SLIDER

Lancome: מסקרה Hypnose Drama

זה היה מסוג הימים שמרגע שקמים בבוקר הכל הולך "עקום". היה יום סוער וקמתי קצת יותר מאוחר מהרגיל כי אין כמו לישון מכורבלת בשמיכת פוך חמה לצלילי טיפות הגשם. כהרגלי, השקעתי באיפור עיניים שהפעם היה מעושן בגוונים של כחול navy ואפור ויצאתי לעבודה. כשהייתי באמצע הנסיעה הרגשתי שמשהו חסר לי: שכחתי לשים מסקרה! האפשרות להסתובב ככה כל היום לא קסמה לי כי נראיתי די מוזר עם צללית כהה ואיילינר אבל בלי ריסים (כי הריסים שלי בלונדיניים כמו השיער לכן במצב הטבעי לא רואים אותן).

ברגע שהגעתי לעבודה קפצתי לניו פארם הסמוך כדי לקנות לי מסקרה פשוטה ולא יקרה (כי כבר יש לי 2 של קליניק). מסתבר שאין דבר כזה "מסקרה פשוטה ולא יקרה" אצלנו בפארמים ורוב המסקרות של החברות "העממיות" (כמו Nivea, מייבלין וכו') עולות כ-60 ש"ח בממוצע אחרי המבצעים. לעומת זאת, מחירי המסקרות של החברות "היוקרתיות" יותר מתחילים מסביבות 85 ש"ח (המסקרות של קליניק שלי לדוגמא) ומעלה. בעיניי עדיף כבר לשלם עוד טיפה ולקנות מסקרה של חברה יוקרתית יותר בפארמים ואת המסקרות של החברות העממיות (שאגב לא פחות טובות לדעתי, פער המחירים פשוט לא הגיוני בעיניי) עדיף להזמין אונליין במחיר יותר אטרקטיבי.

אחרי ההתלבטויות נבחרה המסקרה של לנקום: Hypnose Drama, שבאותו זמן הייתה במבצע של 100 ש"ח (מחיר מלא שלה הוא 173 ש"ח בניו פארם).
זה הניסיון הראשון שלי עם Lancome בכלל ועם המסקרה המפורסמת שלהם בפרט.
Hypnose Drama מבטיחה מראה ריסים מלא ודרמטי בשכבה אחת, עיבוי ריסים מקסימלי וגוון שחור אינטנסיבי.

נעבור לביצועים. קניתי את המסקרה לפני כחודש ואני משתמשת בה כל יום.
היתרונות: 1. היא בהחלט מכניסה קצת "דרמה" לריסים, כמו שאני אוהבת. אבל לא בשכבה אחת (לטעמי בכל אופן), במיוחד כשהיא חדשה. כדי להגיע לעיבוי ריסים אני עושה 2 שכבות עם הפסקה קטנה ביניהן, אחרת הריסים עלולים להידבק. בסה"כ ההנחה שלה די מהירה והאפקט ה"דרמטי" מורגש, לעומת המסקרות של קליניק שלי לדוגמא.
2. מעגלת את הריסים וזה מוסיף למראה עיניים מודגש עוד יותר.
3. קלה להסרה
בסה"כ המסקרה מקיימת את מה שהיא מבטיחה (מינוס הפרסומות "המתלהבות מידי" ותמונת פירסומת של ג'וליה רוברטס עם ריסים מלאכותיים :)

החסרונות: 1. הריח. בפעם הראשונה שפתחתי אותה - זה ממש הציק לי, היום כבר התרגלתי. אני לא מבינה למה להוסיף ריח פרחוני די חזק למוצר עיניים כמו מסקרה (אם מישהי יודעת אשמח שתגלה לי). במיוחד שידוע שהתוספת הזאת עלולה לגרום לתגובה אלרגית בעיניים. לי אין אלרגיות והעיניים שלי לא רגישות במיוחד, אבל למי שכן הייתה בעבר בעיה של אלרגיה למוצרי העיניים - אני ממליצה להתרחק מהמוצר הזה ולבחור במסקרה ללא תוספת בושם.

2. מברשת בצורת S שגדולה יותר מכל מברשת מסקרה אחרת שניסיתי עד עכשיו.
צריך להתרגל אליה. בכל פעם היא מוציאה די הרבה חומר וצריך ממש להיזהר כדי לא למרוח אותה על העפעף. קצת קשה להגיע איתה לפינה החיצונית והפנימית של העין וגם לשים אותה על הריסים התחתונים. היא לא מסוג המסקרות שאפשר לשים מהר ולצאת מהבית, דרוש כאן דיוק וזהירות.
היא לא מומלצת לבעלות עיניים קטנות.
בנוסף, "הסיבים" של המברשת קצת דוקרים ומרגישים קשיחים כשאני מנסה להגיע איתה לשורש הריסים.

מברשת של Hypnose Drama בהשוואה למברשת של High Impact של קליניק:
המברשת של קליניק נעימה יותר
3. חברת לנקום מבצעת ניסוים בבעלי חיים.

לסיכום: מסקרה חביבה מאוד שמצד אחד נותנת תמורה טובה למחיר שלה ומקיימת את מה שהיא מבטיחה, אבל מצד שני עם די הרבה חיסרונות שבגללם אני נוטה לחשוב שלא ארכוש אותה שוב ואחפש חלופה דומה (ולא חסר כאלה). 

16 תגובות

  1. פשוט אפשר להשתגע מהמחירים פה. 60 ש"ח למסקרה עממית! את אותה מסקרה אפשר למצוא ב- 5 דולר לפני הנחות בארה"ב...
    בכל מקרה, מצד אחד נשמע שעשית קנייה מוצלחת.
    מצד שני, כמו שסיפרתי לך בפוסט הריסים אצלי, הריח של המסקרות שלהם גומר אותי, יש לי אלרגיה אליהן ולא יודעת אם זה הריח או משהו אחר, זה פשוט נורא ואיום.
    את המברשת של המסקרה לא אהבתי גם בגלל הסיבים הדוקרניים שכתבת ובמיוחד בגלל שהיא עקומה. מסקרות שהמברשת שלהן לא ישרה לא באות לי טוב בדרך כלל.

    השבמחק
  2. לא יודעת לגבי היפנוז דרמה, אני משתמשת בהיפנוז הרגילה והיא אחת המסקרות הטובות שהיו לי.

    השבמחק
  3. לא ניסיתי בינתיים מסקרות של לנקום. אולי בעתיד. בכל מקרה טוב שסקרת אותה. תודה!

    השבמחק
  4. אנונימי22.4.2011, 9:19

    דווקא בגלל המברשת שלה קל למרוח על הריסים התחתונות,
    פשוט מסובבים אותה כך שהחלק העגול החיצוני הוא זה שעושה את העבודה.
    אני מתה עליה, הסיבה היחידה שלא תרכש שנית זה בגלל שלנקום עושים ניסויים בבעלי
    חיים כמו שציינת... עד מתי 2013??? חחחח

    השבמחק
  5. אני מאוד אוהבת את המסקרה הזו ומשתמשת בעיקר בה :)
    את הריח אני כמעט לא מרגישה, אבל זה שהם עושים ניסויים בבע"ח בהחלט צורם.
    מהמברשת אני דווקא מרוצה, אבל אני מסכימה איתך שלוקח זמן להתרגל אליה.

    השבמחק
  6. ראשית קיבלת תמורה נאה למחיר - מסקרה של לנקום ב 100 ש"ח זה מחיר יפה.
    נסי את היפנוז הרגילה, היא טובה מאוד. לגבי הריח - אין ספק שזה מוזר וגם לא ריח הכי טוב אם תשאלי אותי.
    אני אישית מעדיפה את המסקרות של YSL אך הן יקרות בפארמים בארץ

    השבמחק
  7. דנרה: מסתבר שאין מסקרות זולות בפארמים, גם אני הופתעתי.
    בהתחלה הריח ממש הציק לי, עכשיו כבר התרגלתי.
    אלרגיה זו בעיה ידוע עם מסקרות של לנקום וגם של לוריאל, נראה לי בגלל שהן מבושמות אבל אני לא באמת יודעת.
    אני אוהבת מברשות מעוגלות/ישרות. כאן הצורה שלה קצת מוזרה...

    השבמחק
  8. וניטי: יכול להיות שאנסה את HYPNOSE הרגילה מתישהו לאור ההמלצות הטובות עליה

    מרינה: בכיף :))

    אנונימית: אצלי זה כנראה עניין של הרגל, כי אחרי המסקרות של קליניק המברשת עדיין נראית לי מגושמת ומוזרה. היא עושה עבודה מצויינת עם הריסים שלי, אבל פשוט לא נוחה לי.
    ושיפסיקו כבר עם הניסויים...

    השבמחק
  9. אירנה: זה בהחלט עניין של הרגל: גם הריח וגם המברשת. ואם מסתדרים איתה - התוצאות יפות מאוד. פשוט הרגשתי שזו לא מסקרה שאני יכולה ב-100% להמליץ עליה לכולן.

    אפרת: כן, יצא לי די זול יחסית למחיר שלה. ועוד הדיילת בקופה עשתה פרצוף מופתע ושאלה "למה את לא לוקח 2?! חבל!" וכו'. חצופה :)
    אנסה את היפנוז הרגילה בהזדמנות. את YSL לא ניסיתי, בין היתר בגלל המחיר.

    השבמחק
  10. מיטל המליצה מאוד על המסקרה של קרליין, אם היא לא יקרה, אז אולי צריך להתנסות במסקות מחברות עממיות.

    אני כרגע משתמשת במסקה של מייבלין שקניתי בפרוטות בני יורק - סטילטו. ללכת עם להריש בלי, היא מאריכה את הריסים באופן ממשי אך לא מעבה אותם, מתקבל מראה טבעי, לצערי זו האחרונה ואז יאללה ביזבוזים...

    השבמחק
  11. ובלי לגמגם במקלדת:
    אני כרגע משתמשת במסקרה של מייבלין שקניתי בפרוטות בניו יורק - שמה - סטילטו. ללכת עם להרגיש בלי, היא מאריכה את הריסים באופן ממשי אך לא מעבה אותם. מתקבל מראה טבעי. לצערי זו האחרונה ואז יאללה ביזבוזים...

    השבמחק
  12. תודה על הסיקור וסליחה על האיחור ;)

    כמו שאמרת, עושה ניסויים ועם כל האופציות שיש בשוק למסקרות מעולות לא רואה סיבה להגיע אליה מה גם שיש לי עיניים קטנות וגם ככה אני מסתבכת עם הריסים התחתונים.

    השבמחק
  13. מחירי המסקרות בארץ בהחלט לא הגיוניים (אבל כך גם רוב המחירים של רוב הסחורות). ההיפנוז דרמה באמת מוציאה המון חומר. יצא לי לקבל דוגמית מוקטנת שלה ואחרי 3 שימושים פשוט זרקתי אותה לפח. היא לא עשתה לי כלום, לא עיגלה, לא האריכה, שום ווליום - פשוט הדביקה לי את הריסים וזהו. ניסיתי לתת לה הזדמנויות כי חשבתי שפשוט לא הבנתי עדיין איך להשתמש במברשת אבל בסוף וויתרתי. כיום אני מצטערת שויתרתי כל כך מהר, אולי הייתי מגלה מסקרה מדהימה :)

    השבמחק
  14. אפרת: קניתי את "סטילטו" של מייבלין במבצע שהיה בפסח ב-40 ש"ח אבל עדיין לא ניסיתי אותה.
    אני לגמרי בעד מסקרות של חברות עממיות, רק צריך למצוא את "האחת". ועדיף באמת להביא אספקה מחו"ל.

    מיטל: מסקרות לא חסר והספציפית הזאת טובה מאוד אבל בהחלט לא מתאימה לכולן.
    הכי מצחיקה אותי המסקרה של קליניק לריסים התחתונות :)

    בתי ספר לאיפור מקצועי: המחירים של איפור בהשוואה לחו"ל מבאסים בהחלט, בעיקר של החברות "העממיות" שאמורות להיות יותר זולות בצורה משמעותית מחברות יוקרה. לכן, כמו שכתבתי לאפרת, עדיף להביא אספקה מחו"ל.
    אני חושבת שדוגמיות של מסקרה ממש לא יעילות ואי אפשר להסיק מסקנה רק על סמך שימוש בהן. הרי כל מסקרה חדשה קצת "דלילה" בהתחלה וצריך יותר שכבות. לי היא דווקא לא הדביקה את הריסים.

    השבמחק
  15. המסקרות של לנקום טובות אבל לא מדהימות, וגם יש להן נטייה להתפורר על העיניים אחרי שלובשים אותן לזמן ארוך במיוחד. אבל יפה לך שנכנסת לפארם לקנות מסקרת "חירום" ויצאת עם מסקרה יוקרתית! את בחורה כלבבי :)

    השבמחק
  16. IsraelMakeup: אצלי אין בעיית התפוררות איתה, והיא כבר לקראת הסוף שלה. אני בסה"כ הייתי מאוד מרוצה ממנה, למרות שהיא לא "המסקרה" שהייתי ממליצה לכל אחת. שוקלת לנסות את "היפנוז" הקלאסית.

    עיצבן אותי שאין מסקרות זולות! :) (ועוד כל מיני תירוצים, הרי הכי כיף לקנות יוקרתי במחיר שווה)

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.