22.12.11

China Glaze - Tinsel Town

חגיגת הגליטרים נמשכת!
היום מככב כאן לק מהמם מקולקציית החגים "Let it snow" של China Glaze:
"Tinsel Town"


יש לי חולשה לצבעי כסף ואפור: התכשיטים שלי הם כסף/זהב לבן, יש לי נטיה להעדיף צבע אפור בבחירת הבגדים ונטיה עוד יותר חזקה לבחור בגדים מעוטרים בפייטים/נצנצים וכו' כסופים. גם בבחירת הלקים אני די צפויה: "Tao" ו-"Kelly" של זויה, "Skull & Glossbones" של OPI הם דוגמה מצויינת לכך. לכן כשיצאו התמונות הראשונות של הקולקציה הלק הזה הסתמן כפייבוריט שלי והוא היחיד שהוזמן בסופו של דבר.
מדובר בגליטר כסוף על בסיס שקוף, לכן כדי להגיע לאטימות מלאה נדרשות 3 שכבות לפחות. 
כרגיל, בכל התמונות אני עם הבסיס השחור הקבוע שלי ("Matte Vinyl" של Orly) ושכבה אחת של גליטר. זה גם נראה הרבה יותר טוב וגם מונע הסרה סיוטית (למרות שגם בשכבה אחת היא לא ממש כיפית). 
הגימור יוצא מחוספס ולא ממש נעים למגע לכן חייבים top coat כדי לסדר את העניין. מניסיון שלי, ככל שהטופ יהיה סמיך יותר, כך הגימור יתקבל חלק יותר. לכן עם כל הגליטרים שלי אני משתמשת במייבש של Poshe. ועדיין, אל תצפו לגימור חלק לגמרי כמו שיש ללקים במרקם קרם.
אני מתה על הלק הזה! הוא נראה קלאסי על הציפורניים, כמו תכשיט על היד, מאוד מתאים לתקופת החגים ולמסיבות הנוצצות.

כמו בפעם שעברה, הכנתי וידאו שתוכלו להינות מ-"Tinsel Town" במלוא היופי שלו!

11 תגובות:

  1. מהמם! רציתי אותו אבל נגמר הסטוק בטראנסדיזיין.

    השבמחק
  2. מדליק לגמרי ויפה שאימצת את עניין הסרטונים!
    ברור על בסיס שחור, גם ככה להוריד אותו זה סיוט...
    נראה לי שעל בסיס שחור קרמי העסק הזה ייתפס ויעבוד יותר טוב מאשר על שחור מאט.

    השבמחק
  3. גליטר ראשון שאני ממש מחבבת מזה הרבה זמן! הוא לא נראה טו מאץ' ובאמת משדר אפילו סוג של קלאסיות למרות שקלאסיות וגליטר זה לא משהו שבד"כ שמים במשפט אחד ביחד... חמוד הרעיון של הסרטונים :-)

    השבמחק
  4. שילוב מהמם ועוצר נשימה בעיני - ואת זה אומרת מי שלא עונדת אף פעם שחור.
    את חושבת שאותו אפקט יתקבל על לקים כהים אחרים? סגול, בורדו. האם ניסית?

    השבמחק
  5. ראיתי סווצ'ים ברשת והוא פשוט מיוחד במינו, תוכלי לתת לי את הקישור לקניה?
    חג אורים שמח!

    השבמחק
  6. נחמד ביותר ובדיוק הלק לחורף!

    השבמחק
  7. וניטי: לגמרי! גם ב-EBAY הוא נחטף מהר מאוד, צריך לעקוב.

    דנרה: אימצתי את הסרטונים עבור הלקים המיוחדים בינתיים, נראה לאן זה יתפתח :). יכול להיות שבסיס קרמי באמת ישפר את העמידות, פעם הבאה אנסה אותו על אפור כהה (נראה לי KELLY טוב למטרה הזאת)

    ישראלה: הוא גליטר "לביש" מאוד ואני מתה עליו!

    השבמחק
  8. אפרת: ניסיתי אותו בינתיים רק על שחור, אבל לדעתי הוא יראה טוב על כל בסיס כהה.
    הזמנתי מהמוכר הזה: http://stores.ebay.com/Top-nail-shop. בינתיים אני רואה שחסר לו במלאי, אבל שווה לעקוב.

    מרינה: לק מושלם לחורף, ועוד יותר לתקופת החגים. (לפחות הציפורניים שלי חוגגות :)

    השבמחק
  9. תודה, עכשיו אני שנתת לי את הכתובת בעבר, הפעם אשמור אותה ברשימת המוכרים ב איבי. אולי אצטרך להתנחם במשהו אחר מהמלאי :)

    השבמחק
  10. מהמם לחלוטין!!!
    רק שאני לא מסוגלת עם שילובי השכבות האלה. לא תהיה לי הסבלנות לרכוש לק שאצטרך לשים מעל לק אחר..
    וגם אין לי סבלנות לאחרונה לגליטרים.. גם ככה הציפורניים שלי במצב קשה (ונטולת לק כבר שבוע!!) אז ההסרה של גליטר כזה עוד יותר עושה לי רע על הנשמה.
    אבל אולי בכל זאת? כי הלק הזה באמת מטריף!!

    השבמחק
  11. מיטל: אני מתה עליו!
    לדעתי אין צורך לקנות במיוחד, כל בסיס קרמי כהה יעבוד. מה שמזכיר לי שרציתי לנסות אותו על בסיס כחול כהה.
    ההסרה זה סיוט אמיתי, אני תמיד חושבת פעמיים לפני שאני שמה גליטר, למרות שבא לי עליהם מאוד בזמן האחרון.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...