SLIDER

מוצרי טיפוח של Lancaster


בסתיו ובחורף העור שלי הרגיש יבש ו"מתכווץ" אחרי ניקוי פנים או הסרת איפור (אז השתמשתי במי פנים וחלב פנים של Garnier בצבע ירוק). אני לא אוהבת מסירי איפור שהם סוג של ג'ל ניקוי ואני תמיד מרגישה יובש אחרי השימוש בהם, גם בקיץ. וגם לא כל כך מתחברת למסירי איפור דו-פאזיים, כי אני לא אוהבת את ההרגשה "השומנית" שהם משאירים. לכן אני מעדיפה תמיד להוריד את האיפור בשני שלבים: חלב פנים ומי פנים.


עד לפני חודשיים לא ניסיתי שום מוצר של Lancaster. המוצרים שלהם אף פעם לא משכו את תשומת ליבי והסטנדים (בעיקר של איפור) תמיד נראו לי לא מסודרים. באחד הביקורים בסופר פארם נתקלתי בסטנד של מוצרי הטיפוח של החברה שהיו ב-sale שווה במיוחד: 89 ש"ח לבקבוק של מי פנים, או חלב פנים, או מסכות ניקוי והזנה.
נרכשו: חלב פנים לעור יבש, מי פנים לעור יבש ומסיכת הזנה.

חלב פנים (Comforting Cleansing Milk) מגיע בכמות של 400 מ"ל.
מיועד לעור יבש ומכיל תמצית ורדים/מי ורדים, לא מכיל אלכהול או SLS.
מגיע עם משאבה מאוד נוחה. אני שמה בסביבות 3-4 לחיצות על כף היד ומורחת אותו על הפנים בתנועות סיבוביות עדינות. אחרי זה אני מורידה אותו עם צמר גפן (האופציה השניה היא לשטוף עם מים).
מה שאני מאוד אוהבת במוצר הזה: הוא עושה תחושה דומה לזו של קרם לחות ומאוד נעים ולא מייבש את העור.

אחרי שהורדתי את חלב הפנים אני ממשיכה עם מי פנים: Comforting Perfecting Toner
 מגיעים גם הם בכמות של 400 מ"ל, מיועדים לעור יבש, לא מכילים אלכהל או SLS.
הנוזל עצמו יותר דומה לג'לי, לכן החסרון הגדול ביותר שלהם הוא בקבוק ללא משאבה. כדי להוציא את החומר צריך להפוך את הבקבוק ולתת לחיצה קלה עליו.
מי פנים מורידים את שאריות האיפור ומשאירים את העור נקי וחלק. גם כשנספגים - יש תחושה של לחות. (לפעמים אני אפילו שוכחת למרוח קרם לילה).

אם אתייחס למרכיבים של שני המוצרים הנ"ל:
חלב פנים מכיל Mineral Oil שנמצא במקום השני ברשימת המרכיבים. החומר הזה קצת שנוי במחלוקת (יש אלה שטוענים שהוא בטוח לשימוש ויש שטוענים שזה חומר מזיק). לכן, מי שנמנעת משימוש בתכשירים שמכילים אותו - להתרחק ממנו.
מכיל גם Parabens (חומרים משמרים) וגם צבע מלאכותי ו-Fragrance, לכן לא הייתי ממליצה עליו למי שהעור שלה רגיש או למי שסובלת מאלרגיות.
מי פנים: מכילים גם הם Mineral Oil, פרפיום וצבע מלאכותי. לכן ההמלצות הן זהות לאלו של חלב הפנים.
לי אין רגישויות או אלרגיות ומה שהכי מציק לי זה היובש, שבדרך כלל מתגבר אחרי שימוש במוצרי ניקוי לעור למיניהם. לכן אני מאוד מרוצה משני המוצרים האלו (למרות כמה מרכיבים שהייתי מעדיפה לא לראות ברשימה שלהם).

המוצר הנוסף שנרכש הוא מסיכת הזנה (Flash Nutrition Mask)
היא מיועדת לעור יבש. לפי היצרן, נותנת הקלה מיידית ותחושת לחות לעור יבש ועייף. כמות: 75 מ"ל.
אני משתמשת בה פעם בשבוע. שמה שכבה דקה של המסכה על הפנים (חוץ מאיזור העיניים) וישנה איתה. בבוקר - שוטפת את הפנים עם סבון פנים. האופציה השניה (שהיא גם הוראת היצרן) היא לשים את המסיכה ל-5 דקות ואז לנגב את השאריות עם צמר גפן, ללא שטיפה.
המסיכה מקיימת את מה שהיא מבטיחה. אחרי שהשימוש בה העור שלי מרגיש חלק יותר ואני לא רואה קימטוטים קטנים על המצח ומסביב לאף, שנוצרים אצלי כשהעור מתייבש.
זאת הפעם הראשונה שאני מנסה מסיכת הזנה/לחות, לכן לא אוכל להשוות אותה למוצרים מקבילים.

עד לפני שבוע ראיתי שעדיין יש מבצע על כל המוצרים שציינתי. שמתי לב שהמחיר שלהם משתנה בין סניפים שונים של סופר-פארם: נע בין 89 ל-99 ש"ח (במקום 200). 
20 תגובות

איפור עיניים עם פלטת "Storm" של Sleek

היום בפינת האיפור היומי - איפור עיניים בגוונים של ורוד וברונזה ליומיום. 
המוצרים שבהם השתמשתי:

1. פיינטפוט של MAC (צללית קרם) בצבע "Painterly", על כל העפעף. מאז שיש לי את הצללית הזאת אני משתמשת בה כל יום כבסיס לצללית: יש לה גוון נייטרלי (כמעט כמו צבע העור), היא משפרת משמעותית את העמידות של איפור וגם נותנת יותר עומק לצבע של כל צללית. 

הצללית הורודה (שורה עליונה, השניה מצד ימין) - על כל העפעף העליון וגם התחתון
צללית בצבע ורוד-בורדו (שורה עליונה הראשונה מימין) על חצי החיצוני של העפעף העליון והתחתון
צללית בצבע חום-ברונזה (שורה תחתונה, הראשונה משמאל) בפינה החיצונית של העפעף העליון ובקפל (עד אמצע העפעף), וגם בשליש החיצוני של העפעף התחתון.
הכי חשוב בסוף - טישטוש של הגבולות בין הצבעים ושל כל "הפינות החדות" עם כל מברשת טישטושים שנוחה לכן (אני השתמשתי ב-E35 של סיגמה)
אני חייבת לציין שהפלטה הזאת מפתיעה באיכות הצלליות וגם בעמידות שלהן (ביחס למחיר שלה). כולן מאוד נוחות למריחה, לא מתפוררות ומחזיקות עליי כל היום. 

3. עיפרון עיניים בצבע חום כהה של Rimmel:
על העפעף העליון שמתי אותו כמו איילינר רגיל ואז טישטשתי (Smudged) עם מברשת.
וגם על מעקה העין (waterline). העמידות של העיפרון הזה במעקה העין לא משהו בכלל, לכן הייתי צריכה לחדש מידי פעם כדי לשמור על המראה. אני יודעת שניתן לשפר את העמידות ע"י הנחת צללית מעליו, אבל בגלל שאני מרכיבה עדשות מגע אני נמנעת מזה, אחרת כל הצללית הזאת תהיה לי על העדשות ואוי לי אם זה יקרה.

סווטצ'ים של הצלליות ושל העיפרון
אני מאוד אוהבת להשתמש בשילוב הזה של הצבעים ליומיום. מי שרוצה לקבל מראה טבעי יותר יכולה לוותר על העיפרון במעקה העין.
אסיים עם תמונות נוספות של המראה הסופי:
עם פלאש
עם פלאש
באור יום
24 תגובות

קניות מלונדון

טוב, לא נסעתי ללונדון ואף פעם לא הייתי שם (רק חולמת על זה בינתיים)
מה שכן לא מזמן עמית לעבודה נסע ללונדון ובתמימות שאל אותי אם אני רוצה שיביא לי משהו משם (Mua -ha-ha :))
באותו הרגע רצו לי רשימות של קניות בראש: דבר ראשון חשבתי על בנפיט (הקורליסטה כמובן ואולי עוד משהו קטן), אחרי זה על Urban Decay וכו' כו'. בסופו של דבר החלטתי לא להשתגע עם זה כי החודש גם ככה ביזבזתי קצת יותר מידי וגם ככה אם נהיה כנים לרגע לא חסר לי איפור או לקים.

מאוד רציתי את "Dusky Mauve" של Barry M, אבל הוא היה חסר בחנויות. לכן קיבלתי את "Indigo" (הכחול) שהיה מקום שני ברשימה שלי ואת "Red Black" הלא כל כך מקורי (לא בשם ולא בצבע). בינתיים הספקתי לשים את "Indigo" פעם אחת ודי אהבתי אותו. מה שכן הוא ממש בעייתי לצילום כי יוצא כחול ולא כחול-סגול כמו שהוא במציאות. הסווטצ'ים בקרוב. עלות 3 פאונד (18 ש"ח בקירוב) לכל אחד.
פלטת צלליות של Sleek, שראיתי במלא סרטונים של Pixiwoo ב-YouTube ומאוד אהבתי את הגוונים. הפלטה שלי נקראת "Storm" (יש עוד כמה פלטות אחרות שאני כבר בונה עליהן). היא עלתה בסביבות 6 פאונד (בסביבות 35 ש"ח) והיא הפתיעה אותי מאוד באיכות שלה. עד עכשיו לא ניסיתי את כל הצבעים, אבל אני יכולה להגיד שאלה שניסיתי היו מאוד עמידים עם פיגמנט מעולה.  בערב של New Year השתמשתי בצללית הכחולה הכהה והשחורה מהפלטה זאת ויצא מראה ערב מהמם (שאני עובדת על שיחזור שלו בשבילכן כי אז לא יכולתי לצלם).
3 עפרונות של Rimmel London. היה לי עיפרון אחד שלהם בחום שנורא אהבתי לכן רציתי עוד. אני אוהבת לשים אותם כמו איילנר ואז לטשטש לקבלת מראה מעושן אבל לא דרמטי מידי (במיוחד בגוונים של חום). מה שכן הם לא עמידים במעקה העין (waterline). מחיר: 3 פאונד לעיפרון, קיבלתי 3 במחיר של 2.

***
היה לי סיפור די מעצבן עם strawberrynet.com שנמשך עד עכשיו. זהו שלא...
כמו שחלקכן יודעות הזמנתי 2 צלליות קרם  של בנפיט ("Get Figgy" הסגולה וגם את "Strut" הכחולה) בהנחה מטורפת שהם עשה לכבוד החגים - בסביבות 35 ש"ח לצללית. ישר שילמתי דרך paypal ואמרתי בטח עוד שבוע אקבל אותן.
אחרי 3 ימים קיבלתי תזכורת למייל שאני צריכה לשלם?! מאותו יום שלחתי כמה מיילים לשירות הלקוחות עם מספר הקבלה וכל ההסברים ולא קיבלתי מהם שום תשובה. בינתיים עבר לו שבוע והסטטוס של ההזמנה שלי לא השתנה.
שלחתי עוד 2 מיילים קצת יותר עצבניים - ואז לפני פחות משבוע חזר אליי נציג שרות הלקוחות שלהם ונורא התנצל ובישר שאחת הצלליות ("Strut") חסרה במלאי והציע לזכות אותי עליה. ביקשתי שלפחות ישלחו לי את השניה - והסתבר שגם היא חסרה, ובעצם הוא גם לא יכול לשלוח לי צבע אחר במקום אלא רק לזכות אותי.
במייל האחרון שכתבתי לו אמרתי שאני מעדיפה לחכות קצת עד שהם יחדשו את המלאי שלהם מאשר לקבל החזר.
הדבר המוזר הוא שבאותו היום הם שינו את הסטטוס של ההזמנה שלי וכנראה שלחו חבילה (כי יש מספר מעקב) וזיכו על צללית אחת.
בכמה מילים: כנראה בגלל החגים היה להם בלגן מאוד גדול שעד עכשיו הם מנסים להשתלט עליו.
קשה לתקשר איתם כי לוקח להם מלא זמן לענות (במקום לפתור את הבעיה לבד ולהציע פתרונות).
אולי עדיף היה לקבל החזר כספי וזהו, אבל נורא בא לי על הצלליות האלו. נראה מה יגיע בחבילה...
13 תגובות
© Stars of Alex • Theme by Maira G.