SLIDER

Nair - קרם להסרת שיער

לא יודעת מה עבר לי בראש כשקניתי לי קרם להסרת שיער. אין לי הסבר הגיוני, כי זה מסוג המוצרים שלא תמצאו אצלי בבית.
יום אחד עשיתי קניות בניו פארם הקרוב לביתי (לשם שינוי אלו היו קניות הכרחיות של מוצרי ניקוי, סבונים ומוצרי הגיינה) ונתקלית בסטנד של מוצרים להסרת שיער. בין המדף של שעוות (שמאז שניסיתי את השיטה הסדיסטית הזאת פעמיים אין מצב שאני עושה את זה לעצמי שוב) לבין מדף של קרמי לגילוח של נשים (שבינינו, חוץ מהאריזה החמודה שלהם, אין להם תועלת גדולה ואפשר גם בכיף להשתמש באלו של גברים אם בכלל) מצאתי את המדף של הקרמים להסרת שיער. ואז תקפה אותי הסקרנות: אולי הוא יהיה מוצלח בשבילי ואלטרנטיבה טובה לגילוח המעצבן? ובלי לחשוב יותר מידי אספתי לי 2 של חברת Nair (כי היה מבצע של 1+1) והתענוג עלה לי 40 ש"ח.
בעבר הרחוק כבר ניסיתי קרם להסרת שיער (לא זכור לי של איזה מותג) ולא התלהבתי לא מהתהליך וגם לא מהתוצאה. בחרתי בקרם של Nair בגלל שהיה במבצע ולא משיקולים אחרים, כמו העדפה של מותג מסוים.

הקרם מגיע בשפופרת פלסטיק בכמות של 100 מ"ל. יחד איתה מצורף סוג של סכין גילוח מפלסטיק.
איך זה עובד?
מניחים שכבה אחידה של קרם על האזור הרצוי, ממתינים 10 דקות ואז בעזרת ה"סכין" פלסטיק מורידים את השיער בתנועות של גילוח.

אני השתמשתי בקרם הזה להסרת השיער מהרגליים בלבד, כי לפי מה שכתוב בהוראות השימוש הקרם לא מתאים לשימוש באזורים עם עור רגיש ועדין (כמו בתי השחי או קו הביקיני). בתור מישהי שרגילה להשתמש בסכין גילוח להסרת השיער מהרגליים (שיטות אחרות פשוט לא עובדות בשבילי והחלום הגדול הוא הסרת שיער לתמיד) זה מה שיש לי להגיד: הרבה התעסקות ותוצאה כמעט זהה לזו של סכין הגילוח. יוצאים מהמקלחת, מורחים את הקרם, ממתינים 10 דקות  ואז מורידים אותו עם הפלסטיק - בעיני זה ביזבוז זמן. עוד דבר חשוב: כשמורידים את הקרם אסור לשתוף אותו עם מים לתוך הכיור כי הקרם לא נמס במים ועלול לגרום לסתימה.

התוצאות: במידה ולא מתקמצנים על כמות הקרם ומניחים שכבה נדיבה, התוצאות טובות בהחלט והעור נשאר חלק ונעים. מצד שני, לא משהו שסכין גילוח וקרם גוף לאחר מכן לא יעשו. בנוסף, בגלל שהקרם מגיע בכמות יחסית קטנה, שפופרת 1 הספיקה לי ל-4 שימושים בדיוק וזה הופך את השיטה הזאת ליקרה עבורי.

שורה תחתונה: הקרם של Nair בסה"כ עושה עבודה מצויינת, מסיר את השיער מעולה ומשאיר את העור חלק. השיטה עצמה לא מתאימה לי לא מבחינת הזמן שצריך להשקיע בזה ולא מבחינת המחיר.
20 תגובות

משקפי שמש

משקפי שמש כבר מזמן הפכו לאקססורי אופנתי ובנוסף לתפקידם "הבריאותי", שהוא ההגנה על העיניים והעור שמסביב לעיניים מקרני השמש המזיקים, הם  הפכו לחלק בלתי נפרד מכל הופעה אופנתית וגם מעידים על האופי של מי שמרכיב אותם. התכונה הזאת בין היתר הופכת את הבחירה של משקפי השמש החדשים לקשה מאוד עבור אנשים רבים.
כמו שכל חברת אופנה, בין אם זה בית אופנה בינלאומי ובין אם זאת רשת מקומית, משיקה 2 קולקציות בשנה (סתיו-חורף ואביב-קיץ), כך גם היצרנים של משקפי שמש ומסגרות למשקפי ראיה דואגים לעדכן את הקולקציות  שלהם פעמים בשנה לפחות.
בחרתי עבורכן את הטרנדים השולטים של השנה ודגמים של משקפי השמש שאני אישית מאוד אוהבת.
באופן כליי, טרנד הרטרו השתלט על משקפי השמש ובינתיים מסרב לעזוב במשך השנתיים האחרונות.
Audrey Hepburn (מקור)
אחת המגמות הבולטות הן מסגרות oversized בהשראת Jackie Oh:
רוזי הנטינגטון וויטלי מרכיבה את Racy של Oliver Peoples (מקור)
Chloe 2119 (מקור)
Oliver Peoples דגם Zaya (מקור)

המבנה של מסגרות האלו הוא ישר ולא אמור להיות צמוד לפנים באזור הרקות. לדעתי סגנון כזה של משקפי שמש מתאים לכולן, רק צריך למצוא את הדגם הנכון. למסגרות האלו יש הרבה נוכחות על הפנים ולמי שלא רגילה לזה יהיה טיפה קשה להתרגל לרעיון: "מה זה, אני נראית כמו זבוב" זה המשפט הנפוץ ביותר שאני שומעת. בדרך כלל יש לנו "דפוס" מסוים בבחירת משקפי השמש וברגע שבוחרים סגנון שונה ומבנה אחר של מסגרת צריך להתרגל לרעיון ולמראה החדש.
לכן אם נורא בא לכן משקפי oversized, אבל אתן חושבות שזה לא מתאים לכן - סימן שלא חיפשתן טוב.

טרנד נוסף, שמגיע אלינו משנות החמישים הוא מסגרות "חתוליות":
ה-50's כאן! (מקור)
אלו מסגרות יותר טרנדיות ולא כל אחת תתחבר לסגנון הזה.
המראה הוא מאוד נשי וסקסי והיום קיים מבחר גדול של דגמים בסגנון הזה, החל מקלאסיים ונקיים ועד תיאטרליים ומוזרים.
Tom Ford 173 (מקור)
אוליביה פאלרמו מרכיבה את "Diorzeli" של דיור (מקור

Alexander Mcqueen 4178 (מקור)


ואם לוקחים את הטרנד הזה עד הסוף (או, פינת הביזאר שלי):
Marc Jacobs (מקור)
ואם כבר מדברים על רטרו אפשר ללכת עם זה עד הסוף ולבחור משקפיים בסגנון וינטג' ממש כמו של פעם:
ג'ניפר אניסטון מרכיבה את "Sheldrake" של Oliver Peoples (מקור)
מותג צעיר (בכל המובנים) שמצטיין בקטגוריה הזאת הוא "Retro Super Future" (או פשוט "Super").
דגם Ciccio (מקור)

דגם Francis (מקור)
עוד מותג "מצטיין" בקטגוריה הזאת הוא "Persol", שנוסד בתחילת המאה ה-20 ומתאפיין בסגנון רטרו נקי ומסגרות קלאסיות. איכות איטלקית משובחת במחיר נוח.
היידי קלום מרכיבה דגם 649 של Persol (מקור)
עוד בקטגוריה הזאת - משקפיים עגולים בהשראת הסגנון של ג'ון לנון:
הצבעים השולטים: חום מנומר על כל גווניו, שחור (כמובן) וזהב. עדשות עם ציפוי מראה (כמו בתמונה של היידי קלום) כסופה או צבעונית ומרקם מאט של מסגרות - הכי IN.
Italia Independent דגם 067 - מרקם מאט למראה "מיושן" (מקור)
אם אתן חושקות בזוג חדש של משקפי שמש, היום עומד לרשותכן מבחר גדול ומגוון של קולקציות שתוכלו למצוא בחנויות האופטיקה. יש אינספור שמות של מותגים שקיימים היום בארץ ונראה לי שצריך לעשות קצת סדר בעניין הזה: 1. "מותגי הבית" - מסגרות של משקפי השמש (ומשקפי הראיה לרוב) שהחנות (בדרך כלל רשתות האופטיקה) מייבאת לארץ תחת שם מותג שלה. אלו מסגרות שתמצאו רק ברשת הספציפית שמשווקת אותן.
2. מותגים בינלאומיים - כאן נראה לי הכל ברור. מי שיש לה מושג קלוש באופנה יודעת מי אלהPrada, Dolce&Gabbana Dior וכו'. וגם אם לא מכירים מותג מסויים - Google it! בהמשך הפוסט אתייחס רק לקטגוריה הזאת.
היצרנים של משקפי השמש משתמשים בחומרים איכותיים ביצור המסגרות וגם בעדשות באיכות גבוהה, כך שמשלמים לא רק עבור השם שמוטבע על המוט.

התפקיד הראשוני של משקפי השמש הוא להגן על העיניים ועל העור שמסביב מקרינת UV (אולטרא-סגולה) המזיקה. כאן יש להפריד בין המושג "מסנן קרינה" ורמת הכהות של העדשה:
מסנן קרינה הוא ציפוי מיוחד שיש על העדשה שלא נותן לגלי האור האולטרא סגול לעבור דרכה ולהגיע לעיניים שלנו. כל העדשות של היצרנים המובילים חוסמות את קרינת UV ב-100% ואין אופציה אחרת או רמות סינון שונות.
לעומת זאת, העדשות יכולות להגיע בשלל של גוונים מהכי בהירים ועד הכהים ביותר, צבועות בצבע אחיד, מדורג (כהה למעלה ובהיר יותר למטה) או כמה צבעים ביחד. לצבע העדשה אין השפעה על רמת הסינון של קרינת UV, ואם בחרתן משקפיים עם עדשות יחסית בהירות ואתן מסתנוורות - זה לא אומר שהעדשה הזאת "מזיקה" או "לא מגנה". זה אומר שאתן רגישות יותר לאור השמש המסנוור ועדיף ללכת על עדשה כהה יותר.

נכון להיום, כדי לקנות משקפיים שמש של מותג ידוע אין צורך לקחת משכנתא. יש מבחר רחב של יצרנים שמציעים את המסגרות שלהם במחיר נוח, שמתקרב למחירים של "מותגי הבית" (שפעם היו זולים יותר משמעותית). כך למשל תוכלו להתחדש במסגרות האופנתיות של VoguePersol, Ray Ban שהמחירים שלהם נעים בין 500 ל-700 בקירוב. היתרון כאן הוא שבמקרה והעדשות נשרטות או שהמוטות נשברים, ניתן להזמין רק את החלק עצמו מהיצרן במחיר מוזל ולהמשיך להינות מהמשקפיים. יתרון נוסף היא אחריות היצרן על פגמים במסגרת, כמו קילוף בצבע או בציפויים.

משקפי שמש הם האקססורי שמבטא את האישיות ואומר משהו על האופי שלנו מהרגע שמישהו מביט עלינו. לכן אני חושבת שחובה להשקיע במשקפי שמש איכותיים "מבית טוב". פעם מישהו אמר לי משפט מאוד נכון: "אני משקיע במשקפיים ובנעליים. כל השאר מסיילים". לא משנה אם לבשתן בגדי מעצבים והרכבתן הופעה מתוקתקת או השקעתן בתסרוקת ואיפור, אם יהיו עליכן נעליים משופשפות ודהויות או משקפיים עם מסגרת ישנה/מלוכלכת/עקומה וכו' - ההשקעה הזאת לא תהיה שווה כלום.

ומה הוא הסגנון של משקפי שמש שאתן הכי מתחברות אליו? כמה זוגות יש לכן? כל כמה זמן אתן קונות זוג חדש?
מה הכי חשוב לכן בבחירה של משקפיים חדשים?
21 תגובות

MAC Me Over - התרשמות כללית וקניות

בשבוע שעבר הושקה הקולקציה החדשה של מאק "MAC me over", שהיא אחת הקולקציות הגדולות מבחינת כמות המוצרים שיצאו בזמן האחרון. למרות המבחר המרשים של המוצרים היו ב-wish list שלי רק 2 שממש רציתי: צללית "Carbonized" ופלואידליין "Avenue". הגעתי למסקנה שאפילו אם אני ממש מתלהבת מהמוצרים שיוצאים בקולקציות החדשות ורובם במהדורה מוגבלת אני אקנה אך ורק את אלו שאשתמש בהם, אחרת חבל על הכסף.
זה השלל שיצאתי איתו מהחנות:
בקולקציה הזאת יצאו 4 fluidlines, כולם במהדורה מוגבלת וכולם בצבעים מיוחדים. (אפשר לראות סווטצ'ים בפוסט של מרינה). מאוד אהבתי את הצבעים של כולם, פחות אהבתי את הפיגמנט שלהם כי כולם נראו בהירים יותר בפועל, לעומת איך שהם נראים באירזה, והרגישו לי דלילים מידי. היחיד שנבחר והוא זה שחיכיתי לו כל כך הוא "Avenue":
מדובר בג'ל איילינר בגוון חום כהה עם טוויסט של שימר זהב. עד עכשיו כבר הספקתי להשתמש בו כמה פעמים והוא מעולה! המרקם כן מרגיש לי דליל יותר לעומת ה-Blacktrack לדוגמא, אבל ההנחה שלו מאוד נוחה ואין צורך לעבור על קו האיילינר כמה פעמים כדי לקבל תוצאה אחידה. את השימר כמעט ולא רואים ויש לו ניצנוץ ממש עדין.
בקולקציה יצאו 6 צלליות בודדות, כולן בגוונים די נייטרליים ופרקטיים. רובן לא ממש עשו לי את זה כשראיתי את התמונות וגם לא עשו לי את זה כשראיתי אותן בפועל. היחידה שהייתה must מבחינתי היא "Carbonized":
זאת הצללית החומה המושלמת! היא מזכירה לי את "Patina", שזאת הצללית שאני משתמשת בה הכי הרבה, רק בגרסה הכהה. הפיגמנט שלה מעולה והיא הטישטוש קל ביותר. אני ממליצה עליה מאוד למי שמחפשת צללית חומה נייטרלית ליומיום.

בגזרת השפתונים: לא מצאתי אחד שממש עשה לי את זה. הניודים היו בהירים מידי והורודים/אדומים - דומיננטיים מידי. התאהבתי בצבע של "Rebel" (שנמצא גם בליין הקבוע), אבל אין סיכוי שהייתי מעזה להשתמש בו ביומיום כי בכל זאת נועזת אני לא. היחיד ששקלתי לקנות היה "Offshoot" הורוד וגם עליו ויתרתי בסופו של דבר כי גוון כזה אני יכולה למצוא בערך אצל כל מותג. גם על הגלוסים ויתרתי, כי לא אהבתי את הצבעים הלא מרגשים וגם שמתי לב שבזמן האחרון אני קונה אותם ובסוף לא משתמשת.

הקניה הספונטנית היחידה שלי הייתה רביעיית צלליות "Evil eye":
הגוונים המעושנים והחורפיים של הצלליות עשו לי את זה לגמרי! הצללית שהכי אהבתי, באופן די מפתיע, היא "Evil eye" הירוקה (במרקם מאט) וכבר הספקתי להשתמש בה פעמיים, בשילוב עם "Carbonized". השניה שתהיה ממש פרקטית לאיפורים קצת יותר דרמטיים היא "Moody" האפורה הכהה, שהיא גם הפיגמנטית ביותר מכל הרביעה. גם ב-"Palace Pedigreed" הספקתי להתנסות והיא הייתה הרבה יותר דומיננטית ממה שציפיתי ממנה והיא טובה לאיפור יומיומי רק כנגיעה של צבע (מתקבל גוון סגול שזיף) ולא בפני עצמה. היחידה שמבאסת היא הסגולה "Spellcaster" ואני בספק אם אשתמש בה בכלל.
בסה"כ אני מרוצה מהבחירה הזאת. מה שכן אני מציאה לכל מי שמעוניינת בצלליות האלו לבחון אותן טוב מאוד בחנות לפני, כי הביקורות עליה ברשת די קוטלות. יש לי הרגשה שאני היחידה שאוהבת אותה.

בקולקציה יצאו גם Shadesticks, שהם סוג של צלליות קרם, שלא נמצאים בליין הקבוע אלא יוצאים מידי פעם במהדורה מוגבלת. כרגע ויתרתי עליהם, אבל אם הייתי צריכה לבחור הייתי הולכת על "Street cool" החום.

ממש אהבתי את הבחירה של צבעי הלק שמאק עשו! מצד שני, בעיניי אין צורך להשקיע 70 ש"ח (תתקנו אותי אם אני טועה) בלק של מאק, אם ניתן למצוא צבעים זהים בחברות אחרות ואיכותיות לא פחות.
"Deep Sea" - צבע כחול-ירוק (Teal) כהה: האלטרנטיבה שלי היא "Ski teal we drop" של OPI.
"Fatigues" - ירוק "צבאי" קרמי: כמעט זהה ל-"Westside warrior" של צ'איינה גלייז ו-"Uh-oh roll down the window" של OPI (שניהם מקולקציות סתיו 2011).
"Majesty" - מג'נטה כהה: מזכיר מאוד את "Urban night" של צ'איינה גלייז וגם את "Carry on" של Essie.
"Quiet time" - ניוד קלאסי. היחיד שלא ממש עניין אותי וגם באופן כללי לקים מהסוג הזה לא מרגשים אותי ואולי יש לי אחד באוסף.

בזמן האחרון MAC מציפים אותנו בקולקציות חדשות ומגוונות, שרובן מורכבות ממוצרים במהדורה מוגבלת. למרות שאני תמיד משתדלת להיות מעודכנת במוצרים החדשים שאמורים להגיע, זה הולך ונעשה יותר קשה ומבלבל. בנוסף, מרוב שמועדי ההשקה של הקולקציות צמודים, כל העיניין מתחיל לאבד את הטעם בעיניי. אם המטרה של הקולקציות החדשות היא לרגש את הקונה הפוטנציאלית ולגרום לה לרוץ לסניף הקרוב של MAC ולקנות מוצרים, גם אם היא לא ממש זכוכה להם, אז היום הצורך הזה נעלם. אצלי לפחות. ומה אתן חושבות? האם אתן עושות קניות אימפולסיביות של מוצרי האיפור שיוצאים במהדורה מוגבלת? מה דעתכן על כמות הקולקציות החדשות במאק בתקופה האחרונה? שתפו!
20 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.