23.7.11

OPI - Skull & Glossbones

אם חיפשתן לק אפור מושלם, אז יש לי אחד בשבילכן!

"Skull & Glossbones" יצא כחלק מקולקציית "Pirates of the Caribbean" של OPI בתחילת הקיץ והוא הפייבוריט שלי והיחידי שהזמנתי. בסה"כ הקולקציה הזאת לא מרגשת בעיניי והגוונים מתאימים יותר לאביב מאשר לקיץ. מה שכן, מי שאוהבת לקים בצבעים "רגועים" ופסטליים תמצא בה מבחר גוונים מעולה.


ובחזרה ללק: מדובר בגוון אפור נקי ובהיר, ללא תוספת של תת-גוון כחול או ירוק. זאת אחת הסיבות שאני ממש אוהבת אותו, אין הרבה כמוהו (היחיד שאני יכולה לחשוב עליו כדיופ פוטנציאלי הוא "Playa Del Platinum" של Essie).
הגימור קרמי לחלוטין והפורמולה נעה איפשהו באמצע בין קרם לבין טיפקס, לכן ההנחה שלו אמנם נוחה אבל השכבה הראשונה מתקבלת לא אחידה (התנהגות "טיפקסית" טיפוסית) ורק השכבה השניה מסדרת את העניין ומתקבל גימור אחיד.
כדי להשיג מראה גלוסי רצוי מאוד להשתמש ב-Top Coat. (אני כרגיל עם "Good to go" של Essie, שאגב כבר עברתי איתו את חצי הבקבוק והוא עדיין מעולה ולא הסמיך).
העמידות שלו עליי סבירה. כרגע הציפורניים שלי ממש רכות ומתפצלות, לכן כל לק שאני שמה לא מחזיק עליי יותר מ-3 ימים (ויש כמה שלא מחזיקים גם יום אחד).

אני ממש אוהבת את הלק הזה! למרות שאפור הוא צבע שלא בדיוק מחמיא כשמדובר בלק, יש בו משהו קלאסי והוא מצליח להיות מיוחד ומושך את תשומת הלב בלי לבלוט.

בכמה הזדמנויות יצא לי לקרוא ש-"Skull & Glossbones" ממש דומה ל-"Mirror Mirror" של Orly. והתשובה שלי: ממש לא. (אפשר לראות את "Mirror Mirror" על ציפורניה של "מה בבקבוק?" בפוסט הזה)
הלק של Orly נראה יותר כהה וגם בעל תת גוון כחול מובהק שאני לא מתחברת אליו. בזמן שהאפור של OPI מצליח להיות אפור שמחמיא ליד שלי, "Mirror mirror" נכשל במשימה הזאת.
בכל התמונות שצילמתי  "Mirror Mirror" (משמאל) משום מה נראה יותר כמו כחול "מלוכלך" מאשר אפור, או שהאפקט הזה מתקבל בגלל ההשוואה בינו לבין OPI (מימין). 
בזמן שחיפשתי תמונות מעניינות ומוסיקה שקשורים לסרט החדש "שודדי הקאריבים 4 - On Stranger Tides" (אותו אגב עדיין לא ראיתי כי קראתי ביקורות לא בדיוק מתלהבות), מצאתי סרטון עם ביצוע מטריף של שיר הנושא של הסרט של פסנתרן סופר מוכשר (מומלץ לשים אוזניות בווליום טוב) תהנו!

15 תגובות:

  1. הצבע הזה באמת מחמיא לך :) מצד שני בערך כל הלקים שראיתי פה החמיאו לך :)
    וגם לי עוד לא יצא לראות את שודדי הקאריבים 4. יותר מחוסר זמן בגלל תקופת המבחנים מאשר בגלל הביקורות, אבל אם הן לא משהו אז עדיף כבר להוריד אותו ולצפות בו בבית :)

    השבמחק
  2. אנונימי23.7.2011, 20:35

    שמתי יד על הלק מצד ימין בתמונה האחרונה, ואכן זה ההשוואה שעושה אותו כחול .

    השבמחק
  3. אני מסכימה איתך, מצד אחד לא הייתי מצפה מאפור להחמיא מצד שני הוא נראה עליך מעולה, נורא מחמיא וגם לא מרגיש "חריג".
    לא חושבת שיכולה לראות לק כזה עלי. אבל אי אפשר לדעת, דברים מוזרים מזה כבר קרו ;)
    את מירור מירור אני שונאת! לק מכוער לאללה לדעתי, יש לו שימר נוראי והוא בכלל כעור ביותר!!
    הסרט אכן לא משהו בכלל, ואני לא אומרת את זה בגלל שראיתי אותו כדייט שאחריו היה לי די ברור שלא נלך לשום מקום..

    מוכשר בטירוף! ממש אהבתי את הביצוע ואיך הוא התייבש בסוף על הפסנתר חחח

    השבמחק
  4. אני דווקא האבתי את הקולקציה, צריך אולי לתת לה זמן להתעכל אבל אז מבינים עד כמה היא מוצלחת.
    הלק הזה ממש יפה אבל לא קיצי עכשיו בשבילי.
    גם את ה- Mirror Mirror אני אוהבת וההשוואה מאוד ממחישה את ההבדלים ביניהם.
    יופי של סרטון!

    השבמחק
  5. לא אוהבת אפורים ככלל, אבל זה נראה עלייך ממש יפה, בכלל יש לך ציפורניים יפות :-)
    ראיתי את שודדי הקריביים 4 - אני לא מבינה למה נפלו עליו כ"כ בביקורות. בסה"כ הוא מהנה ומעביר שעתיים בכיף, לא מעבר. סרטי מופת צריך לחפש במקומות אחרים..

    השבמחק
  6. אירנה: תודה! :))
    בקשר לסרט זה נראה לי עניין של מצב רוח והעדפה אישית. מכל הסרטים שלהם הכי אהבתי את הראשון, לכן אין לי ציפיות גבוהות במיוחד מהרביעי. אני אחכה עד שיקרינו אותו ב-YES.

    מיטל: אני דווקא כן יכולה לראות אותך עם הלק הזה בגלל כל הסיבות שציינת :)
    בלק של אורלי אין שימר ואני כמוך לא אוהבת אותו. גם לא מרגישה שהוא מחמיא לי וגם תמיד קיבלתי עליו תגובות שליליות.
    מרוב ההתלהבות מהביצוע קניתי את התווים (הזמנתי דרך פיי פאל -7$!!). לגבי הסוף שלו, הוא אפילו כתב בסוף של התווים: "Sit on lowest register of the piano". אז יקח לי בערך שנתיים אם בכלל להגיע לחצי מביצוע כזה ועוד בסוף הוא מבקש ממני לקפוץ עם הטוסיק על הפסנתר החשמלי שלי??!! LOL

    השבמחק
  7. דנרה: הקולקציה כן מוצלחת, פשוט אותי אישית הלקים הפסטליים לא כל כך מרגשים. מי שאוהבת את הצבעוניות הפסטלית השקטה בהחלט תמצא בקולקציה הזאת מבחר יפה.
    אני כרגע מאוד מתחברת אליו, אבל מחכה לסתיו בקוצר רוח כדי לחזור לכהים.

    IsraelMakeup: תודה :)
    בזמן האחרון אין כל כך סרטי מופת. אנחנו מאוד אוהבים ללכת לקולנוע ובתקופה האחרונה הרגשתי שאין מה לראות. בסופו של דבר הלכנו לרובוטריקים 3, שהתחיל לא רע אבל היה כל כך ארוך שפשוט נרדמתי. מה שכן בא לי לראות את "מסיבת רווקות".

    השבמחק
  8. ותרי לגמרי על לקפוץ על הפסנתר, אבל כל השאר נראה לי - סוף הדרך! מחכה למופע :P

    השבמחק
  9. מהמם עלייך ובכלל הצבע הזה מעניין באופן כללי. מאוד הולם את גוון העור שלך אבל אני חושבת שאני אגיד בפעם המי יודע כמה שהכל מהמם עלייך.

    השבמחק
  10. נראה לי שאולי הייתי מצליחה להתלהב ממנו בימי סתיו/חורף אבל עכשיו-ממש לא.
    ברור שלך הכל מתאים!

    השבמחק
  11. תודה על ההשוואה למירור מירור. גם לי אמרו שהם דומים, אבל הם נראים שונים לגמרי על הגלגל!
    הלק יפה ומחמיא לך מאוד!

    למיטל - למירור מירור אין שום שימר. הוא 100% קרם. יכול להיות שאת מבלבלת אותו עם לק אחר מאותה קולקציה שנקרא פיקסי דאסט? (שאותו, אגב, גם אני לא כל כך אוהבת).

    השבמחק
  12. וניטי את צודקת! אני מבלבת אותו עם הפיקסי דאסט.
    את המירור מירור מעולם לא ראיתי מקרוב

    השבמחק
  13. ואוו לק מקסים, מזכיר טיפה את שיק 278
    אהבתי

    השבמחק
  14. אני לא כ"כ אוהבת אפורים, הם תמיד נראים טוב על אחרות אבל אני לא רואה את עצמי מסתובבת ברחוב עם אחד כזה...

    באופן כללי הקולקציה של שודדי הקאריביים חמודה. לפני שנתיים בטח הייתי מתלהבת בטירוף מכל הגוונים השקטים האלה. היום לא כ"כ בא לי עליהם.

    השבמחק
  15. האמת שהוא הורס ממש... ואם הייתי קונה לקים בטוח הייתי קונה אותו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...