SLIDER

קרם ידיים - חלק 2 "Frulatte"

היום נמשיך לדבר על קרם ידיים, המוצר הקוסמטי שאני משתמשת בו הכי הרבה, כל יום, כל השנה. מאז שכתבתי את החלק הראשון עבר הרבה זמן ורוב הקרמים שהוזכרו בו נגמרו. היחיד שהמשכתי לקנות שוב ושוב הוא הקרם המעולה של Moraz ואת השאר החלפתי בקרמים חדשים שאדבר עליהם היום.

שלושת הקרמים שאציג הם של אותו מותג - "Frulatte". רובכן בטח נתקלתן במוצרים שלהם בפארמים וגם בסופרים, לרוב הם מוצגים ארוזים בתוך סלסלות מתנה או עומדים איפה שהוא במדף התחתון ובקושי מבחינים בהם. מה שמציק הוא השיווק של המוצרים האלו: לרוב אין להם מדף מסודר וברוב המקומות לא מוצג מגוון רחב אלא כמה מוצרים בודדים.
חבל, כי מדובר במותג ישראלי שמציע מוצרי טיפוח מצויינים לעור ולשיער במחירים מאוד נוחים. עד עכשיו היה לי ניסיון טוב עם כל המוצרים שלהם. היום אתייחס לשלושה קרמי ידיים שניסיתי ומאוד אהבתי, אבל לפני זה אני רוצה לפרט על המרכיבים העיקריים של הקרמים האלה.

שמן קוקוס:
מקור
הוא natural moisturizer, מקור טבעי להענקת לחות לעור.
לשמן קוקוס אורגני יש הרבה שימושים והמון יתרונות לעור שלנו ולא רק:
1. הוא משמש כמלחח הטבעי לעור, חודר לשכבות העמוקות ומזין אותו. בנוסף, כאנטיאוקסידנט, מאט את ההזדקנות של העור ומונע הופעה של סימני הגיל (נקודות חומות (liver spots).
מומלץ במיוד לבעלי עור יבש ורגיש.
בנוסף, עוזר לטיפול בבעיות עור כמו דרמטיטיס, אקזמה וכו'. עוזר בתהליך שיקום והחלמה של עור פגוע.
2. הזנה לשיער ולקרקפת, מניעת קשקשים.
3. תזונה: מזרז חילוף חומרים בגוף ועוד.


מקור

שמן אבוקדו:
נמצא בשימוש במוצרי טיפוח לעור ולשיער (וגם בבישול).
1. השמן חודר לשכבות העמוקות של העור ומזין אותו. כמו שמן קוקוס, שמן אבוקדו  מלחח ומרכך את העור, מאט את הזדקנות העור והופעתם של סימני הגיל והקמטים, מגן על העור בפני אינפקציות ועוזר בשיקום העור, מגן על העור והשיער בפני קרינת השמש.
2. שמן אבוקדו מעולה לטיפוח השיער ולעידוד הצמיחה. (אפשר למצוא כמה מתכונים איתו כאן)



אתחיל מהקרם הבסיסי של המותג -"Avocado", שמיועד לעור יבש ופגוע ומכיל ויטמין E.
למה בסיסי? כי הקרם הזה קליל, נספג במהירות ונותן הרגשה טובה ועור ידיים רך ונעים. לכן מבחינת השימוש אין בו שום דבר יוצא דופן. אני אוהבת שלמרות שהוא יחסית קליל אין לי צורך לשים אותו שוב ושוב כדי שהעור ירגיש מלוחח ולא יתייבש (כמו שקרה לי עם כמה קרמים בעבר). השתמשתי בו בחודשי הקיץ והוא היה מעולה ולא דביק. הריח עדין.
מבחינת המרכיבים, שמן קוקוס ושמן אבוקדו נמצאים בתחילת הרשימה (זה אומר שהקרם מכיל אחוז גבוה מהם, ביחס למרכיבים שמופיעים בהמשך). בנוסף, הקרם מכיל חמאת שיאה, שגם היא תורמת לליחוח העור והגמישות שלו.
מוצר מעולה ויתאים למי שמחפשת קרם קליל שנספג מהר ונותן תחושה נעימה לידיים.
מחיר: 10 ש"ח.

הבא הוא "Oblipicha", גם הוא מיועד לעור יבש ופגוע, עוזר לשיקום העור ומכיל ויטמינים A, C ו-E.
המילה "אובליפיחה" מגיעה במקור מהשפה הרוסית, בעברית זה נקרא היפופיאה (באנגלית: Sea-buckthorn). כשהייתי קטנה מאוד אהבתי לאכול את הגרגרים ישר מהעץ כי הם נורא חמוצים!
מקור
בשמן היפופיאה יש ריכוז גבוה של ויטמינים, חומצות שומן ואנטיאוקסידנטים. הוא מלחח ומזין את העור, תורם לתהליכי השיקום של עור פגוע, מאט את הזדקנות העור והופעת הקמטים, מעודד חידוש של רקמות העור. בנוסף, בשימוש חיצוני השמן לא גורם לשום רגישות או תופעות לוואי.
שמן זה נמצא גם הוא בתחילת רשימת המרכיבים של הקרם לצד שמן קוקוס ושמן אבוקדו המעולים.

הקרם מגיע בצבע כתמתם ומרקם קליל, הוא נספג יחסית מהר אבל הנוכחות שלו מורגשת על העור לאורך זמן. הוא קצת יותר עשיר לעומת הקרם הקודם ואם אתן נמצאות בחוץ ביום חם הוא עלול להרגיש קצת שומני. הריח לא משהו לטעמי והוא מסוג הריחות שמוסיפים לכל המוצרים שמבוססים על אובליפיחה, מזל שהוא לא דומיננטי.
מחיר: 15 ש"ח

והאחרון הוא "Argan":
הקרם מבוסס על שמן ארגן שנמצא בו לצד שמן קוקוס, שמן אבוקדו וחמאת שיאה (כמו בשני הקרמים האחרים).
 ארגן זה עץ שמקורו בדרום-מערב מרוקו ומפירותיו מפיקים את שמן הארגן המפורסם, שנמצא בשימוש נרחב בתעשיית הקוסמטיקה וגם בתעשיית המזון.

מקור
השמן עשיר בויטמינים: ויטמין F, שמעודד את התחדשות העור (cell regeneration) ולכן תורם להאטת הזדקנות של העור ומשפר את המראה שלו. ויטמין E: אנטיאוקסידנט, אנטי-דלקתי ואפילו מגן מקרינה אולטרה-סגולה.
פנול: חומר שפועל כאנטיאוקסידנט, אנטי-דלקתי ואנטי בקטריאלי (לכן משתמשים בשן ארגן גם בטיפול באקנה ופסוריאזיס).
חומצות שומן: אומגה 6 ו-9, חומצות אלו מגינות על מבנה התא, מונעות את אבדן הלחות, עוזרות לריפוי של פגעי העור השונים וממריצות את זרימת הדם.
(מידע נוסף ניתן למצוא כאן).
השמן מעולה לטיפוח השיער, הוא מרכך ומזין אותו, תורם לאלסטיות של השיער ומעודד את הצמיחה שלו, עוזר בשיקום של שיער פגוע ועוד.

מבין שלושת הקרמים הוא האהוב עלי ביותר.
המרקם שלו עשיר יותר ולוקח לו קצת יותר זמן כדי להיספג. עור הידיים מרגיש רך ונעים בלי להיות שומני או דביק. מבין שלושת הקרמים הוא הכי מתאים לעור יבש בגלל המרקם שלו ובגלל שהוא מרכך את העור ושומר עליו לאורך זמן ללא צורך בהנחה נוספת.
יש לו ריח מעולה, מתקתק וקצת מזכיר לי וניל.
מחיר: 13 ש"ח

את הקרמים של פרולטה אפשר למצוא במשביר ובניו פארם (המבחר תלוי בסניף). לרוב תראו אותם במחירים גבוהים והנחה כלשהי (או מחיר "מבצע" או 50% הנחה וכו'). את הקרמים שלי קניתי ב"חצי חינם" במחירים שציינתי, כי שם התמחור הוא רגיל ואין הנחות על המוצרים האלו וגם יש שם את כל מגוון המוצרים של המותג. אני אישית מעדיפה לקנות ככה ולא לראות מחיר מוגזם עם הנחה גדולה. 
20 תגובות

איפור היום - Pink Chocolate

האיפור של היום הוא מראה שעשיתי כמה פעמים ברצף בתקופה האחרונה. אין בו שום דבר מסובך או יוצא דופן כי, בכל זאת, זה האיפור היומיומי שלי.
המוצרים שנדרשו:
1. מייק אפ: "Dual Balancing Foundation" של Shiseido (שכבר דיברתי עליו כאן)
לא שיניתי את דעתי עליו, חוץ מדבר אחד: יש הבדל עצום במראה שלו כשמניחים אותו עם מברשת מייק אפ ולא עם האצבעות. (בגדול נראה לי שאפשר להגיד את זה על כל מייק אפ, אבל עם שיסיידו זה היה הרבה יותר מורגש בהשוואה למייק אפים אחרים שיש לי). כרגע אני משתמשת במברשת מייק אפ F60 של סיגמה וממש אוהבת את התוצאה: המייק אפ נראה אחיד יותר וגם העמידות השתפרה.
2. קונסילר: "Select Moisturecover" (גוון NW20) של MAC (כרגיל)

3. איפור עיניים: 
בסיס: פיינטפוט "Painterly" של MAC
צלליות: 
על כל העפעף: צללית מס' 20 של Pupa מסדרת Matt Extreme.
זאת הפעם הראשונה שאני מנסה צללית של Pupa. המותג משווק בסופר פארם ולרוב יש הנחה של 40% או 1+1 על כל המוצרים. מידי פעם יש מבצעים יותר שווים על מוצרים ספציפיים, כך יצא שאת הצללית שלי קניתי ב-40 ש"ח (במקום 105 ש"ח). בגדול ל-Pupa יש מוצרים מצויינים באיכות גבוהה, אבל איכשהו המותג הזה פשוט לא מושך אותי. זה מתחיל באריזות המשעממות ונגמר בסטנדים שלרוב לא מסודרים ואפילו מוזנחים שלהם.
העיצוב של הצללית הוא אחד המכוערים שראיתי: האריזה ענקית ללא פרופורציות בצבע כסוף מטאלי שממש לא פרקטית לאיחסון, במיוחד אם יש לכן אוסף גדול. זאת הצללית הבודדת עם האריזה הגדולה ביותר שאני מכירה.
הגוון שבחרתי הוא ורוד "ניוד" בהיר בגימור מאט עם ניצנוץ קל. הצללית עצמה מעולה! למרות שמדובר במרקם מאט היא ממש רכה ותענוג להניח אותה על העפעף ולטשטש והפיגמנט שלה מצויין. יש לה נוכחות ממש עדינה ולא דומיננטית והצבע מאוד פרקטי לאיפור יומיומי ומשלב יפה עם הרבה צלליות אחרות.
הנחתי אותה על כל העפעף העליון והתחתון.

בקפל: צללית בגוון "Chocolate" מסדרת Pure Color של Estee Lauder:
את הצללית הזאת הזמנתי ביחד עם ה-"Camouflage"  מאותה הסדרה מ-strawberrynet.com והיא עלתה לי 43 ש"ח. גם במקרה שלה זאת הייתה קניה מוצלחת. 
מדובר בצללית חומה במרקם מאט עם פיגמנט מעולה ומרקם רך.
הנחתי אותה בקפל עם מברשת E25 של סיגמה וגם על החצי החיצוני של העפעף התחתון עם מברשת עיפרון E30 של סיגמה.

בזוית החיצונית של העפעף העליון ובשליש החיצוני של העפעף התחתון: צללית "Carbonized" של MAC.

איילינר: "Avenue" של MAC.
מה שאני הכי אוהבת בו זה שהוא משדרג כל איפור עיניים, אפילו הפשוט ביותר. השימר שיש בו בקושי נראה ומתגלה בתור ניצנוץ עדין רק בתאורות מסויימות.

מסקרה: "Sexy Curves Full Figure" של Rimmel:
קניתי אותה בחו"ל (יחד עם המקבילה הסגולה שלה "Sexy Curves").
חוץ מהמברשת המוזרה אין בה שום דבר מיוחד. כמו רוב המסקרות שניסיתי עד עכשיו היא מעגלת לי את הריסים ובשכבה אחת נותנת מראה מאוד טבעי. בגלל שאני אוהבת ריסים מודגשים יותר אני לא מסתפקת בשכבה אחת ובונה אותה עם 2 ולפעמים גם 3 שכבות. למרות שהשם של המסקרה כביכול מבטיח לנו לתת Volume (נפח) לריסים לא הייתי מתייחסת לזה ברצינות, כי את ההבטחה הזאת היא לא מקיימת. חוץ מעניין הנפח היא מסקרה מצויינת: לא מבושמת, לא מתפוררת ולא נמרחת.
בהמשך צפו לפוסט השוואה בין שתי המסקרות של Rimmel.

המראה הסופי:


איפור הפנים:
1. פודרה שקופה לקיבוע המייק אפ: "Sexy Mama" של TheBalm. אחת הרכישות האחרונות מסטרוברי. פודרה מצויינת ומאוד נוחה לשימוש. לקראת סוף היום הפנים מתחילות להבריק (כמו עם כל פודרה אחרת בקיץ) ואני בטוחה שהביצועים שלה ישתפרו ברגע שמזג האויר יתקרר.
2. ברונזר: "Bahama mama" של TheBalm. כבר כתבתי עליו לא מעט ונכון להיום הוא הברונזר האהוב עלי. (אפשר לקרוא עליו כאן וכאן)
3. סומק: "Cabana Boy" של TheBalm (כתבתי עליו כאן)

שפתיים:
גלוס מס' 4 של Pupa
בדומה לצללית, גם את הגלוס הזה קניתי באחד המבצעים שהיו בסופר פארם (ב-40 ש"ח במקום 100 אאל"ט). איך שהוא ישר נמשכתי לגוון הזה שבלט מתוך הצבעים הניודיים והרגועים. הצבע הוא ורוד פטל עשיר שמשדרג את המראה בשניה. בשתמונות הוא יצא קצת חיוור (מגבלות של המצלמה, מה לעשות), אבל תאמינו לי שיש לו נוכחות והוא לא צבע לביישניות.
הגלוס עשיר בפיגמנט, לא דביק, נמרח בצורה אחידה ולא נכנס לקימטוטים. יש רוח ריח מתקתק ונעים.

איפור עיניים עדין ונייטרלי ושפתיים בצבע בוהק ודומיננטי הולך להיות אחד הטרנדים שאאמץ בחום בסתיו הזה! רעיונות נוספים תוכלו למצוא בפוסט הזה של דנרה.

ודבר אחרון: לק
להשלמת הלוק בחרתי בלק שתהיה בו קריצה סתווית: "We will always have Paris" של OPI. אחד הלקים האהובים שלי!

ומה הולך להיות מראה האיפור המועדף עליכן לסתיו הקרוב?
30 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.