SLIDER

איפור של היום - Very Special

הפוסט הזה הולך להיות מיוחד מסיבה אחת פשוטה: החלטתי לחרוג ממנהגי ולצלם לכן איפור מלא ולא רק איפור עיניים. האיפור שבחרתי לצלם עבורכן הוא אחד השילובים היומיומיים שאני עושה בתקופה האחרונה והוא די קל לביצוע ולא דורש הרבה זמן.

אתחיל ממוצרי הבסיס שלי:
1. בתור בסיס השתמשתי ב- BB Cream של חברת Missha הקוריאנית שמתפקד אצלי כ-tinted moisturizer וגם כקרם הגנה לפנים (SPF42). יש לו כיסוי קל בלבד ואנ משתמשת בו בתקופה האחרונה ללא תוספת מייק אפ מעל. אני אעשה פוסט סקירה נפרד על המוצר הזה בתקופה הקרובה.
2. בגלל שה-BB Cream נראה מאוד מבריק גם אחרי שמתקבע, חייבים לפדר מעליו. השתמשתי בפודרה בתפזורת של Clinique (גוון 20 "Invisible blend"). זאת פודרה טובה שאני משתמשת בה כבר תקופה ארוכה לקיבוע מייק אפ. החסרון היחיד שלה הוא שיש לה גוון והיא לא שקופה. זאת אומרת שאם אני משתמשת בה לקיבוע של BB Cream היא מעניקה לי עוד טיפה כיסוי וגם גימור מט טבעי. מהסיבה הזאת אני לא אוהבת את המראה שהיא יוצרת מעל מייק אפים עם כיסוי בינוני +, יוצא כבד מידי לטעמי. לאחרונה התחדשתי בפודרה שקופה לקיבוע מייק אפ של Mineralz שהרבה יותר פרקטית בשבילי.
3. קונסילר "Select Moisturecover" בגוון NW20 של MAC (כתבתי עליו כאן)
4. פיינטפוט "Painterly" של MAC, הבסיס הקבוע שלי לצלליות.

איפור עיניים:
1. השתמשתי בפלטת צלליות של Sleek (הסקירה שלה - כאן). צללית ורודה (1) - על השליש הפנימי של העפעף, צללית בצבע חול (2) על מרכז העפעף כמעט עד השליש החיצוני, צללית ברונזה בהירה (3) על השליש החיצוני ובקפל, צללית חומה (4) בפינה החיצונית ובקפל.

2. ג'ל איילינר של Clinique בגוון "Deep Brown":
האיילינר מגיע באריזת קרטון הקלאסית של קליניק עם מברשת קטנה וחסרת תועלת
מאז שקניתי אותו בסין אני משתמשת בו המון. 
הגוון שלו מזכיר לי צבע שוקולד מריר ועל העפעף הוא נראה חום כהה, כך שאי אפשר לבלבל אותו עם איילינר שחור או אפור ומצד שני הוא לא חיוור בכלל.
המרקם שלו זהה לפלואידליין של MAC ואפילו טיפה יותר רך ממנו. אני מניחה אותו עם מברשת Sigma E10 שלי ופשוט כיף לעבוד איתו! יש לו פיגמנט מעולה והמריחה חלקה ומהירה.
המחיר שלו בסין היה בסביבות 100 ש"ח, ככל שידוע לי המוצר הזה לא נמכר בארץ. הכי שווה לקנות אותו בארה"ב ששם תצטרכו להיפרד רק מ-15$!
מוצר מעולה ומומלץ.

3. מסקרה "Hypnose Drama" של לנקום.
התוצאה הסופית:
פנים:
1. סומק: Coralista של Benefit (כתבתי עליו כאן)
2. ברונזר של Stila (גוון 02): מאז שקניתי אותו בשנה שעברה הוא היה הברונזר היחיד שלי. הוא מעולה, לא כתום מידי ולא כהה מידי ואני אוהבת את המרקם שלו. אגב, הוא שוב במבצע ב-strawberrynet.

שפתיים:
שפתון של NYX בגוון "Fig", שקניתי די מזמן.
אני מאוד אוהבת את הגוון שלו (ורוד חם) ובדרך כלל משלבת אותו עם איפור עיניים רגוע כי יש לו נוכחות.
רק שאני לא מתה על המרקם הדק שלו ומעדיפה את השפתונים שלי יותר קרמיים ועבים (כמו creamsheen של MAC). גם  הריח הטיפה סינטטי לא עושה לי את זה, כי יש לי פטיש קטן לריחות ואני תמיד מעדיפה שלמוצרים שלי יהיה ריח נעים (כמובן שזה עניין של טעם והעדפה אישית).
בסה"כ זה שפתון טוב עם עמידות טובה, אבל אני לא אקנה אותו שוב.

הלוק הסופי: 
נ.ב.: אתן יכולות לקרוא לי אלכס :)
36 תגובות

פלטת צלליות "Oh So Special" של Sleek

Sleek MakeUP היא חברת איפור בריטית שמייצרת מוצרי איפור מגניבים באיכות גבוהה במחיר שווה לכל כיס. המוצר המפורסם ביותר שלהם הוא פלטות צלליות i-Divine שמכילות 12 צלליות ויוצאות במהדורות מוגבלות, בנוסף לפלטות i-Divine שנמצאות בליין הקבוע. את המוצרים של החברה הכרתי דרך הסרטונים של Pixiwoo ב-YouTube ובתחילת השנה סוף סוף התחדשתי בפלטת צלליות הראשונה שלי - "Storm" (שכבר כתבתי עליה וצילמתי איפור עיניים איתה).

כרגיל, אחרי ניסיון מעולה עם מוצר אחד, רציתי לנסות עוד צלליות של Sleek. הבעיה מבחינתי שרוב הפלטות החדשות שיצאו להם בזמן האחרון היו מאוד צבעוניות, עם גוונים מאוד יפים אבל ממש לא שימושיים לאיפור יומיומי, שאותו אני מעדיפה לעשות בגוונים נייטרליים. (2 פלטות צבעוניות שיצאו לאחרונה: "Mediterranian" וגם "Caribbean").

כל כך שמחתי שסוף סוף יצא פלטת צלליות עם גוונים יחסית נייטרליים, שישר הזמנתי אותה. את "Oh So Special" החדשה שלי כבר הזכרתי בקצרה בפוסט ההתחדשויות האחרון:
האריזה שלה מאוד קומפקטית (14*7 ס"מ) ונוחה, מושלמת לנסיעות. החסרון היחידי הוא שהיא מתלכלכת מהר מאוד ותמיד נשארות עליה טביעות אצבעות.
בפנים יש מראה גדולה שמאוד נוחה לי, כי לרוב אני עושה איפור עיניים מלא רק עם הצלליות האלו. מצורף גם אפליקטור-ספוגית שמבחינתי ממש לא שימושי ולכן הלך לפח אחרי הצילום.

כבר אמרתי את זה בעבר ואגיד את זה שוב: איכות הצלליות של Sleek פשוט מעולה! יש בהן המון פיגמנט והן מרגישות כמעט קרמיות מרוב שהן רוויות.
אני אישית מאוד אוהבת שילובים של צלליות במרקמים שונים, ולרוב משתמשת בצללית שימרית על העפעף הנע ובצלליות מט בקפל. הבעיה היא שדי הרבה צלליות בגימור מט שנתקלתי בהן היו ממש מעצבנות וקשות להנחה (קחו לדוגמא את 2 הצלליות הסגולות שלי מ-MAC, די סיוט להשתמש בהן). צלליות מט של Sleek הן האוהבות עליי ביותר. (אולי רק 2 צלליות מט החדשות שלי של אסתי לאודר יכולות להתחרות איתן).

ואיך אפשר בלי סווטצ'ים?
בפלטות האחרונות Sleek התחילו לתת שמות לכל הצלליות, אבל בעיניי זה קצת מיותר, לכן לא אתייחס לזה.
שורה עליונה
שורה תחתונה
הצלליות הפרקטיות ביותר בשבילי הן: 2 ו-4 השימריות, שנראות יפה גם סולו על כל גלגל העין בימים שאני עם איפור מינימליסטי. 6 - צללית סגולה שימרית מהממת! יש בה המון פיגמנט כמו בשאר הצלליות והיא נראית סגולה עם נטיה לאפור כשמניחים אותה על העפעף. Love it!
10 ו-11 הן שתי צלליות בגימור מט שאני מניחה בקפל העפעף כמעט באופן קבוע. קל מאוד לטשטש אותן והגוון לא הולך לאיבוד. 12 - צללית שחורה בגימור מט. שחורה כמו פחם, אין יותר שחור ממנה. אני משתמשת בה בתור איילינר מעודן יותר, לעומת איילינר ג'ל, עם מברשת זוויתית.

הצלליות הפחות מוצלחות בעיניי הן 1 ו-7, שבמקרה של מס'1 פשוט לא רואים אותה על העור שלי כי היא בגוון של פודרה/מייק אפ. שתיהן מתפוררות מנגיעה הכי קלה עם המברשת וצריך תמיד להוריד את העודף כדי שהצללית לא תנשור מתחת לעיניים.

את "Oh So Special" הזמנתי מ-eBay בחנות "Vanity Palace" שתמיד יש בה את המבחר העדכני של מוצרי Sleek, במחיר של 60 ש"ח כולל משלוח. ניתן להזמין את הפלטות גם מהאתר של Sleek (מחיר המשלוח טיפה גבוה אם מזמינים פלטה אחת והופך למתשלם יותר אם מזמינים כמה מוצרים). או אם אתן נוסעות לבריטניה, ניתן לקנות את מוצרי החברה ברשת Superdrug (שם עבור פלטת צלליות תצטרכו להיפרד מ-6.5 פאונד בלבד).

חברת Sleek לא מבצעת ניסוים בבעלי חיים. המוצרים מיוצרים בסין.
15 תגובות

התחדשויות אחרונות

החודש הייתי bad, bad girl והרשתי לעצמי לבזבז קצת יותר מהרגיל על איפור וטיפוח. אחת הסיבות (הרי תמיד יש המון סיבות) היא שאני לא מצליחה למצוא בגדים. נכון, אין קשר בין השניים, אבל העובדה שאני לא מוצאת שום דבר גורמת לי "לפצות את עצמי" בקניות אחרות, שבדרך כוללות מוצר איפור, לק וגם ספרים. אגב, הספר האחרון שממש נהניתי לקרוא היה "סיפור אהבה אמיתי עצוב במיוחד" של גארי שטיינברג.

ולעניינינו!
בתחילת השבוע ביקרתי ב-MAC, כדי לבחון מקרוב את קולקציית "Semi-Precious". לא היו לי יותר מידי ציפיות וכמעט אף מוצר ממנה לא הצליח לגרום לי להתרגש. הכי עניינו אותי הצלליות, כי זה מוצר איפור האהוב עליי ביותר. לפני כן ראיתי המון סווטצ'ים שלהן ועל הכוונת היו 3: Smoked Ruby שנראית כמו חום כהה מאוד ועשיר, עם מיקרו שימר אדום, Rare Find שנראית taupe עם נטיה סגולה קלה ונראית לי שימושית ליומיום, ו-Golden Gaze שאותה הכי אהבתי וקניתי.
עד עכשיו כבר השתמשתי בה פעמיים ואני סופר מרוצה! יש לה פיגמנט מעולה ועל העפעף רואים את הגוון "זהב מלוכלך" שלה במלוא העוצמה (בניגוד לצלליות מסוימות שנראות טוב בפאן ולא רואים אותן באיפור). העמידות הייתה מצויינת גם כן על פיינטפוט "Painterly".
מוצר נוסף שלקחתי איתי הביתה הוא שפתון (הרי אני לא מסוגלת להיכנס ל-MAC ולצאת רק עם מוצר אחד). בחרתי בשפתון מליין שנקרא Sheen Supreme בגוון "Gotta Dash".
ב-MAC מתארים את הצבע כקורלי חיוור. על השפתיים שלי הוא נראה כאפרסקי עם נטיה כתומה, די עדין אבל גם בעל נוכחות יפה. העמידות סבירה. אני ממש אוהבת את העיצוב שלו, שנראה הרבה יותר יפה מהאריזה הרגילה של השפתונים של MAC.

לא מזמן היה מבצע על המון מוצרים של חברות drugstore (עממיות), שביניהן רבלון ולוריאל היו נראות לי הכי רלוונטיות. בגלל שבזמן האחרון שמעתי המון המלצות טובות על שפתונים וגלוסים של רבלון החלטתי ללכת על זה.
בסופו של דבר בחרתי 2 גלוסים של Revlon מהקולקציה החדשה, על כל אחד שילמתי 40 ש"ח. בחרתי 2 גוונים פרקטיים, שאחד מהמם קצת יותר דומיננטי בגוון קורלי חי "Papaya" (מימין בתמונה) והשני ורוד חיוור ומאוד מחמיא "Crystal Lylac" (משמאל). משניהם אני מאוד מרוצה ואת הורוד אני מחבבת קצת יותר.

לא הצלחתי למצוא שפתון לא ברבלון ולא בלוריאל. הסטנדים היו נראים מבולגנים והיו חסרים המון טסטרים (כרגיל, מה אני אגיד). בנוסף להכל, כשניסיתי להיעזר בדיילות - לא היה להן מושג מה ההבדל בין המוצרים ומה יש או אין במלאי. נשאלת השאלה, איך אישה רגילה (הכוונה היא למישהי שלא רואה סווטצ'ים וסרטוני YouTube או קוראת בלוגים) יכולה למצוא שם משהו או לקבל עזרה מדיילת?

בגזרת חו"ל: הזמנה מ-strawberrynet.com.
יש מבצע על הצלליות של Estee Lauder מסדרת Pure Color (בגרסה הקודמת וללא אריזת קרטון) והזמנתי 3 צלליות במחיר של 43 ש"ח לכל אחת: הירוקה - "Camouflage" היא בצבע ירוק בינוני טיפה מעושן בגימור סאטן, האפרסקית "Peach" בגימור מט וגם "Chocolate" שהיא חום כהה בגימור מט.
הצלליות פשוט מעולות! להפתעתי אני ממש אוהבת את הירוקה ומשתמשת בה די הרבה בזמן האחרון בשילוב עם צלליות חומות וזהובות. שתי הצלליות בגימור מט לא פחות טובות, מאוד אחידות על העפעף ומחזיקות מעמד כל היום.

סוף סוף הברונזר "Bahama mama" של TheBalm שלי! תיכננתי לקנות אותו כבר די הרבה זמן, בעיקר כי אהבתי מאוד את הגוון שלו (נטול כתום) ורציתי ברונזר מט להצללות. כרגע אני מסתדרת איתו מעולה, למרות שהגוון שלו טיפה כהה ממה שציפיתי. חוות דעת מפורטת עליו תגיעה בהמשך.

בגלל שקניתי יותר מ-3 פריטים, קיבלתי צללית של CK במתנה (מבצע נוסף שהיה באותו הזמן וכבר הסתיים). לא היה מבחר גדול של גוונים ורציתי משהו שעדיין אין לי, לכן הלכתי על גוון "Darkend Green", שנראה כמו ירוק זית כהה בגימור שימרי עדין. עד עכשיו לא הספקתי להתאפר איתה, אבל הגוון מאוד מוצא חן בעיניי. כמובן שאעדכן לגביה בהמשך.

בשבוע שעבר נחתה אצלי גם פלטת צלליות חדשה של Sleek.
"Oh So Special" יצא לאחרונה במהדורה מוגבלת ואיך שראיתי אותה - הזמנתי.
מדובר בפלטת צלליות בגוונים יחסית נייטרליים (יחסית, כי בזמן האחרון Sleek השתוללו עם פלטות צבעוניות מאוד עם צבעים פחות לבישים). אני ממש אוהבת את איכות הצלליות של Sleek בגלל הפיגמנט המטורף שלהן והאיכות המעולה ומאז שקניתי את פלטת Storm אני תמיד מצפה ליציאת הצלליות החדשות.
את הפלטה הזמנתי מ-eBay במחיר של 60 ש"ח כולל משלוח.

אחרון חביב: שמפו של Frulatte לטיפול בשיער דק ודליל.
בתקופה האחרונה אני עושה שינוי במוצרי הגיינה אישית שלי: החלטתי שאני לא קונה יותר שמפו או סבון שמכילים SLS. למרות ש-SLS נחשב היום למרכיב שהוכח כבטוח לשימוש, אני החלטתי להימנע ממנו. המרכיב הזה נמצא בדרך כלל בראש רשימת המרכיבים של רוב הסבונים הנוזליים והשמפוים שנמצאים היום על המדף והתכונה העיקרית שלו היא הסרת שומן וליכלוך כמו גם הקצפה. לכן, במקרה הטוב העור יגיב טוב למוצר שמכיל SLS, ובמקרה הרע (בדרך כלל כשיש עור רגיש) יהיה יובש וגירוי של העור. למרות שהעור שלי לא רגיש ואין לי בעיות מיוחדות, אני חושבת שזה מיותר להשתמש כל יום במוצרים שמייבשים את העור שלי.
להפתעתי גיליתי שההיצע של שמפוים וסבונים שלא מכילים SLS די דל, ולרוב ניתן למצוא את המוצרים האלו במחלקת הטבע בפארמים. עד עכשיו השתמשתי בשמפו וסבון נוזלי של Yes to Carrots המעולים והפעם רציתי לגוון.
בגלל שלאחרונה ניסיתי כמה קרמי ידיים של חברת Frulatte שהתגלו כמעולים ובעלי מרכיבים מעולים לא פחות, החלטתי לנסות גם את השמפו. מחיר: 15 ש"ח במקום 50 ש"ח (כרגע במבצע לחברי מועדון בניו פארם).

לסיום רציתי לעדכן על 2 הגרלות: בבלוג של מרינה ("יש יופי בכולנו") - הגרלה של מברשת Sigma השווה, ובבלוג "מה בבקבוק - הבושם" - הגרלה של 2 בשמים מעולים לקיץ.
אתן גם יותר ממוזמנות להצטרף לעמוד של הבלוג ב-Facebook!
XOXO
21 תגובות

High Hopes for Coral Tonic - פוסט על לק ושפתון

"High Hopes" הוא לק שיצא בקולקציית קיץ של China Glaze בשנה שעברה (יחד עם "Lemon Fizz" ו-"Peachy Keen" שכבר כתבתי עליהם). התלבטתי די הרבה זמן אם להזמין אותו, כי לא הצלחתי לגבש דעה, על סמך הסווטצ'ים הרבים שלו שיש ברשת, אם הוא צבע יחודי או לא.
כמו שאפשר כבר לנחש יחוד אין פה, ולכל חברה יש לפחות צבע אחד כזה ברזומה. מדובר בגוון קורלי בוהק עם נטיה ורודה קלה. איכשהו אני תמיד נמשכת ללקים בגוון הזה ושוכחת שכבר יש לי גוונים שכמעט זהים לו באוסף.
הלק בגימור קרמי עם פורמולה קצת סמיכה, אבל נוחה למריחה. מגיעים לאטימות מלאה וגימור גלוסי בשתי שכבות וטופ מייבש מעל. העמידות בינונית, כנראה בגלל שהשכבות יחסית עבות.

2 לקים שכבר יש ברשותי שקרובים מאוד מבחינת הגוון ל-"High Hopes" (במרכז התמונה):
בצד ימין - "A Good Man-Darin is Hard To Find" של OPI. אי אפשר להגיד על הלק הזה שהוא 100% קורלי כי יש לו נטיה כתומה מאוד ברורה. מצד שני, על הציפורניים המראה שמתקבל מאוד דומה.
בצד שמאל: "Teeny Bikini" של Orly, שהוא זהה בגוון אבל הפורמולה שלו שונה. על הציפורניים לא רואים ההבדל.

איך השפתון קשור לכל זה?
יום אחד התחשק לי להתאפר קצת שונה מהרגיל (שזה עיניים דומיננטיות, שפתיים בגוון טבעי) וללכת על מראה עיניים טבעי ושפתיים דומיננטיות בגוון קיצי ובוהק. הלכתי על צללית "Patina" של MAC עם איילינר שחור דק, סומק Coralista של בנפיט, ברונזר של Stila וגולת הכותרת השפתון "Coral Tonic" של מייבלין. (אפשר לראות את האיפור המלא איתו בפוסט של מרינה). באותו יום הייתי גם עם "High Hopes" על הציפורניים ואז שמתי לב שיש זהות מוחלטת של גוון הלק וגוון השפתיים שלי.
אני זוכרת שבילדות סבתא שלי, שאת האהבה לאיפור כנראה ירשתי ממנה, תמיד אמרה שאם שמים לק אדום חייבים לשים גם אודם אדום כי אחרת זה סימן של טעם רע. היום החוקים האלו כבר לא קיימים (כמו גם התאמה של צבע הנעליים לצבע התיק או לק זהה במניקור ופדיקור) והשילוב הזה הרגיש לי מאוד retro.
כשקניתי את השפתון הזה לפני כמה חודשים הוא היה סוג של הימור מבחינתי, כי מאוד אהבתי את הצבע שלו אבל חששתי שלא אעיז ללכת איתו. היום אני מאוהבת בו לגמרי!
חוץ מהגוון ההורס, האיכות שלו מעולה. הוא די עמיד, אבל עלול טיפה לייבש את השפתיים. יש לו ריח עדין שאני אישית מאוד אוהבת, אבל זה עניין של טעם (קורצת לדנרה ;).

נראה שהצבעים הקורליים שולטים גם הקיץ גם תחום האיפור והלקים וגם באופנה. לדעתי הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על המינון הנכון כי קל מאוד להיראות "מוגזמת" בגלל שימוש מופרז בצבעים בוהקים. 
16 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.