SLIDER

ברונזרים

ברונזר הוא מוצר איפור חובה  עבורי. בתור בעלת גוון עור די חיוור אני תמיד משתדלת לגרום לעור הפנים שלי להיראות יותר "חי" וטיפה יותר שזוף ממה שהוא באמת. את המטרה הזאת אני משיגה באמצעות מייק אפ מתאים (שבדרך כלל טיפה יותר צהוב מעור הפנים שלי כדי שלא יהיה הבדל בינו לבין הגוון של המחשוף) וגם במאמצעות השימוש בברונזר שמקנה זוהר בריא והשליה של שיזוף קל לפנים.
כמה דברים שחשובים מאוד כשמשתמשים בברונזר: חייבים להשתמש במוצר הזה במינון הנכון, כי אין דבר מכוער יותר משני פסים כהים ובולטים בצידי הפנים (זה עוד יותר גרוע כשהפס הוא כתום). טישטוש טוב, כדי להגיע למראה הרמוני. וגם מברשת מתאימה, שלדעתי זה עניין של העדפה אישית של כל אחת.
בנוסף, כדאי לזכור שתמיד אפשר להוסיף עוד ולבנות את הצבע בהדרגה, מאשר לשים כמות גדולה מהתחלה כי הרבה יותר קשה להוריד ולמתן את הכהות.
1. Stila Sun bronzing powder (גוון 02) נקנה בשנה שעברה ועד לא מזמן היה הברונזר היחיד שלי.
קודם כל אני מתה על המרקם שלו: הוא קליל, רך (אבל ממש לא מתפורר) ונוח מאוד לטישטוש. הגוון נייטרלי ולא כתום, לכן הוא מתאים לי גם להצללות (מתחת לעצמות הלחיים) וגם כפודרה להענקת גוון בריא יותר לעור שלי (אני מניחה ממש מעט ממנו על המצח והרקות, איפה שעור הפנים משתזף קצת יותר באופן טבעי).
לדעתי הברונזר הזה מתאים לבעלות עור בהיר (לדוגמא 01 או 02 ב-Double wear light של אסתי לאודר) ויהיה כמעט בלתי נראה על עור כהה יותר. אחרי שכמה בנות שאלו אותי את השאלה הזאת, נתתי את הברונזר להתנסות לחברה בעלת גוון עור הרבה יותר כהה משלי ועליה הוא היה בלתי נראה.
כרגע שוב ניתן לרכוש את הברונזר של סטילה במחיר מבצע (38 ש"ח) ב-strawberrynet.com.


2. Clinique - Almost bronzer (גוון 02 medium/deep) נמצא אצלי די מזמן (לדעתי קרוב לשנתיים) ואני לא משתמשת בו.
הברונזר מגיע באריזה קומפקטית שמכילה גם מברשת די מיותרת, כי אי אפשר להגיע איתה לתוצאה אחידה ולא לגרום לברונזר להיראות כתמי (זה גם מה שאני חושבת על המברשות מהסוג הזה באופן כללי). 
הברונזר מורכב משני גוונים שניתן לערבב או להשתמש בכל אחד לחוד.
הבעיה היא שאני ממש לא אוהבת את המרקם שלו, עד כדי כך שאני חושבת שהוא פשוט גרוע. הוא מאוד דחוס ודי כבד, לא מספיק פיגמנטי ולרוב נראה עליי כתמי וזה לא משנה באיזו מברשת אני משתמשת. בעיה נוספת (מבחינתי בכל אופן) היא שימר שדי בולט לעין, שרק מדגיש את חוסר האחידות שלו על הפנים.
לא הצלחתי לעשות סווטצ' רגיל שלו (כמו שעושים בדרך כלל: מעבירים את האצבע על המוצר ואז מטשטשים על היד) כי המוצר הזה פשוט סירב להימרח ולהיטשטש על העור שלי. את הסווטצ' שאתן רואות בתמונה הצלחתי לעשות רק אחרי ששמתי מייק אפ בתור בסיס והנחתי את הברונזר עם מברשת.
לסיכום: מוצר ממש לא מומלץ ועדיף להשקיע את הכסף בברונזר אחר (מחירו היה בסביבות 160 ש"ח לפני ההנחות).

3. TheBalm - Bahama Mama שנקנה לאחרונה.
הוא מגיע באריזת קרטון מאוד קומפקטית (כמו כל מוצרי המותג) שאני אישית מאוד אוהבת וגם העיצוב הצבעוני שלה עושה לי את זה. (כמות: 7 גרם)
אני אוהבת אותו בעיקר כי הגוון שלו נטול כתום לחלוטין. אני משתמשת בו רק להצללות בגלל הוא די כהה.
אני ממש אוהבת את המרקם שלו: רך, עם פיגמנט מעולה וניתן לטשטש אותו בקלות. בהשוואה לברונזר של סטילה הוא קצת פחות "פודרתי" ויותר "עבה" ממנו. כרגע אני מניחה אותו עם מברשת קונטור F40 החדשה שלי של Sigma, שמצד אחד לוקחת טיפה יותר מידי חומר ממה שהייתי רוצה, אבל מצד שני מטשטשת את הברונזר בצורה מעולה.
לא הייתי ממליצה על "Bahama mama" לבעלות עור בהיר יותר משלי. אני משתמשת בו ממש בזהירות ובכמויות קטנות וגם מטשטשת אותו הרבה, כי קל מאוד להגיע איתו למראה מוגזם.
ניתן להשיג את הברונזר ב-strawberrynet.com (כרגע הוא חסר, אבל שווה לעקוב). מחיר: 65 ש"ח.

השוואה בין הברונזרים של Stila (משמאל) ו-TheBalm (מימין):
כרגע אני לא מרגישה שחסר לי עוד ברונזר באוסף ואני ממש מרוצה משני הברונזרים (של סטילה ושל TheBalm). אם הייתי צריכה בכל זאת לעשות לי wish list של ברונזרים הייתי בוחרת ב-"Hoola" של בנפיט, "Terracotta Inca" של גרלן ואולי גם ב-"Chocolate Bronzer" של Bourjois.

מה הברונזר האהוב ביותר שלכן, אחד שבשום אופן לא הייתן מוותרות עליו?

16 תגובות

  1. אין על ברונזרים, בקיץ הם חובה ובשאר עונות השנה חייבים ברונזר מאט בשביל הצללות. אין ספק שהברונזר האהוב עליי ביותר עד עתה הוא HOOLA. אני משתמשת בו כל הזמן במיליון דרכים והוא פשוט מעולה. כשתרגישי שבא לך עוד ברונזר - ממליצה לך עליו מאד :-)

    השבמחק
  2. לא חובבת ברונזרים בגדול, יש לי עור בהיר שמשתזף מעט למרות מסנן קרינה 50. ער השתמשתי בברונזר של קלרינס, עכשיו מעולפת על הברונזר שקנhתי מ"שיסיידו" משתמשת בו כסומק ומעט הצללות בצידי הלחיים
    http://iefrati.blogspot.com/2011/07/my-summer-colors-2.html

    השבמחק
  3. אוהבת ברונזרים רק בשנה אחרונה וגם כמובן הכל במידה. הם יכולים לעצב פנים בצורה טבעית.
    מופתעת שברונזר של קליניק כזה גרוע...

    השבמחק
  4. אני מסכימה עם מרינה לגבי הברונזר של קליניק. באמת מפתיע שהוא גרוע..
    הברונזר של סטילה ממש מפתה. יש לי כרגע אחד של סמאשבוקס (מכרו לי אותו כברונזר אבל בקושי רואים אותו + יש בו שימר) ואחד של דיור, שהוא נחמד :)
    נראה לי שבגיחה הקרובה לחו"ל אני אקנה או את סטילה או את Hoola :)

    השבמחק
  5. בינתיים לא מצאתי את הברונזר המושלם בשבילי, כרגע משתמשת בתור ברונזר ב- pink power של מאק שיצאה מקולקציית הוונדר וומן. אני לא חושבת שהיא מוגדרת בתור ברונזר, אבל בגלל שאני לא מפזרת ברונזר על כל הפנים, המוצר מתאים לי ואני מאוד מרוצה ממנו.

    את סטילה אני מאוד אוהבת, אבל לא ניסיתי את הברונזר, המבצע בסטרוברי זאת הזדמנות. :-)

    השבמחק
  6. אני מכורה לברונזרים. יש לי מלא :)
    האהוב עליי בכל הזמנים הוא הלגונה של נארס כנראה, למרות שההעדפות שלי משתנות (הכל לפי שעה :)
    בשבוע האחרון אני ממש אוהבת להניח את הברונזר בסטיק של מאק מקולקציית Surf Baby (ומעליו אני מניחה פודרה).
    האמת שהצללות רטובות נראות הכי טבעי, אבל זה יותר התעסקות, אז אני משתמשת בעיקר בברונזרים דחוסים, אבל בהחלט מוצר מאסט בעיניי, כמו שציינת.

    השבמחק
  7. טוב הגיעה מכורת הברונזרים...:)
    מוצר חובה לטעמי כל השנה!
    הקליניק מצד אחד דחוס וכבד ומצד שני לא מספיק פיגמנטי? בהחלט מאכזב.
    בכל מקרה, נראה לי שה- Bahama mama נייטרלי יותר יחסית לשניים האחרים, גם אם כהה יותר, ולכן סביר שהייתי מחבבת אותו הכי מבחינת הגוון.
    יש לי המון ברונזרים אבל עדיין אני חושבת שגרלן מובילים בתחום ושווה להחזיק באוסף לפחות אחד מוצלח שלהם.

    השבמחק
  8. וואו, איזה השקעה מטורפת!

    זה מוצר שאני כ"כ לא מצליחה להתחבר אליו. היה לי בעבר ברונזר של מאק, אבל תמיד הרגשתי שאני לא עובדת איתו נכון- או שהתוצאה חלשה מדי ולא מורגשת, או שהגזמתי ויש לי צבעי מלחמה על הפנים. לא התחשק לי ללמוד איך לעבוד איתו נכון ובסוף פשוט הורשתי אותו לאחותי.
    גם ככה אני חיוורת גאה ;)

    השבמחק
  9. ישראלה: אני בהחלטת שמתי עין על Hoola, נראה לי שאקנה אותו ברגע שיגמר לי הברונזר של סטילה. היה קטע מוזר, בדקתי אתמול באתר של בנפיט והוא כבר לא מופיע שם. אני מקווה שזה בגלל שהוא חסר במלאי...

    אפרת: הברונזר של שיסיידו נראה מהמם, ראיתי אותו בסופר פארם והוא מאוד עדין, נראה לי בדיוק כמו ברונזר למי שרוצה רק נגיעה קלה של צבע.

    מרינה: אני כבר מתחילה לחשוב שאולי הברונזר של קליניק מקולקל (אם יש דבר כזה), למרות שהוא לא הרבה זמן אצלי. וחוץ מזה במחיר שהוא עולה יש מבחר מגוון מאוד של ברונזרים של חברות אחרות.

    השבמחק
  10. אירנה: בהתחשב בחיבה הגדולה שלי למוצרי קליניק, גם אותי הפתיעה איכות הברונזר.
    הסטילה מפתה בהחלט ונראה לי יותר שווה לקנות אותו בסטרוברי מאשר במחיר המלא שלו בחו"ל. Hoola ברשימת wish list שלי גם :).

    רוקמת חלומות: כל אחת ומה שעובד הכי טוב בשבילה. אני גם לא חושבת שמצאתי את הברונזר המושלם בשבילי, למרות שאני מסתדרת נפלא עם אלו שיש לי.

    קורין: תמיד כיף לגוון!
    אף פעם לא ניסיתי ברונזר קרמי, אבל מניסיון שלי עם סומק קרמי אני מסכימה שזה נראה קצת יותר טבעי.

    השבמחק
  11. דנרה: לך חיכיתי! :)
    עוד לא נתקלתי במוצר שאי אפשר לעשות סווטצ' שלו על היד, כמו במקרה של הקליניק הזה.
    אני זוממת על ברונזר של גרלן כבר מזמן, אבל מחכה להנחות של ראש השנה (מקווה שיהיה כמו שנה שעברה).

    אלטר אגו: אני גם חיוורת, אבל עוד לא השלמתי עם זה :))
    בשימוש בברונזר מאוד חשוב גם באיזו מברשת את משתמשת, ואם את רוצה תוצאה עדינה צריך מברשת רכה. אולי פשוט לא מצאת את המוצר הכון בשבילך.

    השבמחק
  12. אחלה סיקור , אהבתי מאוד! השימוש היחיד שלי בברונזר שבעצם לשמו אני משתמשת בהם הוא בשביל הצללות והגשת עצמות לחיים. פחות למראה שזוף אם כי זה בלתי נפרד . בכל מקרה האהוב עליי ביותר וככל הנראה גם יישאר כזה לעולם הוא הברונזר של גרלן. התאפקתי המון זמן וקניתי אותו דרך סטרוברי והוא פשוט מדהים , במינון, בגוון במריחה ובריח. אני חייבת להגיד שהברונזר של קליניק היה נראה מעניין מאוד אצלך מבחינה ויזואלית , חבל שהוא כזה גרוע....

    השבמחק
  13. תודה על הסיקור! מצולם עם המצלמה החדשה? :]

    הברונזר של סטילה נראה שווה! מה הגודל הפיזי שלו? יש מצב שהוא יכנס לי לפלטת סמקים של מאק?
    הבהמה מאמה קצת כהה מידי לטעמי (בטח לגוון העור שלי שמעט יותר כהה משלך אני חושבת.. הייתי בדיוק בין גוון 1 ל 2 בדאבל וור לייט).

    יש לי ברונזר אחד לפאן של מאדינה. מספיק לי בשביל הצללות רכות. לא מחפשת מעבר למעט חיטוב לפנים כי אני אוהבת אותן לבנות ככל האפשר! חבל שאני לא מצליחה "להבהיר" את הגוף לגוון הפנים. אבל קשה עם החום הזה בחוץ ולא תמיד נעים לי להמרח ל פעמים זה הופך הכל לדביק מידי!

    השבמחק
  14. הבולשת: תודה!
    אני כבר בונה על אחד הברונזרים של גרלן כמתנה שלי לעצמי לראש השנה :) (מקווה שיהיו מחירים שווים).
    הברונזר של קליניק מאכזב בהחלט.

    מיטל: הרוב צולם במצלמה החדשה, כולל כל הסווטצ'ים! היא מעולה וממש מהירה. היום אצלם איתה לקף מעניין לראות את ההבדלים.

    הגודל של הברונזר בפאן הוא 6 מ"מ, לא יודעת מה הגודל של הסמקים של MAC, אבל אם זה כמו הסומק הקרמי שלהם אז סטילה יותר גדול.
    למדינה יש ברונזרים טובים, פעם הייתי משתמשת בהם הרבה. לא הייתי ממליצה לך על BAHAMA MAMA, בדיוק בגלל מה שציינת, הוא לא עדין.
    אני שונאת לשים קרם הגנה, אבל חייבים. יום אחד הצלחתי להישרף בכתפיים בהמתנה של 15 דקות בתחנת אוטובוס, נורא.

    השבמחק
  15. אנונימי13.5.2012, 16:41

    אני משתמשת בברונזר הזה של קליניק ומאוד מאוד אוהבת.

    מופתעת לדעת שהוא לא מוממלץ... בכל אופן עליי ניראה מאוד טוב .

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את הגוון שלו אבל מתקשה להוציא ממנו את הפיגמנט ואני תמיד מרגישה שצריך להתאמץ בשביל זה להבדיל מהברונזרים האחרים שיש לי. אולי זה רק אצלי...

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.