SLIDER

meow! איילינר

מתקופת הילדות שלי האיילינר מצטייר בעיניי כמשהו מאוד סקסי ונועז. תמיד חלמתי שיום אחד כשאגדל אוכל גם אני לאפר את עיניי במראה "חתולי" מושחר ולהרגיש מינימום כמו כוכבת קולנוע.
בגלל שאמא שלי לא מתאפרת, מודל החיקוי שלי בתחילת דרכי האיפורית הייתה הדודה שלי השתמשה באיילינר שחור מאוד דרמטי ומאורך (ועושה את זה עד היום). אז ניסיתי לתחום את העין עם עיפרון חום ולעשות את ה-flick (הקצה החיצוני של האיילינר שממשיך את צורת העפעף וטיפה עולה כלפי מעלה ונותן מראה "חתולי" לעין). בדיעבד זה בטח היה נראה מה זה מצחיק. שנים אחרי זה חשבתי שאיילינר פשוט לא מחמיא לי או נראה גס מידי עליי לכן נמנעתי מלהשתמש בו ורק מידי פעם תחמתי את העין בעיפרון.

לפני כשנתיים החלטתי לתת לאיילינר צ'אנס נוסף, בין היתר כי המראה הזה התחיל להיות אופנתי יותר וכי תמיד קינאתי בבנות שיודעות לצייר קו דק ומחמיא (אם האחרות מצליחות - למה שאני לא אצליח?). בהמלצת חברה קניתי לי איילינר נוזלי של PUPA בגלל שהמחיר שלו היה סביר (בסביבות 60 ש"ח) וגם כי היא אמרה שהאפליקטור שלו מאוד נוח, במיוחד למתחילות כמוני.
זה היה ניסיון מייאש. האפליקטור שלו לא כל כך גמיש ודי חד בקצה. זאת אומרת שכדי לעשות קו עדין ולא בולט מידי (בכל זאת, לא כדאי להגזים עם איילינר שחור באיפור יומיומי) צריך להשתמש בקצה ואם משנים טיפה את הזוית של האפליקטור - הקו נהיה עבה יותר. בנוסף להכל, מאוד קשה לשלוט בכמות החומר על האפליקטור. כמה שלא ניסיתי - לא הצלחתי להשתלט על האיילינר הזה עד שויתרתי.
זה ממש לא מוצר למתחילות ולמי שאין הרבה ניסיון בזה מצפה חוויה סיוטית ומייאשת. עד היום הוא שוכב אצלי במגירת האיפור ואני לא משתמשת בו בכלל. כל זה כמובן לא אומר שהאיכות של המוצר לא טובה, ממש לא. ויכול להיות שמי שרגילה לאיילינר נוזלי, כמו החברה שלי, תהנה ממנו מאוד.

המשכתי להיות ברוגז עם האיילינרים עד שלא ניסיתי איילינר ג'ל: פלואידליין "Blacktrack" של MAC (שחור קלאסי). לא האמנתי שלהניח איילינר יכול להיות כל כך קל ונוח, אפילו אם משתמשים במברשת פשוטה.
נכון להיום זה האיילינר השימושי ביותר שיש לי: הוא מתאים לכל גוון של צללית, ממש נוח להנחה, יש לו פיגמנט שחור מעולה וגימור מט שנראה טיפה קטיפתי, ניתן להשתמש בו על מעקה העין (waterline) למראה מודגש יותר והוא מפגין עמידות טובה. אני מניחה אותו עם מברשת E10 של סיגמה. הדבר הכיפי ביותר שבעזרת המברשת הזאת ניתן ליצור קו דק למראה עדין יותר ליומיום או קו עבה ודרמטי יותר לאיפור ערב.

המוצר הבא שקניתי היה ג'ל איילינר של Calvin Klein (הזמנתי מ-strawberrynet). הצבע נקרא "African Violet" והוא סגול חציל עם מיקרו שימר שלא מורגש. התלהבתי בעיקר מהצבע וגם מהמחיר המפתה.
אחרי ההתלהבות מאיילינר של MAC - זאת הייתה נפילה.
המרקם שלו הרבה יותר קשה וסמיך בהשוואה ל-MAC ובעצם מזכיר יותר צללית קרם מאשר איילינר. הוא הגיע גם עם מבשרת קומפקטית שאני אישית חושבת שהיא ממש מיותרת. אני מצליחה להניח אותו בצורה אחידה רק עם מברשת זוויתית (עם E10 זה היה כמעט בלתי אפשרי) וגם אז הקו לא יוצא אחיד (מזכיר במראה צללית רטובה). בנוסף לכל הצרות הוא גם כמעט ולא מתקבע: אם בסוף היום מעבירים אצבע על האיילינר - הוא ימרח.
מוצר לא מומלץ, למרות שהצבע שלו יפיפה הוא לא שווה את ההשקעה.

בגלל שבכל זאת רציתי איילינר סגול הלכתי על הדבר הבטוח - פלואידליין "Macroviolet" של MAC.
הצבע שלו זהה כמעט לגמרי ל-CK, אבל המרקם פשוט מעולה: נמרח כמו חמאה ובקלת. הפיגמנט טיפה דליל יותר בהשוואה ל-"Blacktrack" השחור, לכן רוב הזמן אני עוברת על הקו כמה פעמים כדי שהגוון יראה סגול עמוק.
הצבע עצמו מגביל יותר בהשוואה לשחור, אבל נחמד לגוון מידי פעם: אני אוהבת לשלב אותו עם צלליות סגולות (איך לא?), אפורות וכסופות וגם עם צלליות בגוונים של זהב ובג'.

האחרון שקניתי הוא ג'ל איילינר של Bobbi Brown בחום "Sepia" שאת המראה איפור איתו כבר ראיתן.
כמו השחור, גם החום הכהה הוא צבע מאוד פרקטי בשבילי כי נותן מראה מודגש בלי להיראות מוגזם. רוב הסיכויים שבקיץ אשתמש בו הרבה יותר מהסיבה הזאת. העמידות טובה כמו של MAC, אבל המרקם פחות רך.

הסווטצ'ים של כל האיילינרים שלי:
מימין לשמאל: Sepia - Bobbi Brown, Macroviolet - MAC, African Violet - CK, Blacktrack - MAC, PUPA

Tutorial הבא שמסביר כמה טכניקות להנחת איילינר למתחילים או למי שמתקשה ליצור קו זהה בשתי העיניים.
לי הכי נוח להניח את האיילינר כשאני מסתכלת כלפי מטה במראה קטנה כי אז אני ממצמצת פחות ויכולה לצייר את הקו ממש קרוב לריסים. את ה-flick הכי קל לי ליצור עם מברשת זוויתית (כרגע אני עם ecotools) כי יותר קל למצוא את הזוית המחמיאה. וכמובן שככל שמשתמשים באיילינר יותר - ההנחה נעשית קלה ומהירה יותר - כי, כמו שדנרה אמרה: practice makes perfect.

מתי התחלתן להניח איילינר? מה הוא המוצר המנצח שלכן? יש לכן טיפים מתחילות - זה הזמן לשתף!

17 תגובות

  1. ניסיתי כל מיני אייליינרים, ודווקא לא היו לי הרבה בעיות איתם, אבל מאז שגיליתי את פלואידליין של מק אני נאמנה לו. פשוט מוצר מנצח.

    השבמחק
  2. אין כמו איילנר, במיוחד עם צורת עיניים כמו שלי. לא מתחברת לנוזליים ולכן משתמשת אך ורק בג'ל.
    ניסיתי כמה חברות (ואפילו יש פוסט אם את זוכרת) אבל הכי מוצלחים בעיני הם אלו של מאק. בלאקטראק הוא הקלאסי והכי נפוץ. לגוונים יותר כיפיים אני אוהבת את אלו של בובי בראון.
    תמיד מניחה אותם עם מברשת זויתית. איכשהו יוצא הכי קל.
    וכמובן לטיפ הכי חשוב באיילנר- להתאמן!

    השבמחק
  3. לגמרי חובה להתאמן, לא פשוט לאף אחת!
    הפלואידליין השחור הוא must have לגמרי.
    מאוד אהבתי גם את הבובי בראון החום.
    גוון מוצלח, מותג איכותי.

    השבמחק
  4. הרבה אימונים - הכי אוהבת את הפיקס ליין של ג'ל של עפרה או לחילופין מכינה לבד - טיפת מים + צללית מינרלית אמיתית בגוון שבא לי ומציירת

    השבמחק
  5. אני מניחה איילינר מגיל 14... זה מוצא האיפור הראשון שהשתמשתי בו, אפילו לפני שגיליתי את המסקרה. במהלך השנים ניסיתי המון סוגים, והאהוב עלי כרגע הוא LIQUIDLAST LINER של מאק. אני יודעת שהרבה לא מסתדרות עם הפורמולה שלו, ונכון שהיא קצת בעייתית. אבל בשבילי הוא מעולה. מכיוון שהוא יוצא מהליין, אני בטח אחזור לפלואידליין, שאותו אני מניחה עם מברשת 109 של מאק.

    השבמחק
  6. אני חייבת לציין שדי בתחילת הדרך השתמשתי במוצר הזה של פופה ודווקא די חיבבתי אותו. דווקא בגלל שהמברשת נוקשה היה יותר קל לי לצייר איתו קו מדויק. כמובן שהפליק היא הבעיה...
    בכל מקרה אני מעדיפה בהרבה את הפלואידליין שעמיד הרבה יותר (עם הפופה אם הייתי דומעת מהשמש מעט ישר היה מתפקשש :() גם מתייבש בשניה וגם כמו ששאמרת, טוב ל water line ועמיד עליו מאוד!

    התמונות שצרפת מטריפות! שתי התמונות במרכז במיוחד! אהבתי את הימנית יותר, נראית כזאת מושלמת!

    אני אוהבת את הברק שיש לאייליינר של פופה, אבל אם זה בינו לבין פלואידליין אין בכלל שאלה!
    אייליינר חום זה הדבר הבא אצלי :) נראה מתי זה יקרה..

    אויש היא כזאת מתוקה הבחורה בסרטון, איזה מבטא! תענוג! חחחח
    אהבתי את הרעיון עם העפרון הלבן, אני חושבת שבהחלט ארכוש לי אחד כזה!

    השבמחק
  7. פוסט מעולה! אני חייבת לומר שהמון שנים השתמשתי באייליינר טוש של לנקום שהוא מצוין לכל הדעות ואח"כ עברתי לאופציה זולה יותר שעושה אותה עבודה בדיוק עם טוש של לוריאל [מצוין!] . אח"כ התחילה הבהלה לקייק ליינר אז עברתי אליו והיום אני משתמשת בזה של אליזבת ארדן שאגב גם קניתי במחיר מפתה של 70 ש"ח שניים כאלו [זו היתה עסקת Duo] ואני מאוד מרוצה. לכל אחד מהם מצורפת מברשת קטנה ומאוד נוחה.
    חוץ מזה יש לי ליינר ג'ל של O.F.R.A בצבע ירוק שאני אוהבת לא פחות והוא אחלה.
    ולסיום -practice practice practice ! ;)

    השבמחק
  8. מתה על אייליינרים, אבל זה לגמרי לא מתאים לעין שלי לצערי. (אני שמה לפעמים, אבל פשוט לא רואים אותם).
    לך ולמרינה יש מבנה עין מושלם לאייליינר. נראה מדהים עליכן

    השבמחק
  9. אנונימי4.4.2011, 16:03

    נפלאאאא

    השבמחק
  10. היי, תודה רבה על הפוסט!! האמת היא שהתכוונתי להזמין את האילינר של קווין קליין ואני שמחה שלא עשיתי את זה, כי הדבר האחרון שאני רוצה זה שהוא יתייבש לי מהר.. נראה לי אשאר רק עם מאק וסטילה, האיליינרים שלהם בג'ל הם הכי טובים שניסיתי... את האמת גם קליניק :)

    השבמחק
  11. וניטי: מסכימה לגמרי - גם אני הכי אוהבת את הפלואידליין

    מרינה: מאז שהתחלתי לשים איילינר - העיניים שלי נראות לי לא מספיק מודגשות וחיוורות, אפשר להגיד שאני ממש מכורה.
    גם אצלך הבובי בראון קצת יותר קשה מהפלואידליין?

    דנרה: במקרה שלי "האימונים" הביאו אותי ל-5 דקות במקום 20 דקות התעסקות עם האיילינר :)

    Chica: לא ניסיתי את המוצרים של OFRA אבל שמעתי עליהם רק דברים טובים.
    עדיין לא ניסיתי צלליות מינרליות, מה שכן פעם אהבתי לשים צללית אפויה עם מברשת רטובה לפס איילינר מרוכך יותר.

    השבמחק
  12. סיון: יש לך ותק מרשים עם האיילנר! אצלי זאת הייתה מסקרה ואחריה עיפרון גבות, שאותו אני יכולה לשים גם עם עיניים עצומות.
    את LIQUIDLAST LINER לא ניסיתי, אבל לחברה שלי יש אחד כזה והיא מאוד מרוצה ממנו.

    מיטל: לא הצלחתי לעשות פליק נורמלי עם PUPA, הייתי עומדת מול מראה ומתקנת 10 פעמים. אני חושבת שזה היה קורה לי עם כל איילינר נוזלי. גם כששמתי את הפלואידליין בפעם הראשונה היה לי הרבה יותר קל.
    לגבי התמונות: גם אני ממש אוהבת אותן, הימנית מהממת רק שכנראה היא TOO GOOD TO BE TRUE :)
    אם תרצי אני אביא איתי את האיילינר של בובי בראון בהזדמנות הבאה שתראי את הצבע שלו.
    אני חושבת שבסרטון היא נתנה טיפים שימושיים מאוד. לי די קשה למצוא את הזוית הנכונה עם E10 (עם מבשרת זוויתית זאת לא בעיה) לכן אני חושבת שאנסה את העיפרון הלבן גם. אולי לביוטיקר יש?
    והמבטא הבריטי שלה הורס :)!

    הבולשת: תודה!
    רשמתי לעצמי לגבי אליזבט ארדן. דיל מעולה 2 ב- 70! אם מתישהו יהיה דיל טוב - אנסה בהחלט.

    קורין: תודה :)

    השבמחק
  13. אנונימי: נראה לי שאת/ה מתלהב/ת מאיילינרים הכי הרבה מכל הבנות פה

    איפור: בכיף!
    אני חושבת ש-CK לא התייבש וזה פשוט המרקם (המעצבן) שלו. עדיף להוסיף עוד קצת ולקנות ג'ל איילינר יותר איכותי.

    השבמחק
  14. הליקווידלסט יצא מהליין??? ראיתי לא מעט כאלה בביקור האחרון שלי במאק!
    יש לי אחד כזה, בצבע כחול והוא מעלף! אני איכשהו תמיד צובעת איתו גם את הריסים וזה מרגיז כי בין התכונות שלו - לא יורד!!!!
    אפשר להתקלח איתו לדעתי ועדיין לא ירד... רק דו-פאזי יוריד אותו וגם צריך להניח את הצמר גפן הספוג כמה רגעים על העין ורק אז להזיז הצידה אחרת פשוט לא יורד.....

    לא ידעתי לעשות פליק נורמלי עם הפופה בכל מקרה. ולכן הרעיון של העפרון הלבן מצוין. אני לא יודעת אם יש לביוטיקר, אני אולי אחפש בסופר פארם.. אולי יש לקרליין או פופה. את העפרונות של פופה אני מכירה ואוהבת לגבי קרליין לאחרונה אני יודעת ממוכנה לתת להם צ'אנס.

    דווקא אתול השתמשתי ב E10 ופחות או יותר ברעיון שלה ויצא מהמם! הייתי בשוק שהצלחתי! וגם קיבלתי מחמאות בעבודה :)

    השבמחק
  15. מיטל: קניתי היום בביוטי קר עיפרון לבן ב-3 ש"ח, הולכת לנסות בימים הקרובים ואעדכן. נראה לי חבל להשקיע יותר מזה בעיפרון שגם ככה תמחקי אחרי זה.
    קניתי גם את מברשת האיילינר שלהם, נראית אפילו טיפה יותר דקה מ-E10.

    הכי כיף לקבל מחמאות על האיפור, במיוחד שכל כך משקיעים!

    השבמחק
  16. מעניין מעניין! מחכה לתגובות על שניהם!

    השבמחק
  17. אני משתשת במן אייליינר טוש (באמת נראה כמו טוש לדיסקים) של רבלון ודי מרוצה. לפעמים יוצא לי עקום, אבל הבעיה היא בי, לא באייליינר :)

    על אייליינר ג'ל אני חושבת כבר די הרבה זמן אבל זה נראה לי מורכב (כנראה שזה נראה מורכב יותר ממה שזה בפועל). אולי מתישהו :)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.