SLIDER

פלטת צלליות "Oh So Special" של Sleek

Sleek MakeUP היא חברת איפור בריטית שמייצרת מוצרי איפור מגניבים באיכות גבוהה במחיר שווה לכל כיס. המוצר המפורסם ביותר שלהם הוא פלטות צלליות i-Divine שמכילות 12 צלליות ויוצאות במהדורות מוגבלות, בנוסף לפלטות i-Divine שנמצאות בליין הקבוע. את המוצרים של החברה הכרתי דרך הסרטונים של Pixiwoo ב-YouTube ובתחילת השנה סוף סוף התחדשתי בפלטת צלליות הראשונה שלי - "Storm" (שכבר כתבתי עליה וצילמתי איפור עיניים איתה).

כרגיל, אחרי ניסיון מעולה עם מוצר אחד, רציתי לנסות עוד צלליות של Sleek. הבעיה מבחינתי שרוב הפלטות החדשות שיצאו להם בזמן האחרון היו מאוד צבעוניות, עם גוונים מאוד יפים אבל ממש לא שימושיים לאיפור יומיומי, שאותו אני מעדיפה לעשות בגוונים נייטרליים. (2 פלטות צבעוניות שיצאו לאחרונה: "Mediterranian" וגם "Caribbean").

כל כך שמחתי שסוף סוף יצא פלטת צלליות עם גוונים יחסית נייטרליים, שישר הזמנתי אותה. את "Oh So Special" החדשה שלי כבר הזכרתי בקצרה בפוסט ההתחדשויות האחרון:
האריזה שלה מאוד קומפקטית (14*7 ס"מ) ונוחה, מושלמת לנסיעות. החסרון היחידי הוא שהיא מתלכלכת מהר מאוד ותמיד נשארות עליה טביעות אצבעות.
בפנים יש מראה גדולה שמאוד נוחה לי, כי לרוב אני עושה איפור עיניים מלא רק עם הצלליות האלו. מצורף גם אפליקטור-ספוגית שמבחינתי ממש לא שימושי ולכן הלך לפח אחרי הצילום.

כבר אמרתי את זה בעבר ואגיד את זה שוב: איכות הצלליות של Sleek פשוט מעולה! יש בהן המון פיגמנט והן מרגישות כמעט קרמיות מרוב שהן רוויות.
אני אישית מאוד אוהבת שילובים של צלליות במרקמים שונים, ולרוב משתמשת בצללית שימרית על העפעף הנע ובצלליות מט בקפל. הבעיה היא שדי הרבה צלליות בגימור מט שנתקלתי בהן היו ממש מעצבנות וקשות להנחה (קחו לדוגמא את 2 הצלליות הסגולות שלי מ-MAC, די סיוט להשתמש בהן). צלליות מט של Sleek הן האוהבות עליי ביותר. (אולי רק 2 צלליות מט החדשות שלי של אסתי לאודר יכולות להתחרות איתן).

ואיך אפשר בלי סווטצ'ים?
בפלטות האחרונות Sleek התחילו לתת שמות לכל הצלליות, אבל בעיניי זה קצת מיותר, לכן לא אתייחס לזה.
שורה עליונה
שורה תחתונה
הצלליות הפרקטיות ביותר בשבילי הן: 2 ו-4 השימריות, שנראות יפה גם סולו על כל גלגל העין בימים שאני עם איפור מינימליסטי. 6 - צללית סגולה שימרית מהממת! יש בה המון פיגמנט כמו בשאר הצלליות והיא נראית סגולה עם נטיה לאפור כשמניחים אותה על העפעף. Love it!
10 ו-11 הן שתי צלליות בגימור מט שאני מניחה בקפל העפעף כמעט באופן קבוע. קל מאוד לטשטש אותן והגוון לא הולך לאיבוד. 12 - צללית שחורה בגימור מט. שחורה כמו פחם, אין יותר שחור ממנה. אני משתמשת בה בתור איילינר מעודן יותר, לעומת איילינר ג'ל, עם מברשת זוויתית.

הצלליות הפחות מוצלחות בעיניי הן 1 ו-7, שבמקרה של מס'1 פשוט לא רואים אותה על העור שלי כי היא בגוון של פודרה/מייק אפ. שתיהן מתפוררות מנגיעה הכי קלה עם המברשת וצריך תמיד להוריד את העודף כדי שהצללית לא תנשור מתחת לעיניים.

את "Oh So Special" הזמנתי מ-eBay בחנות "Vanity Palace" שתמיד יש בה את המבחר העדכני של מוצרי Sleek, במחיר של 60 ש"ח כולל משלוח. ניתן להזמין את הפלטות גם מהאתר של Sleek (מחיר המשלוח טיפה גבוה אם מזמינים פלטה אחת והופך למתשלם יותר אם מזמינים כמה מוצרים). או אם אתן נוסעות לבריטניה, ניתן לקנות את מוצרי החברה ברשת Superdrug (שם עבור פלטת צלליות תצטרכו להיפרד מ-6.5 פאונד בלבד).

חברת Sleek לא מבצעת ניסוים בבעלי חיים. המוצרים מיוצרים בסין.

15 תגובות

  1. ברגע שאמרת שהם מייצרים בסין הבנתי למה המחיר כל כך נמוך. הפלטה אכן נראת שימושית וניטרלית מספיק. מאוד אהבתי את 2 ו-8. גם אני לא אהבתי והבנתי למה הם הוציאו שתי פלטות כל כך צבעוניות.

    השבמחק
  2. special indeed :-)
    אין ספק שזאת אחת הפלטות היותר לבישות שלהם מהתקופה האחרונה. למרות שאני חייבת לציין שהפלטות הצבעוניות עושות לי גם חשק ולו כי הן כ"כ מפתות ויפות עם שילובי הצבעים הבוהקים בהן. אני כנראה אמתין לפלטת הניוד שתצא בסוף אוגוסט ואותה אזמין בטוח!

    השבמחק
  3. פלטה יפה. מאוד אהבתי את מס' 5.
    צלליות מאט זה דבר מאתגר תמיד וקשה למצוא מוצלחות.
    בנוגע למראה, את מתאפרת איתה באמת? לא עם מראת קיר או משהו?

    השבמחק
  4. אני הפסקתי לקנות פלטות כי נדיר שאני מוצאת בפלטה אחת יותר מצבע או שניים שימושיים בשבילי, אז אני פשוט קונה אותם בבודדים. אבל הפלטה הזאת נראית טוב במיוחד, ואם היא איכותית ושימושית בשבילך אז עשית דיל מצוין. תתחדשי!

    השבמחק
  5. מרינה: יש להם די הרבה פלטות עם צבעים לא ממש פרקטיים בשבילי ואפילו זוהרים אז ממש שמחתי שיצא גם אחת נייטרלית.

    IsraelMakeup: גם לי הפלטות הצבעוניות עושות את זה, אבל רק בתמונות כי אני יודעת שבסופו של דבר לא יהיה להן שימוש.
    פלטת NUDE כל כך שלי גם :)

    דנרה: יש לי בעיה עם המראה שלי, היא גדולה ותלויה על הקיר בחדר שינה, הבעיה היא שיש שם תאורה ממש גרוע וכרגע אי אפשר לסדר את זה. לכן, אני לוקחת את כל המוצרים שאני צריכה באותו היום לתוך סלסלה והולכת להתאפר באור יום בסלון :). קשה, קשה...

    וניטי: תודה!

    השבמחק
  6. הצבעים מהממים :) ללא ספק שינוי מרענן אחרי הפלטה הים תיכונית והקאריבית.
    ו-Vanity Palace נהדרת! גם אני הזמנתי ממנה :)

    השבמחק
  7. פלטה ממש ממש יפה . חלק ממנה באמת פחות רלוונטי או פחות קשור על רובה מקסימה. אני יודעת באופן אישי שיש המון מאפרים בחו"ל שחיפשו את הפלטות הנאוניות והסופר צבעוניות שלהם. כנראה שיש ביקוש.

    השבמחק
  8. אגיע היום לבדוק את הפוסט! ראיתי סליק ישר קפצתי!
    באשמתך המלאה נרכשה פלטה של סליק!!! והכי משעשע שבפוסט שלך כתבת שהיית bad bad girl אני יכולה לומר - בהחלט! אבל גם אני bad bad...

    השבמחק
  9. והנה אני כאן גם לקרוא! :P

    אישית, תמיד מחפשת את הצבעוני ולא את ה"רגוע" ולכן חיכיתי בסבלנות ואכן יצאה גם פלטה "בשבילי" או לסגנוני. הרבה זמן חשבתי על לנסות את הפלטות אחרי המלצתך ואני שמחה שמצאתי מה להזמין בעוד שאת גם מצאת פלטה אחרת :)

    שמחה שמותאם לגודל נסיעות, זאת בדיוק השאיפה! נשאר רק למצוא לאן לנסוע! :P ואם לא, בכל מקרה, הכי נוח לי פלטות גם להתנהלות יום יומית.

    אני לא אהבתי את הצלליות המאט של מאק. מצד שני, בניסוי עם בועז שטיין אהבתי, וגם את הצללית של שוגר פיל אהבתי וגם היא די מאט. גם אם לא מאט מושלם. כך שאני לא יודעת אם זה משהו שאני לא אוהבת של מאק או משהו שאני לא אוהבת בכלל.. אולי פתרון של "חצי מאט" כמו של בועז ושוגר פיל הוא הפתרון הכי טוב שיש.. מחכה לראות איך זה יהיה הפלטה של סליק

    בשורה העליונה אהבתי את הורודה המאט, מזכירה לי את free to be של מאק שמצד אחד היא אחת היפות!!!! מצד שני, מאט, אהם אהם, מאט... :/
    גם את 2 בעליונה מאוד אהבתי. נראית יפה ומחמיאה בלוק עדין.

    כיף שיש עוד חברה (ועוד זולה) שלא עושה ניסויים בבע"ח.
    הזמנתי בהמשך לפוסט הקודם שלך מהמוכר באיביי. יצא בול 60 ש"ח. שווה!
    עכשיו נשאר רק להיות סבלנית (?!) לשכתגיע בדואר..

    תתחדשי על הפלטה!

    השבמחק
  10. אירנה: יש להם מבחר מעולה של סליק. אגב, הוספתי אותם גם לפייסבוק והם כל הזמן מעדכנים אם הוסיפו דברים חדשים למלאי.

    הבולשת: התמונה של פלטת NUDE ריגשה אותי הרבה יותר :).
    אם הייתי מאפרת, במיוחד ל-EDITORIALS הייתי קופצת על הפלטות הצבעוניות של סליק.

    מיטל: איזה פלטה הזמנת? את יכולה להאשים אותי :)) ואני בטוחה שתהני ממנה.
    לי יש ניסיון לא ממש טוב עם צלליות מט של MAC. יש לי רק 1 חומה (MYSTERY) שלהם שאני ממש אוהבת, הסגולות על הפנים. עם SLEEK הייתה לי חוויה מתקנת.
    היום עשיתי איפור עיניים מלא עם הפלטה, כולל הצללית הורודה שהזכרת. יצא ממש עדין!
    ניסיתי לצלם איפור מלא, אבל זה ממש קשה ואני מרגישה שיוצאות לי תמונות מעוותות (כאילו אני מסתכלת דרך זכוכית של אקווריום עגול :).

    השבמחק
  11. באסה שהתמונות לא יוצאות :(
    הצללית שאהבתי נראית לי מדליקה לגמרי, קורלית כזאת.
    רכשתי את הפלטה הקריבית.. צבעוני צבעוני!

    השבמחק
  12. מיטל: הן יוצאות סביר, אבל לא כמו שהייתי רוצה :) כנראה אצטרך לשלוף את הארטילריה הכבדה ולבקש מיוני את המצלמה שלו. עובדת על זה.
    תתחדשי על הפלטה, יש שם המון פוטנציאל לשחק עם הצבעים. אחכה לעדכונים :)

    השבמחק
  13. בכל מקרה תמיד עדיף שמישהו אחר יצלם זה הכי נוח וגם התמונות יוצאות הכי נורמלי...

    השבמחק
  14. הי Edenable, תתחדשי! מחיר מעולה ועו כולל משלוח? חבל על הזמן.
    אהבתי את כל הצבעים (חוץ מהצללית הכחולה כי כחול נראה עלי תמיד כאילו מישהו הכניס לי בוקס. לא מצאתי דרך להסתדר עם הצבע הזה).
    הבנתי מאוד את הקטע של האיפור בסלון באור יום. לצערי אני מתמודדת בדיוק עם אותה 'מצוקה'... :-)

    השבמחק
  15. the Librarian: תודה! 60 ש"ח זה כולל משלוח, שווה ביותר. אני באופן אישי גם פחות מתחברת לגוונים כחולים/כסופים כי לדעתי הצבעים החמים יותר מחמיאים לי. מה שכן הכחול נראה מהמם באיפור מעושן.
    לפחות אני לא לבד במצוקת פינת האיפור :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.