנראה שרק בארץ מוצרי Ahava נחשבים לעממיים כי בחו"ל הם מקבלים יחס שונה וגם המחירים שלהם בהתאם.
עדיין לא ניסיתי את המסיכה, אבל אני בהחלט מתכוונת לנסות, במיוחד אחרי ההצלחה שלי עם המסיכה הדומה של Lancaster.
מוצר נוסף ששמחתי לנסות הוא מסיכה לשיער של Wella Professionals. היא מסוג המוצרים שכנראה אף פעם לא הייתי מנסה כי אי אפשר להשיג דוגמית שלה ובטח שלא את המוצר בגודל המיוחד ואין סיכוי שאקנה מוצר בגודל מלא שמחירו יותר מ-100 ש"ח שיש סיכוי שלא אשתמש בו.
המסיכה מיועדת לשיער צבוע ועבה, אבל מבחינתי זה לא אומר שלא אוכל להשתמש בה (לעולם לא צבעתי את השיער והוא רחוק מלהיות עבה). לדעתי המסיכות שמיועדות לשיער פגום יעילות יותר ולכן נותנות תוצאות שנראות לעין. הספקתי לנסות אותה פעם אחת והיא הייתה מעולה, השאירה את השיער רק ועם המון ברק, כמו שאף מסיכה או קונדישנר שניסיתי לפני לא עשו. נדרשה לי כמות די קטנה של החומר כדי לכסות את כל השיער, לכן אני מעריכה שהדוגמית תספיק לי לעוד 2 שימושים לפחות.
סבון גוף של Sabon הוא מוצר שלא ניסיתי אף פעם ואין לי כוונות לנסות בהמשך, כי יש לי בעיה עיקרונית עם המרכיבים של המוצרים שלהם ועם האופן שבו מציגים אותם. נכון שאין חוק מסודר בנושא המריכים וכל חברה רשאית לכתוב על המוצריה "טבעי", "ממרכיבים טבעיים" וכו', אבל אני לא מתכוונת לקנות סבון לגוף או מוצרים דומים שמחירם כ-70 ש"ח ויותר ולקבל מוצר שמכיל SLS ושאר המרכיבים שמצויים במוצרי פארם הרבה יותר זולים כאשר ההבדל העיקרי ביניהם הוא הבקבוק והריח. המוצרים של Sabon שניסיתי בעבר אמנם לא איכזבו לכן אשקול לחזור לקנות שוב אחרי שישנו את הפורמולה של המוצרים שלהם כמו שהודיעו לא מזמן.
לסבון שקיבלתי בטוח אמצא שימוש, למרות שהוא לא ממש לטעמי.
הדגומית של הבושם עברה להתנסות של בן זוגי היקר. לא נרשמה התלהבות מהריח עצמו, כי שנינו מעדיפים ריחות יותר קלילים ויותר רעננים.
המוצר היחיד בגודל מלא שקיבלתי הוא השפתון החדש והמסקרן של לוריאל "Studio Secrets".
מדובר בסוג של lip balm שגם מעצים את גוון השפתיים הטבעי. עדיין לא יצא לי לנסות שפתונים מהסוג הזה לכן מאוד שמחתי לקבל אותו.
בינתיים כבר הספקתי להשתמש בו לא מעט פעמים. האפקט שמתקבל על השפתיים הוא כמעט בלתי נראה, אבל גורם לשפתיים שלי להיראות טיפה יותר ורודות, סוג של "my lips but better". המרקם מאוד נעים ולא עבה במיוחד. החסרון היחיד שלו הוא הטעם הלא נחמד בכלל, משהו שלא נתקלתי בו במוצרי השפתיים האחרים.
והאחרון ואחד המרגשים בקופסא הוא הפריימר החדש של Guerlain בגודל מיוחד, עוד מוצר שאין אפשרות להתנסות בו אם מחליטים לרכוש.
אני לא משתמשת בפריימר, כי אני לא מרגישה צורך. בשבילי הפריימר הזה הוא סוג של "מוצר מפנק", שלא נחוץ אבל נורא כיף להשתמש בו. גרלן מתארים אותו בתור בסיס לאיפור שמקנה זוהר לעור הפנים הודות לחתיכות זעירות של זהב.
לא הרגשתי שום אפקט מיוחד או שיפור בעמידות המייק אפ אחרי השימוש בו, אבל נהניתי להשתמש בו. הוא מסוג המוצרים שהייתי שמחה לקבל במתנה אבל בטוח לא הייתי קונה בגודל המלא, כי הוא לא ממש נחוץ לי.
בסה"כ הייתה לי חוויה טובה וכייפית עם השירות, לכן החלטתי להשמיך את המנוי שלי גם לחודש מרץ. אני מאוד מקווה שבגלוסיבוקס יפתרו את הבעיות שהתעוררו והשירות ילך וישתפר.

לעוד חוויות Glossybox תוכלו לבקר אצל:
"יש יופי בכולנו"
"ריסים ורסיסים"
"All my hobbies"
"Fashion Tails"
"Falafel Fashion"

14 תגובות:

  1. קיבלת את הקופסא השווה יותר, עם הדוגמית של גרלן :) אני כתבתי פוסט יום אחרי שקיבלתי את הקופסא, שגם ככה הגיעה באיחור. כך שאם הייתי ממתינה עד שכולן תקבלנה את הקופסאות כדי לא להרוס את אפקט ההפתעה, הייתי שוכחת שהקופסא הזאת בכלל קיימת. זה למשל, עוד מחדל בשירות של גלוסיבוקס ישראל - קיבלת קופסא שיועדה לוולנטיינס דיי כמעט במרץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להגיד שזכיתי בגרסה היותר שווה, למרות שכבר הייתי מוכנה לצללית של לייף ובגדול זה לא מה שהיה מקלקל לי את החוויה :). בקשר לחשיפת המוצרים, הכוונה היא בעיקר למה שהלך בפייסבוק, כי את הפוסטים פשוט לא פתחתי עד שקיבלתי את שלי.

      מחק
  2. בלי להתייחס לכל טרפת הגלוסי שהתנהלה פה בשבוע האחרון (ורדפה אחרי גם לחו"ל!), אציין רק שאני לא נרשמתי לקופסת פברואר, אבל תכננתי להירשם למרץ. תמהיל המוצרים לא הוריד לי מהשירות, אבל ההתייקרות התלולה לא מוצדקת בעיניי ובמחיר כזה זה פשוט לא משתלם....

    השבמחק
    תשובות
    1. טרפת זאת לא מילה...
      75 ש"ח זה לגמרי לא משתלם, במיוחד שהמשלוח נעשה בדואר השליחים המעצבן שאם זה היה תלוי בי לא הייתי בוחרת להתעסק איתו בכלל. לפחות היו נותנים בחירה.

      מחק
  3. לפחות קיבלת את הפריימר. כבר אין לי חשק לדון בהם...
    מאוד מקווה שבמרץ הם יפצו וישתפרו אבל אני לא מאמינה שחודשים הבאים יהיו כאלו שישלמו 75. קופסת אפריל עדיין זמינה ולא בכדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מבינה למה...
      עליית המחיר זאת טעות חמורה, במיוחד שזה שירות חדש שעוד רחוק מלהיות מבוסס ומוצלח. נחיה ונראה.

      מחק
  4. סקירה נעימה והוגנת. אין ספק שהנכון יהיה לאפשר ללקוחות לבחור את אופן המשלוח וכך את התמחור, לא נראה לי שזה יקרה.

    אני לא התאכזבתי מהקופסא , למרות שציפיתי לתמהיל של עממי עם יוקרתי. שכן היות וקיבלתי את הצללית של לייף למעשה קיבלתי רק מוצרים עממיים את רובם לא הייתי חושבת לקנות וכאן ניתנת לי האפשרות להתנסות בהם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מחכה וקופסא של מרץ, ואז אחליט אם להמשיך איתם

      מחק
  5. אין ספק ש"הרווחת" בזה שקיבלת את המוצר של גרלן, אם אני עושה חישוב "עלות-תועלת" מבחינתי, בטח עם כל הבלגן שהיה החודש עם גלוסי, הוא לא שווה את החבילה עם הצללית של לייף.
    ואגב, אם הייתי מקבלת בושם לגברים (אחד מבין השניים שהיו בחלק מהחבילות) הייתי ממש ממש ממש מתבאסת..

    אני חושבת שדיברנו מספיק על חייבת הגלוסי. החלטתי להשאר לעוד חודש ולתת להם צ'אנס אבל שלא יבנו עלי באפריל אם הם לא יעשו שינוי מהותי! ואני מקווה בשבילם שהפעם, יהיה לכולן מוצר יוקרה כמו שהבטיחו שיהיה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שמאוד שמחתי שקיבלתי דווקא את הפריימר ולא את הצללית (למרות שכבר הכנתי את עצמי נפשית לצללית :). הבושם לגבר לא היה לי מובן, אבל מצד שני לא עיצבן אותי כל כך. אמרתי "שיהיה" והעברתי ליוני. שנינו לא התחברנו לריח.
      גם אני נשארת לעוד חודש כדי לראות מה יהיה, מקווה לטוב.

      מחק
  6. אני קיבלתי חבילה בדיוק כמוך (לפני שבוע בדיוק)ולמרבה הפלא אהבתי כמעט את כל המוצרים (מיד התלחתי להתנסות בהם, ועדיין ממשיכה). לא ניסיתי את המסיכה - היא לא מתאימה לשיערי, ואת ריח הבושם לא אהבתי.
    העלות הקודמת סבירה, אבל העלאת המחיר וחוסר אפשרות בבחירה אופן קבלת החבילה זו קצת חוצפה, לדעתי.
    מאוד אהבתי את השפתון(כפי שהם קוראים לו) של לוריאל, ובפריימר של גרלן פשוט התאהבתי משימוש ראשון.
    בפעם השניה הם אמורים לשלוח חבילה מותאמת לפי הפרופיל האישי, אני מקווה שלא אתאכזב.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני די הופתעתי שאהבתי את תכולת הקופסא, אחרי שקראתי כל כך הרבה ביקורות שליליות עליה.
      גם אני וגם בן זוגי לא אהבנו את הריח של הבושם.
      מסכימה איתך לגבי המחיר, זה לא בסדר ובטח שלא עבור שירות חדש שלא הוכיח את עצמו. חוץ מזה חיבים לתת אפשרות בחירה, כי דואר שליחים זה הדבר ההכי לא נוח בעולם.
      כמוך, מקווה שלא נתאכזב במרץ.

      מחק
  7. כיף לשמוע שאת מרוצה:)
    האמת הפריימר הוא מוצר שמאוד רציתי לנסות, התרשמתי ממנו לא מעט שקראתי עליו... נו טוב אולי בהזדמנות אחרת:)
    אני מקווה שהם יפנימו שעליית המחיר לא שווה את זה, ויאפשרו לבחור דרך משלוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפריימר אמנם יפה ומפנק, אבל לא הרגשתי שום אפקט איתו. העמידות של המייק אפ נשארה זהה וגם לא הבחנתי "בזוהר" מיוחד. אולי עבור עור בוגר יותר הוא יותר יעיל, לא יודעת.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...