10.12.11

OPI - Excuse Moi

לקראת תקופת החגים המתקרבת כל מותג לקים וגם רוב חברות הקוסמטיקה יצאו עם קולקציות מיוחדות ונוצצות במיוחד. לקים גליטריים מככבים העונה וגם מככבים על הציפורניים שלי לא מעט. זה התחיל מ-"Bubbly Bombshell" של Orly שהשאיר לי "טעם של עוד" וממשיך היום עם לק גליטרי חדש: "Excuse Moi!" של OPI.
הוא יצא כחלק מקולקציית החגים "The Muppets" והוא היחיד שהזמנתי בינתיים. לרוב הגליטרים שבקולקציה לא ממש התחברתי, כי הגליטר עצמו גס מידי ובגדול אהבתי יותר את החלק השימרי יותר של הקולקציה ("Meep-Meep-Meep" וגם "Animal-istic" עשו לי את זה במיוחד).
בוידאו הזה אפשר לראות את כל הקולקציה באיכות גבוהה:
"Excuse Moi!" שונה משאר הגליטרים שבקולקציה, כי הבסיס שלו לא שקוף לגמרי אלא ג'ל ורדרד שתורם לאטימות (יחסית) וגם גליטר עצמו קטן יותר ונראה פחות גס מכל השאר.

כשראיתי אותו לראשונה ממש לא אהבתי אותו וקצת הצטערתי שהזמנתי אותו בכלל. בבקבוק הוא נראה ורוד קצת חיוור עם חתיכות גליטר צבעוני. בשכבה אחת הוא נראה כמעט שקוף ואם משתמשים בו ללא בסיס ידרשו לפחות 3 שכבות כדי להגיע לאטימות מלאה, לכן חייבים בסיס אטום כלשהו כדי להגיע למראה הרצוי.
שכבה אחת מעל "Strawberry Icing" של סאלי הנסן
שכבה אחת ללא בסיס
על בסיס בהיר הלק נראה סתמי לחלוטין בעיני וויתרתי על הניסיון של מניקור מלא מהסוג הזה. רואים את היופי של הגליטר הזה אך ורק על בסיס כהה ואטום. בחרתי 2: הראשון (והמתבקש ביותר) הוא "Matte Vinyl" של Orly.
התאהבתי בתוצאה, כי עם הבסיס הזה רואים את כל היופי של הגליטר הצבעוני. בכל התמונות אני עם שכבה אחת של בסיס ושכבה אחת של גליטר. בגלל שהגליטר מחוספס ולא חלק במגע, חיבים להשתמש ב-Top Coat. אני בחרתי במייבש של Poshe כי הוא סמיך יותר משאר המייבשים שיש לי, הוא גרם ללק להבריק יותר וגם הפך אותו לנעים יותר למגע ובכל זאת לא חלק לגמרי.

הבסיס השני הוא "We will always have paris" של OPI.
הוא נראה טיפה יותר מעודן מהבסיס השחור והתוצאה טיפה יותר מעניינת ויפה בעיני.
לא הכל ורוד בעולם הגליטרים ויש 2 חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון:
1. העמידות לא טובה, עלי הם מחזיקים מקסימום יומיים במצב המושלם ואז הלק מתקלף בחתיכות גדולות. על בסיס קרמי העמידות טובה יורת לעומת בסיס המאט.
2. ההסרה - סיוט אחד גדול (ומנצנץ).

ולמרות הכל, אי אפשר שלא לאהוב גליטרים!
הפעם התלהבתי קצת יותר מהרגיל ואפילו הכנתי וידאו קטן שממחיש את היופי של "Excuse Moi!" (על בסיס שחור).
תהנו!

11 תגובות:

  1. קודם כל - יופי של סרטון!
    מצפה שבכל פוסט על לק מעכשיו תעשי אחד כזה ;)
    את שלל הגליטרים בקולקציה הזו ממש לא אהבתי.
    אבל אם כבר אז מסכימה שעל בסיס כהה כמו הפריז הוא נראה הכי טוב.

    השבמחק
  2. אלכס תעשי לי OPI!
    חוץ מזה שאת מדהימה ביופייך במציאות, ציפורניים שלך הן עוד יותר יפות מאשר שבתמונות!
    הלק באמת יפה מעל לקים כהים כפי שהראת ומסכימה איתך שהורדה היא סיוט שחייבים לסבול אם רוצים מניקור מנצנץ.

    השבמחק
  3. דנרה: אולי רק ללקים מיוחדים :)
    אני חושבת שהסווטצ'ים של הגליטרים שיש ברשת פשוט לא מוצלחים, כי משום מה אף אחת לא מראה אותם על בסיס כהה וזה נראה רע בלי.

    מרינה: אני נמסה פה :)) תודה!

    השבמחק
  4. בשביל לק כזה שווה להתאמץ, מאוד מיוחד (-:
    באמת מעל בסיס כהה הוא הרבה יותר יפה,
    חבל שמחזיק מעט זמן כי עם ההנחה דיי ארוכה וההסרה סיוטית לא תמיד יש לי עצבים לזה...
    תתחדשי (-:

    השבמחק
  5. שני השילובים (הכהים) מטריפים!
    אני חושבת שווה לך לקנות לק שחור (לא מאט) בשביל השילובים המגניבים האלה :)
    הסרטון משעשע חחח

    השבמחק
  6. טוב אני ראיתי את הלק הזה הלייב והוא אכן מגניב!! אין ספק שרוב רובם של הגליטרים ניראים הרבה יותר טוב מעל בסיס כהה כלשהו ולא לבד

    השבמחק
  7. טוב גם אני ראיתי את הלק הזה בלייב עלייך וחוץ מזה שאת יפיופה אמיתית , הלק היה הורס את הבריאות [וגם התה שאני עדיין מחכה ללינק...אהממ....אהמ... :-D]
    בשביל למנוע הסרה סיוטים של גליטרים פשוט למרוח שכבה של לק שקוף. הכל ירד תוך שניה.

    יופי של פוסט ואחלה סרטון , תודה!

    השבמחק
  8. באופן אישי לא כ"כ התלהבתי ממנו, וזה חריג כי יש לי קדחת גליטרים מטורפת בזמן האחרון ;)

    יפה לך על ההשקעה בסרטון :)

    השבמחק
  9. Beauty_mark: גליטרים שווים את המאמץ, אפילו אם משתמשים בהם לעתים רחוקות. הם נותנים מראה מאוד חגיגי שאני אוהבת.
    תודה!

    מיטל: הוא יפה רק על כהה, אחרת הוא די מכוער בעיני. כשראיתי אותו בבקבוק אפילו התבאסתי.
    לא בא לי להשקיע בלק שחור, המאט הזה עושה את העבודה וגם ככה יש לי יותר מידי לקים :)
    בסרטון הזה עשיתי עריכה בפעם הראשונה וזה היה סיוט!

    השבמחק
  10. ישראלה: אני מתה עליו!

    הבולשת: תודה מותק!
    אל תדאגי הלינק יגיע, להשיג אותו זה כמו לגלות את הסודות של הצבא הרוסי :))
    הולכת לנסות את השיטה של הלק השקוף!

    אלטר אגו: גם אני בסוג של קדחת גליטרים בזמן האחרון!

    השבמחק
  11. אני בעד קדחות גליטרים (אבל תמיד ההסרה...)
    ממש אהבתי אותו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...