5.6.11

!China Glaze - Ahoy

בזמן האחרון קצת נרגעתי עם הלקים ובקולקציות האחרונות אני לא כל כך מוצאת איזשהו צבע שבאמת בא לי להזמין. ("כן, כן" אמר המצפון שלי, "בגלל זה הזמנת 3 לקים חדשים מ-eBay?"). בכל מקרה, זאת כבר לא ההתלהבות של פעם אלא קניות לקים מחושבות יותר.

"Ahoy!" המפורסם, שדובר עליו כל כך הרבה, יצא בקולקציית האביב של China Glaze ולמרות המצופה ממנו להיות הורוד האולטימטיבי שכולן יאהבו, הדעות היו ממש חלוקות (ראו את "געגועים לפקצה" של וניטי ואת "must have" של הבולשת). אני ללא ספק שייכת לקבוצת ה-"must have" למרות שיש לי כמה השגות.
אתחיל מהדברים הטובים: הפורמולה שלו מעולה! מרקם ג'ל שמספק אטימות מלאה בשתי שכבות וגימור מבריק מהמם. העמידות שלו עליי טובה וההסרה די נוחה בהשווה ללקים שימריים האחרים שיש לי.
השימר הוא זה שהופך את הלק הזה מסתם ורוד לורוד יחודי ובניגוד להרבה לקים אחרים שהשימר בהם הופך אותם לוולגריים או מצועצעים, כאן השימר משתלב עם הצבע של לק ונראה הרמוני יותר ועדין.
ולמרות כל היתרונות שלו, הפלא הורוד הזה לא מרגש אותי כמו שציפיתי וקשה לי להגיד למה. הורוד הוא הצבע האהוב עליי ביותר בלקים ויש לי לא מעט לקים ורודים ו-Ahoy! הוא אחד הורודים שאני הכי אוהבת. מצד שני, רוב הזמן אני מעדיפה לשים גוונים לא רגילים, כאלה שעוצרים את המבט עליהם.
עוד לק בסגנון של Ahoy! שאני ממש אוהבת הוא "Let me entertain you" של OPI. השימר של OPI הרבה יותר בולט במציאות והרבה יותר נוצץ לעומת Ahoy! לכן הוא עלול להיראות גס יותר, במיוחד על ציפורניים ארוכות (כמו שהיו לי לפני שנה). אין ספק שמהבחינה הזאת Ahoy! הוא הבחירה "הרגועה" יותר אבל גם לא משעממת.
צד ימין - "Let Me Entertain You" של OPI. צד שמאל - "Ahoy!" של China Glaze

11 תגובות:

  1. חייבת לומר שמאוד קשה לצלם את הלק הזה וברשת הוא נראה ממש ורוד.
    אבל שתי התמונות הראשונות כאן ממחישות אותו כמעט בדיוק!
    איך צילמת אותו?

    השבמחק
  2. דנרה: אני חושבת שהרבה תמונות ברשת צולמו עם פלאש ולכן פחות דומות למציאות. אני גם לא מבינה את אלו שמנסים "לייפות" את הצבע של הלק בתמונה או ע"י פלאש או ע"י פוטושופ.
    אני חושבת שהתמונה הראשונה יצאה הכי אמיתית מהחינת הגון. צילמתי עם ה-Canon הישנה שלי וגם עם הפלאפון באור יום. (התמונה השניה צולמה עם פלאש).

    השבמחק
  3. זוכרת אותו גם אצלי? http://thereisbeautyinallofus.blogspot.com/2011/02/china-glaze-ahoy.html
    אני מאלו שכן אהבתי. הוא כייפי, ורוד בלתי שגרתי ועלייך נראה נפלא.

    השבמחק
  4. אנונימי5.6.2011, 8:41

    iefrat
    גברת בקבוקית, תקראי עד הסוף!!! (מישהו יודע לאן היא נעלמה? חסרה מאוד)
    בפעם הראשונה שענדתי את אהוי (ואבוי) על ציפרניים ארוכות התאכזבתי. לק של פרחות פסקתי ומיטל מיהרה לנחם אותי שיחטפו אותו ברגע.
    מרחתי אותו כפדיקור - אורו עיניי. במילה אחת: מהמם! קייצי ומחמיא לכל סנדל ונעל פתוחה.
    לאחרונה קיצרתי את הציפרניים. נתתי לו צ'אנס נוסף. מעלף לא, עשיר ויפה כן. גזר דין - נשאר בבית!!!
    אני מתה על ציפרניים ארוכות, קצרות זה לא כלכך אני, למזלי הן צומחות לי מהר.

    השבמחק
  5. מקסים, רציתי להזמין אותו בעבר אבל לא יצא :))

    השבמחק
  6. מסכימה איתך לפחות בעניין אחד: הפורמולה באמת מצוינת. מהמשובחות אפילו. זאת ועוד: למרות שלא אכפת לי בכלל מהלק, על הציפורניים שלך אני מוכנה לראות כל לק.

    אפרת יקירה, קראתי עד הסוף! תודה על ההתעניינות הכנה. קיבלתי את שני האימיילים שלך ואף עניתי עליהם, כך שאם לא קיבלת נסי לחפש אותם בספאם, כי דברים כאלה קורים לפעמים...

    השבמחק
  7. הלק הזה ממש יפה!
    האמת ש-crown red של ג'ייד מזכיר לי מאוד את הצבע של Ahoy (לפחות איך שהוא נראה על המסך שלי). מתה על הצבע הזה :)

    השבמחק
  8. מבין השניים אני מעדיפה את האהוי, אבל אני לא מעדיפה אותו באופן ספציפי
    קשה לי עם לקים ורודים, העפתי את רוב אילו שהיו לי, נשארו שניים..
    עכשיו אני מחפשת לך ורוד שיצליח לרגש אותי, איכשהו נראה לי שלא קיים דבר כזה בכלל חחח

    אגב,, אותי מעניין לראות השוואה שלו לסטרוברי פילדס שנראה לי שהוא ממש תאום זהה שלו

    השבמחק
  9. מרינה: בטח שזוכרת! אני גם מאוד אוהבת אותו, למרות שלא שמה הרבה.
    תודה!

    אפרת: הוא ללא ספק הכי יפה על ציפורניים קצרות.
    הולכת לנסות אותו כלק לפדיקור בהזדמנות הקרובה.

    Lian: לא נורא, כנראה שזה לא זה. וגם ככה כל הזמן יוצאות קולקציות חדשות

    וניטי: התגעגעתי!
    תודה יקירתי!

    אירנה: לא מכירה את הלק של ג'ייד, אבל אם הם דיופים זה יכול לשמח כמה בנות שלא מזמינות מחו"ל.

    מיטל: ממה שראיתי בתמונות השימר בסטרוברי פילדס הוא זהב וכאן הוא ורוד כמו הלק, לכן לא נראה לי שהם דיופים.

    השבמחק
  10. יש לך את שניהם להשוואה (אפילו על גלגל לקים)?

    (שולחת לך מייל)

    השבמחק
  11. מיטל: אין לי את סטרוברי פילדס.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...