7.11.11

Orly - Bubbly Bombshell

נצנצים!!! זה בערך מה שעבר לי בראש כשמצאתי את הלק הזה בסופר פארם. "Bubbly Bombshell" יצא כחלק מקולקציית "Pin-up" של Orly אי שם בתחילת הקיץ.

כן, עוד קולקציית קיץ שאנחנו זוכות לראות רק לקראת החורף, שום דבר לא השתנה. בעבר כבר כתבתי על העניין הזה של קולקציות של Orly והתופעה הזאת לצערי קיימת לא רק בתחום הלקים אלא גם בתחום האיפור. היחידים שיוצאים מן הכלל הם MAC, שדואגים להביא לנו את הקולקציות החדשות בזמן. בשאר החברות הכל בערבון מוגבל: אולי יגיע, אולי לא. מה שנשאר זה להתעזר בסבלנות ולחכות (או לקנות בחו"ל). לקולקציית "Pin-up" לקח כחצי שנה, אבל העיקר שהגיעה, לא?

"Bubbly Bombshell" הוא הכוכב של הקולקציה בעיניי.
הלק הוא גליטר סגול מטריף עם בסיס שקוף. ללא בסיס שכבה אחת שלו נראית ככה:
בתיאוריה אפשר להניח בסביבות 3 שכבות של הגליטר הזה ולקבל אטימות מלאה, אבל אין סיכוי שאני עושה את  זה כי ההסרה שלו תהיה קשה ביותר. לכן החלטתי לעשות layering והתחלתי מלק שחור בתור בסיס ואת הגליטר הנחתי מעליו.
הלק השחור הוא "Matte Vinyl" של אורלי. בחרתי בו כי הוא מתקבל אטום ואחיד כבר מהשכבה הראשונה והוא היה נראה לי הכי מתאים למראה שאני מחפשת. לגימור המאט שלו אין משמעות במקרה הזה כי מניחים עליו לק מבריק וטופ.
זאת התוצאה שהתקבלה והמניקור שעשיתי מורכב מהשילוב הזה:
שכבה אחת של בסיס שחור + שכבה אחת של גליטר
ניסיתי לשים את "Bubbly Bombshell" גם על בסיס של לק סגול - "Hope" של Zoya. פחות אהבתי את התוצאה כי הגליטר קצת הלך לאיבוד:
כיף להסתכל על הלק הזה והוא הרגיש לי ממש כמו חגיגה על הציפורניים. הגליטר משחק באור בכל התאורות ונוצץ מאוד, הוא דומיננטי והצבע שלו מהמם! במציאות הוא פי אלף יותר יפה מאשר בתמונות, שאין מה לעשות, לא עושות חסד עם גליטרים.
ללא טופ הגימור מתקבל מחוספס ולא ממש נעים למגע. השתמשתי במייבש לק "Good to Go" של Essie (הקבוע שלי) שהעניק ללק גימור אחיד וחלק יותר.
עם פלאש
העמידות הייתה בינונית מינוס והלק החזיק במצב מושלם בערך יומיים, כנראה בגלל הבסיס השחור, כי "Matte Vinyl" הוא אחד הלקים הפחות עמידים שיש לי.
"Bubbly Bombshell" בולט על הציפורניים ואין סיכוי לפספס אותו, לכן חשוב מאוד להקפיד על הנחה מדוייקת ויסודית שלו, אחרת זה עלול להיראות זול.
אני רואה אותו בתור לק ל"אירועים מיוחדים", כזה ששמים יחד עם שמלת ערב שחורה ומחזיקים כוס שמפניה ביד. הוא גם יכול להיות מעניין בתור לק לפדיקור.
יחד עם לק קיבלתי שפתון של Wet n'Wild במתנה (אני לא יודעת אם המבצע עדיין קיים).
השפתון עצמו מאוד נחמד והיה כיף לקבל מתנה כזאת.
הוא הפתיע אותי לטובה, כי משפתונים של חברות עממיות כמו Wet'n Wild אין לי יותר מידי ציפיות.
הצבע הוא ורוד פוקסיה, שבהנחה "ביד קלה" יוצא ורוד "ברבי" עדין ובהנחה רגילה מתקבל גוון ורוד עז. השפתון מתקבע לגימור מאט ומפגין עמידות מרשימה. החסרון היחיד - מייבש את השפתיים.
כמה מילים לגבי המבצע: אין אחידות במבצעים וגם בתצוגה בין הסניפים השונים של הפארמים. לדוגמא, בסניף סופר-פארם שבו קניתי את הלק הזה השפתונים לא היו מוצגים בשום מקום ואפילו לא היה שלט של מבצע, לעומת זאת בסניף אחר של הרשת השפתונים היו מוצמדים ללקים של Orly עם סלוטייפ. כנ"ל לגבי התמחור, שימו לב: לקים של Orly אמנם מתומחרים 40 ש"ח, אבל 99.9% מהזמן נמכרים תמורת 20 ש"ח והמחיר היקר ביותר ששילמתי על הלק שלהם היה 25 ש"ח. במידה ואומרים לכן שהמחיר שונה, כדאי לבדוק את זה עם המנהל או פשוט לקנות בסניף אחר.

28 תגובות:

  1. נראה מעולה מעל בסיס שחור. איך הייתה ההסרה?

    השבמחק
  2. מרינה: ההסרה הייתה קצת קשה, בעיקר כי הנצנצים התפזרו על הידיים וגם התחילו לנשור מהצמר גפן. אני מאמינה שאם הייתי מניחה כמה שכבות של הגליטר ללא בסיס הייתי משתגעת מההסרה שלו.

    השבמחק
  3. מהמם! גליטר מופרך כלבבי. בדיוק היום קיבלתי חבילה מטראנסדיזיין שכוללת את הלק הזה. חבל שלא ידעתי שאפשר לקנות אותו בארץ...

    השבמחק
  4. הוא הרבה יותר יפה על בסיס שחור! ואני אוהבת את הציפורניים שלך קצרות :-)
    אין מצב שאני קונה לק כזה, ההסרה תוציא אותי מדעתי...
    השפתון נראה נחמד, חבל שכשאני הייתי בסופר פארם לא הייתה שום אינדיקציה שקיים מבצע כזה בכלל, אחרת אולי הייתי שוקלת לקנות. למרות שמבחר הגוונים שהיו שם היה עלוב ביותר...

    השבמחק
  5. לא חובבת נצנצים על עצמי אבל אוהבת לראות על אחרות... מהמם עלייך!

    השבמחק
  6. לק מדליק.
    מעדיפה אותו על בסיס שחור, אבל רק בשכבה אחת, לא ככה הרבה.
    לטעמי הוא נראה טראשי בכל מקרה גם אם נמרח אותו הכי מדויק שאפשר ;)
    ההסרה שלו מהגיהנום!

    השבמחק
  7. מגניב!! נראה יפה על הלק השחור. לבושתי טרם התחדשתי בלק עם נצנצים אבל מרוב שאני רואה כאלה בבלוגים בא לי גם. בקרוב.. תהני (גם מהשפתון). נ"ב: השם של הלק גם חמוד.

    השבמחק
  8. חיפשתי בכמה מקומות את המבצע הזה, כנראה שהגעתי באיחור [או שהמבצע פשוט לא הגיע לצפון :/]
    בהתחלה ממש התלהבתי מהלק, עכשיו הוא פחות עושה לי את זה [וגם מבאס אותי לגלות שצריך שכבת בסיס צבעונית]. מצד שני, ממש אהבתי את הגוון של השפתון.
    תתחדשי :)

    אגב, לפחות הקולקציה הזו הגיע בסוף :/ יש הרבה קולקציות טובות [גם של לקים וגם של איפור] שבכלל לא הגיעו לפה. אני עדיין מחכה לקולקציית צלליות מהממת של מייבלין שיצאה לפני שנה או שנתיים וכנראה לא תגיע לפה בחיים

    השבמחק
  9. וניטי: תתחדשי עליו, הוא מקסים (ולא מפריע לי שהוא מופרך :).

    ישראלה: טנקס!
    דווקא בגלל שעשיתי רק שכבה אחת של גליטר ההסרה הייתה נסבלת. זאת בעיה עם גליטרים וגם אחת הסיבות שאני לא קונה הרבה כאלה. בזמן האחרון בא לי קצת על הנצנצים, אז הזמנתי לי עוד 2 גליטרים :)
    גם בסופר פארם שבו אני קניתי לא הייתה שום אינדיקציה למבצע ורק כשההנחה לא עברה בקופה באה אחראית וגם הביאה לי את השפתון.

    השבמחק
  10. קורין: תודה!

    דנרה: אם לא היית כותבת את ההודעה בפורום לקים, בכלל לא הייתי יודעת שהקולקציה הזאת הגיעה.
    שמתי שכבה אחת של הגליטר (בכל התמונות) וזה מה שיצא. יכול להיות אולי בגלל שהבסיס מאט הוא גרם ליותר גליטרים להידבק אליו, אין לי מושג. אנסה על לק קרמי בפעם הבאה.
    הוא לא הרגיש לי טראשי כשלבשתי אותו, אבל אני מבינה למה את מתכוונת :)

    ניבה: תודה!
    לדעתי חייבים גליטר אחד לפחות באוסף. לא הייתי מגדירה את הלק הזה כ-MUST HAVE, אבל הוא מגניב לגמרי!

    השבמחק
  11. אלטר אגו: הקולקציות שמגיעות באיחור או לא מגיעות בכלל זאת בעיה ידועה. אין לי מושג מה אפשר לעשות. לדעתי, וזה גם נכתב עשרות פעמים בפורום ובפייסבוק, פשוט לא מתייחסים למותגים שמביאים לפה וגם לשיווק הנכון שלהם ברצינו, ובנוסף סוג של מזלזלים בלקוחות, כלומר, בנו.
    כנ"ל לגבי חוסר האחידות במבצעים והתצוגה בין הפארמים השונים.

    השבמחק
  12. הוא ממש יפה על לק שחור ומחמיא מאוד לציפורנייך (רוצה לנסות גם!)
    וזה קטע מעצבן עם לקים בסופר פארם בכלליות.
    אורלי 40 ש"ח, ג'ייד 50 ש"ח...
    מה המטרה פה?

    השבמחק
  13. Peacha: תודה! בהחלט שווה לנסות לשחק איתו וצבעים שונים של בסיס.
    לגבי התמחור, גם אני לא מבינה את זה. אורלי גם ככה כל השנה עולה 20 ש"ח, אז למה לכתוב 40 ליד זה... עם ג'ייד בכלל נסחפו לגמרי.

    השבמחק
  14. יכולתי להשבע שהיתה לי כאן תגובה לפני כמה ימים! בלוגר....אוף!

    מהתחלה: מהמם! אהבתי את השילוב עם הלק השחור. איך לא חשבתי על זה קודם ? [מגרדת בראש וחושבת מה הולך לעבור עליי בשפשוף הלק הגליטרי של צ'יינה גלייז מהרגליים] .
    השילוב בין שניהם יצא מהמם. אני אוהבת לראות עלייך כל לק כי הוא תמיד יראה קלאסה.
    השפתון נראה ממש נחמד . גוון חביב ביותר.

    השבמחק
  15. אלכס- יש לי הרגשה שהיבואנים והמפיצים ממש מנותקים מאיתנו, הקונות. אחרת אני באמת לא יודעת להסביר איך אין שום שיפור בתחום הזה ואין שום התייחסות רצינית ומקצועית להפצה של מוצרי איפור בארץ.
    רואים קצת שינוי בתחום של החברות הישראליות שהופכות להיות קצת יותר מקצועיות ומתנהגות כמו חברות מקצועיות [למשל הסטנד של קרליין שעודכן ונראה היום מאוד יפה, למשל מקפידים להוציא קולקציות וגם הרמה של המוצרים עלתה]. מי יודע? אולי גם היבואנים ילכו בעקבותיהן ויתמקצעו

    השבמחק
  16. הבולשת: מוזר :/ מקווה שזה לא קורה הרבה עם התגובות. אני שונאת כשזה קורה לי.

    השילוב עם בסיס כהה כל כך מתבקש!
    אני כל כך אהבתי את הלק הזה, אבל חושבת פעמיים לפני שאני שמה אותו בגלל ההסרה. סיוט, אין מה להגיד. ברגליים אני לא שמה גליטרים, בדיוק מאותה הסיבה, למרות שזה יכול להיות מה זה מגניב.

    תודה :)

    השבמחק
  17. אלטר אגו: אני קצת פחות אופטימית ממך. אני ממש שמחה שהחברות הישראליות, כמו קרליין למשל, משתפרות ומשתדלות לשדרג את המוצרים ואת המראה החיצוני של התצוגה וכ'. לגבי היבואנים, לא נראה לי שצפוי לנו שינוי כלשהו.

    השבמחק
  18. דבר ראשון ממש אהבתי את השילוב בין השחור לבין הסגלגל המנצנץ הזה :) אני חושבת שעם שחור "רגיל" הוא היה יותר עמיד.. אחרי הכל, מה אפשר לצפות מלק מאט..

    לפני כמה ימים ביקרתי בפארם וראיתי אותו. הוא היה נראה לי מה זה "לא קשור" (לעונה, למצב, בכלל). מצד אחד - מעלף! מצד שני, לא הבנתי מאיפה הוא "נחת" - בדיוק כמו שאמרת טוב שנזכרו להביא בחורף את קולקציית הקיץ..
    ואגב, אני חושבת שהיו 10 לקים של אורלי על המדף והוא היה אחד מהם.. גם כן, היחיד מהקולקציה..
    השארתי אותו על המדף כי לא היה לי כוח לגליטר באותו רגע.. כמובן שאני עשויה לשנות את דעתי :P

    אגב, אני חייבת לציין שהתאכזבתי נורא שלא מצאתי בפארם את הקרם ידיים שהמלצת עליו :( חיפשתי בכמה פארמים וגם בסופר ולא מצאתי.. מבאס!

    ואם כבר אני כותבת דברים לא קשורים -
    הפוטורדי גוון 2 (ונילה) מושלם עלי!
    אני חושבת שהביאו לארץ רק חלק מהגוונים כי כשאני חושבת על זה, באף אחד מהדוכנים לא ראיתי את כל ה 9.
    לדעתי בימים כמו אתמול לדוג' שמצליח להיות בכל זאת מעט חם, הוא צריך פידור באזור ה T אחרי נגיד 6-7 שעות.

    השבמחק
  19. טעיתי. זה לא הגליטר הזה שהזמנתי אלא אחד אחר (גם סגול של אורלי). את זה אקנה כבר בסופרפארם.

    השבמחק
  20. מיטל: הסיבה שבחרתי דווקא בבסיס הזה היא שהלק הזה די עבה ואטום. אני עוד לא סגורה אם יש לי בסיס אחר בשבילו שיותר מתאים. וגם ככה אי אפשר להסתובב עם הלק הזה יותר מיומיים, כי הוא צעקני :)

    כל הקולקציה הזאת קיצית לגמרי, לכן היא באמת לא קשורה עכשיו. למרות, שהשילוב של הסגול עם השחור יכול להיות לדעתי אחלה מניקור לערב.

    לגבי הקרם - בדרך כלל יש במשביר (לפחות את "האבוקדו") ובניו פארם, אבל זה כמובן תלוי בסניף.

    ה-02 בפוטורדי נראה דומה ל-52 של בורז'ואה שניסית? אם הם ממש דומים אז אני יכולה להזמין גם על "עיוור". אני מפדרת מעל כל מייק אפ ועדיין אחרי 6-7 שעות רובם מתחילים להבריק עלי (אולי חוץ מ-DWL, שאני לא ממש אוהבת כרגע).

    השבמחק
  21. וניטי: יכול להיות שהזמנת את הגליטר מקולקציית "Birds of a feather"?

    השבמחק
  22. עם בסיס שחור הוא לגמרי מתאים לעונה הנוכחית.

    לא ביקרתי במשביר ובניו פארם רק בסופרים ובסופר פארם. אנסה לבדוק במשביר, לא יודעת איפה יש באזור שלי ניו פארם.. אולי בצומת דרור.. לא ממש בטוחה.

    גם ה 52 שדל בורז'ואה וגם 2 ונילה של פוטורדי הם בול הגוון שלי.
    אחרי שניסיתי את הפוטורדי אתמול ממש הייתי מרוצה מאיך שהיה נראה עלי כך שנראה לי שגם אני אזמין.
    אשמח לקישור :)

    השבמחק
  23. לדעתי סופר פארם לא מחזיקים אותם.
    הדיל הטוב ביותר שמצאתי:
    http://www.ebay.com/itm/Revlon-NEW-Photo-Ready-Foundation-002-VANILLA-W-brush-NEW-/110758306154?pt=US_Makeup_Face&hash=item19c9b5a16a#ht_1942wt_1270

    השבמחק
  24. יוצא בערך 67 ש"ח.. לא נורא בכלל.
    למרות שאת הקולורסטיי כבר מצאתי בפחות ;)
    יש משהו אחד ששכחתי לבדוק ואבדוק מחר אם את רוצה להמתין - איך אני יוצאת בצילום עם פלאש.. באמת שהיה בתוכנית לבדוק את זה ביום חמישי אבל לא יצא אז ידחה למחר.
    בכל מקרה תיכף שולחת לך תמונות של איך המייקאפ נראה עלי בלי הפלאש.

    השבמחק
  25. יש את המוכר הזה -
    http://www.ebay.com/itm/Revlon-NEW-Photo-Ready-Foundation-007-Cool-Beige-/320752295363?pt=US_Makeup_Face&hash=item4aae539dc3

    קניתי ממנו כמה פעמים את הקולורסטיי אפשר לפנות אליו ולשאול אותו אם יש לו את גוון ונילה. כבר חיכיתי לו פעם אחת משהו כמו שבוע עד שיגיע הצבע המיוחל :)

    השבמחק
  26. לא מצאתי דיל יותר טוב מזה. יכול להיות שקולורסטיי יותר נפוץ ב-EBAY.
    אני בכל מקרה לא אזמין עד 15 לחודש (היו יותר מידי הוצאות :). מחכה לתמונה!

    השבמחק
  27. כן - זה הגליטר שהזמנתי, שהוא גם דיופ למרי מידנייט של OPI.

    השבמחק
  28. וניטי: מגניב! אני רוצה אותו גם, רק לא יודעת אם להזמין עכשיו או לחכות שאולי יגיע לפארמים. מחכה לפוסט!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...