SLIDER

ג'ל ניקוי פנים ומי פנים 3in1 של Decleor

לפני כחודש קניתי שני מוצרים של Decleor: מי פנים 3IN1 וג'ל ניקוי לפנים. ההסבר ההגיוני שלי לעצמי היה כזה (אם באמת יש הסברים הגיוניים לקניות של איפור וטיפוח): בדיוק נגמר לי ג'ל ניקוי של Clarins וגם אני כבר הרבה זמן מחפשת מסיר איפור פנים ועיניים טוב שלא ידרוש הרבה מאמץ ועל מי הפנים האלה של דקלאור שמעתי הרבה דברים טובים. כל מוצר עלה 100 ש"ח אחרי ההנחה (כאשר המחיר הרגיל מתקרב ל-300 לפני ההנחה, אם אני לא טועה) ומכיל 400 מ"ל.

אתחיל מג'ל ניקוי פנים: Aroma Cleanse לעור מעורב/שמן:
לא היו לי ציפיות גבוהות מידי ממנו וגם אין לי דרישות גדולות מידי מסבון/ג'ל ניקוי הפנים שלי. הכי חשוב שהוא לא יהיה מייבש כי אני לא יכולה לסבול את התחושה הזאת. 
המוצר מבטיח: לצמצם נקבוביות ולנקות את עודפי השומן מהעור, להפחית ברק ופגמים קטנים. 

אני משתמשת בג'ל פעם או פעמיים ביום. בעיקר בערב.  בינתיים אני מאוד מרוצה ממנו.
קודם כל הוא לא מייבש לי את העור. לרוב אני לא משתמשת בקרם לילה, אלא אם כן אני מרגישה שעור הפנים שלי יבש ו"מתכווץ" (לרוב בחורף ובעונות המעבר) אחרי הסרת האיפור. אין לי תחושות לא נעימות אחרי השימוש בג'ל הזה, העור מרגיש חלק ונעים למגע.
בנוסף, יש לו ריח עדין ונעים.

לא יכולה להעיד על צימצום נקבוביות כי הנקבוביות שלי אמנם "פעורות" (כמו שהקוסמטיקאית שלי אומרת), אבל זה לא דרמטי או בולט לעין.

אחרי קריאה של ביקורות על המוצר ברשת גיליתי שניתן להשתמש בו גם בתור מסיר איפור (לא כולל איזור עיניים) והוא עושה את העבודה מצויין.
יתרון נוסף זה הכמות ביחס למחיר. 400 מ"ל זה המון ובכל שימוש דרושה כמות קטנה של הג'ל. הבקבוק די מגושם ולא כל כך נוח לעומת שפופרת קטנה עם פקק תחתון (כמו של קלרינס). אני רוצה לקנות בקבוקון קטן עם משאבה שאוכל להעביר אליו את הג'ל כדי שיהיה לי יותר נוח בשימוש היומיומי וגם טוב לנסיעות.

מי פנים: Cleansing water eyes and face
אתחיל מההבטחות. ג'ל פנים במרקם מיימי שמשלב בתוכו 3 פעולות: חלב פנים, מי פנים ומסיר איפור עיניים. מיועד לעור רגיש, מואשר בשמנים (essential oils) ומבטיח להשאיר את העור נקי,רך ורענן.

מהמוצר הזה כן היו לי ציפיות גבוהות. יש עליו ביקורות טובות ברשת והוא נשמע כמו מסיר האיפור האולטימטיבי בשבילי. אגיד מראש שהוא לא עמד בציפיות שלי.

כדי להסיר את האיפור אני שמה כמות קטנה של מי פנים על פד צמר גפן ומעבירה אותו על כל הפנים בעדינות. המרקם שלו מאוד מיימי ויותר מזכיר מי פנים מאשר ג'ל. הוא עושה את העבודה די טוב, אבל משאיר אחריו תחושה מוזרה: מצד אחד העור מרגיש חלק ונעים למגע, מצד שני  - בא לי לשתוף את הפנים אחרי השימוש בו (למרות שלפי הוראות שימוש אין צורך בכך) כי אחרי הסרת האיפור נשארת שכבה דקה ומעט דביקה של הג'ל ואני לא אוהבת את התחושה הזאת. בנוסף, אני לא מתה על הריח שלו, שבהרבה ביקורות מכנים אותו "צמחי" (herbal"). לי הוא מריח כמו ג'ין (הכוונה למשקה).

הוא יעיל להסרת איפור עיניים, אבל צריך להיזהר לא לשים יותר מידי על הפד כי אם עודף הג'ל נכנס לתוך העין זה שורף.

יתרון של המוצר הזה עבורי - הוא טוב לנסיעות. אין צורך לקחת כמה מוצרים כי המוצר הזה משלב בתוכו את כולם. בדומה לג'ל, אני מתכננת להעביר חלק מה-Cleancing water לבקבוק קטן יותר כדי לקחת אותו לנסיעה המתקרבת (הפרטים בהמשך :).

בסה"כ המוצר הזה טוב, אבל לא עושה לי את ה-WOW שציפיתי לו. 

13 תגובות

  1. אותי אישית הם היו מאכזבים אם הם באמת כפי שאת מתארת...טוב נו זה רק אומר שתצטרכי לחפש ולרכוש מוצרים אחרים ;)

    השבמחק
  2. לגבי המוצר הראשון - האם מדובר בג'ל שהוא בעצם כמו סבון פנים (כלומר, כזה שמקציפים אותו על הפנים ואז שוטפים במים) או ג'ל שמשתמשים בו כמו במי פנים
    (בטבילת צמר גפן/ספוגית)?

    השבמחק
  3. מרינה: אני לא יכולה להגיד שהתאכזבתי, במיוחד לגבי הג'ל ניקוי, אבל ברגע שיש ציפיות גבוהות מהמוצר קצת קשה להתלהב ממנו אחר כך

    וניטי: הוא מתפקד כמו סבון פנים, רק שמקציף הרבה פחות מסבון

    השבמחק
  4. אני אוהבת את דקלאור אבל לא מכירה את המוצרים הספציפית אלה שהשגת במחיר מעולה.
    הג'ל נשמע מעניין, אבדוק אותו.
    מי הפנים המשולבים מבחינתי בעייתיים רק בגלל מה שכתבת על העיניים. מוצר כזה הייתי מצפה שיתאים גם לאיזור העיניים.
    שאר הדברים כמו התחושה על העור והריח זה מאוד אינדיבידואלי.

    השבמחק
  5. נשמע יקר ביחס למה שהוא מספק בשורה התחתונה..
    למרות שלכמות הזאת זה לא כזה יקר..
    אני בדיוק עכשיו מחפשת סבון פנים טוב שבאמת יצליח להסיר את הקולורסטיי בסופו של יום.. הזמנתי מסטרוברי סבון פנים של קלרינס אני חושבת (אי אפשר לסמוך על הזכרון כבר, תראי לאן הדרדרנו..) מעניין איך הוא יעשה את העבודה..

    השבמחק
  6. דנרה: ממי הפנים ציפיתי להיות משהו בסגנון של מסיר איפור פנים ועיניים האגדי של לנקום (שפשוט קצת יקר מידי בשבילי). ושוב, ביחס לכמות שקיבלתי תמורת 100 ש"ח שלי הוא בסדר ויהיה לי מאוד פרקטי לנסיעה, אבל אני בכל מקרה נמנעת מלהשתמש בו באיזור העיניים כרגע.

    מיטל: המחיר ששילמתי יחסית לכמות הוא משתלם ביותר. כי לדוגמה הסבון/ג'ל של קלרינס מגיע בכמות של 75 מ"ל ועולה בסביבות 80 ש"ח. או לדוגמה, סבון פנים של קליניק שיש בו 200 מ"ל ועולה 100 בסטרוברי.
    לא יכולה להגיד לך לגבי קולורסטיי כי אין לי ניסיון איתו. אחכה לחוות דעת שלך על קלרינס

    השבמחק
  7. קודם שיגיע ;)

    השבמחק
  8. עדן יקירה, אני חוזרת וממליצה על מסיר האיפור 3 ב 1 של לנקום. אתמול הסופר פארם 256 לפני הנחה. אחרי הנחה 192 אבל עם הקופון של קנה ב225 וקבל הנחה של 50 ש"ח שחולק עם כל קניה בחנות, קיבלת מסיכה מצויינת של לנקסטר או שפתון שווה בחצי מחיר... שווה (אני קניתי גרגרים ב 99 שעלו בעצם 50. בדקי גם בדיוטי, באוקטובר שלמתי מאוד זול כי היו מבצעים טובים. לדעתי הוא שווה את מחירו (ויתרתי על לק או שניים) כי הוא חסכוני ועדין, על בסיס מים.
    תהני ותחזרי עם רשמים
    השם שלו : EAU MICELLAIRE DOUCEUR

    השבמחק
  9. אפרת: תודה על ההמלצה ואני בהחלט אבדוק את המסיר של לנקום בדיוטי פרי! אין לי כוח ל"קנה X קבל Y והנחה על הנחה" של סופר פארם כי גם ככה קניתי עכשיו מלא מתנות ואסור לי להתקרב לשם :)

    השבמחק
  10. אותי המוצרים של דקלור תמיד מאכזבים משום מה, יש להם רחות ממש נעימים. כל פעם שקניתי מוצר של דקלור לא אהבתי אותו עש הסוף, תמיד היה בו משהו שלא אהבתי.

    השבמחק
  11. אנונימי17.4.2011, 16:41

    אני משתמשת בג'ל של דקלאור למעלה משנה, יש לי עור פנים שמן והוא מעולה. כמו שאמרת, הוא מנקה אבל לא מייבש וזה אחרי שניסיתי המון סבונים אבל על זה פשוט נתקעתי. בקבוק אחד עומד להסתיים והשני כבר בסטנד ביי בארון. הסבון הזה גם איזן לי את העור ומאז שאני משתמשת בו אני הרבה פחות מבריקה. בקיצור, לאחר ניסיון ארוך הוא מומלץ ביותר. שלגונית

    השבמחק
  12. שלגונית: אני גם ממש מרוצה מהסבון ומקווה שאחרי שימוש ממושך גם אני "אבריק" פחות :)

    השבמחק
  13. Ksyu Style: דווקא לסבון פנים יש ריח נעים ועדין (לעומת מי פנים). חוץ מזה אין לי ניסיון עם מוצרים אחרים שלהם.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.