SLIDER

Orly - Fancy Fuchsia

בפוסט של היום אמשיך את המגמה "הורודה" שנוצרה לאחרונה (מי שפיספסה, יכולה לקרוא את הפוסט "הורוד" של דנרה וגם  את הפוסט "הורוד" של מיטל). מדובר בלק ורוד "ברבי" נאוני שהתגלה במקרה באחד הביקורים בסופר פארם ומאז מככב אצלי. בתקופה האחרונה לא קניתי לקים של Orly, כי פשוט כבר יש לי את כל הצבעים שרציתי וקולקציות מעודכנות לצערי מביאים לנו פעם בחצי שנה במומוצע. חבל...
"Fancy Fuchsia" יצא בולקציית אביב 2011 שנקראת "Precious" שלשם שינוי כן הגיעה לסופר פארם, אבל זכתה ממני לפיהוק גדול והתעלמות טוטאלית. לטעמי הקולקציה הזאת הייתה לא ממש מקורית וגם ללא נושא משותף בין הצבעים. "Sapphire Silk" הכחול teal כמעט זהה ל-"Ski Teal We Drop" של OPI שכבר יש לי, "Gilded Coral" הוא מסוג הלקים שאני פשוט אלרגית אליהם ולא תמצאו אותם באוסף שלי, "Royal Velvet" נראה טוב, אבל מה זה לא קייצי.
"Fancy Fuchsia" הלך לאיבוד בקולקציה הזאת וברוב התמונות ברשת נראה כמו סתם ורוד שכבר ראינו מיליון פעם. הבעיה היא שהלק הזה פשוט הכי לא פוטוגני שיש!
מדובר בורוד פוקסיה כמעט נאוני, בוהק ודומיננטי שהמצלמה (או המסך) לא מצליחה להעביר את היופי שלו וברוב התמונות הוא נראה כמו ורוד בייבי בנאלי. לעומת זאת, כשראיתי אותו על המדף בסופר פארם ממש התלהבתי ממנו.
המרקם שלו הוא טיפקסי אבל ממש לא טיפוסי, כי המריחה שלו מאוד נוחה ואחידה. מספיק 2 שכבות לאטימות מלאה. הגימור הטבעי שלו מאט (כמו כל לק נאוני), לכן חייבים שכבה של טופ/מייבש לק כדי להגיע לגימור גלוסי. העמידות סבירה.
אני מתה על הצבע וגם על הנוכחות שלו והספקתי להשתמש בו די הרבה גם במניקור וגם בפדיקור. בגלל שהלק הוא כמעט נאוני (כי הוא לא צעקני כמו נאוני אמיתי) הוא גורם לעור להיראות שזוף יותר ממה שהוא באמת.
באוסף שלי אין לקים שדומים לו, לכן עשיתי השוואה עם 2 לקים ורודים של Orly כדי להמחיש את היופי של "Fancy Fuchsia":
הראשון הוא "Basket Case" (מצד שמאל) שהוא סוג של ורוד פוקסיה גם, לק מקסים בפני עצמו ואחד הותיקים שיש לי. בהשוואה ל-"Fancy Fuchsia" הוא פתאום נראה מאוד שקט ואפילו נוטה לסולידי, למרות שבמציאות הוא לא.
השני הוא "Cupcake" ( מצד ימין), ורוד בייבי אמיתי. אי אפשר לבלבל ביניהם.

ואסיים עם שיר, שיהיה לכן יום ורוד :)

18 תגובות

  1. ואוו איזה לק מקסים!! ראיתי עכשיו שיש לי לק טיפה דומה לו של חברה לא מוכרת מהשוק חח אבל אני יחפש אותו בסופר פארם חח :)

    השבמחק
  2. לקיץ בלבד, הוא שיקי ושובב בהחלט למצב רוח טוב, אניאוהבת לקנות את אורלי באפריל יש להם מבחר יותר טוב לדעתי

    השבמחק
  3. לק מדליק, צבע מצד אחד ממש יפה מצד שני קצת מלאכותי (כמ השיר המתאים בסוף) מה שהופך אותו לגמרי לקיצי.
    לצלם לקים זה סרט, רובם לא פוטוגניים...
    מאוד קשה להגיע לתמונה מדויקת, אבל אני חושבת שהתמונות בסה"כ מאוד ממחישות.
    מסכימה שחבל שהרבה קולקציות מוצלחות של אורלי לא מגיעות לארץ וחבל.

    השבמחק
  4. לק בהחלט ברבי מאוד ומתוק עד כדי בחילה.
    נראה לי שגם אצלי אין משהו שדומה לו. מוזר שלא נתקלתי בו בס"פ עד עכשיו.

    השבמחק
  5. עכשיו רואים את הצבע שלו! לגמרי סוג של ניאון. בתמונה ששמת בפייס הוא נראה אחרת לגמרי!

    השבמחק
  6. ליאן: הוא אחד הורודים היפים, למרות שבאמת יש הרבה לקים שדומים לו כמעט לכל מותג.

    KsyuStyle: הוא הכי קייצי שיש!
    אני שמתי לב שהמבחר של אורלי תלוי בסניף הספציפי שאת קונה בו. יש כאלה שיש להם מבחר ממש דל ויש כאלה שיש מלא צבעים והם תמיד מתעדכנים. אני אוהבת לקנות באפריל ובסופר פארם בדיזנגוף סנטר.

    דנרה: זה מחזיר אותי לשיחה שלנו על הצבע הורוד, כשאני עם הלק הזה אני מרגישה קצת ברבי :)) (ואוהבת את זה).
    הלק הזה הוא אחד "הלא פוטוגניים" שנתקלתי בהם. השתגעתי מלצלם אותו!

    מרינה: אם תראי אותו על המדף - ישר תזהי אותו, הוא בולט מאוד. יכול להיות שהקולקציה הזאת לא הגיעה לכל הפארמים, אי אפשר לדעת איתם או להבין את ההגיון שלהם.

    ישראלה: היה קשה אבל הצלחנו! :)

    השבמחק
  7. הוא באמת מקסים! אני לא מתחברת כ"כ לנאונים ואני לא רואה את עצמי לובשת אותו, אבל הוא ממש מיוחד.

    גם אני לא התלהבתי כ"כ מהקולקציה, אין שם שום דבר ממש ראוי לציון פרט לפוקסיה המקסים הזה.
    אגב, אני ממש מזדהה איתך לגבי הgilded coral. למרות שכשהוא מאט הוא עוד איכשהו סביר.

    איזה קטע! הקאפקייק נראה כאן שונה לחלוטין מאיך שהוא נראה על הציפורניים שלי. יש לי הרגשה שגם הוא לק לא כ"כ פוטוגני, כי ראיתי כבר הרבה תמונות שונות שלו, שממש לא מייצגות את איך שהוא במציאות

    השבמחק
  8. דווקא לדעתי יחסית הצלחת להעביר את הניאוניות שלו :)
    לק נהדר + הציפורניים שלך מהממות :)

    השבמחק
  9. אוהבת מאוד פוקסיה פחות אוהבת ניאוני אני מתלהבת בפוסטים וכשרואה בפארם, לא מתחבר לי.
    מאוד הולם לך!!!

    הלקים של אורלי באמת טובים. רכשתי לאחרונה טורקיז ירקרק ואני נהנית ממנו מאוד.

    השבמחק
  10. אוי הוא ממש יפה!
    מחמיא לך מאוד

    אני קניתי את הפרפל וולווט ואני בונה על הירוק=]

    השבמחק
  11. מסכימה עם מרינה- לק בהחלט ברבי מאוד ומתוק עד כדי בחילה.
    אני רכשתי לפני שבועיים את ה- Glided Coral ולטעמי הוא מהמם לקיץ במיוחד על רגליים שזופות.

    השבמחק
  12. תענוג של פוסט למרות שמעט שןרף בעיניים ;)
    על המסך שךי הוא פוקסיה ניאוני זועק!
    אהבתי אותו עליך. אין ספק שהוא מחמיא וסופר קייצי!

    השבמחק
  13. אלטר אגו: היחיד שנראה לי מיוחד בקולקציה הזאת הוא "Ancient Jade" שלא הזכרתי בפוסט, העניין הוא שאני לא אוהבת גוונים כאלה על עצמי.
    הפוקסיה הזה לא בדיוק מקורי, כי יש הרבה כמוהו בהרבה מותגים. לי עדיין לא היה אחד כזה ואני מתה על האיכות שלו.
    יש לצערי הרבה לקים לא פוטוגניים, בגלל זה אני לרוב מפרסמת כמה תמונות בתאורות שונות.

    Irena: תודה רבה!

    אפרת: צבע של לק זה לגמרי עניין של הרגשה. אני למשל ממש אוהבת לקים בגוונים של טורקיז על אחרות אבל לא רואה את עצמי שמה אחד כזה. איזה לק קנית?

    Peacha: תודה!
    התכוונת ל-"Royal Velvet"? אם כן הוא ממש יפה, מזכיר לי את "Little Drummer Boy" של צ'איינה גלייז שיש לי. הירוק מקסים!

    Lidia: הוא באמת מתוק עד כדי בחילה :)
    "Gilded Coral" בהחלט יכול להיראות יותר יפה על עור שזוף מאשר על עור חיוור.

    מיטל: תודה! אם ראית את הפוסט באנדרויד אז סורי, בטח יצא ממש זוהר :)הוא לא כזה זועק.
    היום התחדשתי באנדרויד משלי :)

    השבמחק
  14. ואו! מזל טוב :)

    השבמחק
  15. תאמיני קניתי דווקא את: Ancient Jade ובוא כל כך מחמיא ויפה שענדתי אותו פעמיים רצוף. אפילו אם אני לא מתכננת לקנות לק איכשהו אני נשאבת לסטנד שלהם בפארם ואם הוא מסודר ונגיש אז גם קונה, מה דם שכל חודש אני מקבלת בלייף סטייל קופון לק אורלי ב 17 ש"ח (שגם 20 ממש לא יקר עבור איכות שכזו)

    השבמחק
  16. מיטל: תודה! אני כרגע מנסה להתרגל לעולם הטאץ' :)

    אפרת: תתחדשי, מחכה לפוסט עם תמונות! אני תמיד בודקת את הסטנד של אורלי גם, אפילו שאני יודעת שרוב הסיכויים שאין שם שום דבר חדש עבורי. 20 ש"ח זה אחלה מחיר עבור האיכות של הלקים שלהם לדעתי.

    השבמחק
  17. לק מקסים. דווקא הצלחת להעביר בתמונות את הבוהקות שלו והניאוניות שלו.

    לא בטוחה שהייתי מגדירה את ה cupcake שהעלית בסוף לצורך השוואה כורוד בייבי. נראה לי יותר ורוד עתיק.
    ורוד בייבי נתפס אצלי יותר פסטלי ורך, אפילו בהיר יותר מהפונץ' בפונץ'-בננה :)

    השבמחק
  18. וואו! סינוורת אותי עם הלק הזה! אני אחזור על המנטרה הקבועה שלי "הכל מהמם עלייך" :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.