SLIDER

גם אני אימצתי! תכירו את שולץ

הפוסט הזה הוא חלק מפרוייקט שמטרתו לעלות את המודעות לנושא של אימוץ בעלי חיים. אני רוצה לספר לכם את סיפורו של שולץ, החתול האהוב ביקום. 

הוא היה בן כשבועיים כשננטש מתחת לבניין שלנו. הפיצפון הזה רק פקח את העיניים והתחיל לחקור את הסביבה ללא פחד חהחתולים האחרים ולא מהאנשים. באחד הימים בן זוגי, יוני, ראה ששני פועלי בניין מכבים סיגריה על ראשו של שולץ. באותו רגע הוא לא חשב פעמים, אסף אותו והביא הביתה, הוא לא היה שורד ברחוב, זה בטוח.
בהתחלה חשבנו למצוא לו בית טוב ואנשים שיטפלו בו יפה ויאהבו אותו, אבל לאט לאט נקשרנו אליו כל כך שכבר לא סמכנו על אף אחד והגענו למסקנה שרק אנחנו נוכל לדאוג לו כמו שצריך. היום הוא כבר בן שנתיים וחצי והחיים שלו - דבש!
זאת אחת התמונות הראשונות שלו שצילמנו. הוא הסתגל נורא מהר ולמד ללכת לשירותים שלו מהפעם הראשונה שהראנו לו. הוא גירגר בלי הפסקה וכל הזמן חיפש את קרבתנו (והוא ממשיך לכעשות את זה גם עכשיו).  התאהבנו בקטנצ'יק הזה והוא הפך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו.
הפיצפון גדל והוא כבר בן שנתיים וחצי
שולצי מפונק ומאוד אוהב תשומת לב. הוא תמיד יבוא לשבת איתנו כשאנחנו רואים טלוויזיה, הוא ישב במטבח כששוטפים כלים, הוא יבוא להציץ בתוך השקיות כשאני חוזרת משופינג והוא ישן איתנו בלילה.
יש הרגל אחד שלו שאני הכי אוהבת: כשמישהו בא הביתה ושולץ מזהה את הצעדים שלו במדרגות הוא ישר רץ לדלת ומחכה ואז עושה קבלת פנים עם גירגורים וליטופים.
כמו רוב החתולים, העיסוק העיקרי של שולץ הוא רביצה במקומות האהובים עליו בבית או שינה טובה עם עדיפות לכרית או שמיכה רכה וגם עדיף על כרית ובקרבתנו שגם נלטף אותו. החורף הוא מצא עוד מקום שינה מועדף - הממיר של YES שמשמש יופי של "סדין חימום חשמלי" עבורו.
בשבילנו שולצי הוא מקור בלתי פוסק של אנרגיות חיוביות! 
לשולץ היה מזל גדול, הוא זכה לבית טוב, טופל כמו שצריך והוא חי כמו נסיך קטן שלא יודע צרות. אבל יש עוד הרבה חתולים וכלבים נטושים שנמצאים בהסגרים ובבתי אומנה שמחכים שיאמצו אותם. מי שאימץ חיה יודע איזו אהבה וסיפוק מקבלים בחזרה!


שולץ מוסר MEOW!


עוד סיפורי אימוץ מדהימים מחכים לכם כאן

17 תגובות

  1. מאיפו השם החמוד שולץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת, אין לי מושג איך הגענו לשם הזה :). ביום שהחלטנו שהוא נשאר אצלנו פתחנו רשימת שמות באינטרנט והתחלנו לקרוא. כשהגענו ל"שולץ" זה כל כך הצחיק אותנו והיה נשמע שם שמתאים לו.

      מחק
  2. שולצי מקסים! כיף להסתכל עליו וכיף לומר את השם שלו.
    חתיכת חתול עם אישיות השגת לך שם!

    השבמחק
    תשובות
    1. השם שלו תמיד מצחיק אותי :)
      ה"אישיות" הזאת מחנכת גם אותי וגם את החבר, מפונק משהו

      מחק
  3. אויש הסיפור עם פועלי הבניין נורא!! איזה דבר איום לעשות, מסכן שולצי :-( אבל למזלו זה גרם לכם לאמץ אותו, אז בסה"כ הוא הרוויח מכל הסיפור.... לישון על הממיר של יס נשמע כמו שוס אמיתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. היה לו מזל שיוני בדיוק עבר שם. חיות אדם מזעזעים... הכתם הלבן בין העיניים זאת הצלקת שלו מאז.
      הוא היה כל כך פיצי וכל כך חמוד שאי אפשר היה אחרת.

      מחק
  4. טוב הוא חמוד ובאמת נראה מפונק! ככה זה עם חתולים - דורשים המון תשומת לב. לא פלא שקניתם לו מתקן כזה לחתולים. גם לגרייסי יש! בשמחה הייתי מכירה ביניהם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שזה עניין של אופי אצלם, כי החתולה שהייתה לי הייתה ההיפך הגמור ממנו: שקטה ועדינה, הייתה חיה בסוג של עולם משלה.
      הוא משחק במתקן רק אם אנחנו משחקים איתו, אחרת הוא לא מתקרב אליו. כנ"ל גם לגבי כל הצעצועים שקנינו לוץ

      מחק
  5. אוי שולץ מושלם! (טוב כבר אמרתי שיש לי חולשה לחתולים שחורים), הוא מהמם וגם את.

    השבמחק
    תשובות
    1. שולץ גם מזכיר את לואי שלך, לא פלא :)
      תודה רבה!

      מחק
  6. מהממת התמונה עם העור הבהיר שלך והפרווה הכהה שלו!
    הרגת אותי עם השם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      אנחנו עד היום צוחקים על בחירת השם הזאת!

      מחק
  7. פוסט מקסים !
    כיף לראות ששולץ מצא בית אוהב,
    :-)

    השבמחק
  8. שולץ מקסים! מזל שלו ומזל גם בשבילכם שמצאתם אחד את השני.
    מה זה המתקן הזה עם ה"פרווה" הלבנה/שחורה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מזל! אנחנו תמיד צוחקים על זה, שאנחנו כל כך שמחים שאימצנו אותו מהפחי זבל וטיפחנו אותו והוא לא זוכר את זה כי היה ממש פיצי ומתנהג כמו נסיך אמיתי :). פינקנו אותו יותר מידי.
      המתקן זה מיוחד לחתולים, הוא עומד בפינה של החדר ומגיע לשלושת רבעי של הגובה (כמעט עד התיקרה). יש בו עמודים שעשויים מחבל כדי שיוכל לחדד שם את הציפורניים, הצילינדר הזה שהוא אוהב לקפוץ לתוכו ויש גם מלונה קטנה.

      מחק
    2. ואו, חצי לונה פארק יש לכם בחדר!

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.