19.11.11

Zoya - Tao

"Tao" יצא לאחרונה כחלק מקולקציית הסתיו של Zoya שנקראת "Smoke and Mirrors". הקולקציה מחולקת לשניים: "Smoke" הוא החלק של הלקים הקרמיים שלא ממש ריגש אותי ושני הלקים המומלצים בעיני הם "Cyntia" (שקצת מזכיר את "Ski Teal we Drop" של OPI) ו-Jana. החלק השני נקרא "Mirrors" והוא מכיל 6 לקים שימריים. "Jem" הוא סגול יפיפה, אבל לא ממש מקורי כי מאוד מזכיר לי את "Valerie" הפופולרי שכבר יש ברשותי. את "Neeka" אני שוקלת להזמין, מאוד מסקרן אותי ונראה מאוד מיוחד בתמונות.

בינתיים הלק היחיד שהזמנתי הוא "Tao":
באוסף שלי אין אף לק שדומה לו או אפילו מזכיר אותו. "Tao" הוא כסוף gunmetal בינוני עם מיקרו-שימר, אחד הגוונים האופנתיים העונה. בעיני הוא מסוג הלקים שלא ממש מחמיאים לצבע העור, אבל מצד שני טרנדיים ומיוחדים.
לצערי הפעם לא אוכל לשבח את הפורמולה. הצבע לא רווי כמו בלקים האחרים של זויה שיש ברשותי, לכן בשכבה הראשונה יוצא חצי שקוף ורק השכבה השניה נותנת אטימות מלאה וגימור חלק ואחיד. בלקים מהסוג הזה בדרך כלל רואים סימני מריחה ואני אישית לא סובלת את המראה הזה. למזלי, "Tao" נמרח חלק. הוא טיפה מחוספס למגע, לכן חייבים Top Coat/מייבש להשלמת המראה.
העמידות שלו עלי טובה, ההסרה לעומת זאת לא מהנעימות (לא קשה כמו של לקים גליטריים, אבל די עקשנית).

את הלקים של זויה אני מזמינה מ-eBay בעלות של כ-11$ כולל המשלוח. אין הרבה מוכרים עם מבחר טוב ששולחים לארץ לכן צריך לחפש טוב ולעקוב. בזמן שרציתי להמליץ עליו המוכר שהזמנתי ממנו הפסיק לשלוח לכאן.
מה דעתכן על קולקציית "Smoke and Mirrors"? מה הם הפייבוריטים שלכן?

15 תגובות:

  1. אני אוהבת לקים אפורים כמעט בכל גימור.
    אם הטופ מסדר אותו אז מעולה, אחרת גם אני לא סובלת חיספוס.

    השבמחק
  2. על ציפרנייך הכך נראהטוב ובכל זאת, בעיניי צבע עכור וחורפי, לא אחד שישמח את הלב.

    JANA ו NIMOE קסמו לי עד מאוד, מן הסתפ כי הם סגולים ובגזרת המיוחדים צריכה לראות עוד פוסטים של YARA - מיוחד. אני מתחילה להתחבר לירוקים לאט לאט. אגב TAO נראה בסרטון בהיר יותר, מן הסתם בגלל התאורה?

    השבמחק
  3. דנרה: התוצאה הסופית יפה, הגימור והאטימות. אני מאוד מתחברת לאפור באופן כללי וללקים אפורים וכסופים. TAO נראה די שקט, יחסית לגליטר כסוף של צ'איינה גלייז שיגיעה כאן מתישהו בהמשך :)

    אפרת: תודה!
    הצבע שלו קר ו"סנובי" כזה. הוא בהחלט לא שמח ולא מגניב, בעיני הוא על סקאלת הסולידיים.
    הוא נראה בהיר יותר אצלה בסרטון בכלל תאורה ישירה. במציאות הוא בינוני, לא כהה מידי, לא בהיר מידי. לדעתי התמונות יצאו מאוד קרובות למציאות

    השבמחק
  4. כבר 3 שבועות לא מרחתי, אבל הולכת תלקן את זה באיזה לק משמח שיעודד אותי אל מול הקור והגשם!

    השבמחק
  5. לא כ"כ התלהבתי מהקולקציה הזו, כמו שלא התלהבתי מרוב קולקציות החורף של השנה הזו :/

    ממש מתסכל העניין הזה שמוכרים באיביי נרתעים ממשלוח לארץ. האמת? אני מבינה אותם. אנחנו קהל קשה :/

    השבמחק
  6. הקולקציה לא העיפה אותי,
    אבל הוא יפה (מחמיא לך מאוד)
    ונהיה כ"ש קשה עם זויה!!

    השבמחק
  7. הו יפתי, איזה לק כעור בחרת לך!

    השבמחק
  8. כמו הרבה קולקציות לאחרונה, לא הצליחה לרגש אותי.
    לא התחברתי ללק הנוכחי. גם אפור (לא צבע שאני מאוד אוהבת) גם גימור פנינה..
    אני אומרת Next!

    השבמחק
  9. וואו גוון מדהים הTAO
    אני רואה המון זויה בזמן האחרון חבל שלא מייבאים את זה לארץ...
    אני חושבת שאני הכי אהבתי את ANJHA (ככה קראו לזה) האדמרם מהסרטון שהעלית.
    אני מאוד אוהבת כסופים חזקים.

    השבמחק
  10. אני מאוד אוהבת את הלקים של ZOYA רק קשה להשיג אותם במחיר טוב. אהבתי את JANA ו MARINA מהסרטון

    השבמחק
  11. אלטר אגו: אותי הקולקציות לא ממש ריגשו גם. יש לי הרגשה שאצלי זה כבר עניין של כמות הלקים :)
    קשה להשיג לקים של זויה ב-EBAY, אין לי מושג מה קרה פתאום.

    Peacha: גם אותי לא ממש ריגשו.
    מקווה שיצוץ עוד מוכר עם הלקים שלהם, אחרת זה מבאס מאוד.

    Vanity: :))) כעור זה היפה החדש!

    השבמחק
  12. מיטל: עם הזמן יותר ויותר קשה לנו להתרגש מלקים חדשים. גם אני לא ממש התלהבתי מהצבעים שיצאו לאחרונה והכי התחברתי לגליטרים שנותנים מראה קצת שונה וקצת יותר מיוחד מהלקים הרגילים.
    אני גם לא ממש בקטע של גימור פנינה, איכשהו כאן זה לא מפריע לי בכלל (כנראה בגלל שאין סימני מריחה).
    Next יהיה גליטר :)

    KC Mussman: ברוכה הבאה!
    באמת חבל שאין זויה בארץ! מצד שני בטח אם היו - היו עולים המון כסף. בחו"ל שילמתי על לק שלהם קרוב ל-50ש"ח, ככה שהכי שווה זה להזמין ONLINE.
    ANJA מהמם! יצאו גם לקים שדומים לו אצל מותגים אחרים.

    אוקסנה: נהיה ממש קשה להשיג בזמן האחרון...

    השבמחק
  13. גם גליטרים מעצבנים אותי לאחרונה.
    אני מעדיפה גימור גלוסי.
    תראי לאן הדרדרתי.. :P

    השבמחק
  14. מיטל: זה תקופות ומצב רוח!
    :)))

    השבמחק
  15. איזו בובה את! אהבתי את הגישה, ובגללה אני אפילו סולחת לך על הלק.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...