SLIDER

מייק אפים של Bourjois

Bourjois הוא מותג האיפור "העממי" (drugstore) האהוב עלי ביותר, שהכרתי עוד לפני שהוא עשה עליה לארץ. עיצוב האריזות של המוצרים מאוד יחודי ושונה משאר המותגים, הסטנד שלהם תמיד בולט ואטרקטיבי. המוצרים עצמם מאוד איכותיים, במיוחד הצלליות האפויות, שיצאו גם בגרסת ה-Intense המעולה, והסמקים האפויים ("Little Round Pots") המפורסמים. כל זה במחיר שווה לכל כיס. בביקור האחרון בבית התחדשתי בלא מעט מוצרים של Bourjois שכבר מזמן רציתי, ביניהם 2 צלליות אפויות (שעדיין לא הופיעו בבלוג), duo של סומק והייליטר בצבע ורוד עתיק (שמשום מה לא עשה עליה לארץ) ו-3 מייק אפים שעליהם אדבר היום.


זאת הייתה התנסות הראשונה שלי עם המייקאפים של המותג. אחרי קראתי עליהם ביקורות טובות ברשת החלטתי לנסות את כולם. המחיר שלהם ברוסיה זול משמעותית מהמחיר בארץ (169 ש"ח לפני ההנחה) ועומד על כ-60 ש"ח (מחיר קבוע ללא הנחות), לכן זאת הייתה קניה משתלמת מאוד! חסר כאן רק עוד מייק אפ אחד נוסף של המותג שנקרא "Bio Detox" והוא המייק אפ האורגני של Bourjois שלא הגיע לארץ. לאחרונה הזמנתי אותו מאתר asos.com, עדיין לא גיבשתי את דעתי עליו לכן הסקירה תגיע בשלב מאוחר יותר.

אתחיל מ-Healthy Mix, המייק אפ המדובר של Bourjois, שזכה לאינספור שבחים וביקורות מהללות.
האריזה: פלסטיק עם משאבה נוחה שמאפשרת שליטה מצויינת על כמות החומר.
מה בפנים?: מייק אפ במרקם קליל ונעים שמבושם בריח פירותי ממכר (עניין של טעם, אני מכורה לו לגמרי)
ההבטחות: לפי האתר של Bourjois המייק אפ מבטיח להעניק מראה זוהר ונטול פגמים, לשמור על לחות ולטפח את העור וגם עמידות של 16 שעות.
בפועל: המרקם של המייק אפ הזה פשוט מעולה! הוא קצת יותר קליל מהמייק אפים האחרים שיש לי ("Teint Miracle" לדוגמא) וממש כיף להניח אותו על העור. לרוב אני משתמשת במברשת מייק אפ F60 של סיגמה ואם אני ממש ממהרת אני מניחה אותו עם האצבעות, התוצאות זהות.
הכיסוי שלו קל עד בינוני: לחיצה אחת על המשאבה תספיק לכיסוי של כל הפנים, אני עושה 2 לחיצות כי אני אוהבת לבנות את המייק אפ הזה לכיסוי טיפה יותר גבוה. אף פעם לא הגעתי איתו למראה "מקומח" או כבד, בכל תאורה הוא נראה מצויין.
הגימור שלו מאוד טבעי והעור נראה בריא ורענן יותר. בגלל שהעור שלי מעורב (שמן באזור ה-T) אני תמיד מפדרת מעל כדי לקבע את התוצאה ולשפר את העמידות. עם כל הפודרות שיש ברשותי ("Sexy Mama" של TheBalm, פודרה שקופה של "Mineralz" ולאחרונה התווספה גם פודרה שקופה של Rimmel) ה-"Healthy Mix" חי מעולה.
החסרון המרכזי של המייק אפ הזה הוא העמידות וזאת ההבטחה היחידה שהוא לא עומד בה. בתקופת החורף הוא עמיד עלי למשך כ-7 שעות במצב מושלם ולאחר מכן מתחילה נסיגה באיזור ה-T. בתקופת הקיץ כמעט ולא השתמשתי בו כי העמידות הייתה פחות טובה מזה. בנוסף, הוא מסתיר פגמים רק באופן חלקי. לי זה לא מפריע, כי הפיגמנטציה שלי מאוד קלה ובתקופה הזאת העור נקי ולא סובל מ"הפתעות לא רצויות". אבל אם רוצים להסתיר פגמים בצורה טובה (פיגמנטציה, נקודות חן, פצעים וכו') כדאי לבחור מייק אפ אחר עם כיסוי יותר גבוה.

הבא הוא "Healthy Mix Serum", גרסת הג'ל של המייק אפ המקורי.
האריזה: בקבוק פלסטיק, מעט יותר גבוה מה-"Healthy Mix" המקורי שמצוייד באותה המשאבה המוצלחת.
מה בפנים: מייק אפ כמעט זהה למקורי עם אותו הריח הממכר.
גם כאן ההבטחה היא עור זוהר וקורן הודות לתמציות של פירות שמטפלות בסימני העייפות ומטפחות את העור, כיסוי אחיד ומראה עור טבעי ל-16 שעות.
בפועל: אני בקושי יכולה להבדיל בינו לבין הגרסה המקורית. גרסת הג'ל טיפונת קלילה יותר, הכיסוי מעט יותר נמוך ועמידות קצת פחות טובה, כל זה רק אם מחפשים את השוני. בנוסף, בגלל המרקם הקליל שלו אני מעדיפה להניח אותו דווקא עם האצבעות לקבלת מראה אחיד. העור נראה איתו מעולה ומאוד טבעי, גם אחרי פידור רציני עם פודרה שקופה.
החסרונות זהים לגרסה המקורית.
בשתי הגרסאות מגוון הצבעים זהה. אני בחרתי את 52 "Vanilla" והוא תואם את גוון העור שלי אופן מושלם בתקופה הזאת (בקיץ אצטרך כנראה לעבור ל-53).

אני מאוד אוהבת את צמד ה-"Healthy Mix" שלי ובטוח אקנה את אחד מהם שוב ברגע שיגמרו, רוב הסיכויים שזה יהיה ה-"Healthy Mix" המקורי. בינתיים אני מגוונת בין שניהם לפי ההרגשה ומצב הרוח.

המייק אפ השלישי הוא "Ten Hour Sleep Effect":
האריזה: פלסטיק עם משאבה נוחה.
מה בפנים: מייק אפ במרקם קל ביותר, מבושם בריח קוסמטי מתקתק שמזכיר לי את הריח של שפתונים של פעם.
ההבטחות: המייק אפ מועשר בויטמינים ומינרלים שעוזרים לטיפול בעור "עייף", מסתיר פגמים וגורם למראה עור אחיד ורענן כמו אחרי שינה טובה.
בפועל: מדובר במייק אפ עם הכיסוי העדין ביותר שניסיתי עד היום. אפשר להגיד שהוא כמעט ובלתי נראה על העור ורק תורם למראה אחיד יותר. הגימור שלו מבריק והעור שלי נראה איתו קצת "מזיע" לכן חובה לפדר, אלא אם כן מדובר בעור רגיל עד יבש.
המייק אפ הזה לא מסתיר פגמים, הוא מתפקד אצלי על תקן "דמי מייק אפ" ואני משתמשת בו לעתים רחוקות כשאין לי זמן להשקיע באיפור ואני רוצה מראה של "no makeup makeup".
הוא לא מתאים לעור מעורב/שמן, כי העמידות שלו נמוכה והוא מתחיל להראות סימני נסיגה כבר אחרי כמה שעות וגם מדגיש את הנקבוביות. לדעתי הוא יתאים לבעלות עור רגיל עד יבש ונטול פגמים שמחפשות מייק אפ בלתי נראה שיגרום למראה עור אחיד יותר. אני אישית די התאכזבתי ממנו.

בחרתי בגוון מס' 72 שהתגלה כבעל תת גוון ורוד, לעומת ה-52 של "Healthy Mix" (תת גוון צהוב, נייטרלי). בגלל הכיסוי הנמוך ההבדל הזה בקושי נראה לעין אחרי שמניחים את המייק אפ על הפנים. צילמתי השוואה קטנה: בצד ימין "Ten Hour Sleep" ובצד שמאל צמד ה-"Healthy Mix" הזהים בגוון.
מה דעתכן על המייק אפים של Bourjois? ניסיתן? אהבתן? התאכזבתן? שתפו בתגובות!

27 תגובות

  1. כל הכבוד על הסקירה המקיפה.
    זה מותג חביב שהייתי קונה בצעירותי באירופה. לא ממש מתחברת אליו היום.
    קיבלתי את המייק אפ עם המכסה האדום כשהושק בארץ, האריזה שלו כל כך צ'יפ ולא עשתה לי את זה שאפילו לא פתחתי אותו ואחרי חודשיים שהעלה אבק הועבר הלאה... לא נורא.

    השבמחק
  2. אני ממש אוהבת את הסדרה הזו של ה-Healthy Mix Serum
    בעיני הוא מייקאפ מצוין והוא יוצר מראה חי מאוד שאני מאוד אוהבת לראות על עצמי . הכיסוי שלו די בינוני עליי והוא ממש הפך להיות אחד האהובים עליי. אני מסכימה רק עם מה שדנרה אמרה לגבי העיצוב שהוא קצת לא יצירתי אבל אם המייקאפ טוב אז פחות איכפת לי.

    השבמחק
  3. תודה על הסקירה המעניינת ! :-)
    אני תמיד מחפשת מייק אפים עם כיסוי גבוה בגלל כתמי פיגמנטציה, אז לא נראה לי שהם יתאימו לי.
    אבל את הצלליות של Bourjois אני מאוד אוהבת.

    השבמחק
  4. סקירה בהחלט מעולה! אני גם קניתי את זה עם המכסה האדום (גם מס' 52) ואני מאוד אוהבת אותו עכשיו בחורף, אבל גם אני לא מרגישה שהוא עמיד במיוחד (משהו כמו 6-7 שעות וזהו).

    ברגע שאני אסיים את האדום אני כנראה אנסה את זה עם המכסה השחור.

    השבמחק
  5. די עשית לי ממש ממש חשק!
    סקירה ממש מקיפה ומעולה לכל אלו שעוד לא דגמו את המוצר:)

    השבמחק
  6. דנרה: תודה!
    אני גם זוכרת את המותג הזה מאז שהתחלתי להתעניין באיפור.
    אכן האריזה של HEALTHY MIX לא ממש מושכת מהבחינה החיצונית, אבל לדעתי זאת תכונה משותפת לכל המייק אפים של המותגים "העממיים" שאני מכירה. לי זה פחות מפריע כי אני אוהבת את המייק אפ עצמו. עד כמה שאני מכירה אותך לא היית מתחברת למייק אפ הזה.

    הבולשת: אני גם מאוד אוהבת את שתי הגרסאות!
    במיוחד כי לא צריך להתעסק עם ההנחה שלהם יותר מידי והם יוצרים מראה מאוד טבעי. גם לי פחות איכפת מהעיצוב שלו.

    השבמחק
  7. אורלי: בכיף! :)
    אכן אם את מחפשת כיסוי גבוה שלושתם לא יתאימו לך. האמת היא שהייתי שמחה אם בורז'ואה היו מוציאים מייק אפ קצת יותר "רציני", משהו בכיוון של קולורסטיי.
    אין על הצלליות האפויות שלהם!

    מורן: תודה!
    שני ה-HEALTHY MIX מעולים בתקופה הקרה וגם העמידות משתפרת. בקיץ - פחות מוצלחים בעיני. זאת כמובן פונקציה של סוג העור ואני מאמינה שאם היה לי עור רגיל או נוטה ליבש הוא היה יכול להיות הרבה יותר עמיד.

    Peacha: תודה רבה!

    השבמחק
  8. סקירה מצויינת ובעקבותיה רצתי לאסוס לרכוש את ההלת'י מיקס הרגיל (זה שהיה קופון 20% גם לא הזיק...).
    אני מאד אוהבת את הסרום שיש לי, הכיסוי שלו מצויין בשבילי והוא מתקבל עליי כ"כ טבעי וחי. בעצם ראית אותי איתו, את יכולה לשפוט לבד ;-)

    השבמחק
  9. סקירה מלאה ומקיפה, באמת רציתי לשמוע מה ההבדלים בינהם,

    חבל שאין להם מייקאפ שמיועד לעור מעורב יותר.

    השבמחק
  10. סקירה מצוינת, נראה לי שבזכותך (או בגללך :) ) לא ארכוש אותו כי חשובה לי העמידות, מה גם שיש לי עור מעורב נוטה לשמן ומייקאפ דראגסטורי לא עושה לי את זה |: . בנות אל תהרגו אותי.
    וחוץ מזה התבאסתי על הסומק שלהם ונאלצתי להחזיר אותו.

    השבמחק
  11. אנונימי16.12.2011, 14:46

    איזה גוון לדעתך בHEALTHY MIX יתאים לי? אני 150 באף colorstay של רבלון. 51?52? תודה!

    השבמחק
  12. ישראלה: תודה! נראה לי שאני אקנה לי עוד אחד באסוס, כי שלי כבר בחצי ולא בא לי שיגמר. במיוחד שהמחיר שווה.
    מרב הדיבורים על המייק אפ של לוריאל חשבתי שהיית איתו :) הוא נראה ממש טבעי!

    Beauty Mark: תודה!
    לדעתי לעור שמן המייק אפים האלו לא יתאימו. לעור מעורב זה לא כל כך מולחט, יש בנות שהעמידות שלו עליהן יותר טובה ויש גם פחות. אני מתה על HEALTHY MIX בחורף.
    גם אני הייתי שמחה אם היה להם מייק אפ עמיד במיוחד לעור מעורב/שמן.

    My Beauty Point of view: תודה!
    לפי מה שאת מתארת הם באמת לא בשבילך. לא נהרוג אותך, רק נרביץ קצת :)).
    למה התבאסת על הסומק?

    השבמחק
  13. אנונימית: אף פעם לא ניסיתי את קולורסטיי לכן לצערי לא אוכל לענות לך על השאלה. ממליצה לך בכל זאת לנסות את שניהם בחנות לפני שאת מחליטה, ואם תשיגי דוגמית אז עוד יותר טוב.

    השבמחק
  14. מעולה! בדיוק ענית על השאלה האם 52 זהה בשני המייקאפים. הולכת לקנות באסוס גם...

    השבמחק
  15. מרינה: הגוון זהה. הסרום טיפה פחות רווי לכן נראה טיפה יותר בהיר על היד לעומת הרגיל (רואים את ההבדל בתמונה עם הטיפות) זה כל ההבדל. כשמניחים על הפנים הם זהים. 52 יהיה לך מעולה לחורף!
    תתחדשי! (ועל הדרך תראי אם הקופון עובר לך כי היו איתו בעיות)

    השבמחק
  16. האמת שמעולם לא ניסיתי שום דבר של Bourjois בכלל.
    אני אפילו לא יודעת איפה קונים. על הצלליות המפורסמות שמעתי ויש שם כמה גוונים יפים.
    אבל האריזות של המוצרים לא אטרקטיביות בעיני ומזכירות לי קרם רפואי משהו.

    השבמחק
  17. פוסט נחמד, מחכה לסקירה שלך על המייקאפ המינירלי שלהם.
    אני משתמשת רק במינרליים - כרגע עם של אנה לוטן..

    השבמחק
  18. KC Mussman: את בורז'ואה את יכולה למצוא בסניפים מסויימים של סופר פארם ושל משביר. באיזור תל אביב יש את הסטנד שלהם גם בבית מרקחת "שור טבצ'ניק" ליד דיזנגוף סנטר.
    אני מאוד אוהבת את הצלליות האפויות שלהם, במיוחד את סדרת ה-INTENSE.

    יהודית שרעבי: עדיין לא החלטתי מה אני חושבת על המייק אפ האורגני שלהם, כי הוא קצת שונה מאלו שאני רגילה אליהם. מבטיחה לעדכן בהמשך.

    השבמחק
  19. אוקי! אני חייבת לומר שאת הפוסט הזה קראתי ביום שהוא פורסם!!!! משום מה שכחתי להגיב עליו.. מתאים לי..

    מבחינתי, מייקאפ בכיסוי שהשלושה האלה מציעים הוא פשוט לא מספיק.. דווקא זה שניסיתי אמור להיות עם הכיסוי הגבוה יותר ובעיני הוא לא מורגש. מי שיש לה את העור בשביל המייקאפ הזה, לדעתי לאו דווקא חייבת מייקאפ.. ואז כל נושא העמידות.. לא ממש משנה..

    לאחרונה יש באז מטורף סביב מוצרים של החברה הזאת, ואחרי שניסיתי את המייקאפ ולא הבנתי על מה הסערה, ניסיתי גם 2 צלליות. בשתי מילים - לא נפלתי. אני חושבת שהאיכות סבירה אבל לא יודעת מזה. הצלליות לא מחזיקות עלי אפילו יום שלם.. לקראת אחה"צ/ערב הקפל כבר מרוח.. :/ גם הגוונים - כחול ואפור - לא היו כאלה רוויים. בקיצור, כנראה שהבאז גרם לי לצפות להרבה.. בפועל? מעט אכזבה..

    השבמחק
  20. קניתי את המייקאפ עם הפקק השחור והוא מעולה!!!!!!! ממש אהבתי! וגם הצלליות האפויות מעולות!! אין ספק שזו חברה ממש טובה ואני שמחה שהם סוף סוף נחתו בארץ

    השבמחק
  21. מיטל: אצלי כרגע זה המייק אפ היחיד שמסתדר טוב עם העור שלי. רוב הזמן אני מרגישה מיובשת, למרות שאני מקפידה על קרם לחות ושתיית מים. המייק אפ הזה נראה עלי הכי טבעי ולא נותן לי תחושה "כבדה". אני מסכימה לגמרי לגבי הכיסוי ומהסיבה הזאת הוא באמת לא המייק אפ בשבילך.
    אני מתה על המותג הזה ומכירה אותו כבר מלא זמן. נראה לי שהבאז נוצר כי זה מותג חדש בארץ ועשו לו יחסי ציבור טובים.
    בקשר לצלליות, ממש מוזר, לא קרה לי איתם. קנית את הרגילות או את ה-INTENSE?

    elinor: איזה כיף, תתחדשי!

    השבמחק
  22. אין לי מושג איך קוראים להם. וכיוון שדיפטתי אותן אין לי את הקופסה..

    השבמחק
  23. הנה, צלליות 03 ו- 14 נרכשו על ידי.
    http://www.rissim.co.il/2011/09/19/%D7%94%D7%A6%D7%A6%D7%94-%D7%A7%D7%A6%D7%A8%D7%94-%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%98%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A4%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%91%D7%95/

    השבמחק
  24. אנונימי6.1.2012, 11:37

    אפה אפשר להשיג את המוצרים של בורז׳ה? אין את זה בכל מקום ולפעמים לא שמעו עליו אפילו בסופרפארם.

    השבמחק
  25. אנונימית: הנה לינק לפוסט של "הבולשת" על המותג ובסוף הפוסט יש לך רשימה של מקומות ששם ניתן להשיג את בורז'ואה. יכול להיות שעכשיו יש כבר יותר.
    http://haboleshet.blogspot.com/2011/09/bourjios-new-kid-in-block.html

    השבמחק
  26. אנונימי15.5.2012, 10:06

    קניתי והתאכזבי - לא מכסה כתמי פיגמנטציה ולא מומלץ לבעלי עור שמן/מעורב. חזרתי הביתה לאחר סיבוב של שעתיים בחוץ (ועכשיו עדיין לא ממש חם) והא כבר התחיל לנזול. לא מרחתי מעליו פודרה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך עור מעורב או שמן, לדעתי חובה לפדר כדי להאריך את העמידות של המייק אפ. אחרת, כמו שאמרת, הוא לא יחזיק מעמד לאורך היום וזה תקף לגבי כל המייק אפים האחרים.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.