12.1.12

Orly - Fowl Play

קולקציית "Birds of Feather" לסתיו 2011 של Orly נחתה לאחרונה בפארמים של ארצנו. בזמן האחרון הקולקציות של המותג קצת פחות מרגשות אותי ממה שהיו בעבר וגם הקולקציה הזאת לא יוצאת מן הכלל. בסה"כ הלקים מעניינים כל אחד בפני עצמו, אבל חסר לי רעיון כללי שיאחד את הקולקציה כולה. 2 הפייבוריטים שלי שנרכשו הם "Sea Gurl" שיופיע כאן בהמשך ו-"Fowl Play" שבחרתי להראות היום.
בעיני הוא הכוכב של הקולקציה ואחד הלקים המיוחדים שיצאו לאורלי מאז קולקציית ה-"Cosmic FX" (אפרופו קולקציות מיוחדות, בסתיו 2011 יצאה קולקציית "Mineral FX" שבדומה לקוסמיק גם היא מאוד מיוחדת, אך הסיכוי שתגיע לארץ קלוש ביותר).
הבסיס הוא סגול "ענבים" מושחר, מאוד דליל בהתחשב למראה הלק בבקבוק ודורש השקעה במריחה מדוייקת. המימד הנוסף של הלק הוא מיקרו שימר בגוונים של כחול וכסף, הוא בקושי נראה ומקנה ללק אקסטרה ברק וגם מעמיק את הגוון שלו. וגולת הכותרת כאן היא חתיכות flakes של גליטר דואו-כרום שמשתנה בין אדום, זהב וירקרק. החתיכות האלו נקראות גם אופלים ("opals") שניתן למצוא בשפע בלקים המיוחדים של חברת Nfu-Oh. כל השילוב הזה, שנראה על פניו קצת מוזר, עובד מעולה ברגע שמניחים את הלק על הציפורן.
החיסרון היחיד של הלק הזה הוא חוסר פיגמנט. למרות שהוא נראה כהה ועשיר בתוך הבקבוק, בשכבה הראשונה הוא מתקבל דליל ביותר וגם לא אחיד. לכן כדי להגיע לתוצאה מספקת ולאחידות נדרשות 3 שכבות של הלק (וזה מה שרואים בכל התמונות).
העמידות הייתה סבירה. כל התמונות צולמו אחרי 3 ימים עם הלק ולמעט נסיגה קלה לא קרו לו דברים דרמטיים ולא היו קילופים.
גם הפעם אפנק אתכן בוידאו, שגם משקף את הצבע של "Fowl Play" בצורה טובה וגם מראה את משחק הצבעים של הגליטרים שיש בו.
מה דעתכן על קולקציית "Birds of Feather" של Orly ומה הם הפייבוריטים שלכן?

22 תגובות:

  1. יש לי אותו כבר ממזמן ונראה לי שאני פחות מתלהבת ממך, אם כי עוד לא נתתי לו צ'אנס של ממשב (ניסיתי רק על אצבע אחת). הוא די דומה בקונספט למרי מידנייט של OPI, אבל למרות שהרבה טוענים שהם דיופים הם לא. מרי מידנייט הוא סגול אדמדם יותר ומעט פחות כהה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתלהבת ולא מתלהבת. ממש אהבתי את כל הגליטר הצבעוני והכהות שלו, אבל הפורמולה שלו לא טובה ודלילה מידי, לכן אני לא אוהבת למרוח אותו.
      אין לי את הלק הזה של OPI, אבל מהתמונות שראיתי נראה לי שהוא סובל מבעיית הדלילות גם.

      מחק
    2. לפי מה שזכור לי ה OPI פחות דליל (אבל אל תתפסי אותי במילה. יותר משנה לא השתמשתי בו. צריכה לבדוק את שניהם בקרוב).

      מחק
    3. ומגניב לגמרי מערכת התגובות החדשה של בלוגר, נכון? הפתעה ענקית!

      מחק
    4. מגניב וגם נוח! בהתחלה לא הבנתי מה השתבש לי כאן עם התגובות :)

      מחק
  2. המממ לק שניראה יפה בתיאוריה ואחרי השקעה מרובה ניראה יפה גם במציאות, אבל בגלל עניין הדלילות ניראה לי אדלג.
    אולי מעל בסיס כהה זה יחסוך שכבה אחת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן צריך סבלנות ומיומנות כדי למרוח את הלק הזה ולא תמיד יש כוח וזמן.
      לא ניסיתי אותו על בסיס כהה, אבל זה יכול להיות פתרון טוב עבורו.

      מחק
  3. או מערכת תגובות חדשה אני רואה?! מגניב.
    כצפוי גם אני רכשתי אותו, ביחד עם הלק השני. הוא יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, נראה לי הרבה יותר נוח עכשיו.
      תתחדשי על הלקים!

      מחק
  4. אני מאוהבת בו. כרגיל עלייך הוא נראה מדהים. קניתי אותו ואני חושבת שהוא אחד היפים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לגמרי אחד היפים ובכלל אחד המיוחדים שיצאו לאורלי בתקופה האחרונה.

      מחק
  5. הוא מדהים! והוא יושב לך בצורה מושלמת על הציפורניים.
    תתחדשי על מערכת התגובות:)

    השבמחק
  6. beauty_mark12.1.2012, 21:28

    איך אני אוהבת את הסרטונים שאת מוסיפה, דרך מעולה להראות את הצבע האמיתי של הלק!
    הגוון נראה מאוד יפה, הסגנון שלי לגמרי...
    בזמן האחרון אני נתקלת בבלקים דלילים יותר של ORLY...חבל

    השבמחק
    תשובות
    1. אני משתדלת להוסיף סרטון ללקים מיוחדים שהמצלמה לא עושה איתם חסד, שמחה לשמוע שזה עובד :)
      לרוב הלקים של אורלי שיש לי יש פורמולה מצויינת, לפעמים יש להם נפילות כאלה של דלילות עם לקים מסויימים אבל לא יותר מזה.

      מחק
  7. הלקים של ORLY הם לקים שאני פחות אוהבת, לוקח להם יותר מדי זמן להתייבש לדעתי, גם עם מייבש.
    הלק עצמו נראה מהמם עלייך, אבל זה שהוא דורש 3 שכבות גורם לי לא כ"כ לרצות אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי שהכרזתי בריש גלי שהוא לא קורץ לי איכשהו הוא הגיע לידי ;) אתמול פספסתי את הרכבת שלי ועשיתי סיבוב בסופרפארם. הוא היה יפה מכדי להישאר שם D:

      מחק
    2. never say never!
      תתחדשי על הלק, מחכה להתרשמות שלך ממנו :)

      מחק
    3. במילה אחת: מהמם :)
      העמידות הפנומנאלית שווה את ה-3 שכבות :)

      מחק
    4. איזה כיף! תהני ממנו!

      מחק
  8. הלק נראה מדליק לגמרי! לא בטוחה שהייתי הולכת עליו עם ה 3 שכבות שלו, אבל בכל זאת, עושה חשק! גם כהה יחסית - מרגיש חורפי - וגם גליטרי / פלייקי שמעניק מימד קצת כייפי.
    האמת, עם המבול בחוץ לא ברור לי איך החלטתי לבחור בגב' רובינזון על הציפורניים שלי, אבל בכל זאת, יש נקודת עניין - נובר 2010 מעל :)
    אז מה זה אומר? שאני מתחילה לחשוב על שילוב של לק חלק עם גליטר מעל? אם כן - את אשמה!!! :P

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא יפיפה ובהחלט חורפי משהו, מאוד אהבתי אותו דווקא בגלל כל "העניינים" שהולכים שם בפנים.
      קיבלת את נובר 2010 ועדיין לא עשית פוסט :O !? אני מחכה לראות את התוצאות! וגב' רובינסון הוא אל עונתי!
      מודה באשמה :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...