9.10.11

Essie - Case Study

הלק של היום שייך לקולקציית סתיו 2011 של Essie שנקראת "Carry on". מה שהכי אהבתי בקולקציה הזאת היא הבחירה של הצבעים שגם מבטאים את הטרנדים האחרונים ששולטים היום בעולם האופנה וגם מתאימים מאוד למצב הרוח הסתווי. משום מה הפעם אין הרבה באז סביב הקולקציה הזאת ועדיין לא ראיתי סקירות של הבלוגריות מחו"ל (כמו Scrangie ואחרות). חבל...בעיני כל הגוונים בקולקציה מוצלחים מאוד וגם פונים לקהל מאוד רחב מבלי להיות שיגרתיים או משעממים.

בינתיים הסתפקתי בלק אחד שהיה נראה לי הכי יחודי ומעניין מכולם - "Case Study", אבל גם שמתי עין על "Power clutch" ו-"Glamour Purse" ואולי אזמין אותם בהמשך.
מדובר בגוון חאקי בינוני בגימור קרמי. כשראיתי אותו בפעם הראושנה הוא הזכיר לי צבע של קפה עם חלב רק עם נגיע של ירוק (בתמונות הירוק קצת יותר דומיננטי מאשר במציאות).
הפורמולה היא קרמית טיפוסית של Essie: לא עבה ולא דלילה מידי. בשתי שכבות מקבלים אטימות מלאה וגימור מבריק. סיימתי את המריחה עם מייבש (כמו תמיד) והפעם זה המייבש המוצלח של Poshe שגרם ללק להבריק עוד יותר וגם תרם לעמידות שלו. פוסט עדכני על מייבשים יעלה בקרוב...
בגדול "Case study" הוא לא מסוג הלקים שאני מאוד נמשכת אליהם (כמו סגולים או ורודים למיניהם), ולפעמים הצבע שלו נראה לי אפילו קצת מכוער. אבל בגלל שהוא מחמיא לצבע העור שלי וגם יחודי אני אוהבת אותו! עוד דבר שעושה לי את זה לגמרי במקרה שלו הוא שאני לא רואה לקים כאלה על אחרות.
כאן הצבע נראה הכי קרוב למציאות
מה דעתכן על הקולקציה החדשה של Essie ואיזה לק הכי אהבתן ממנה?

12 תגובות:

  1. במבט ראשון הייתי אומרת שהלק ממש לא לטעמי - אבל כמו שציינת הוא מאד מחמיא לטון העור שלך! איכשהו עלייך הוא ניראה אלגנטי ומחמיא. עלי הוא בטח היה ניראה זוועה... :-/

    השבמחק
  2. ממש אהבתי את הלק!
    זה חאקי אפרפר שנוטה לחום, לא לירוק זית.
    ה"כיעור" שלו זו כל המיוחדות והמדליקות שלו.
    צבע מושלם לעונה!

    השבמחק
  3. אני מאוהבת בלק הזה! וגם חושבת שהקולקציה הזאת של אסי היא ממש מצוינת. תתחדשי!

    השבמחק
  4. אסכים איתך על משפט האחרון, תתנחמי בכך לא נראה על אחרות...
    שכן כפי שתמיד אמרתי לדעתי על ציפרנייךעלייך הכל נראה יפה אך לי מוזר לראות אותו אצלך, לא אופייני ללקים שאת מפגינה פה בד"כ. לטעמי הוא פשוט סתמי.

    השבמחק
  5. הוא באמת יפה ומכוער בו זמנית. עליך הוא מאוד מחמיא :)בהחלט גוון סתווי ולא שגרתי. כיך שלא רואים אותו על כל אחת :):)

    השבמחק
  6. אם הייתי רואה אותו על מישהי אחרת בטח הייתי מעקמת את האף אבל עלייך ועל גוון העור שלך הוא נראה מעלף. אני חייבת לומר גם שהמניקורים שלך כ"כ מוקפדים שזה כיף לראות . יש בו קטע מעניין , אין ספק.

    השבמחק
  7. לא ראיתי עדיין את הקולקציה הזאת.. בקבוקית הכינה אותנו שיש למה לצפות ואכן אני רואה שיש!

    קשה לי להגיד שאהבתי ברמה של - אני רצה לקנות :)
    אני אוהבת איך שהוא נראה עליך, מחמיא לגמרי.
    אני אוהבת את זה שהוא ייחודי, וזה רק מראה שכן, אפשר להפתיע אותנו!
    יש בגוון הזה משהו שהוא סופר סתיו וגם ממש מתאים לחורף.
    עכור בצורה הראויה, והגוון בכלל ממש מתאים.
    שאפו לאסי!

    ואגב, חייבת לשתף בתסכול מסוים.. מסתבר שגם אסי וגם OPI (ואגב, מסתבר שגם סאלי הנסון) נרכשו יחסית לאחרונה ע"י קונצרנים שעושים ניסויים בע"ח.
    אני די תוהה מה לעשות עכשיו.. לא לרכוש יותר מוצרים שלהם? למרות שיש לי לא מעט כאלה בבית כבר..
    להשאר רק עם קולור קלאב, זויה וצ'ינה גלייז?
    מתסכל משהו..

    השבמחק
  8. אהבתי אותו רק בתמונה האחרונה. הוא לא ממש ירוק. יותר אפור לדעתי. בכל אופן לא חושבת שנראה כאלו הרבה ברחוב בחורף הקרוב!

    השבמחק
  9. ישראלה: זה גם לא מסוג הלקים שהייתי בוחרת בדרך כלל, אבל יש בו משהו ולכן אני אוהבת אותו.
    אני חושבת שהצבע שלו יתאים מאוד למי שיש עור צהבהב (תת גוון חם). אל תפסלי :)

    דנרה: אני גם ממש אוהבת אותו!
    כשאני מסתכלת על הבקבוק הוא נראה לי ממש כמו צבע של נסקפה, אבל עלי אני רואה נגיעה ירוקה קלה.
    אין ספק שזה אחד הצבעים ההכי IN העונה

    קורין: מסכימה לגמרי!

    השבמחק
  10. וניטי: תודה!
    מזמן לא שמעתי אותך מדברת ככה על לק! מחכה לפוסט שלך! אני חושבת שהקולקציה שלהם הפעם כן יצאה מגובשת ומאוד משקפת את הצבעים העדכניים לסתיו הזה.

    אפרת: כמו ששמת לב הצבע הזה הוא לא הבחירה האולטימטיבית שלי בלקים, אבל הוא עושה לי את זה לגמרי. בעיני הוא לא סתמי כי הגוון שלו נדיר.

    אירנה: לגמרי!
    העובדה שאני לא רואה אותו על אחרות עושה לי את זה לגמרי :)

    השבמחק
  11. הבולשת: נראה לי שבינתיים תראי אותו עלי ועל וניטי.
    תודה :)
    אני תמיד מקפידה על מניקור מושלם, במיוחד כשאני מצלמת כי אחרת זה מפספס את המטרה (ובלי קשר אני פדנטית חולנית :)

    מיטל: משום מה אני לא רואה שמדברים על הקולקציה הזאת ברשת, כמו שהיה בשנה שעברה למשל. מוזר.
    אני גם מחכה לפוסטים של בקבוקית (רמז עבה)
    מההיכרות שלנו אני חושבת שלא היית מתחברת ללק הזה, למרות היתרונות והיופי (היחסי) שלו.
    העניין של הניסויים בבעלי חיים בחברות אלו מתסכל לגמרי ולצערי אני לא יודעת לענות לך.
    לא אמור לצאת איזשהו חוק בנושא ב-2012?

    מרינה: בתמונה האחרונה הוא יצא הכי קרוב למקור. אני לא רואה בו אפור, הוא חאקי כזה ונראה לי שהתת גוון הירוק יוצא ממנו רק בתאורות מסויימות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...