SLIDER

איפור עיניים - Sepia

באיפור העיניים הזה השתמשתי בכמה מוצרים חדשים שאני ממש אוהבת כרגע. אני לא מתאפרת ככה כל יום בעיקר כי זה דורש זמן ומצב רוח מסויים וגם כי המראה הזה טיפה יותר מודגש ממה שאני עושה בדרך כלל ליומיום.
המוצרים שנדרשו:
1. צללית קרם של בנפיט: Creaseless Cream Shadow בצבע "Get Figgy" בתור בסיס.
קניתי אותה ב-strawberrynet.com בסייל של Christmas האחרון ב-34 ש"ח (מה שנקרא מחיר של פעם בחיים). יש לה גוון סגלגל-שזיפי. הגוון הזה יפיפה, הבעיה היחידה היא שצריך להיזהר איתה כי אם מגזימים זה עלול לגרום למראה עיניים עייף או אשליה של עיניים אדומות. אני לא משתמשת בה הרבה ומעדיפה תמיד ללכת על "Painterly" של MAC בתור בסיס לכל צללית שאבחר.
בחזרה ל-"Get Figgy": הנחתי אותה עם אצבע על כל העפעף העליון עד הקפל ואז טישטשתי את הגבולות עם מברשת טישטושים (Sigma E35).  הצללית נוחה מאוד לעבודה ובשכבה אחת יוצאת די דקה, אבל ניתן לבנות אותה לצבע יותר עמוק. בתור בסיס אין צורך "להעמיס" יותר מידי ממנה, מספיק שתהיה שכבה דקה ואחידה. העמידות שלה מצויינת.


2. צלליות "Twinks" ו-"All That Glitters" של MAC.
"Twinks" מימין, "All That Glitters" משמאל
את "Twinks" קניתי אחרי שראיתי אותה מככבת אצל מרינה. הצללית הזאת מהממת, עם גוון ברונזה עם רמז סגלגל ומרקם מעולה. הנחתי אותה על העפעף העליון (עד הקפל) מעל "Get Figgy" וגם על כל העפעף התחתון.
"All That Glitters" היא הצללית הראשונה שלי מ-MAC וכשבחרתי אותה די הלכתי על בטוח: צללית זהב עם גוון צהבהב שמחמיאה לכל אחת ובמיוחד מדגישה מאוד עיניים כחולות.  הנחתי אותה בקפל העפעף וכלפי מעלה עד עצם הגבה.
וכמובן שוב טישטשתי את כל הגבולות כדי שלא יראו מעברים בין הצבעים.

3. הארות (בפינה הפנימית של העין ועל עצם הגבה) עם צללית שימרית בצבע שמפניה מפלטת Sleek.

4. איילינר ג'ל של Bobbi Brown החדש שלי: "Sepia Ink"
קניתי אותו ממש לאחרונה ב-strawberrynet.com (שילמתי 86 ש"ח). מזמן רציתי איילינר חום כהה שלא יראה שחור ומצד שני לא יהיה בהיר מידי. יש כמה איילינרים חומים בסדרה הזאת של בובי בראון לכן התלבטתי הרבה איזה מהם להזמין. אחרי שראיתי הרבה סווטצ'ים ברשת הימרתי על "Sepia".
כשפתחתי אותו בפעם הראושנה די התאכזבתי כי הוא היה נראה חום בהיר מידי ואפילו עם נטיה ג'ינג'ית. אבל אחרי שניסיתי אותו התברר שזה בדיוק החום שחיפשתי: חום נקי, טיפה אפרפר ומספיק כהה. בהשוואה לפלואידליין של MAC הוא קצת פחות רך אבל לא פחות איכותי ממנו, נמרח בצורה מאוד אחידה ובקלות ומחזיק מעמד כל היום. אפילו הריח שלהם דומה.
הנחתי את האיילינר עם מברשת Sigma E10 האהובה שלי בעפעף העליון וגם במעקה העין (waterline). במהלך היום חידשתי אותו במעקה העין.
סווטצ' של שלושת הצלליות: מימין לשמאל: Gel Eyeliner "Sepia", "Get Figgy", "Twinks", "All that glitters
5. מסקרה: "Hypnose Drama" של לנקום.
זאת הייתה הפעם השניה שהשתמשתי בה ולכן חוות דעת עליה תגיע בהמשך.

כל התמונות צולמו בסוף היום אחרי 8 שעות עם האיפור. היחיד שלא החזיק מעמד הוא האיילינר במעקה העין.
צילום עם פלאש להמחשת הצבעים
18 תגובות

Orly - Star Spangled

את הלק הזה קניתי לא מזמן כי באותו היום מאוד רציתי לק שימרי (עדיף כמה שיותר מנצנץ). בדיעבד היה עדיף להזמין on-line, אבל רציתי אותו מייד ובאותו היום. מכירות את זה, לא?
ראיתי את "Star Spangled" בתמונות ובבלוגים די הרבה וזאת הייתה בחירה די בטוחה. (או במילים אחרות, ההיצע של לקים שימריים בפארמים כל כך מצומצם שלא היה לי הרבה אופציות להתלבט עליהן).
מדובר בלק אדום קלאסי עם שימר אדום שאני מחבבת מאוד בעיקר כי רואים אותו ברוב התאורות. תוך כדי המריחה רואים שהבסיס שלו הוא ג'ל עם נטיה קלה לורוד. בכל התמונות אני עם 2 שכבות.
הגימור של הלק מעט מחוספס ולא כל כך מבריק, לכן חייבים טופ כדי לקבל תוצאה יפה. כאן השתמשתי במייבש של סאלי הנסן. העמידות בינונית.
עם פלאש
אם כבר יש ברשותכן את "Ruby Pumps" של China Glaze - תדלגו על הלק הזה כי הם דומים מאוד ואפשר להגיד שהם dupes (תוכלו לראות השוואות בפוסט של Sonidlo).
אני די מחבבת את הלק הזה, למרות שלפניו לא קניתי לק אדום הרבה מאוד זמן. כנראה שבזכות השימר הוא מצליח להיות פחות שמרני/סולדי/סתמי (תבחרו לבד) מלק אדום קרמי.
11 תגובות

מברשות האיפור של Sigma

long long time ago, לפני כמה שנים אהבתי להתאפר עם האצבעות. אני מתכוונת לאיפור עיניים כמובן. היה לי נוח לשים צלליות וגם לטשטש אותן. לפעמים השתמשתי גם באפליקטור שבדרך כלל מצרפים לצלליות. הייתה לי אז מברשת אחת שהיום אני כבר מבינה עד כמה היא גרוע. על האפליקטורים בכלל אין מה לדבר, בעיני הם הכי לא נוחים.

את עולם המברשות גיליתי בשנה האחרונה כשהתחלתי להתעניין קצת יותר באיפור. המסקנה ברורה: באיפור (כמו בכל דבר אחר) שימוש במוצרים איכותיים לא מבטיח שתהיה תוצאה יפה ועשויה היטב - דרושים לכך "כלים" איכותיים והם אלו שעושים את ההבדל הגדול. למרות זאת אני חושבת שאין הרבה מודעות למברשות איפור בכלל ומברשות איפור איכותיות בפרט. ניקח לדוגמה חברות איפור יוקרתיות שנמכרות היום בפארמים: בארץ אף פעם לא ראיתי (או לא מצאתי) בסטנדים שלהן מקום עם מברשות, מעגל ריסים ואביזרים אחרים. יותר מזה, רוב הצלליות מצויידות באפליקטור (ספוגית).
מי ששם דגש על חשיבות המברשות באיפור היומיומי הן חברות איפור "מקצועיות" והדוגמה הבולטת ביותר כאן היא MAC. הבעיה היחידה שלי איתם זה המחיר (מ-100 ש"ח למברשת ומעלה). לכן מצאתי אלטרנטיבה יותר זולה אבל עדיין מאוד איכותית: מברשות של חברת Sigma.
ניתן להזמין את המברשות on-line מאתר החברה. מחיר של מברשות עיניים - 9$, מברשות פנים - מ-9$ עד 25$ פחות או יותר.מחיר המשלוח סביר ומידי פעם מתפרסמים מבצעים מיוחדים. הם מכבדים PayPal.

2 מברשות הכי שימושיות אצלי הן E25 ו-E35 שמיועדות לטישטוש.
E35 משמשת אותי לטישטוש הגבולות בין צלליות. השיער שלה די צפוף והיא מאוד רכה, אבל עושה את העבודה מעולה. מאוד קל לעבוד איתה והיא ממש עוזרת למזג גוונים שונים של צלליות ביחד.
לדעתי, טישטוש הוא אחד הדברים החשובים ביותר לאיפור עיניים מוצלח והרמוני.
E25 משמשת אותי להנחה של צללית וטישטוש שלה בקפל העפעף (crease). כבמובן שיכולים להיות לה גם שימושים נוספים, כמו הנחה של צללית קרם וכו'.
מימין - E35, משמאל - E25
E50 היא מברשת שמשמשת אותי להנחה של צללית על כל העפעף.
בניגוד למברשות הטישטושים השיער שלה די קשיח, למרות שכתוב עליה "fluff".
הצורה שלה דומה למברשת להנחת צללית, לדוגמא, 239 של MAC, אבל עבה ורחבה יותר.
זאת לא מברשת "חובה", אבל מצד שני היא מאוד נוחה לאיפור יומיומי. היא מושלמת להנחה של צללית אחת על כל העפעף במהירות שיא. שימושים נוספים (לפי האתר של סיגמה) הנחה וטישטוש של מוצרים "אבקתיים" על עיניים ופנים, הארה של עצמות הלחיים והצללות.

E30 היא מברשת "עיפרון".
בתיאוריה, המברשת הזאת מיועדת להנחה של צללית בקפל העין, פינה חיצונית/פנימית של העין, בעפעף התחתון ולטישטוש עיפרון (smugging). בפועל, לא כל כך אהבתי את המברשת הזאת: אי אפשר לטשטש איתה עיפרון כי השיער שלה רך מידי. לכן רוב השימוש שלי בה הוא להנחה של צללית בעפעף התחתון ולהארה של זוית הפנימית של העין. לא כל כך אהבתי אותה.
במקרה הזה כנראה שאין ברירה אלא לקנות את המברשת המקבילה של MAC שהשיער שלה הרבה יותר "קשיח" ותהיה יותר פרקטית לצרכים שלי.

E10 - מברשת איילינר קטנה.
כרגע אני משתמשת רק בג'ל-איילינר לכן זאת מברשת הכי שימושית אצלי. לפני שהזמנתי אותה השתמשתי במברשת איילינר פשוטה או במברשת זוויתית (angled brush). האמת היא שהסתדרתי עם שתיהן, אבל כל פעם לקח לי המון זמן לצייר פס של איילינר.
במציאות היא לא נראית דקה ממש אבל אפשר לצייר איתה פס ממש דק של איילינר. השיער שלה ממש חלק ואלסטי, אבל לא רך, לכן המברשת שומרת על הצורה שלה. קל מאוד לעבוד איתה ולשלוט על עובי הפס.
אני אוהבת אותה מאוד ומאוד ממליצה עליה לכל מי שמכורה ג'ל-לאיילינר כמוני.

כרגע אני מתכננת לקנות את E40 (מברשת טישטושים נוספת) ואת E20 (להנחה של צללית בעפעף התחתון וטישטוש עיפרון) וגם מברשת סומק.

ומה הן מברשות האיפור האהובות/השימושיות ביותר שלכן?
30 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.