31.12.11

הכוכבים של דצמבר

החלטתי להוסיף פינה חדשה לבלוג שנקראת "הכוכבים של החודש"! בסוף כל חודש אציג את המוצרים הנבחרים שנהניתי מהם והשתמשתי בהם הכי הרבה.

הבושם שעשה לי את החודש וימשיך לככב אצלי בתקופה הקרה של השנה הוא "Couture Couture" של Juicy Couture.
 מאז שקניתי אותו בדיוטי פרי, התמכרתי אליו לגמרי! לא השתמשתי בו הרבה בתקופת הקיץ כי העדפתי ריחות יותר קלילים ורעננים במקום.
הבושם הזה מושלם לתקופה הזאת של השנה, יש לו ריח פרחוני עם תווים ברורים של וניל ויסמין שהופכים אותו למאוד "חם", מאוד נשי ואפילו אלגנטי. אין לו "כפילים" של חברות אחרות וזה מה שהופך אותו לעוד יותר אטרקטיבי בעיני. גם העמידות מרשימה ואני מרגישה את נוכחותו כל היום.

המייק אפ של החודש הוא ללא ספק "Healthy Mix" של Bourjois
כבר נכתב עליו כל כך הרבה שאין צורך להרחיב.
כשהאוויר יבש העור מגיב לזה בהתאם. העור המעורב שלי כרגע מתנהג כעור יבש לכל דבר, לכן רוב המייק אפים "הכבדים" יותר (כמו Double wear light של אסתי לאודר) לא נראים טוב עלי. "Healthy Mix" הוא בין הבודדים שנראה מושלם ונותן מראה "חי" לעור שלי. השתמשתי בו כל החודש ונהניתי מכל רגע.

מוצר השפתיים הנבחר הוא גלוס של Revlon מסדרת Colorburst בצבע 002 "Crystal Lilac"
החודש מאוד נהניתי מאיפור עיניים מעושן ומודגש והעדפתי להשאיר את השפתיים יחסית נייטרליות. הגלוס הזה נמצא בתיק האיפור שאני תמיד לוקחת איתי והוא השתלב מעולה עם כל איפור שעשיתי. יש לו גוון ורוד טבעי עם שימר סגלגל שלא נראה על השפתיים אלא נותן להן ברק וגורם להן להיראות מלאות יותר.
למה בחרתי דווקא בגלוס הזה מבין כל הגלוסים שיש לי? כי המרקם שלו מאוד קליל ולא מורגש על השפתיים, כי הגוון מאוד נייטרלי ומתאים לכל מראה איפור, כי הוא נטול ריח ולא דביק בכלל.

הצלליות של החודש הן:
"One to watch" של MAC
היא שייכת ללין ה-prolongwear שיצא לא מזמן והיחידה שנרכשה בינתיים.
הגוון הוא סוג של כתום בהיר עם נטיה ורוד קלה ומרקם סאטני (כמעט מאט). השתמשתי בה המון החודש בעיקר בשילוב עם צלליות חומות שימריות/מאט ואיילינר חום. היא נהדרת, פיגמנטית ומחזיקה מעמד נפלא מעל בסיס (פיינטפוט וגם פריימר).

עוד צללית של MAC שכיכבה אצלי החודש היא "Bronze"
השתמשתי בה לא מעט גם בשילוב עם "One To Watch" וגם לחוד. הגוון שלה כשמה הוא ברונזה ונראה על העפעף כתערובת של חום בינוני וזהב. מאוד שימושית, מאוד מחמיאה ולדעתי תתאים לכל אחת.

והאחרונה היא צללית בגוון "שמפניה" של Proshop
קיבלתי אותה בתחילת החודש כחלק מרביעייה (ששאר הצלליות ממנה יופיעו כאן בהמשך) ומאז אני משתמשת בה כל יום ללא יוצא מן הכלל. היא הצללית להיילייט המושלמת מבחינתי! יש לה גוון בג' בהיר שמשתלב נפלא עם גוון העור שלי ונותן הארה מאוד טבעית. המרקם שלה מאוד רך לכן מספיק נגיעה קלה עם המברשת כדי לאסוף את כמות החומר הנדרשת. אני משתמשת בה להארות של עצם הגבה והזווית הפנימית של העין וזאת הצללית הטבעית ביותר שיש לי לצורך הזה. (לפני זה השתמשתי בצללית הבהירה משלישיית "Wet'n Wild" בגוון ורדרד בהיר).

הלקים הנבחרים של החודש:
"Kelly" של Zoya (מימין) מככב על הציפורניים שלי  לא מעט (כמו בשנה שעברה). אני מאוהבת בפורמולת הלקים של זויה ובגוון האפור האפל של הלק הזה. רק לא ברור לי למה עד עכשיו לא הקדשתי לו פוסט?!

"Excuse Moi!" של OPI הוא הגליטר האהוב עלי החודש.
באופן כללי אפשר להגיד שחודש דצמבר היה כולו נצנצים וגליטר אצלי, אהבתי מאוד לראות "חגיגה" שכזאת על הציפורניים שלי. גם קולקציות החגים של מיטב המותגים כמו OPI וצ'איינה גלייז סיפקו מבחר נאה מאוד של גליטרים בהמון צבעים ומרקמים שיתאימו לכל אחת.

ובאווירת ה-31 לדצמבר אני מאחלת לכל קוראות הבלוג שנת 2012 נפלאה! תהיו יפיפיות ומטופחות, תהנו מכל רגע, תגשימו  את חלומותיכן ותצליחו בכל דבר שתעשו! שנה טובה!

15 תגובות:

  1. הבלוג שלך מקסים :) לגמרי עשית לי חשק על המייקאפ של בורז'ואה כבר מאז הפוסט הקודם שלך עליהם... הוא נראה לי כמו משהו שמתאים לי לאהוב!

    השבמחק
  2. הגלוס של רבלון מהמם, ממש עשית לי חשק :)
    וגם לצללית של פרושופ. יכול להיות שזה בדיוק הגוון שיתאים לי בשביל הארות. תודה :)
    שתהיה שנה אזרחית מצוינת

    השבמחק
  3. תתחדשי על הפינה. רעיון חביב ביותר.
    יש במקרה סווטצ'ים של הליפגלוס?
    שבוע טוב,
    הספרנית

    השבמחק
  4. שתהיה לך שנה מעולה!!
    המייקאפ הזה בקרוב אצלי!! ייאי אני כבר מתה לנסות אותו!
    השפתון נראה מעניין ממש , מחכה לאיפור איתו:)
    וכמובן ל3 הצלליות הנוספות של פרושופ.

    השבמחק
  5. מצטרפת לבחירת המייק אפ והצלליות, את שאר המוצרים לא יצא לי לנסות.
    מאחלת לך ולכל הסובבים אותך, שנה נהדרת ומלאה בכל טוב!

    השבמחק
  6. שנה טובה!
    אני בדיוק מנסה את המייקאפ, סדרה זאת של רבלון מעולה וכך גם צלליות מאק.יש לך תמיד בחירות מעולות!

    השבמחק
  7. אני מתה לנסות את המייק אפ של בורז'ואה, אני קוראת עליו רק ביקורות מדהימות. הסיבה היחידה שלא עשיתי זאת עד כה היא שאני לא מצליחה להבין איפה עומדת בורז'ואה בכל סוגיית הניסויים בבע"ח... יש לך מושג?

    בכל מקרה שתהיה שנה מדהימה, הבלוג שלך נפלא!

    השבמחק
  8. לקוטור של ג'וסי יש עיצוב מעניין בהחלט!
    הלק של זויה מהמם והנצנצים של OPI הגיעו בזמן לסילבסטר.
    מאחלת לך גם שנה אזרחית טובה משופעת בפוסטים חדשים :)

    השבמחק
  9. l i r o n i t1.1.2012, 19:21

    מוצרים מצויינים!
    הבושם נראה מעניין מאד, גם בזכות העיצוב וגם מהתיאור שלך, הוא נמכר גם בארץ?

    שתהיה שנה נפלאה :)

    השבמחק
  10. טל: איזה כיף לשמוע :) תודה!
    אני מתה על המייק אפ הזה. לדעתי כדאי לך לנסות דוגמית לפני ואז לקנות (גם ככה יותר זול להזמין אותו ברשת מאשר לקנות בארץ).

    אלטר אגו: זה הגלוס האהוב עלי ביותר בכל האוסף שלי. מה גם שזה מאוד נגיש בפארמים ותמיד יש הנחות. את שלי לדוגמא קניתי ב-40 ש"ח.
    הצללית של פרושופ סוף הדרך! בגלל שאת בהירה אפילו קצת יותר ממני לדעתי היא תתאים לך מאוד כי הגוון שלה מאוד טבעי ולא משתלט.
    שנה טובה!

    The Librarian: לא הוספתי סווטצ' של הגלוס כי הוא היה לא ממש פוטוגני. אולי באחד הפוסטים של "איפור היום" אראה אותו על השפתיים. בכל מקרה, יש את הסדרה הזאת בכל פארם והוא הרבה יותר יפה במציאות מאשר בתמונות.
    שבוע טוב!

    השבמחק
  11. Peacha: הזמנת את המייק אפ מאסוס?
    את הגלוס לבשתי אתמול עם איפור ערב, היה מהמם :)
    שנה טובה!

    Dush: תודה מותק! שנה טובה ונהדרת שתהיה לנו!

    מרינה: תודה :)
    מחכה להתרשמות שלך מהמייק אפ. את הסדרה הזאת של רבלון ראיתי לראשונה אצלך (את הגוון הקורלי) ואני ממש אוהבת אותה.
    שנה טובה!

    השבמחק
  12. Daffy: תנסי דוגמית של המייק אפ הזה לפני שאת מחליטה. לגבי הניסויים בבע"ח, אין תשובה חד-משמעית. עשיתי בדיקה באינטרנט, כתוב שהם לא מנסים אבל לא מופיעים ברשימה "הטובה" של PETA, במקומות אחרים כתוב שהם כן מנסים.
    תודה רבה ושנה טובה ומוצלחת!

    דנרה: הג'וסי הורס בעיני! לא הספקתי לשים נצנצים לערב ובסוף נשארתי עם "Valerie" של זויה.
    שנה טובה מותק!

    lironit: לצערי הוא לא נמכר בארץ, רק בדיוטי פרי. ראיתי אותו רק ב-callperfume, אבל המחיר עמד על 560 ש"ח (הוא עלה 116$ בדיוטי).
    שנה טובה!

    השבמחק
  13. בחירות מהממות! הייתי מאמצת כאן הכל בחום ;-) את אחד מהם באמת אימצתי - המייקאפ הזה בדיוק היום הגיע בדואר :-)
    שתהיה שנה נהדרת ומוצלחת!!

    השבמחק
  14. עשית לי חשק לכמה מוצרים שם (בין השאר הצללית 3>), אבל הכי מתחשק לי לנסות את המייקאפ של בורז'ואה. כל הבאזז סביבו בבלוגים השונים גרמה לי לרצות לנסות אותו ולראות what the fuss is all about.

    השבמחק
  15. מועדפים של החודש נשמע לי רעיון נפלא!
    אני חייבת לציין שאצלי יש כ"כ מעט שינויים בשגרת הטיפוח שאני יכולה לעשות פוסט כזה רבעוני חחח
    אני מאוד מגוונת באיפור ובצלליות, אבל רוב השיגרה נשארת אותו הדבר.

    הבושם נראה מעניין! אני אוהבת וניל ויסמין והשילוב ביניהם בכלל נשמע לי מפתיע איכשהו.
    אפשר להשיג אותו גם בארץ?

    ה one to watch נראית מעניינת. קיבלתי במתנה מבלוגרית צללית ירוקה מהסידרה הזאת.
    אהבתי מאוד את המרקם (ובכלל הופתעתי מהגודל..)

    חבל שבדיוק הוצאתי את מאק מהרשימה :P אני הרבה זמן מחפשת חום שאני אוהב
    יש מצב שזאת היתה עונה על הקריטריונים אבל איתי אין לדעת :P
    קשה לי עם חום, פשוט קשה. לא מצליחה אף פעם לחשוב על צללית חומה שבאמת בא לי עליה
    ובאמת ארצה להניח אותה עלי ביום יום..

    הצלליות של פרושופ אליפות! מבחינת צלליות אבן יש לי ארבעה ואני מודה, שאני בעיקר חורשת כרגע על הצלליות אבקה (הדחוסות :P)
    אבל אין ספק שגם האבן פשוט מדהימות מבחינת הפיגמנט ונוחות ההנחה. שלא לדבר על העמידות שהיא מצוינת
    אני פחות משתמשת בהארות לכן דווקא הצללית הזאת פחות בשבילי. ובגלל זה בסופו של דבר לא רכשתי את שלשת האבקות הכי בהירות שיש להם.

    קלי דורש פוסט מיד!! בטח לאור המזג אויר החורפי שנחת עלינו במפתיע!
    אני ויתרתי עליו בסופו של דבר. לא היה לי מספיק סגול.. אני מעדיפה את הקייטלין (;)) ואת הפרדוקסל
    אבל בכלל, אין עלי לק כבר שבועיים ואפילו אין לי הסבר לעניין הזה..

    אני מתה על השילובים שלך עם גליטרים אבל יודעת שאצלי בבית זה פשוט לא יעבוד..
    אין לי סבלנות לזה.. אני זוכרת שאהבתי מאוד את השילוב של הגליטר הזה עם השחור מאט שלך.

    שתהיה לנו שנה שמחה מאושרת, כייפית, בריאה והכי שיש!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...